مقالات

ترازوی رادین مدل 6700 پلاس

بررسی ترازوی رادین

ترازوی رادین مدل 6700 پلاس در شرکت آروین دوساری با نام تجاری رادین توسط مجربترین مهندسین ایرانی با رعایت استانداردهای جهانی طراحی و تولید می شود ، شرکت رادین یکی از برندهای مطرح صنعت توزین و سنجش در کشور می باشد . به علت استفاده از بروزترین تکنولوژی ها در ساخت ترازو 6700 رادین جزو پرفروشترین ترازوهای فروشگاهی شرکت رادین بشمار می آید .

با خرید ترازوی رادین مدل 6700 پلاس فروشگاه شما به یک سیستم توزین تمام اتوماتیک مجهز می شود و این امر موجب تجربه ای جدید از فروش انواع محصولات در فروشگاه برایتان رقم خواهد زد .

فروشگاه دیجی اسکیل تحت عنوان رسمی نمایندگی ترازوی رادین قصد دارد شما را با خانواده ترازو 6700 رادین آشنا نماید . انواع ترازوی رادین مدل 6700 توسط شرکت آروین دوساری در سه مدل با نام های اختصاری ترازو 6700 پلاس ، ترازو 6700wifi ، ترازو 6700 سیم کارتی طراحی و تولید می شوند .

این سه مدل ترازوی رادین 6700 شباهت های بسیاری از لحاظ ظاهر و البته در برخی موارد عملکردی با یکدیگر دارند . حداکثر ظرفیت توزین در هر سه مدل ترازو فروشگاهی رادین معادل 40 کیلوگرم و حداقل ظرفیت توزین 100 گرم با مقدار دقت و حساسیت 1 گرم تعیین شده است .

با جدیدترین ترازوی رادین مدل 6700 پلاس آشنا شوید:

ترازوی رادین مدل 6700 پلاس

جهت خرید سریع ترازوی رادین مدل 6700 پلاس بروی تصویر بالا کلیک نماید تا مستقیم وارد صفحه اصلی خرید این ترازو از فروشگاه دیجی اسکیل شوید .

ترازوی رادین مدل 6700 پلاس امر توزین را تا ظرفیت 40 کیلوگرم با دقت و حساسیت 1 گرم به آسانی انجام می دهد . دقت و حساسیت این ترازوی دیجیتال رادین را کاربران می توانند به 2 ، 5 و 10 گرم به دلخواه و بنابر کارکرد فروشگاه خود انتخاب نمایند . گزارش گیری های متنوع ترازو 6700 رادین به کاربران این امکان را می دهد تا بنابر نیاز خود گزارش دلخواه از فروش را تهیه نمایند .

امروزه اکثر ترازوهای دیجیتال مدرن مجهز به سیستم تولید بارکد واقعی هستند که این امر امکان ردیابی اطلاعات فروش ترازو را توسط سیستم پوز فروشگاهی (صندوق فروشگاهی) فراهم می نماید و اطلاعات ترازوی دیجیتال توسط بارکدخوان به سیستم انتقال می یاید .

ترازو رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس قابلیت نگهداری فاکتورها در حافظه دستگاه به مدت 6 ماه یا 500/000 فاکتور را دارد و دارای 4 گیگابایت حافظه جانبی است که باعث سهولت و تسهیل امر ذخیره نام و قیمت کلیه محصولات و تخفیفات محصولات به صورت تک به تک و موجودی محصولات و شرح قیمت خرید محصولات و هم چنین اعمال تخفیف در قیمت نهایی و نگهداری فاکتورها و گزارش ها در حافظه می باشد .

ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس از 70 حافظه مستقیم و  100 هزار حافظه غیرمستقیم برای ذخیره ی نام کالا ، قیمت کالا ، واحد ، بارکد کالا ، تخفیف برای تک تک اقلام ، موجودی کالا ، نمایش قیمت خرید ، نقطه سفارش ، مالیات و غیره… برخوردار است که دسترسی به آن از طریق کلیدهای موجود در صفحه کلید امکان می پذیرد .

مجهز بودن ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس به چاپگر داخلی امکاناتی برای کاربر فراهم می آورد . چاپ فاکتور فروش یکی از امکانات چاپگر ترازوی علمکدار رادین است . از دیگر امکانات فراهم آمده توسط چاپگر ترازو دیجیتال رادین 40 کیلویی مدل 6700 باید به امکان تهیه گزارشات به صورت تفکیکی و یا کلی اشاره کرد . هم چنین می توان با استفاده از چاپگر ترازو دیجیتال رادین 40 کیلویی مدل 6700 به چاپ بارکد سطری و یا بارکد تجمیعی پرداخت . بارکد سطری برای یک کالا و بارکد تجمیعی نیز برای دو یا چند کالا به صورت یکجا در یک فاکتور مورد استفاده قرار می گیرد .

