مقالات

خرید ترازوی دیجیتال 09122076310

ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000BP

خرید ترازوی دیجیتال یک امر بسیار مهم و اساسی در زندگی امروزه با توجه به پیشرفت های تکنولوژی برای افراد می باشد . ترازو و باسکول ابزار دقیق اندازه گیری می باشند که امروزه در مفهوم بسیار گسترده در حال تولید و پیشرفت هستند . تکنولوژی در خدمت انسان است تا توقع و نیاز های انسان را با کمترین هزینه و سود دهی بالا به نتیجه برساند . حال اینکه در صنعت خرید ترازوی دیجیتال این توقع در حد رضایت بخشی تامین گردیده است . امروزه در زمینه های گوناگون و بر اساس نیاز ترازو هایی در حال تولید و عرضه هستند که مطابق با خواست و توقع کاربر بوده و موجب دریافت نتیجه ی دلخواه می گردد . ارتقاء سطح کیفی خدمات مستلزم برنامه ریزی دقیق ، معرفی کالا و استفاده از قطعات استاندارد می باشد که در هر زمینه ای این امر حائز اهمیت بوده و سیستم های توزین دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند .

خرید ترازوی دیجیتال از فروشگاه دیجی اسکیل :

خرید ترازوی دیجیتال

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو باسکول و کلیه تجهیزات فروشگاهی بر اساس شغل و نیاز شما جهت خرید ترازوی دیجیتال می باشد ، این فروشگاه اینترنتی ترازو با به کار گیری مشاورین مجرب ، آشنا به امور فنی و همچنین پرسنل متعهد در قسمت خدمات پس از فروش توانسته گامی در جهت ارتقاء کیفی خدمات و معرفی کالایی با استاندارد جهانی بر دارد . جهت تعمیر ترازوی دیجیتال و تعمیر باسکول محک و خرید ترازوی دیجیتال با تعمیرکاران مجرب فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل مشاوره نمایید تا با معرفی قطعات اصلی و به کارگیری روش های نوین تعمیرات با کمترین هزینه ، نتیجه ی دلخواه را دریافت نمایید .

فروشگاه دیجی اسکیل با تجربه ی دیرین در زمینه ی باسکول و ترازو با معرفی برترین ها تمام تلاش خود برای انتخابی درست و خرید ترازوی دیجیتال موفق به کار بسته است . اگر شما هم قصد خرید ترازوی دیجیتال را دارید ، پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات ما دیدن نمایید . قبل از انجام خرید ترازوی دیجیتال باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید . تنوع در کاربرد یکی از مهمترین نکات در خرید ترازوی دیجیتال می باشد . در زمان خرید ترازو ابتدا باید قابلیت های دستگاه را بررسی نمایید و بسته به قابلیت و نوع نیاز خود اقدام به خرید ترازو نمایید . در ادامه توضیحاتی در مورد انواع ترازو داده می شود که لازم است قبل از خرید ترازو آنها را بررسی نمایید .

نکات مورد توجه قبل از خرید ترازوی دیجیتال :

خرید ترازوی دیجیتال

قیمت ترازو یکی از نکات مهم در خرید ترازوی دیجیتال می باشد . در نظر داشته باشید که قیمت ترازو با توجه به قابلیت هایی که ترازو دارد متفاوت است . از این رو توصیه می شود در هنگام خرید ترازوی دیجیتال ، صرفا به قیمت ترازو توجه نکنید و دقت داشته باشید که ترازوی مورد نظر بتواند تمام نیاز های توزین شما را بر طرف نماید . همانطور که می دانید تنوع در کاربرد ترازو باعث شده تا قیمت ترازو متفاوت باشد . برای اطلاع از قیمت ترازو با کارشناسان مجرب دیجی اسکیل 02166086112 در تماس باشید .

