مقالات

 تنظیمات ترازوی رادین 09122076310

تنظیمات ترازوی رادین

تنظیمات ترازوی رادین یک اصل مهم و اساسی در جهت سهولت استفاده کاربران از انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین می باشد بنابراین کاربران گرامی فروشگاه دیجی اسکیل برای استفاده از تمامی امکانات ترازوی فروشگاهی رادین نیاز به آموزش تنظیمات ترازوی رادین خواهند داشت.

ترازوهای دیجیتال شرکت رادین در دو مدل 6700 و 8800 پلاس از پیشرفته ترین و بروزترین ترازوهای فروشگاهی بحساب می آیند که از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار هستند ، دانستن انواع قابلیت ها و ویژگی های این مدل ترازوهای رادین به کاربران کمک خواهد کرد تا استفاده درست و بهینه از دستگاه ترازوی دیجیتال رادین خود داشته باشند.

شرکت آروین دوساری با نام تجاری رادین تمام استانداردهای توزین را در تنظیمات ترازوی رادین رعایت کرده و محصولات خود را با طراحی مناسب و کاملا مقاوم در صنعت توزین و سنجش به بازار عرضه می نمائید. باعث افتخارمان است که شرکت رادین را به عنوان یک شرکت داخلی در کشور عزیزمان ایران به کاربران گرامی فروشگاه دیجی اسکیل معرفی نماییم.

با توجه به این که ترازوهای فروشگاهی رادین نسبت به ترازوهای دیگر قابلیت های بیشتری دارند ، رشد قابل توجه ای نیز داشته اند ، یعنی در مدت زمان کوتاهی که ترازوی دیجیتال فروشگاهی رادین به بازار ایران عرضه شد ، سهم بزرگی از بازار توزین و سنجش را تصاحب کرده است.

 تنظیمات ترازوی رادین

در این مقاله فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی رادین به صورت کامل و دقیق تنظیمات ترازوی رادین را برای کاربران گرامی شرح می دهد. اگر به کیبوردهای این دو محصول 6700 و 8800 پلاس رادین توجه کنید متوجه خواهید شد که از یک کیبورد کاملا مشترک برخوردار هستند ، بنابراین کارایی و روش استفاده از هر دو دستگاه ترازوی رادین یکسان خواهد بود.

فروشگاه دیجی اسکیل با معرفی کامل امکانات ترازوی فروشگاهی رادین و همچنین آموزش مرحله به مرحله استفاده از ترازوهای رادین مدل پلاس و تنظیمات ترازوی رادین کاربران را تا رسیدن به نتیجه دلخواه و آموزش کامل همراهی می کند.

آموزش تنظیمات ترازوی رادین در فروشگاه دیجی اسکیل :

تنظیمات ترازوی رادین

در ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین برای شروع کار دستگاه ترازو جهت حفظ امنیت و همچنین شروع گارانتی از کاربران کد ورود به سیستم می خواهد که بعد از وارد کردن کد ، ترازوی رادین شروع به کار خواهد کرد. کاربران فروشگاه دیجی اسکیل آگاه باشند که بعد از 2000 ساعت کار کردن با ترازو رادین ، تنظیمات ترازوی رادین دوباره از شما درخواست کد برای کار کردن مجدد را می کند.

در این صورت باید با فروشگاه دیجی اسکیل معتبرترین نمایندگی ترازوی رادین در تهران تماس حاصل فرمایید و با ارائه شماره سریال دستگاه ترازوی فروشگاهی رادین کد فعال سازی مربوط به آن را دریافت کنید.

تنظیمات ترازوی رادین در قسمت کیبورد :

 تنظیمات ترازوی رادین

همان طور که بر روی عکس مشاهده می کنید ، شماره 1 مربوط به کلیدهای حافظه مستقیم ترازو است. شماره 2 مربوط به نمایش فهرست و حرکت بر روی گزینه ها به سمت بالا می باشد. شماره 3 مربوط به حرکت به سمت پایین است. شماره 4 مربوط به عوض کردن حروف به اعداد و همین طور اعداد به حروف در زمان وارد کردن اطلاعات و انتخاب کردن حافظه 36 تا 70 می باشد. در تنظیمات ترازوی رادین ، شماره 5 مربوط به فروش تعدادی محصول و عملکرد ضرب در ماشین حساب است.