پلاستیک فشرده ABS آلیاژ به کار رفته در تولید بدنه ترازوی 40 کیلویی رادین بوده و جنس سینی ترازو رادین نیز از آلیاژ استیل ضدزنگ تهیه شده است . سینی ترازوی دیجیتال رادین به صورت پیش فرض از نوع تخت تعبیه شده و در صورت تمایل مشتری امکان قرار دادن یک سینی لبه دار نیز برای ترازو پلاس رادین وجود دارد . سینی تخت استیل ترازو دیجیتال رادین 40 کیلویی مدل 6700 در اندازه 40*24 سانتی متر ساخته شده است .

نمایشگر ترازو رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس از نوع LED و LCD  چهار خط سمت کاربر و مشتری بوده که به صورت دو طرفه اطلاعات مربوط به قیمت ، وزن و قیمت کل را برای فروشنده و مشتری به نمایش می گذارد که عملکرد آن به صورت نمایش وزن تا 5 رقم ، قیمت واحد 6 رقم و قیمت کل 7 رقم در نمایشگر و هم چنین چاپ وزن 5 رقم ، قیمت واحد 7 رقم و قیمت کل 8 رقم در فاکتور می باشد .

ترازو رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس از برق شهری تغذیه می کند و البته برای این ترازو پلاس یک باتری قابل شارژ تعبیه شده که می توان آن را در مواقعی که برق قطع است و یا در مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد ، به عنوان تامین کننده منبع انرژی ترازو رادین مورد استفاده قرار داد . ترازو رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس قابلیت آن را دارد تا به 3 مشتری به صورت همزمان خدمات رسانی داشته باشد .

امکانات بروز ترازو رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس موجب امکان اتصال این ترازو به کارت خوان و بارکد خوان و صندوق فروشگاهی و کشوی پول و کامپیوتر و نرم افزار و لیبل پرینتر از طریق پورت های  RS232 / USB / RJ 11 / PS2 می باشد .

ترازو رادین در فروشگاه های آجیل فروشی ، خکشبار ، قنادی ها ، سوپرمارکت های بزرگ ، پروتئین فروشی ها و مشاغلی نظیر این ها کاربردی و سودمند بوده و نیاز این گونه مشاغل را به یک ترازوی دیجیتال رادین حرفه ای و کارآمد مرتفع خواهد ساخت .

قیمت ترازوی رادین مدل 6700 پلاس :

ترازوی رادین مدل 6700 پلاس

فروشگاه دیجی اسکیل با بهره مندی از وجود مشاوران متعهد ، کارشناسان فروش با تجربه و تکنسین های متخصص ، همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان دیجی اسکیل ، قبل و بعد از خرید انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین می باشد . کاربران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ، راهنمایی و مشاوره رایگان جهت انتخاب و خرید ترازوی رادین متناسب با نیاز فروشگاه و شغل خود همواره با فروشگاه دیجی اسکیل در ارتباط باشند .

شرکت رادین دارای تنوع محصولات توزین و سنجش بسیاری می باشد بنابراین قیمت ترازوهای رادین برای مدل های مختلف با توجه به امکانات ، ویژگی ها و قابلیت های خاص هر مدل از ترازوهای دیجیتال رادین ، متفاوت خواهد بود ، جهت درک بهتر به این مثال توجه فرمایید : قیمت ترازو لیبل زن رادین مدل ام کا تو (MKII) با قیمت ترازوی رادین مدل 6700 پلاس یکسان نخواهد بود و با یکدیگر اختلاف قیمت دارند .

فروشگاه دیجی اسکیل جهت اطلاع کاربران از بروزترین قیمت انواع ترازوهای رادین تصمیم به ارائه لیست قیمت ترازو رادین در سایت digiscale گرفته است ، چون که مطلع بودن کاربران از قیمت انواع ترازوهای رادین تاثیر بسزایی در انتخاب مدل و در نهایت خرید ترازوهای فروشگاهی رادین خواهد داشت .

خرید ترازوی رادین مدل 6700 پلاس از فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازوی رادین مدل 6700 پلاس

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل جهت سهولت بررسی ترازوی رادین در سایت digiscale شرایطی فراهم ساخته تا کاربران امکان مقایسه و سنجیدن کمیت و کیفیت انواع ترازوهای فروشگاهی رادین را داشته باشند . هدف اصلی دیجی اسکیل از فراهم ساختن چنین شرایطی عرضه محصولات تولید داخلی کشور عزیزمان ایران و جلب رضایت کاربران در مورد خرید اینترنتی می باشد ، رضایت کامل کاربران فروشگاه دیجی اسکیل درباره خرید اینترنتی انواع ترازوهای رادین از سایت digiscale سرلوحه کاری و تعهد فروشگاه دیجی اسکیل به کاربران خود است .