تنوع در خرید ترازوی دیجیتال :

خرید ترازوی دیجیتال

در صنعت خرید ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال تنوع کالاها بسیار بالا بوده و انواع ترازو بر اساس هر نیازی ، ترازو و باسکول مختص ، طراحی شده است . این تکنولوژی تا جایی به روز شده است که می توان صنعت ها را در انواع ترازو مورد استفاده از دستگاه ها تمایز داد . در مورد ترازو ، دسته بندی را بر اساس نوع ایجاد می نماییم : ترازو فروشگاهی ، ترازو صنعتی ، ترازو گرمی ، ترازو قطعه شمار ، ترازو آزمایشگاهی 

1-خرید ترازوی دیجیتال فروشگاهی :

خرید ترازوی دیجیتال  خرید ترازوی دیجیتالخرید ترازوی دیجیتالخرید ترازوی دیجیتال

شامل ترازو علمکدار ساده و ترازوی بدون علمک ساده می گردد که برای این مدل ترازو فروشگاهی برند هایی نظیر ترازو محک ، ترازو رادین ، ترازو کمری ، ترازو پند ، ترازو توزین صدر ، ترازو اطلس ، ترازو اسپرینت ، ترازو ساتریو و بسیاری برندهای دیگر قابل عرضه می باشند . توضیحات مربوط به خرید انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی ساده شامل توزین دقیق ، محاسبه ی وزن و قیمت با حافظه ی داخلی که در مواردی از ترازو ها شامل 4 حافظه و در مواردی نیز شامل 40 حافظه و حتی بیشتر می گردد . این نوع  ترازو دارای باتری داخلی بوده و توسط برق نیز تغذیه می گردد و معمولا دارای وزن کمی با قابلیت جا به جایی آسان هستند ، از سویی نیز قیمت ترازو در نوع ذکر شده پایین ترین ، قیمت خرید ترازوی دیجیتال به شمار رفته و یکی از پرفروش ترین ترازو ها به شمار می روند .

2-خرید ترازوی دیجیتال با قابلیت چاپگر داخلی :

خرید ترازوی دیجیتال خرید ترازوی دیجیتال خرید ترازوی دیجیتال

گروه دوم جهت خرید اینترنتی ترازو باسکول دیجیتال فروشگاهی شامل ترازو پرینتردار علمکدار و بدون علمک ساده می باشند که دارای چاپگر داخلی بوده و قادر هستند که برای کالاهای وزنی و غیر وزنی تولید فاکتور نموده و اطلاعات فروش را چاپ نمایند . این گروه خرید ترازوی دیجیتال چاپگر دار شامل ترازوی محک ، ترازوی رادین ، ترازو توزین صدر ، ترازو پند می گردد و غیره … می باشند ، که دارای حافظه ی داخلی بوده و سه نمایشگر وزن ، قیمت و قیمت کل می باشند و امکان انتقال اطلاعات از سیستم ترازو به سیستم های دیگر را دارند .

3-خرید ترازو دیجیتال بارکدزن :

خرید ترازوی دیجیتال

نوع سوم جهت خرید ترازوی دیجیتال فروشگاهی شامل خرید ترازوی دیجیتال چاپگردار با قابلیت تولید بارکد و لیبل پرینت واقعی و اتصال به بارکدخوان و نیز پوز فروشگاهی می باشد ، این گروه ترازو امروزه رواج بیشتری یافته اند و کاربران زیادی را جذب نموده اند ، خرید ترازوی دیجیتال در این نوع به نسبت نوع های دیگر بالا بوده و بخش اعظم خرید ترازوی دیجیتال فروشگاهی را به خود اختصاص داده است . تولید بارکد واقعی ترازو را در شرایط ارتباط با سیستم های دیگر قرار داده و به کاربر امکان بازیابی اطلاعات ، حسابداری و انبار داری دقیق تری می دهد .

خرید ترازوی دیجیتال با تولید بارکد و لیبل پرینتر واقعی اطلاعات فروش دستگاه را توسط بارکد به سیستم انتقال داده و فروش را در حسابداری فروش به ثبت می رساند که حالت پیشرفته ی این نوع تولید بارکد تجمیعی می باشد که توسط کابل شبکه یا توسط سیستم WIFI اطلاعات کامل تر را با سرعت بیشتر به سیستم فروش انتقال می دهد و به مراتب کار ساده تر می گردد . در گروه خرید ترازوی دیجیتال فروشگاهی نوع سوم ، امکان اتصال به بارکدخوان ، شرایط دریافت اطلاعات کالاهای غیر وزنی بارکد دار توسط ترازو دیجیتالی فراهم می گردد . ترازو قادر است که با اسکن بارکد کالاهای بسته بندی شده ، فاکتور کالاهای وزنی و غیر وزنی را به یکجا به کاربر تحویل نماید و این نیز در سرعت عمل و رضایت مشتریان تاثیر گذار است .