شماره 6 مربوط به فعال کردن ماشین حساب و تقسیم در ماشین حساب است. شماره 7 مربوط به حذف کردن تمامی اقلام درون فاکتور و فاکتور مرجوعی است. شماره 8 مربوط به باز کردن درب صندوق و همینطور ارسال کردن آخرین مبلغ فاکتور به کارتخوان است. شماره 9 مربوط به حذف تکی اقلام ثبت شده درون یک فاکتور قبل از چاپ و برگشت به صفحه قبل فهرست ها می باشد. شماره 10 در تنظیمات ترازوی رادین مربوط به چاپ کردن فاکتور و گزارش ها می باشد.

شماره 11 مربوط به ثبت کردن ، حرکت کردن به سمت چپ ، عوض کردن سریع قیمت بدون ورود به حافظه کالا می باشد. شماره 12 مربوط به ذخیره کردن اطلاعات درون حافظه ، فراخوانی حافظه های ثبت شده و حرکت به سمت راست می باشد. شماره 13 مربوط به فعال کردن حالت پاسخگویی به مشتری اول دوم و سوم به طور هم زمان می باشد. شماره 14 مربوط به پاک کردن اطلاعات در تنظیمات ترازوی رادین می باشد. شماره 15 مربوط به اعداد و تایپ فارسی است.

شماره 16 مربوط به جمع کردن اقلام فروخته شده و کلید جمع در ماشین حساب است. شماره 17 در تنظیمات ترازوی رادین مربوط به حساب کردن تخفیف و کلید تفریق در ماشین حساب است. شماره 18 مربوط به تایید و ذخیره تغییرات و نمایش حاصل در بخش ماشین حساب است. شماره 19 مربوط به صفر کردن دستی وزن است.

شماره 20 مربوط به خارج شدن کامل از پنجره ها در فهرست ، حذف فاکتور باز و قرار دادن ترازو رادین در حالت استندبای در صورت نگه داشتن کلید به مدت 2 ثانیه می باشد. شماره 21 مربوط به پارسنگ (حدف وزن ظرف از وزن کل کالا) می باشد.

تنظیمات ترازوی رادین را با هم بررسی کنیم :

انتخاب کردن گزینه های درون فهرست در تنظیمات ترازوی رادین ، کاربران جهت دستیابی به منوها در بخش فهرست ، این توانایی را دارند که از 2 روش استفاده نمایند.

روش اول : استفاده از پیکان ها

بعد از این که به منو فهرست وارد شدید ، با استفاده از پیکان ها گزینه مورد نظر را انتخاب کنید ، بعد از آن کلید حاصل را برای ورود به گزینه مورد نظر بفشارید.

روش دوم : استفاده کردن از کلیدهای اعداد

بعد از این که به منوی فهرست وارد شدید ، برای انتخاب کردن هر یک از گزینه های مربوطه ، شماره مربوط به آن را وارد کنید.

تنظیمات ترازوی رادین

برای دسترسی راحت تر به بخش های مختلف فهرست ، می توانید از کلیدهای میان بر استفاده کنید.

تنظیمات ترازوی رادین

حساب کردن مجموع قیمت چند کالا و در نهایت چاپ فاکتور :

در مرحله اول ابتدا اولین محصول خریداری شده را بر روی صفحه دستگاه ترازو بگذارید و قیمت آن را وارد کنید. قبل از برداشتن کالا کلید جمع را انتخاب کنید. بعد از این کار ، بر روی صفحه نمایش تعداد محصولات جمع خواهد شد و مجموع قیمت آن نمایش داده خواهد شد. محصول بعدی را روی سینی ترازو بگذارید و حافظه مورد نظر را انتخاب کنید. دوباره کلید جمع را فشار دهید و برای چاپ کردن فاکتور کلید چاپ را بفشارید.

تنظیمات ترازوی رادین

ذخیره کردن اطلاعات در کلیدهای حافظه :

تنظیمات ترازوی رادین برای ذخیره کردن اطلاعات بدین صورت است که: در مرحله اول شماره حافظه مستقیم مورد نظر را در مدت زمان 2 ثانیه نگه دارید. نام محصول را وارد نمایید. در این مرحله قیمت واحد محصول را وارد نمایید در مرحله آخر این فرایند را ذخیره کنید.

فروش با استفاده از حافظه های مستقیم :

در مرحله اول محصول خریداری شده را روی سینی ترازو قرار دهید. کلید حافظه مورد نظر را فشار دهید. مبلغ کل کالای مورد نظر در پنجره قیمت قابل مشاهده است. کلید جمع را فشار دهید تا نام و مبلغ کالا در ال سی دی مشاهده شود ، سپس کلید چاپ را انتخاب کنید.