طبق تحقیقات به عمل آمده باید بگوییم که همواره کاربران تمایل به خرید اینترنتی محصولات از معتبرترین سایت های اینترنتی را دارند ، بنابراین فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی رادین ، تحت نظارت مستقیم شرکت آروین دوساری با نام تجاری رادین در زمینه فروش انواع محصولات برند رادین فعالیت دارد و هر گونه تغییر قیمت محصولات برند رادین در فروشگاه دیجی اسکیل تنها طبق تعرفه مصوب شده شرکت رادین خواهد بود .

جهت اعتمادسازی برای کاربران و اثبات معتبرترین بودن سایت اینترنتی digiscale اعلام می کنیم سایت اینترنتی دیجی اسکیل در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت ، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد تجارت الكترونیكی می باشد . مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، با اعطای نماد تجارت الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید و دارنده نماد تجارت الکترونیکی ، تحت نظارت دستگاه های مسئول ، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج در تعهدنامه نماد می باشد .

با توجه به گفته های ذکر شده ، اکنون کاربران سایت digiscale می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید اینترنتی انواع ترازوهای فروشگاهی رادین مانند : ترازو پلاس رادین ، ترازو سیم کارتی رادین ، ترازو لیبل پرینت رادین ، ترازو وای فای رادین و غیره…. در سایت دیجی اسکیل نمایند . در صورت تمایل نیز کاربران در ساعات و روزهای اداری با مراجعه به فروشگاه دیجی اسکیل ، دفتر فروش ترازوی رادین در تهران خرید حضوری و بازدید از انواع ترازوهای فروشگاهی رادین را انجام دهند .

از مزیت های خرید اینترنتی در فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی ترازوی رادین می توان به ارائه خدماتی چون : امکان پیگیری خرید قبل و بعد از پرداخت مبلغ ، قیمت مناسب در قیاس با دیگر فروشندگان محصولات شرکت رادین ، پشتوانه کاری موفق در عرضه اینترنتی ، داشتن مشتریان حقیقی و حقوقی در سرتاسر ایران و غیره… اشاره کرد .

پشتیبانی ترازوی رادین در فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازوی رادین مدل 6700 پلاس

نصب و راه اندازی دستگاه ترازو رادین به همراه آموزش که شامل تنظیمات ترازوی رادین می شود و گارانتی کردن ترازو نیز از جمله خدمات فروش و پس از فروش دیجی اسکیل نمایندگی ترازوی رادین است . مشاوران متعهد ، کارشناسان فروش با تجربه و تکنسین های متخصص فروشگاه دیجی اسکیل همیشه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات کاربران در مورد ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین می باشند و تا به نتیجه دلخواهتان برسید در کنار شما خواهند ماند .

از اصلی ترین نقاط قوت فروشگاه دیجی اسکیل ، کیفیت خدمات پس از فروش و سرعت پاسخگویی کارشناسان هنگام مواجه شدن کاربران با مشکل در ترازوهای رادین می باشد . دیجی اسکیل نمایندگی رادین ، ترازو را یک کالای خدمت محور دانسته و استمرار ارتباط با مشتریان و رفع سریع معایب را سرلوحه کاری خود قرار داده است .

محصولات شرکت رادین در فروشگاه دیجی اسکیل با تضمین کیفیت و اصالت کالا و هم چنین 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به کاربران ارائه می شود . از دیگر محاسن پشتیبانی ترازوی رادین می توان به عمر مفید بالای قطعات و همین طور قیمت مناسب قطعات مصرفی به واسطه تولید داخلی بودن دستگاه اشاره نمود .

ترازوی رادین

در آخر کلام برای آن دسته از کاربران دیجی اسکیل که احتیاج به یک دستگاه ترازو دیجیتال فروشگاهی مخصوص و خاص برای مشاغلی مانند : میادین میوه و تره بار ، سوپر پروتئینی ها ، قصابی ها ، کشتارگاه ها ، ماهی و مرغ فروشی ها و غیره… دارند ، ترازوی رادین مدل 8800 در دو وزن توزین 70 کیلوگرم و 40 کیلوگرم با طراحی متفاوت از شرکت آروین دوساری را پیشنهاد می دهیم .
ترازو رادین 8800 دارای بدنه ای از جنس تمام فلز می باشد که کیبورد و پرینتر و صفحه نمایشگر در قسمت بالا یعنی بروری علمک ترازو فروشگاهی رادین تعبیه شده است و مجهز به سینی بزرگ لبه دار استیل ضد زنگ می باشد ، بارزترین و برترین مزیتی که موجب شده تا مشاغل نامبرده و امثال آن مشاغل از ترازو رادین مدل 8800 استقبال بی نظیری داشته باشند .
بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

