مقالات

آبمیوه گیری برقی 02166086112

آبمیوه گیری برقی

 تاریخچه اختراع آبمیوه‌ گیری برقی بر می‌گردد به سال ۱۹۳۰ که نوعی دستگاه آبمیوه گیری توسط دکتر نورمن واکر ساخته شد  این دستگاه بر اساس رنده و فشرده کردن میوه و سبزیجات ، آبمیوه ای بدون پالپ درست می‌کرد . در اواسط سال ۱۹۵۰ نخستین دستگاه آبمیوه گیری اختراع شد . این دستگاه آبمیوه گیری بسیار سریع و داغ بود و حرارت بالای آن سبب از بین رفتن پروتئین و آنزیم میوه و سبزیجات می‌شد . پس از آن در سال ۱۹۹۳ دستگاه آبمیوه‌گیری دنده ای وارد بازار شد که حرارت آن بسیار کم بود و مواد مغذی را از بین نمی‌برد . از سال ۱۹۳۰ تا کنون دستگاه‌های آبمیوه‌گیری مختلفی تولید شده است و همچنان این صنعت در حال پیشرفت و نوآوری می‌باشد . در ادامه برای انتخاب محصول مورد نظرتان شما را راهنمایی خواهیم کرد .

قطعات آبمیوه گیری برقی شامل :

آبمیوه گیری برقی

قطعات آبمیوه گیری برقی شامل : اهرم فشارنده ، درپوش یا مخزن ، صافی یا توری ، ظرف یا مخزن ، در پوش دهانه ، کلاهک صفحه برنده ، صفحه برنده ، کلاهک لاستیکی ، محفظه موتور ، گیره B و A ، صفحه کلید ، کلید ، دیود ، زغال کربنی خازن ، پیچ موتور پایینی ، سیم رابط ، صفحه پایینی دستگاه ، صفحه مشخصات ، برس تمیز‌کننده ، ظرف شیشه‌ ای یا بلوری ، تیغه برنده ، حلقه بالا رونده ، متصل‌کننده بالایی ، پیچ و مهره و واشر است . سایت رسمی دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی مطمعنا گزینه بسیار مناسبی جهت خرید انواع آبمیوه گیری برقی برای شما کاربران گرامی خواهد بود .

نکات ایمنی جهت استفاده از آبمیوه گیری برقی :

آبمیوه گیری برقی

  • پیش از وصل کردن دوشاخه به پریز مطمئن شوید که کلید دستگاه قطع است .
  • محفظه موتور را هرگز داخل آب نکنید .
  • پیش از استفاده از آب میوه‌گیری دوشاخه و سیم رابط آن را چک کنید .
  • آب میوه‌گیری را روی مکان صاف بگذارید .
  • پیش از توقف کامل ماشین دستگاه را باز نکنید .
  • هرگز موقع کار دستگاه ، انگشت ، قاشق ، چنگال و غیره داخل محفظه آب میوه‌گیری نکنید .

معیارهای قبل از خرید آبمیوه گیری برقی کدامند ؟!

آبمیوه گیری برقی

  • قبل از خرید دستگاه آبمیوه گیری برقی در مورد برندی که قصد خرید آن را دارید ، خوب تحقیق کنید . سعی کنید مدل آبمیوه گیری برقی که انتخاب می‌کنید متناسب با نیاز کارتان و کاربردی باشد . در حال حاضر برندهای گوناگونی موجودند که با تحقیق و البته پس از تعیین بودجه می‌توانید از میان مدل‌های گوناگون یکی را انتخاب کنید .

 

  • دستگاهی خریداری کنید که دهانه ورودی میوه آن بزرگ باشد زیرا آبمیوه گیری هایی برقی که دهانه کوچکی دارند ، شما را با مشکل مواجه می‌کنند . بسیار اهمیت دارد که قبل از خرید حتماً در مورد خصوصیات دستگاه آبمیوه گیری برقی از فروشنده سوال کرده یا از افرادی که از این نوع آبمیوه گیری استفاده کرده‌اند ، سوال کنید . ممکن است آن آب هویج گیری هالد دارای برخی ویژگی‌ها متمایز باشد که برای شما مفید است .