نحوه فروش محصول با وارد کردن قیمت دستی :

در تنظیمات ترازو رادین برای فروش محصول با وارد کردن قیمت دستی ، در مرحله اول کالای خریداری شده مورد نظر را بر روی سینی ترازو بگذارید. بر روی صفحه نمایشگر ترازو وزن کالا مشخص خواهد شد. قیمت واحد محصول خریداری شده را از کلیدهای اعداد وارد نمایید و بعد از آن کلید جمع را فشار دهید. بعد از این مراحل می توانید قیمت کل کالا را در ال سی دی مشاهده کنید. سپس می توانید چاپ کنید. برای اصلاح کردن قیمت محصول قبل از عمل جمع ، می توانید برای این کار از کلید پاک در تنظیمات تراروی رادین استفاده کنید. با فشار کلید چاپ فاکتور به طور کامل خواهد شد.

روش استفاده از پارسنگ در تنظیمات ترازوی رادین :

هر موقع محصولی را که می خواهید وزن آن را حساب کنید دارای ظرف یا بسته بندی باشد ، برای محاسبه وزن خالص محصول ، باید از کلید پارسنگ در تنظیمات ترازوی رادین استفاده کنید که به توضیح آن می پردازیم:

در مرحله اول محصول یا ظرف مورد نظر را بر روی سینی ترازو بگذارید. کلید پارسنگ را انتخاب کنید تا وزن محصول نمایش داده شده صفر شود در این مرحله محصول مورد نظر را به ظرف آن اضافه کنید. به این نکته توجه کنید که در صورت برداشتن ظرف پارسنگ شده از روی سینی ترازو ، وزن را به صورت منفی مشاهده می کنید.

تبادل داده ها از ویژگی های محصولات شرکت ترازو رادین :

اگر ترازو شما پورت USB داشته باشد ، در تنظیمات ترازوی رادین این قابلیت تبادل اطلاعات با حافظه جانبی را نیز دارد. برای ارسال یا دریافت اطلاعات از حافظه جانبی به این صورت عمل نمایید: موقعی که ترازو روشن است ، فلش را به ترازو وصل کنید ، بعد از چند ثانیه منویی باز خواهد شد که گزینه بارگذاری حافظه ها و ذخیره حافظه ها را شامل می شود ، توجه کنید که فایل مورد تبادل با نام PLU و بدون پسوند یا پیشوند باید باشد.

شماره ترازو :

در صورتی که در یک فروشگاه ، بیشتر از یک ترازو وجود داشته باشد ، می توانید در قسمت تنظیمات ترازوی رادین ترازوها را شماره گذاری کنید. برای این کار در ابتدا فهرست را انتخاب کنید. در قسمت فهرست گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. در قسمت تنظیمات ، گزینه شماره دستگاه را انتخاب کنید. بعد از آن پنجره ای جهت وارد نمودن شماره باز خواهد شد. شماره ترازو را وارد کنید. در تنظیمات ترازو رادین در نظر داشته باشید که بیشترین شماره ای که ترازو می تواند قبول کند 99 می باشد.

گزارش روزانه کلی در تنظیمات ترازوی رادین 8800 و 6700 پلاس :

کاربران گرامی فروشگاه دیجی اسکیل با کلیک بروی تصاویر زیر می توانند وارد صفحه خرید مستقیم ترازو فروشگاهی رادین مدل 6700 پلاس و 8800 پلاس شوند.

 

تنظیمات ترازوی رادین تنظیمات ترازوی رادین

 

ترازوی رادین مدل 8800 و 6700 قابلیت های بسیار بالایی در ثبت گزارشات دارند که می توان در هر زمان بر اساس فاکتورهای ثبت شده در سیستم گزارش هایی از فروش کالاهای فروشگاه خود تهیه نمایید. این گزارش های ذکر شده شامل اطلاعات کلی از فروش در طول روز می باشد.

برای این کار در ابتدا کلید فهرست را انتخاب کنید. بعد از آن در قسمت منوی اصلی گزینه گزارشات را انتخاب کنید. در قسمت چاپ گزارش ، گزینه روزانه را انتخاب کنید. در بخش روزانه گزینه کلی را انتخاب کنید. این گزارش برای به یک روز می باشد و گزارش جمع کل فروش از حافظه و فروش با قیمت دستی و همچنین تخفیف کل را نمایش خواهد داد.

تنظیم کردن غرفه مورد نظر :

شرکت آروین دوساری برای ترازوی دیجیتال رادین این ویژگی را اضافه کرده است که اگر تعداد غرفه ها در فروشگاه ها از یکی بیشتر باشد ، این قابلیت در تنظیمات تراروی رادین وجود دارد که بتوانید ترازوی خود را بر روی غرفه دلخواه خود تنظیم نمائید. کلید فهرست را انتخاب کنید ، از بخش فهرست گزینه تنظیمات را انتخاب کنید و بعد از آن از بخش تنظیمات گزینه نام غرفه را انتخاب نمایید.

