مقالات

ساختار باسکول پیام توزین 09125774170

lazy

ساختار باسکول پیام توزین یکی از موارد مهمی است که کاربران نیازمند اطلاعات مفید و سودمند از آن ها می باشند . شرکت پیام توزین با سابقه ی در خشان 15 ساله فعالیت در زمینه تولید باسکول های صنعتی و دیجیتال با کاربری فروشگاهی و در مدل های چرخدار و ثابت با در نظر گرفتن کیفیت و تنوع بالای محصولات و هم چنین در اولویت قرار دادن نیازهای مشتریان خود پرچمدار در عرصه تولید باسکول های مقرون به صرفه با ساختار ظاهری مستحکم و بسیار قوی می باشد .

شرکت باسکول سازی پیام توزین با مدیریت سوران پیامی ، تمامی محصولات خود را با 14 ماه گارانتی بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش گسترده مادام العمر به کاربران خود عرضه می دارد . انواع محصولات قابل ارائه توسط این برند خوشنام در وزن های متفاوتی می باشد که جوابگوی غالب کسب و کارهای فروشگاهی و سیار و غیره … می باشند .

ساختار باسکول پیام توزین

درباره ساختار باسکول پیام توزین بدانیم :

باسکول پیام توزین با تنوع بالا و کاربری فروشگاهی در گروه باسکول دیجیتال قرار گرفته است ، باسکول دیجیتال پیام توزین در واقع یک باسکول اقتصادی است که با سازه های سبک تر طراحی شده است که در مجموع موجب می گردد قیمت باسکول بسیار ایده ال تعیین شود این در حالی است که کیفیت توزین باسکول دیجیتالی نیز ایده ال بوده و در عملکرد توزین اختلال ایجاد نمی نماید .

باسکول پیام توزین بیشتر شرایط فروشگاهی داشته و برای کارهای سبک توصیه می گردد و عموما به عنوان باسکول پرتابل استفاده می گردد که به دلیل وزن پایین باسکول به راحتی می توان جا به جا نمود و به صورت سیار از باسکول دیجیتال استفاده کرد ، اندازه و ابعاد باسکول به گونه ای طراحی شده است که کمترین سازه را مورد استفاده قرار دهد این امر موجب شده است که باسکول پیام توزین یک باسکول ارزان قیمت و با کیفیت شناخته شود .

آشنایی با ساختار باسکول پیام توزین و انواع آن :

ساختار باسکول پیام توزین

نمایندگی باسکول پیام توزین در استان تهران و استان البرز با بیش از 20 سال تجربه درخشان کاری و پایبندی به سه اصل کلیدی تضمین کیفیت ، تضمین اصل‌بودن کالا ، خدمات پس از فروش و تعهد به مشتریان خود کلیه محصولات شرکت پیام توزین را به کاربران گرامی خود ارائه می دهد .

  • ساختار باسکول پیام توزین 100 کیلو گرم پیام توزین مدل TS100

باسکول 100 کیلویی پیام توزین مدل TS100 آخرین نمونه از باسکول های صنعتی پیام توزین است که با ظرفیتی اندک و در ابعادی کوچک عرضه شده است . در ساختار باسکول پیام توزین از بدنه ای تمام فلزی بهره می برد، که استحکام را برای باسکول نتیجه می دهد . عمر مفید و طولانی برای دستگاه های صنعتی یکی از شاخص های بسیار مهم برای آنهاست . 20 گرم میزان دقت باسکول TS100 است که به گفته شرکت سازنده می توان آن را تنظیم هم کرد . نمایشگر باسکول 100 کیلویی پیام توزین مدل TS100 بر روی علمکی به ارتفاع 30 سانتیمتر و درون محفظه ای فلزی تعبیه شده است .

  • ساختار باسکول پیام توزین 100 کیلو گرم پیام توزین مدل مارال TM100

باسکول 100 کیلویی پیام توزین مدل TM100 مارال با یک تفاوت در ساختار، در قیاس با مدل TS100 عرضه شده است و آن هم داشتن علمک تاشو است . بدون شک می توان از این قابلیت استفاده های سودمندی کرد . برای مثال به هنگام جابجایی بسیار کارآمد خواهد بود . باسکول 100 کیلویی پیام توزین مدل TM100 از بدنه و سینی فلزی ساخته شده است که استحکام لازم را به دستگاه می دهد. 100 کیلوگرم ظرفیت توزین در این باسکول است که با دقتی 20 گرمی همراه شده است . سینی 30×40 سانتیمتر اندازه دارد و 30 سانتیمتر هم ارتفاع علمک است .

  • ساختار باسکول پیام توزین 100 کیلو گرم پیام توزین مدل آریا TA100

باسکول پیام توزین 100 کیلویی تاشو مدل TA100 یکی دیگر از انواع باسکول 100 کیلویی شرکت پیام توزین است که بزرگ ترین خصوصیت آن تاشو بودن آن است . این باسکول را هم می توان باسکول صنعتی نامید و هم باسکول فروشگاهی . با ظرفیت توزین 100 کیلوگرم و دقت 20 گرم ، این مدل از باسکول پیام توزین را می توان یک باسکول سبک و دیجیتالی مطلوب توصیف کرد . داشتن بدنه ای فلزی که نمایشگری از نوع LCD سه تکه دو طرفه دارد که درون کلگی استیل تعبیه شده است ، نمای ظاهری باسکول پیام توزین را شکل داده است .

