مقالات

آب هویج گیری هالد 09125774170

آب هویج گیری هالد

در زمان های گذشته انسان ها میوه ها را از هر جای جنگل ها کنده و به عنوان غذاهای لذیذ می خوردند . به همین دلیل است که بین انسان و انواع میوه ها رابطه خاصی به وجود آمده است . امروزه این میوه ها مانند ادوار گذشته وجود دارد اما چیزی که فرق کرده است ، این است که امرزوه بیشتر انسان ها بر این مایلند که این نوع میوه ها را به عنوان آبمیوه به وسیله آبمیوه گیری میل نمایند . پس طی چند دهه گذشته همواره بر این اساس بوده اند تا دستگاهی را اختراع کنند که علاوه بر در اختیار گذاشتن اکثریت آب میوه ، به هیچ وجه به ساختار میوه آب میوه ی طبیعی خللی وارد ننماید .

آب هویج گیری هالد در فروشگاه دیجی اسکیل : 

آب هویج گیری هالد

شرکت هالد (صنایع البرز) با توجه به تجربیات چندین ساله و با تحقیقات و مطالعاتی که در رابطه تولیدات خود به عمل آورده امروز افتخار دارد در راستای حمایت از تولید ملی و جلوگیری از خروج ارز از کشور و همچنین ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز تولیدات خود را در سه سایز آب هویج گیری H-250 سایز کوچک ، آب هویج گیری H-500  سایز متوسط ، آب هویج گیری H-1000 سایز بزرگ به مشتریان عزیز تقدیم نماید .

سایت رسمی دیجی اسکیل با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی افتخار این را نیز دارد که کلیه دستگاه های آبمیوه گیری شرکت هالد را در استان تهران و استان البرز با خدمات پس از فروش ده ساله و با گارانتی یک ساله و ضمانت اصل بودن کالا در اختیار کلیه کاربران گرامی قرار دهد . تمامی دستگاه های آبمیوه گیری هالد دارای هولوگرام و آرم مخصوص هالد که در سایت مشخص شده می باشد .

خاصیت آب هویج :

آب هویج گیری هالد

هویج نه تنها رنگ زیبایی به آبمیوه می بخشد بلکه طعم عالی دارد که با اکثر سبزیجات و آبمیوه های دیگر ترکیب مطلوبی ایجاد می کند . هویج دارای ویتامین هایی نظیر ویتامین A ، ویتامین C ، ویتامین K و ویتامین B8 می باشد . همچنین حاوی مواد معدنی متعددی نظیر پتاسیم ، مس ، آهن و منگنز است . آب هویج همچنین می تواند از بیماری های قلبی جلوگیری کند ، فشار خون را کاهش دهد و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند . بتاکاروتن در هویج مسئول رنگ نارنجی است . همچنین یک آنتی اکسیدان که به حفظ پوست سالم کمک می کند و نقش کلیدی در سلامت چشم ایفا می کند . آب هویج گیری هالد گزینه بسیار مناسبی برای آبگیری راحت و سریع تر هویج به کاربران دیجی اسکیل توصیه می شود .

کیفیت زندگی یک مفهوم کلیدی برای بسیاری از مردم است که شامل عادت های خوردن و نوشیدن نیز می باشد . مصرف کننده ها به طور روز افزونی از جوانب تغذیه ای و خواص غذاها و نوشیدنی ها یی که دارای ویتامین ها و مواد معدنی هستند آگاه می شوند و به آن اهمیت می دهند ، در همین راستا امروزه دستگاه های آب میوه گیری در طرح ها و مدل های متنوع به بازار عرضه می گردد .

انواع آب هویج گیری هالد :

آب هویج گیری هالد

1-آبمیوه گیری هالد مدل H-250 :

 توان دستگاه آب هویج گیری هالد مدل H-250 یک اسب بخار و دور موتور 2850 دور در دقیقه  است که این مدل کوچکترین آب هویج گیری در بین سایر مدل های دیگر آب هویج گیری شرکت هالد می باشد . به سبب کوچک بودن دستگاه آب هویج گیری هالد علاوه بر آب هویج گیری و آب میوه گیری و بستنی‌ فروشی‌ها در منازل نیز از آن استفاده می‌شود ، از این ‌رو به آن دستگاه آب هویج گیری خانگی هم گفته می‌شود . قطر دهانه ورودی 5 سانت می باشد .

2-آبمیوه گیری هالد مدل H-500 :

این دستگاه آب هویج گیری سایز متوسط از سری تولیدات آب هویج گیری شرکت هالد محسوب می شود . توان بازدهی آبگیری میوه جات و سبزی جات در دستگاه آب هویج گیری هالد مدل H-500 را می توان 500 کیلوگرم در روز دانست . توان مصرفی دستگاه آب هویج گیری هالد مدل H-500 یک و نیم اسب بخار است که قدرت مذکور موجب شده تا سرعت چرخش محور این دستگاه آب هویج گیری صنعتی به 2850 دور در دقیقه برسد . قطر دهانه ورودی 6 سانت می باشد .