نکته ی قابل عرض دیگر در این گروه اشاره به اتصال ترازو به پوز بانکی می باشد که بیشتر تاثیر خود را در گروه ترازوی میوه فروشی به نمایشگر گذاشته است . زیرا در هایپر میوه ها و یا میوه فروشی های جزء به دلیل عدم استفاده از سیستم حسابداری وجود ترازو با قابلیت های حدودی یک صندوق و نیز اتصال آن به کارت خوان بانکی یک نیاز محسوب می گردد و کاربر با محاسبه ی کالا های مشتری با فشردن کلید چاپ ترازو میوه فروشی ، علاوه بر اینکه اطلاعات را چاپ و تحویل خریدار می دهد ، مبلغ کل را نیز به سیستم کارت خوان بانکی انتقال داده و جمع کل رقم بر روی نمایشگر پوز بانکی قابل مشاهده می باشد و تنها با کشیدن کارت و ورود رمز بدون دخالت کاربر و مشتری تسویه صورت می پذیرد و اشتباهاتی نظیر محاسبه ی غلط و ورود مبلغ اشتباهی به کارت خوان به صورت کامل از بین می رود .

4-خرید ترازوی دیجیتال با قابلیت چاپ لیبل پرینتر :

خرید ترازوی دیجیتال خرید ترازوی دیجیتال  خرید ترازوی دیجیتال خرید ترازوی دیجیتال

نوع چهارم خرید ترازوی دیجیتال فروشگاهی شامل ترازوی های لیبل پرینتر می گردد که علاوه بر امر توزین و محاسبه ، امور بسته بندی و تیک دار کردن محصولات را بر عهده دارند . که امروزه در آجیل فروشی ها ، هایپر مارکت ها و حتی میوه فروشی ها و نیز کارخانه ها جهت امور بسته بندی با عنوان ترازوی بسته بندی به کار گرفته می شود . در بازار خرید ترازوی دیجیتال دستگاه با ثبت اطلاعات وزن ، قیمت و قیمت کل بر روی برچسب کاغذی یا کاغذ پشت چسب دار که به لیبل نیز معروف می باشد به همراه بارکد کالا که انتقال دهنده ی اطلاعات ذکر شده می باشد امور بسته بندی را پشتیبانی می نماید و با برچسب ها می توان در پاکت آجیل یا نایلون میوه را بسته و حالت شیک تری به مراحل فروش بخشید . به صورت کلی نوع چهارم به خرید ترازوی دیجیتال لیبل پرینتر ، ترازو لیبل زن رادین ، ترازوی بارکد پرینتر لیبل دار ، ترازو بارکد زن لیبل زن و یا ترازو برچسب پرینتر معروف می باشند که ترازو بسته بندی را شامل می گردند .

5-خرید ترازوی دیجیتال با قابلیت توزین همزمان :

خرید ترازوی دیجیتال

نوع پنجمی از خرید ترازوی دیجیتال فروشگاهی نیز وجود دارد که به ترازو پوز اسکیل یا ترازوی کامپیوتری معروف می باشد . این گروه دارای سیستم کامپیوتری و همزمان توزین هستند که علاوه بر توزین و محاسبه ، امور کامل صندوق فروشگاهی را نیز شامل می گردند و دارای نمایشگر 10 اینچی یا 14 اینچی با نمایشگر دوم مشتری هستند که به صورت کامل تاچ – لمسی عملکرد دارند . خرید ترازوی دیجیتال پوز اسکیل با نمایشگر گرافیکی بسیار شیک و مدرن توجه زیادی از کاربران را جلب نموده است . اما نکاتی نظیر قیمت ترازوی فروشگاهی پوز اسکیل که چندین برابر بالاتر از ترازو فروشگاهی های معمول می باشد و نیز حالت نمایشگر لمسی که در قسمت بالای علمک بوده از مواردی هستند که میزان فروش ترازوی فروشگاهی را کاهش داده و حتی ناچیز نموده است .

