مقالات

خرید جدیدترین ترازوهای محک 09122076310

خرید جدیدترین ترازوهای محک

خرید جدیدترین ترازوهای محک توسط کاربران فروشگاه دیجی اسکیل زبان زد خاص و عام شده است تا جایی که به جرات می توان گفت یکی از پرفروش ترین انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی در کشور مختص برند محک می باشد ، جهت اثبات گفته هایمان با نگاهی به پیشخوان مغازه ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک می توانید به راحتی به این موضوع پی ببرید .

ترازوی محک این چنین محبوبیت در حد بالا را بیهوده به دست نیاورده و عوامل متعددی دست به دست هم داده اند که منجر به ایجاد چنین محبوبیتی برای خرید جدیدترین ترازوهای محک که ساخت شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک ( برند محک ) است ، شده اند . کیفیت یکی از مهم ترین رمز موفقیت ترازوی فروشگاهی محک محسوب می شود و در ساخت ترازوهای دیجیتال برند محک همواره سعی شده تا از با کیفیت ترین قطعات استفاده شود تا علاوه بر اینکه طول عمر ترازو افزایش یابد از عملکرد خوبی نیز برخوردار گردد .

علت استقبال کاربران برای خرید جدیدترین ترازوهای محک چیست ؟

خرید جدیدترین ترازوهای محک

اگر قصد خرید جدیدترین ترازوهای محک را دارید ، باید بگوییم جای خوبی آمده‌ اید . ترازوهای دیجیتال فروشگاهی یکی از اصلی‌ ترین تجهیزات فروشگاه‌ ها و سوپرمارکت‌ ها هستند و در صورت نبود آن ، انجام امر عملیات توزین امکانپذیر نخواهد بود . خرید جدیدترین ترازوهای محک در محدوده قیمتی مختلفی توسط شرکت ترازوی محک عرضه شده‌ اند که قیمت آن با توجه به میزان قدرت توزین ( وزن کشی ) ، کیفیت ساخت ، نوع ساختار ظاهری ، تنوع قابلیت های ترازو و غیر… تعیین می‌شود .

از بارزترین ویژگی های که منجر به خرید جدیدترین ترازوهای محک توسط کاربران شده است ،قابلیت کارکرد ترازو محک با برق شهری و هم چنین باتری پشتیبان داخلی بوده ، چرا که زمانی فرا میرسد کاربران به برق شهری دسترسی ندارند و یا ممکن است برق شهری برای مدتی قطع شده باشد ، حال در این صورت انجام عملیات امر توزین برای کاربران با استفاده از شارژ باتری پشتیبان داخلی ترازوهای فروشگاهی محک به راحتی میسر خواهد بود . خوشبختانه شرکت‌ محک سازنده برترین دستگاه های توزین در کشور در تمامی محصولات خود این قابلیت را ارائه کرده‌ است .

خرید جدیدترین ترازوهای محک در مدل های بسیار متنوعی که تولید شده اند موجب شده تا کاربران بر اساس نیاز و بودجه خود بتوانند هر کدام از جدیدترین ترازوهای محک را به آسانی انتخاب و ثبت سفارش هایی نمایند . خرید جدیدترین ترازوهای محک پیشنهاد ویژه ی فروشگاه دیجی اسکیل برای آن دسته از افرادی است که نیاز به وزن کردن دقیق محصولات فروشگاهی خود را دارند ، انتخاب یک دستگاه ترازو دیجیتال محک با دقت ارقام و همچنین حداکثر وزنی که توزین آن را انجام می دهد در جدیدترین ترازوهای محک در نظر گرفته شده است .

در ادامه این مقاله خرید جدیدترین ترازوهای محک تولید شده در سال 1401 و ویژگی های آن ها را برایتان معرفی خواهیم کرد .

خرید جدیدترین ترازوهای محک در فروشگاه دیجی اسکیل :

خرید جدیدترین ترازوهای محک

فروشگاه دیجی اسکیل تحت عنوان معتبرترین نمایندگی محک مجموعه ای فعال در زمینه محصولات شرکت محک می باشد .  امروز با همکاری نمایندگی محک در سراسر کشور پهناور ایران، شرکت محک برآن است تا با توسعه و تولید تجهیزات فروشگاهی ، در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت ایرانی همچنان پیشگام باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه دیجی اسکیل بروی عکس بالا کلیک کنید .

ابتدا در معرفی خرید جدیدترین ترازوهای محک به نام اختصاریشان اشاره می کنیم .