3-آبمیوه گیری صنعتی هالد مدل H-1000 :

دستگاه آب هویج گیری هالد مدل H-1000 بزرگ‌ترین سایز آب هویج گیری شرکت ایرانی هالد است که توانایی آبگیری 1 تن مرکبات و سبزیجات در روز را دارد . توان مصرفی آب هویج گیری هالد مدل H-1000 دو اسب بخار است که قدرت مذکور موجب شده تا سرعت چرخش محور این دستگاه آب هویج گیری صنعتی به 2850 دور در دقیقه برسد . قطر دهانه ورودی 6 سانت می باشد .

مشخصات کلی آب هویج گیری هالد :

آب هویج گیری هالد

برق مصرفی دستگاه آب هویج گیری ایرانی هالد 220 ولت بوده که به ‌راحتی می‌توان از برق شهری تک فاز آن را تأمین کرد . جهت جلوگیری از داغ کردن موتور هنگام استفاده مداوم و کاربری بالا ، بخشی از قیمت دستگاه آبمیوه گیری صنعتی هالد صرف تعبیه کردن سیستم تهویه در آن شده است که به خوبی موتور را خنک می‌کند . صفحات به کار برده شده در دستگاه آب هویج گیری هالد از نوع آلیاژی هستند که در مقابل اسیدهای موجود در میوه‌ها کاملا ضدفرسایش می‌باشند .

این آلیاژ که از نوع استیل هم می‌باشد بی‌تأثیر در قیمت دستگاه آبمیوه گیری هالد نبوده است ؛ چرا که تمام قسمت‌های این نمونه از آب هویج گیری را شامل می‌شود ، از جمله بدنه ، تیغه و توری . ضمن آنکه تمام اجزای آب هویج گیری هالد قابلیت جدا شدن دارند و به‌ آسانی می‌توان آن‌ها را برای نظافت بیشتر شست . نکاتی بس مهم در مورد چگونه آبمیوه گیری صنعتی را بشوریم وجود دارد که به درست شستن قطعات آبمیوه گیری صنعتی هالد کمک شایانی می کند . پس حتما این نکات را رعایت نمایید تا طول عمر مفید دستگاه آب هویج گیری هالد افزایش یابد .

بدنه دستگاه آب هویج گیری ایرانی هالد تماما از استیل ضدزنگ ساخته شده که هم بهداشتی بوده و هم ظاهری زیبا به آن بخشیده است . حتی جنس اجزای داخلی و حساس آب هویج گیری هالد مانند بدنه و تیغه و توری که تماس مستقیمی با میوه‌ها دارند ، استیل 304 بوده تا مسائل بهداشتی در این دستگاه به‌ طور کامل رعایت شده باشد .

نکته قابل توجه در ساخت دستگاه آب هویج گیری هالد طراحی کلید روشن – خاموش آن است که به صورت ضدآب طراحی شده تا ایمنی آن دو چندان شود . شرکت هالد با اطمینان کامل به کیفیت و برتری محصول تولیدی خود ، به مدت یک سال گارانتی در نظر گرفته است و با ده سال خدمات گسترده پس از فروش دستگاه آب هویج گیری را پشتیبانی می کند .

موارد استفاده از دستگاه آب هویج گیری هالد :

آب هویج گیری هالد

از دستگاه آب هویج گیری هالد جهت آبگیری کلیه مرکبات و سبزیجات مانند هویج – کیوی – چغندر – انگور – انار دانه شده – پرتغال پوست کنده – سیر – پیاز – کرفس – زنجبیل و سایر سبزیجات دیگر نیز می توان استفاده کرده و با توجه به صنعتی و نیمه صنعتی بودن دستگاه آب هویج گیری بسیار مناسب برای مکان های آبمیوه فروشی ، بستنی فروشی ، رستوران ها ، هتل ها ، تهیه غذا و حتی منازل و بسیاری دیگر از مشاغل مورد استفاده می باشد . همینطور که می دانیم یک آبمیوه گیری برقی مناسب در شرایط عادی باید بتواند بیش از ۵۰ درصد وزن میوه ها به شما آب میوه تحویل دهد . آب هویج گیری هالد به راحتی با بالاترین آبگیری و میزان خشک کردن 95 درصدی تفاله ی میوه ، بهترین آب میوه گیری صنعتی و نیمه صنعتی در حجم بالا و با قیمت بسیار مناسب برای کاربران می باشد .

خرید اینترنتی آب هویج گیری هالد از سایت دیجی اسکیل :

آب هویج گیری هالد

کارکردن با دستگاه آب هویج گیری هالد بسیار آسان بوده و کاملا بهداشتی عمل می کند . هم اکنون تهیه دستگاه آب هویج گیری هالد در سایت دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی رسمی شرکت هالد برای کاربران امکان پذیر بوده و پس از خرید به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر شرکتی سریعا به آدرس اعلام شده ارسال می گردد . دستگاه های آب هویج‌ گیری صنعتی هالد با توجه به حجم و نوع نیاز کاربران طراحی و تولید شده است و بیشترین امکانات و ویژگی های رایج و کاربردی را جهت آبگیری انواع میوجات و سبزیجات دارند . کاربران دیجی اسکیل می توانند با آسودگی و اطمینان کامل کلیه دستگاه ها را از نمایندگی آبمیوه گیری هالد تهیه نمایند . کاربران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانند با کارشناسان فروش دیجی اسکیل در ارتباط باشند .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.