 

  • صدای دستگاه را حتماً بررسی کنید . توجه کنید که دستگاه‌های آبمیوه گیری برقی معمولاً سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند ولی برخی از مدل‌های آبمیوه گیری علاوه بر سرو صدای زیادتری که ایجاد می‌کنند حرکت هم می‌کنند که این نشانه ایراد دستگاه است . قدرت دستگاه آبمیوه‌گیری را فراموش نکنید . توصیه می‌شود قدرت دستگاه را قبل از خرید به دقت مورد بررسی دقیق قرار دهید . معمولاً قدرت دستگاه‌ ها حداقل از ۶۰۰ وات شروع می‌شود و مدل‌ های قوی‌ تر تا۱۵۰۰ وات قدرت دارند .

 

  • بعد از “قدرت” ، باید سرعت دستگاه آبمیوه‌گیری را نیز مد نظر قرار داد چرا که این مهم باید در انتخاب شما برای خرید بسیار تاثیرگذار باشد . در مورد جنس تیغه آبمیوه‌‍ گیری وقت گذاشته و تحقیق کنید .

 

  • برخی از دستگاه‌ های آبمیوه‌گیری تیغه‌ هایی از جنس فولاد و برخی از جنس پلاستیک و برخی از جنس تیتانیوم دارند . تیغه‌های استیل ضدزنگ فولادی ، تیتانیومی بهترین و بادوام‌ترین نوع تیغه هستند .

 

  • در هنگام خرید آبمیوه‌گیری حتماً به ضمانت دستگاه دقت کنید و به هیچ عنوان دستگاه بدون گارانتی نخرید و در ضمن به تاریخ شروع و پایان گارانتی نیز دقت بفرمائید و حتما از نمایندگی های اصلی شرکت هالد در سراسر ایران خرید کنید مانند دیجی اسکیل که نمایندگی آبمیوه گیری هالد در استان تهران و استان البرز می باشد .

 

  • دستگاه آبمیوه‌ گیری را حتماً بر بروی سطح صاف و تراز شده‌ قرار دهید ، در غیر اینصورت ممکن است که در هنگام کار کردن ، آبمیوه‌گیری حرکت کند و نتیجه کار را بر روی زمین بریزد یا شما را مجبور کند تا دائماً حواستان به ظرفی که درحال پر شدن از آبمیوه است باشد .

 

  • اگر آبمیوه‌گیری هنگام کار کردن تکان می‌‌خورد یا لاستیک‌های خنثی کننده لرزش در اصطلاح “دمپرها” در قسمت پایه‌ها خراب شده و یا اینکه محفظه آن بیش از اندازه ظرفیت پر است ، ایراد دومی به سادگی برطرف می‌شود ، اما برای ایراد اولی باید دستگاه آبمیوه گیری خود را به نزد تعمیرکار ببرید .

 

  • هر بار پس از استفاده از دستگاه آبمیوه‌‌ گیری هالد ، صافی (توری) و شیر کوچکی که محل خروج آبمیوه است را به‌ خوبی با استفاده از فرچه‌ های کوچک مخصوص تمیز کرده و شستشو دهید. این قسمت از دستگاه علاوه بر حساس بودن از نظر بهداشتی ، از نظر پوسیدگی نیز حساس هستند.

سه نمونه از پر فروش ترین آبمیوه گیری برقی هالد عبارتند از :

آبمیوه گیری برقی

آبمیوه گیری صنعتی برقی هالد مدل H-250

آبمیوه گیری صنعتی هالد مدل H-500

آبمیوه گیری صنعتی هالد مدل H-1000

دیجی اسکیل نمایندگی رسمی آبمیوه گیری برقی هالد :

آبمیوه گیری برقی

فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی رسمی آبمیوه گیری برقی هالد به عنوان تیم فروشنده بهترین آبمیوه گیری های مهم و کاربردی در بازار می باشد . کاربران گرامی می توانند همواره از مشاوره رایگان توسط کارشناسان فروش آبمیوه گیری برقی دیجی اسکیل  بهرمند شوند تا با اطلاعاتی که در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم بتوانید با خیال راحت به خرید خود بپردازید .

سرلوحه کاری مجموعه دیجی اسکیل همواره صداقت در فروش ، گارانتی کالا ، خدمات معتبر پس از فروش ، مشتری مداری ، رعایت قوانین و مقررات خرید و فروش کالا و هم چنین احترام به حقوق مصرف کنندگان و رضایت آنان خواهد بود . از اینک سایت دیجی اسکیل را جهت خرید کالا و محصولات مورد نظر خود انتخاب کرده اید بسیار خرسند هستیم و در پاسخ به اعتماد شما ، خواهیم گفت که فروش ما پایان معامله نخواهد بود آغاز تعهد ما به خواهد بود تا زمانی که شما به رضایت کامل از خرید خود برسید در کنارتان خواهیم ماند .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.