17000PLUS موجود در وزن 70 کیلوگرم و 50 کیلوگرم

15000PLUS موجود در وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم

14000PLUS موجود در وزن 70 کیلوگرم

14000PRO موجود در وزن 70 کیلوگرم

16000AP موجود در وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم

16000A موجود در وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم

جهت خرید جدیدترین ترازوهای محک مدل 17000PLUS بروی عکس کلیک کنید :

خرید جدیدترین ترازوهای محک

ترازوی محک مدل 17000 پلاس انقلابی جدید در عرصه ترازوی دیجیتال فروشگاهی بوجود آورده ، 17000 پلاس از سری ترازو های فروشگاهی نسل پلاس با شش رقم قیمت واحد و هفت رقم قیمت کل می باشد . ساختار ظاهری ترازوی محک 17000 پلاس با سایر ترازو های فروشگاهی تولید شده توسط شرکت محک تفاوت بسیاری دارد که باعث ایجاد یک تنوع چشم گیری در عرصه تولید ترازوهای فروشگاهی شده است . ترازوی محک مدل 17000 پلاس علمکدار و جنس بدنه آن از فلز و مقاوم و محکم بوده که صفحه کلید و نمایشگر و چاپگر در قسمت بالای ترازو تعبیه شده است .

جهت خرید جدیدترین ترازوهای محک مدل 15000PLUS بروی عکس کلیک کنید :

خرید جدیدترین ترازوهای محک

ترازوی محک 15000 پلاس جدیدترین تولید شرکت محک نامی بس آشنا و پپشگام در عرصه ترازوهای فروشگاهی است . آخرین ورژن آپدیت شده با بروزترین امکانات که از مهم ترین این امکانات می توان به قیمت واحد شش رقمی ترازوی محک اشاره کرد . یعنی قابلیت محاسبه قیمت اقلام بالای صد هزار تومان را نیز دارد . این ترازوی فروشگاهی برای مشاغلی که کالاهای آنان قیمت واحد شش رقمی دارند بصورت ویژه پیشنهاد می شود . طراحی ظاهری ترازوی محک مدل 15000 پلاس به گونه ای است که بدون شک نظر کاربران را به خود جلب خواهد کرد .

جهت خرید جدیدترین ترازوهای محک مدل 14000PLUS بروی عکس کلیک کنید :

خرید جدیدترین ترازوهای محک

ترازو محک 14000 پلاس 70 کیلویی یکی از جدیدترین ترازوهای شرکت محک می باشد که با افزودن قابلیت های بیشتر به ترازو مورد انتخاب بسیاری از فروشگاه ها قرار گرفته است . ترازوی محک از با سابقه ترین و بهترین ترازوهای فروشگاهی موجود در بازار می باشد . ترازو محک مدل 14000 پلاس 70 کیلویی نیز با داشتن قابلیت های منحصر بفرد خود به کیفیت محصولات این شرکت افزوده است . در ترازو محک 14000 پلاس 70 کیلویی قابلیت های جدیدی افزوده شده است ، ویژگی هایی که در ترازو بسیار کاربردی و مفید می باشند . استفاده از این مزیت های افزوده شده به ترازو فروشگاهی محک کار را برای کاربر بسیار آسان تر و سریع تر می کند .

جهت خرید جدیدترین ترازوهای محک مدل 14000PRO بروی عکس کلیک کنید :

خرید جدیدترین ترازوهای محک

ترازو 70 کیلویی محک مدل 14000pro ، یکی از بهترین و با کیفیت ترین و جدیدترین ترازوهای فروشگاهی موجود در بازار است که با قابلیت های بی نظیر خود به آسانی و با سرعت در کار عمل توزین را انجام می دهد . ترازوی محک یک برند آشنا در صنعت توزین می باشد که یکی از اولین انتخاب ها در خرید ترازوی دیجیتالی محسوب می شود . ترازوی محک مدل 14000pro ، طراحی و تولید شده توسط مهندسین ایرانی کارخانه توزین توان سنجش تهران می باشد ، این ترازو که به ترازو 70 کیلویی پرو معروف می باشد به دلیل ظرفیت بالا و از سویی نیز ظاهر فروشگاهی مورد پسند فروشگاه های بزرگ می باشد .