خرید ترازوی دیجیتال بصورت اینترنتی :

خرید ترازوی دیجیتال

برای خرید ترازوی دیجیتال بصورت اینترنتی ، ممکن است سایت های زیادی را مشاهده نمایید . اما همیشه برای خرید ترازوی دیجیتال بصورت اینترنتی باید در نظر داشته باشید که فروشگاه های معتبر و نمایندگی های مجاز را انتخاب نمایید تا بتوانید تجربه خوبی از خرید اینترنتی ترازو داشته باشید . تمامی کالا ها و خدمات فروشگاه دیجی اسکیل ، بر حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه و هم چنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی جهت رفاه و آسودگی و اطمینان خاطر شما کاربران گرامی می باشد ، در نظر داشته باشید تمامی فعالیت سایت اینترنتی دیجی اسکیل تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .

خرید ترازوی دیجیتال ارزان :

خرید ترازوی دیجیتال

در فروشگاه دیجی اسکیل شما می توانید انواع ترازوی ارزان را مشاهده نمایید . قیمت ترازو بسته به نوع و کاربرد آن تعیین می شود . شما عزیزان با مراجعه حضوری به فروشگاه دیجی اسکیل قادر خواهید بود نمونه های مختلف خرید ترازوی دیجیتال ارزان قیمت را مشاهده نموده و بسته به نیاز خود مناسب ترین ترازو را خریداری نمایید . البته در نظر داشته باشید که ترازوی ارزان به معنی کیفیت پایین محصول نیست ، بلکه ما با هدف جلب رضایت مشتریان جهت خرید ترازوی دیجیتال ارزان و با کیفیت آن را ارائه می دهیم .

با توجه به بازار گسترده ی خرید ترازوی دیجیتال و پیشرفت روز افزون آن ، تقاضای خرید ترازوی دیجیتال رو به افزایش بوده و تمایل به خرید ترازو پیشرفته و به روز نیز به همان نسبت در حال افزایش است ، از این رو خرید ترازوی دیجیتال در صنعت توزین ، میان تولید کنندگان ایرانی رقابت شدیدی ایجاد نموده است و هر روز ما شاهد تولید ترازوی جدید در ایران با کیفیت ترازو های خارجی هستیم .

تنها گروهی که توسط مهندسین ایرانی نمونه در بازار ندارد ترازوی آزمایشگاهی و حتی ترازوی گرمی است که هنوز هیچ تولید کننده ی ایرانی در این صنعت نمونه ای ارائه و تولید نکرده است . ترازوهای آزمایشگاهی و ترازوهای گرمی به طور کامل از کشور های چین ، تایوان ، ژاپن ، اسپانیا و آلمان و نیز انگلیس و دیگر کشور ها وارد ایران می گردد . چنانچه در مورد نحوه ی استفاده از ترازوی دیجیتال سوال و یا به مشکلی مواجه شدید می توانید با تکنسین های مجرب و متخصص دیجی اسکیل جهت رفع مورد بوجود آمده در تماس باشید .

قیمت خرید ترازوی دیجیتال :

 

خرید ترازوی دیجیتال

قیمت خرید ترازوی دیجیتالی که در ایران با کیفیت دستگاه های خارجی تولید و عرضه شده است بسیار مناسب بوده و قدرت خرید ترازو دیجیتال را برای کاربران افزایش می دهد . این در حالی است که قیمت ترازو خارجی با شرایط روز ، بسیار بالا بوده و این نظر کاربران را به سمت خرید ترازوی دیجیتال ایرانی سوق می دهد . خرید ترازوی دیجیتال در تمامی گروه های فروشگاهی ، صنعتی ، گرمی و باشگاهی بازار بزرگی دارد و برند های ایرانی نیز در این عرصه فعالیت های چشم گیری داشته اند .

* دیجی اسکیل پشتیبان 24 ساعته شما خواهد بود *

خرید ترازوی دیجیتال

02166086112
09122076310
بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.