مقالات

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور در گروه چرخ گوشت صنعتی ، تامین کننده ی تیغ و پنجره چرخ گوشت در سایز هایی نظیر تیغ و پنجره سالوادور 12 ، تیغ و پنجره 22 سالوادور ، تیغ و شبکه چرخ گوشت 32 سالوادور ، تیغ و پنجره 42 سالوادور و شبکه سالوادور 52 می باشد .

 

که پنجره یا شبکه ی سالوادور را به حدود 8 الی 10 نمره نظیر 2.0 ، 2.5 ، 3.0 ، 3.5 ، 4.5 ، 6.0 ، 8.0 ، 12.0 ، 20.0 و 22 تقسیم می نماید که به شبکه نخودی سالوادر ، پنجره کبریتی سالوادور ، پنجره سوزنی سالوادور معروف می باشند که مجددا سایز نخودی به نخودی ریز و درشت ، سایز سوزنی به سوزنی ریز و درشت و کبریتی نیز به سایز کبریتی ریز و درشت تقسیم می گردد .

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

 

اطلاعاتی در مورد تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ساخت کشور ایتالیا می باشد که به سالوادور ایتالیا معرفی می باشد ، البته همانند تمامی کالا های وارداتی که از کشور های اصلی مانند ایتالیا و آلمان وارد ایران می گردند ، تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور نیز در دو نمونه ی سالوادور چین و سالودور ایتالیا عرضه می گردد .

 

از آنجایی که قیمت تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ایتالیا بالا است ، نمونه ی سالوادور چین نیز دارای کیفیت نسبی بوده و قیمت تیغ و شبکه سالوادور چین یک سوم قیمت سالوادور ایتالیا است ، که فروش قابل توجهی دارد ، از طرفی برای عمومی از خریداران همین نام سالوادور کافی بوده و به چین یا ایتالیا بودن سالوادور اهمیتی نمی دهند .

 

جنس تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ایتالیا از جنس استیل نگیر بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد ، و جنس تیغ و شبکه سالوادور چین نیز از جنس استیل بوده که یه مقدار گیرایی را داشته و کیفیتی کمتر از سالوادور ایتالیایی برخوردار است .

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

 

علت آسیب تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور چیست ؟

 

در چرخ گوشت صنعتی اولین قسمتی که دچار آسیب خوردگی و له شدگی می گردد تیغ و پنجره می باشند زیرا این دو قسمت در چرخ گوشت های صنعتی به صورت اتومات طراحی شده اند و در همزمان با کارکرد یکدیگر را تیز می نمایند و دارای تیز کنندگی خودکار می باشند .

 

این امر موجب می گردد که در طولانی مدت تیغ و پنجر نازک شده و از کار بیافتد این امر خورندگی در تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ایتالیا به نسبت تیغ و پنجره سالوادور چین زمان بیشتری طول می کشد و این آسیب سالوادور چین را زودتر از بین می برد .

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

 

نکات مهم در هنگام خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور را بدانید !

 

در زمان خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ایتالیا و نیز چین توجه گردد بهتر است هر دست تیغ و شبکه یا پنجره را به همراه هم خریداری و استفاده کنند و از استفاده تیغ و پنجره های متفاوت خودداری نمایند زیرا زمانی که یک تیغ و پنجره به همراه هم شروع به استفاده می گردد در حین کار به حالت یکدیگر در آمده و مدت زمان بیشتری قابل استفاده است .

 

اما به طور مثال زمانی که یک تیغ سالوادور با یک پنجره نخودی سالوادور استفاده می گردد و بعد تیغ را با یک شبکه کبریتی استفاده کنند به دلیل حالتی که از پنجره ابتدایی در تیغ به جا مانده پنجره ی دوم ، تیغ و حتی خود پنجره را از بین برده و پروسه ی خرید تیغ و پنجره سالوادور ایتالیا و یا چین را نزدیک تر می نماید .

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور در چرخ گوشت الکتروکار استفاده می شود :

 

در چرخ گوشت الکتروکار از تیغ و پنجره ی سالوادور استفاده می گردد ، البته در چرخ گوشت الکترو کار دو مدل تیغ و پنجره سالوادور ایتالیا که محصولی از کشور ایتالیا است و نیز تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور چین استفاده می گردد که در زمان خرید چرخ گوشت به سفارش خریدار انتخاب می گردد .

 

از نظر قیمت بین تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ایتالیایی و چینی نیز در این دو مدل حدودا یک اختلاف قیمتی وجود دارد و کاربران بیشتر به استفاده از سالوادور چین تمایل نشان می دهند ، این از آمار خرید تیغ و پنجره ی سالوادور ایتالیا به نسبت سالوادور چین کاملا مشهود است .

 

در قسمت پنجره های نیز تمایز دیگری نیز وجود دارد که به پنجره ی تک شیار و پنجره دو شیار معروف است و در خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور باید به آن توجه نمود .

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

 

خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور از فروشگاه دیجی اسکیل :

 

دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در استان تهران و استان البرز تخصصی ترین مرکز خرید چرخ گوشت الکتروکار می باشد . ارائه گارانتی اصلی و مشاوره در زمینه خرید و فروش چرخ گوشت یکی دیگر از خدمات فروشگاه دیجی اسکیل می باشد .

 

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار سبب رفاه بیشتر برای مشتریان می گردد . شرکت دیجی اسکیل با ارسال دستگاه چرخ گوشت الکتروکار در مدل های متنوع متناسب با شغل و نیاز کاربران خود به سراسر ایران برای تمامی مشتریان خریدی آسان ، سریع و مطمئن را فراهم می نماید .

 

شما عزیزان می توانید با دریافت بهترین مشاوره از کارشناسان ارشد فروش دیجی اسکیل خریدی مطمئن داشته باشید .

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

 

تعمیر چرخ گوشت الکتروکار جز کارهایی است که  نیاز به تخصص بسیار دارد ، از طرفی دارندگان این دستگاه در هنگام خرید بایستی به خدمات پس از فروش آن توجه نمایند .

 

چرخ گوشت ایستاده الکتروکار یکی از تولیدات بی نظیر و پر کاربرد در عرصه ی چرخ گوشت صنعتی است که در مقایسه با کارایی بالا از قیمت مناسبی برخوردار است تولید این دستگاه با هدف ارائه ی کیفیت ، رضایت مندی مشتریان و نیز دستیابی به سهم عظیمی از بازار سیستم های برش مواد غذایی توسط مهندسان مجرب و متخصص ایرانی صورت گرفته است .

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.