جهت خرید جدیدترین ترازوهای محک مدل 16000AP بروی عکس کلیک کنید :

خرید جدیدترین ترازوهای محک

ترازو محک مدل 16000AP از بروزترین و جدیدترین سری تولیدات شرکت محک می باشد . برای خرید این ترازو نسل جدید به صورت حضوری می‌توانید به فروشگاه دیجی اسکیل مراجعه کنید ، در صورت تمایل مشتریان گرامی به خرید ترازو محک پرینتردار مدل 16000AP به صورت آنلاین می‌توانید سفارش خود را در سایت دیجی اسکیل digiscale  ثبت کنید . شرکت‌ محک نامور در حوزه توزین و ترازو در ایران می باشد . شرکت محک از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه تولید ترازوهای دیجیتال فروشگاهی آغاز کرد و طی این مدت همواره از شمار پر فروش ترین ترازوهای دیجیتالی بازار داخلی صنعت توزین و ترازو بوده است .

جهت خرید جدیدترین ترازوهای محک مدل 16000A بروی عکس کلیک کنید :

خرید جدیدترین ترازوهای محک

ترازوی محک مدل 16000A از قابلیت ویژه اتصال به انواع کارتخوان های بانکی کشور ، بارکدخوان ، کشوی پول (دستی و برقی) ، کامپیوتر ، پرینتر جانبی بهره می‌برد . به درخواست کاربران امکان فعال سازی قابلیت وای فای در ترازوی محک 16000A امکانپذیر خواهد بود که به کمک این قابلیت می‌ توان ترازوی محک را به 250 ترازوی دیگر به طور همزمان متصل کرد . امکان ارتباط ترازو محک مدل 16000A با کلیه نرم افزار‌های فروشگاهی و حسابداری از دیگر برتری های این ترازو می باشد . قیمت ترازوی فروشگاهی محک مدل 16000A نیز با توجه به مزیت‌ های آن به گونه‌ ای متعادل در نظر گرفته شده است .

خرید جدیدترین ترازوهای محک از نمایندگی ترازوی محک :

خرید جدیدترین ترازوهای محک

دیجی اسکیل نمایندگی ترازوی محک افتخار دارد که محصولات شرکت مهندسی توزین توان سنجش با نام تجاری محک که از سال 1375 در صنعت تجهیزات فروشگاهی فعالیت خود را آغاز کرده است را داشته باشد . اکنون شرکت محک با بیش از دو دهه تجربه در طراحی و تولید محصولات فروشگاهی با استفاده از مهندسین خلاق و توانای ایرانی دارای نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش بسیاری در تهران و شهرستان ها می باشد .

ترازوی محک نامی بس آشنا و با اعتبار در گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی ترازو دیجیتال به شمار می رود که صادرات ترازو در ایران و خارج از ایران را عهده دار است که می توان گفت بیش از 50 درصد از انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی در کشور مختص شرکت محک می باشند .

هم اکنون می توانید انواع دستگاه های فروشگاهی ترازوی پرینتردار محک را از نمایندگی ترازوی محک در سراسر ایران تهیه نمایید . ترازو محک دارای ساختار و عملکرد فروشگاهی با قابلیت های متنوع ویژه ای بوده که باعث تمایل کاربران به خرید ترازو و تجهیزات فروشگاهی برند محک از نمایندگی ترازوی محک می باشد .

ترازوی بارکدزن محک نیاز واجب امروزه تمامی فروشگاه ها و کارخانجات و تمامی مشاغلی که با ترازوی دیجیتال سروکار دارند می باشد . این ترازوی دیجیتال محک با نام ترازوی بارکدپرینتر محک هم معروف است ، ترازوی بارکدزن محک دارای  قابلیت های منحصر بفردی می باشد . ظرفیت ترازوی بارکدزن محک در امر توزین 35 و 50 و 70 کیلوگرم با دقت های 1 و 2 و 5 گرم در دفتر فروش ترازوی محک در تهران موجود می باشد .

ترازوی بارکدزن محک دارای قابلیت زدن بارکد (بارکدزن) ، تولید بارکد واقعی برای کالا ، امکان پیگیری محصول از طریق بارکد و چاپ و صدور فاکتور مشتری (چاپگر) می باشد و هم چنین دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر و پوز بانکی بوده و بدنه ترازو از جنس ABS با مقاومت بالا در برابر ضربه و یا بدنه تمام فلز است . (در مدل های مختلف با جنس بدنه متفاوت) گزارش گیری فروش ترازو به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه و قابلیت اتصال به دستگاه بارکدزن تنها بخشی از امکانات ترازوی بارکدزن محک می باشد .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.