مقالات

تعمیرات ترازوی محک

lazy

تعمیرات ترازوی محک در مجموعه ی بزرگ دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی ترازوی محک در استان تهران و استان البرز انجام می شود ، یقینا برای شما هم اتفاق افتاده که وسایل های دیجیتالی در محل کار یا منزل بعد از مدتی نیاز به سرویس دهی خواهد داشت که ترازوی محک نیز از این مورد مستثنا نیست نه تنها مقیاس های محک بلکه تمامی مقیاس ها بعد از گذشت زمان متغیری نیاز به خدمات دارند .

 

مجموعه ی بزرگ و توانمند دیجی اسکیل در این بخش شما را با ایرادهای احتمالی ترازوی محک و نحوه تعمیرات ترازوی محک آشنا می کند .

 

تعمیرات ترازوی محک


شرکت محک با طراحی و تولید با کیفیت خود توانسته ترازوهای دیجیتال فروشگاهی در وزن توزین 15 کیلوگرم ، 30 کیلو گرم ، 35 کیلو گرم ، 50 کیلو گرم و 70 کیلو گرم  را روانه بازار کند که باعث محبوبیت چندین برابر این برند شده اند .

 

آیا می دانستید که شما خود نیز می توانید برخی از مشکلاتی که برای ترازو فروشگاهی محک اتفاق می افتد را حل کنید؟ اکنون با مجموعه دیجی اسکیل همراه باشید تا شما را با تعمیرات ترازوی محک آشنا کنیم ، بعد از مطالعه این مطالب می توانید مراحل عیب یابی دستگاه ترازو دیجیتال خود را انجام دهید . باید در نظر بگیرید که اگر با مشکلات جدی تری مواجه شدید حتما به مراکز خدمات سیستم های توزین مراجعه کنید و از دستکاری دستگاه خودداری نمایید ، زیرا عدم آگاهی شما باعث می شود که منجرب ه خسارت های بیشتری شود .

 

تعمیرات ترازوی محک

تعمیرات ترازوی محک در دیجی اسکیل

تعمیرات ترازوی محک

 

1- ترازو دیجیتال محک روشن نمی شود : احتمال می دهیم که به دلایلی ترازو دیجیتال دیگر روشن نمی شود که این احتمالات عبارنتد از قبیل: کلید اصلی دستگاه خاموش است و یا باتری دستگاه خالی شده و شارژ ندارد تا بتواند دستگاه را روشن کند ، دیجی اسکیل به شما کمک می کند تا این مشکل را پشت سر بگذارید .

 

به ترتیب مراحلی که به اطلاع می رسانیم را دنبال کنید تا در صورت مشکل سطحی بتوانید تعمیرات ترازوی محک را انجام دهید تا دستگاه شما مجدد روشن شود مراحل بدین صورت می باشد که اول از همه برای اینکه احتمال اول ( کلید اصلی دستگاه خاموش است ) صحیح باشد ، کلید اصلی دستگاه را روشن کنید ولی در صورتی که کلید روشن است پس احتمال اول رد شده و باید ادامه مراحل را دنبال نمایید .

مرحله بعدی تست سیم برق یا تعویض آن است تا شاید کل این مشکلات از سیم باشد که باعث خالی شدن شارژ باتری و مجدد شارژ نکردن باتری می باشد که در صورتی که این مرحله را گذرانید و تاثیری بر دستگاه نگذاشته باید دانست که مشکل سیم برق نمی باشد .

 

مرحله بعدی این است که جای دستگاه را تغییر داده و دستگاه را به پریز برق دیگری وصل کنید تا امتحانات احتمالی به پایان نرسیده دست بردار نباشید و اگر با این مرحله نیز به نتیجه نرسیدید دستگاه خود را به مراکز خدمات و تعمیرات ترازوی محک برده تا آنها با تکیه با دانش خود ترازوی شما را تعمیر کنند .

 

تعمیرات ترازوی محک

 

2- ترازو دیجیتال محک دچار مشکل در عدم نمایش درست وزن یا نوسانات وزنی شده است : احتمالاتی که برای این مشکل در نظر داریم از قبیل: دستگاه شما در معرض و در مسیر باد کولر و پنکه است . احتمال بعدی این است که دستگاه شما روی سطحی قرار دارد که پایدار نیست و باعت نوسان در وزن کشی می شود . احتمال بعدی سینی دستگاه به یک جسم خارجی برخورد کرده که در محیط های که دچار محدودیت در فضا هستند احتمال این مورد خیلی پر رنگ تر است .

 

احتمال بعدی پایه های دستگاه ترازو تنظیم نیست که به دلیل ثابت نبودن ترازو این نوسانات طبیعی می باشد و آخرین احتمال دستگاه تراز نیست که برای رفع این نظرات و احتمالات باید این مراحلی که شرح می دهیم را تست کنید که از قبیل: دستگاه را از مسیر باد کولر و پنکه دور کنید که در صورت درست شدن دیگر نیاز نیست مراحل بعدی را طی کنید و در صورتی که مشکل کماکان پابرجاست باید به مراحل بعدی رسیدگی کنیم .