تنظیمات نام غرفه :

  • در ابتدا کلید فهرست را انتخاب کنید.
  • در قسمت فهرست بخش تنظیمات ترازو رادین را انتخاب کنید.
  • در قسمت تنظیمات گزینه نام غرفه را انتخاب کنید.
  • اسم مورد نظر یا شماره غرفه را وارد کنید.

تیتر بالا و پایین فاکتور :

  • در مرحله اول کلید فهرست را انتخاب نمایید.
  • از قسمت فهرست گزینه تنظیمات ترازو رادین را انتخاب کنید.
  • در قسمت تنظیمات ، گزینه تنظیمات چاپگر را انتخاب کنید.
  • بعد از آن تیتر پایین قبض و بالای قبض را انتخاب کنید.

اندازه فونت تیترها :

در تنظیمات ترازوی رادین کاربران می توانند سایز فونت تیترهای بالا و پایین را در 2 اندازه دلخواه تغییر دهید.

  • در مرحله اول کلید فهرست را انتخاب کنید.
  • از قسمت فهرست گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • در قسمت تنظیمات گزینه تنظیمات چاپگر را انتخاب نمایید.
  • در آخر اندازه فونت تیتر را تنظیم کنید.

درجه رنگ چاپ :

  • در مرحله اول کلید فهرست را انتخاب کنید.
  • در قسمت فهرست گزینه تنظیمات را انتخاب نمایید.
  • گزینه تنظیمات چاپگر را انتخاب کنید.
  • گزینه رنگ پرینتر را انتخاب کنید.

به این نکته دقت کنید که در تنظیمات ترازوی رادین می توانید درجه رنگ چاپ را از 0 تا 10 به دلخواه تنظیم کنید.

گزارش روزانه بر اساس نیاز مشتری :

در نتظیمات ترازوی رادین این گزارش حاوی اطلاعات فروش به تفکیک کاربران است که به شرح زیر می باشد:

  • در ابتدا کلید فهرست را انتخاب کنید.
  • در قسمت منوی اصلی ، گزینه گزارشات را انتخاب نمایید.
  • در قسمت چاپ گزارش ، گزینه روزانه را انتخاب کنید.
  • از قسمت روزانه ، گزینه بر اساس کاربر انتخاب شود.

گزارش مدت دار :

 تنظیمات ترازوی رادین

شرکت ترازو رادین این گزارش که شامل اطلاعات کلی از فروش می باشد و برای مدت زمان معین توسط کاربر تنظیم خواهد شد را در تنظیمات تراروی رادین خود قرار داده است. در مرحله اول برای این کار ، کلید فهرست را انتخاب کنید. در قسمت منوی اصلی گزینه گزارشات را انتخاب کنید.

در قسمت چاپ گزارش ، گزینه مدت دار را انتخاب کنید. تاریخ مورد نظر را با استفاده از کلیدهای فلش بالا ، پایین ، چپ و راست انتخاب کنید.  با انجام دادن این مراحل ، ترازو گزارشی از فروش به صورت کلی در تاریخ معین شده برای شما چاپ می کند. این گزارش جمع کل فروش از حافظه و فروش با قیمت دستی و تخفیف کل را نمایش می دهد.

انتخاب کردن واحد پول :

همان طور که می دانید در کشور ما به دلیل این که 2 واحد پول رایج وجود دارد ، شرکت رادین در تنظیمات تراروی رادین برای شما این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید پول رایج ( ریال / تومان ) را انتخاب کنید.

  • در بخش اول کلید فهرست را انتخاب کنید.
  • در قسمت فهرست گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • در قسمت تنظیمات گزینه تنظیمات چاپگر را انتخاب کنید.
  • در بخش تنظیمات چاپگر ، گزینه واحد پول را به دلخواه می توانید انتخاب کنید.
  • بعد پنجره ای برای انتخاب واحد پول مورد نظر شما باز می شود می توانید واحد پول را انتخاب کنید.

تنظیم کردن ساعت و تاریخ :

  • در مرحله اول کلید فهرست را انتخاب کنید.
  • در قسمت فهرست گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • از بخش تنظیمات گزینه ساعت و تاریخ را انتخاب کنید.
  • در این مرحله می توانید تاریخ و ساعت را وارد کنید.