16 نظر در “ترازوی رادین مدل 6700 پلاس

  1. ایوب اسدی گفت:

    سلام من یکسری اطلاعات در مورد ذخیره کالا میخواستم میتونید راهنماییم کنید؟

    1. admin-shop گفت:

      سلام دوست گرامی دیجی اسکیل همواره می توانید از مقالات مرتبط با سوالتان در سایت استفاده کنید و یا با شماره موبایل 09120441740 خدمات پس از فروش رادین تماس حاصل فرمایید.

  2. زرگری گفت:

    ترازو رادین مدل 6700 با دقت یک گرم خودش آخر تکنولوژی هست ، تو آجیل فروشی ازش استفاده می کنم و کاملا دقیق هست . ممنون از تیم قوی دیجی اسکیل و بخصوص سرکار خانم شکی که همیشه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته کلیه محصولاتشون رو انجام میدهند.

    1. admin-shop گفت:

      سلام و عرض ادب واحترام خدمت جناب مهندس زرگری عزیزمان . مشتری ثابت و وفادار به دیجی اسکیل . ارادتمندیم به شما . شما لایق بهترین ها هستید.

  3. خانم امینی گفت:

    ترازوی من قسمت پرینترش دچار مشکل فنی شده چیکار باید کرد؟

    1. admin-shop گفت:

      با خدمات پس از فروش رادین به شماره موبایل 09120441740 تماس بگیرید تا درست کنن براتون.

  4. ابوالفضل محمدی گفت:

    ترازوی من قفل شده علتش چیه….

    1. admin-shop گفت:

      هر چه سریعتر با نمایندگی رادین تماس حاصل فرمایید به شماره 02166086112

  5. محمد سلیمانی گفت:

    برای محاسبه مجموع قیمت چند کالا و چاپ فاکتور در ترازوی 6700 رادین باید از چه دکمه هایی در کیبورد استفاده کنیم؟؟؟؟

    1. admin-shop گفت:

      شماره خدمات سیار پس از فروش رادین 09120441740 می باشد می توانید کلیه سوالات خود را بپرسید. با تشکر.

  6. محمد سلیمانی فرد گفت:

    سلام خسته نباشید من میخام اسم فروشگاهمو در قسمت بالای فاکتور و یکسری اطلاعات هم در پایین فاکتور فروشگاهم ثبت کنم میشه لطفا راهنماییم کنید. ممنونم.

    1. admin-shop گفت:

      سلام دوست عزیز با شماره تماس 09120441740 خدمات پس از فروش رادین تماس حاصل فرمایید تا راهنمایتان کنند.

  7. مجتبی کمالی گفت:

    سلام من ساکن تهران هستم امکان خرید حضوری هم دارید ؟ میخام دستگاه ترازو رو از نزدیک هم ببینم؟

    1. admin-shop گفت:

      سلام بله دوست گرامی امکان بازدید و خرید از نمایشگاه در ساعات اعلام شده : شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح تا 18 عصر و پنجشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 15 ظهرمی باشد.
      آدرس نمایشگاه : تهران – منطقه 9 – میدان آزادی – خیابان آزادی بسمت انقلاب – بعد از شهرداری منطقه 9 – بعد از استاد معین – بعد از خیابان دکتر هوشیار – بر خیابان اصلی آزادی – (ساختمان همشهری قدیم ) پلاک 474 – طبقه 2 واحد 7 غربی – دفتر مرکزی دیجی اسکیل – خانم شکی.

  8. مهدیه صیفی گفت:

    با تشکر از تیم حرفه ای دیجی اسکیل من از تمام خریدام از دیجی اسکیل رضایت کامل دارم ، ممنون از خانم شکی کارشناس فروش ارشد دیجی اسکیل که با صبوری همیشه در کنار مشتریان خود است. واقعا این صداقت و مشتری مداری جزو اخلاق حرفه ای می باشد. براتون آرزوی موفقیت دارم.

    1. admin-shop گفت:

      سلام خانم صیفی عزیزم خیلی خوشحالم که رضایت دارید و همیشه خریداتون رو از سایت دیجی اسکیل انجام میدین ، من وظیفه ام رو انجام میدم در قبال مشتریانم تعهد دارم. مرسی از شما و توجه محبت آمیزتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.