مرحله بعدی میز محل قرار گیری دستگاه را محکم کنید و پایداری را به آن انتقال دهید تا مشکل حل شود با این حال اگر نوسانات از بین نرفته است به مرحله بعدی میریم ، مرحله بعدی بررسی کنید تا ببینید سینی دستگاه به جایی گیرنکرده که در این صورت سینی را آزاد کرده و چک کنید تا نوسانات بر طرف شده است یا نه در صورتی که مشکل بر طرف نشده پایه ترازو را تنظیم کنید و مجدد چک کنید تا مشکل حل شده است یا نه و در مرحله آخر دستگاه را دقیقتر تراز کنید تا در صورتی که نتیجه مطلوبی نگرفتید ترازو را به مراکز خدمات و تعمیرات ترازوی محک ارائه دهید .

 

تعمیرات ترازوی محک

 

3- زمانی که بر روی نمایشگر ترازو دیجیتال محک خود عبارت lock را مشاهده می کنید : نشانگر آن است که دستگاه غیر فعال شده و باید با دیجی اسکیل نمایندگی تعمیرات ترازوی محک با شماره تماس 02166086112 تماس حاصل نمایید .

 

4- زمانی که LED باتری ترازو دیجیتال محک روشن است :

 

توجه داشته باشید که اگر با حالتی مواجه شدید ، با اینکه دستگاه به برق متصل است ولی مقیاس شما از باتری شارژ خود را تامین می کند یعنی LED باتری روشن است در این باره احتمالاتی رقم می خورد از جمله اینکه پریز برق مغازه یا فروشگاه شما خراب شده و با اینکه دو شاخه برق را به پریز زده اید ولی ترازو محک کماکان از باتری انرژی خود را تامین می کند . مورد بعدی را می توان به سیم برق دستگاه اشاره کرد که ممکن است خراب شده باشد .

 

برای این مشکل و تعمیر ترازوی محک نیز راه کارهایی وجود دارد از قبیل: دستگاه را به پریز برق دیگری متصل کنید، شاید برای خود شما هم عجیب باشد و بگویید همیشه از این پریز استفاده می کنید و امکان ندارد خراب باشد ولی ما به شما مراحلی را برای عیب یابی دستگاه می آموزیم پس حتی در شرایطی که مطمین هستید باز مراحل را پیش بگیرید تا بتوانیم حداقل امکان به درستی عیب یابی کنیم و در صورت توانایی مشکل را حل کنیم .

 

مورد بعدی آن است که سیم برق دستگاه را تعویض کنید تا چک کنیم مشکل از سیم است یا نه لازم به ذکر است این کابل را میتوان به راحتی تهیه کرد و اگر با استفاده از این کابل دستگاه شما توانست از برق استفاده کند می توان به راحتی کابلی برای دستگاه خود تهیه کرد که هزینه کمتری نسبت به تعمیر دارد ولی اگر برق دستگاه درست نشد باید به نمایندگان تعمیرات ترازوی محک مراجعه کنید .

 

تعمیرات ترازوی محک

 

5- در حالتی که ترازو دیجیتال محک شما با باطری کار نمی کند و زمانیکه برق شهری قطع می شود دستگاه نیز خاموش می شود : که همانند مشکلات بالا احتمالاتی در نظر داریم که باعث به وجود آمدن این مشکل شده است این احتمالات از قبیل: باطری دستگاه خراب است و یا خود دستگاه خراب شده است که در هر صورت باید برای حل این مشکل به نمایندگی تعمیرات ترازوی محک مراجعه نمایید .

 

دیجی اسکیل دفتر فروش ترازوی محک در تهران آماده ارائه هر گونه پاسخگویی به سوالات کاربران گرامی دیجی اسکیل می باشد .

 

6- ترازو رسید چاپ نمی کند : که برای حل و عیب یابی این مشکل احتمالات و مراحلی وجود دارد که کاغذ رول را برعکس درجایگاه خود قرار داده اید ، چاپگر خراب شده و یا دستگاه دچار خرابی شده است که برای رفع این موارد می توان اول کاغذ رول را به صورت صحیح در جایگاه قرار دهید و در صورتی که مشکل کماکان وجود دارد به نمایندگی دیجی اسکیل برای تعمیرات ترازوی محک مراجعه کنید .

 

تعمیرات ترازوی محک

 

شرکت دیجی اسکیل با توجه به تجربه بالا در فروش و تعمیرات تراز، باسکول، کالباس بر وغیره توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جذب کند ، تعمیرات ترازوی محک خود را به ما بسپارید .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.