صدای صفحه کلید و اخطارها :

جهت آگاهی از فشار دادن کلیدها ، پیغام های خطا و یا هشدارها ، صدای بوق قرار داده شده است. در مرحله اول کلید فهرست را انتخاب کنید. در قسمت فهرست گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. در قسمت تنظیمات گزینه بوق کلید را انتخاب کنید. بعد از آن پنجره ای برای انتخاب روشن یا خاموش بودن این صدا باز خواهد شد.

گزارش روزانه تفکیکی محصولات :

گزارش روزانه تفکیکی محصولات در تنظیات ترازوی رادین ، حاوی اطلاعات به تفکیک فروش وزنی از حافظه و فروش تعدادی از حافظه در روز می باشد. در مرحله اول کلید فهرست را انتخاب کنید. در قسمت منوی اصلی ، گزینه گزارشات را انتخاب کنید. بعد از آن در قسمت چاپ گزارش ، گزینه روزانه را انتخاب کنید. در قسمت روزانه ، گزینه تفکیکی کالا را انتخاب نمایید. با طی کردن این مراحل در تنظیمات ترازوی رادین ، ترازو رادین گزارشی از فروش کالای انتخاب شده به صورت تفکیکی را برای شما کاربران چاپ خواهد کرد.

تنظیمات ترازوی رادین توسط تکنسین های دیجی اسکیل :

تنظیمات ترازوی رادین

کاربران گرامی فروشگاه دیجی اسکیل می‌ توانند برای طرح سوالات خود در مورد تنظیمات ترازوی رادین و دریافت راهنمایی و مشاوره از مشاوران با تجربه و کارشناسان مجرب فروشگاه دیجی اسکیل تحت عنوان رسمی نمایندگی رادین با ما در ارتباط باشند . مشاوران و کارشناسان دیجی اسکیل در طول هفته و در ساعات اداری آماده خدمت‌ رسانی به کاربران گرامی به طرق مختلف از جمله تماس ، اینترنتی و یا حضوری (در فروشگاه) می باشند .

از اصلی ترین نقاط قوت فروشگاه دیجی اسکیل ، کیفیت خدمات پس از فروش و سرعت پاسخگویی کارشناسان هنگام مواجه شدن کاربران با مشکل در تنظیمات ترازوی رادین می باشد . دیجی اسکیل نمایندگی رادین ، ترازو را یک کالای خدمت محور دانسته و استمرار ارتباط با مشتریان و رفع سریع معایب را سرلوحه کاری خود قرار داده است .

شرکت رادین دارای تنوع محصولات توزین و سنجش بسیاری می باشد بنابراین قیمت ترازوهای رادین برای مدل های مختلف با توجه به امکانات ، ویژگی ها و قابلیت های خاص هر مدل از ترازوهای دیجیتال رادین ، متفاوت خواهد بود ، جهت درک بهتر به این مثال توجه فرمایید : قیمت ترازو لیبل زن رادین مدل ام کا تو (MKII) با قیمت ترازو سیم کارتی رادین یکسان نخواهد بود و با یکدیگر اختلاف قیمت دارند .

فروشگاه دیجی اسکیل جهت اطلاع کاربران از بروزترین قیمت انواع ترازوهای رادین تصمیم به ارائه لیست قیمت ترازو رادین در سایت digiscale گرفته است ، چون که مطلع بودن کاربران از قیمت انواع ترازوهای رادین تاثیر بسزایی در انتخاب مدل و در نهایت خرید ترازوهای فروشگاهی رادین و هم چنین تنظیمات ترازوی رادین خواهد داشت.

پشتیبانی دیجی اسکیل از تنظیمات ترازوی رادین :

تنظیمات ترازوی رادین

ترازو های فروشگاهی رادین به ندرت خراب می شوند ولی در صورت خرابی روال تعمیر و تنظیمات ترازوی رادین در فروشگاه دیجی اسکیل به این صورت است که ابتدا مشتری بعد از خرابی ترازو با کارشناسان دیجی اسکیل تماس گرفته و ضمن اعلام خرابی و مدل ترازو و هم چنین نوع خرابی ترازو ، همکاران ما تعمیرکار مربوطه را مشخص نموده و به مشتری معرفی می نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن ترازوی خود را صحیح و سالم تحویل بگیرد.

اگر نتوانستید از تنظیمات ترازو رادین که در بالا آورده شده است به نحوه مطلوب استفاده کنید می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه دیجی اسکیل و یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید. مشاورین و تکنسین های متخصص دیجی اسکیل همیشه آماده کمک رسانی به شما کاربران گرامی می باشند.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.