  • ساختار باسکول پیام توزین 150 کیلو گرم پیام توزین مدل TS150

باسکول 150 کیلویی پیام توزین مدل TS150 باسکولی علمک دار و ثابت است . با توجه به ظرفیت توزینش در ابعادی کوچک ساخته شده است . اندازه کفه سینی باسکول TS150 برابر با 40×40 سانتیمتر است . باسکول از بدنه ای فلزی تهیه شده است که در برابر نفوذ گرد و غبار نیز مقاوم است و شرکت سازنده توصیه استفاده از باسکول را در محیط های پر گرد و غبار داده است . این باسکول با دقت 20 گرم ساخته شده است و می توان حساسیتش را تنظیم کرد . ضمن آنکه طبق مدل ، نهایت ظرفیت اندازه گیری در این مدل 150 کیلوگرم است .

  • ساختار باسکول پیام توزین 200 کیلو گرم پیام توزین مدل TS200

باسکول 200 کیلویی پیام توزین مدل TS200 باسکولی کوچک و کم ظرفیت است که می تواند نیاز مشاغل کوچکی همچون قنادی ها و سبزی فروشی ها و انبارها را مرتفع کند . این باسکول دیجیتالی و ثابت ، تماما از فلز ساخته شده است و با رنگ ضدخش پوشانده شده است . از نمایشگر LED سه تکه در این مدل استفاده شده است که مخصوص شرکت پیام توزین عنوان شده است . این نمایشگر درون محفظه ای فلزی قرار دارد تا از آسیب های احتمالی دور بماند . سینی باسکول به رنگ مشکی در آمده است و با ابعادی 40×50 سانتیمتر آماده وزن کردن است .

  • ساختار باسکول پیام توزین 300 کیلو گرم پیام توزین مدل TS300

باسکول 300 کیلویی پیام توزین مدل TS 300 زمینه های کاربردی فراوانی دارد . از کسب و کارهای سیار گرفته تا عمده فروشی ها و ابزار فروشی ها و کشاورزان و انبارها و غلات و میوه و سبزی فروش ها . این باسکول صنعتی 300 کیلویی ، قادر است تا وزن 300 کیلوگرم را اندازه بگیرد . حساسیتی که برای این مقدار به خرج می دهد 100 گرم است . به همراه نمایشگر سه تکه LCD می تواند قیمت و مبلغ کل را نمایش دهد . نمایشگر درون محفظه ای فلزی و دردار گنجانده شده است که آن را از آسیب دور نگه می دارد . باسکول فلزی پیام توزین دارای سینی یا کفه ای در ابعاد 50×60 سانتیمتر است . با ستونی به ارتفاع 60 سانتیمتر .

  • ساختار باسکول پیام توزین 300 کیلو گرم پیام توزین مدل مارال TM300

باسکول تاشو پیام توزین مدل TM 300 از انواع باسکول‌ گروه صنعتی پیام توزین است که 300 کیلوگرم کالا را با دقت 50 گرم وزن می‌کند. انواع باسکول 300 کیلویی از هر برندی در گروه باسکول‌های فروشگاهی قرار می‌گیرند . از آنها می‌توان در هر فروشگاه خواروبار و میوه فروشی و حتی در انبارها و تولیدی‌های مختلف استفاده کرد و بدین ترتیب می‌توان گفت خرید باسکول 300 کیلویی پیام توزین برای هر مکان تجاری و انباری که نیاز به باسکولی با این مقدار ظرفیت دارد، مناسب است . از ویژگی‌های منحصر بفرد باسکول پیام توزین قابلیت تا شدن آن است که امکان جا به جایی آسان آن را فراهم می‌کند .

  • ساختار باسکول پیام توزین 300 کیلو گرم پیام توزین مدل پلاس TS300

باسکول پیام توزین 300 کیلویی مدل TS300H از حیث قابلیت ، توان و دقت با مدل TS300 برابر است . تفاوت میان این دو نسخه در ارتفاع علمک این مدل از باسکول پیام توزین است که به 75 سانتیمتر رسیده است . این مدل از باسکول دیجیتالی پیام توزین با توانایی توزین 300 کیلوگرم و دقت 100 گرم طراحی شده است . ساختار این باسکول 300 کیلویی ثابت است . چرا که نمایشگر باسکول پیام توزین به بدنه آن چسبیده است . نمایشگری از نوع LCD و سه تکه برای این باسکول دیجیتالی تعبیه شده است که علاوه بر وزن، قادر خواهد بود قیمت را نیز نمایش دهد .

  • ساختار باسکول پیام توزین 400 کیلو گرم پیام توزین مدل TS400

باسکول 400 کیلویی پیام توزین مدل TS 400 از دسته باسکول های صنعتی است که می تواند با قدرت توزین تا وزن 400 کیلوگرم و حساسیت 100 گرم نیاز وزنی واحدها و مشاغل و صنایع گوناگونی مانند صنایع دام و طیور و عمده فروشی ها و کارخانجات و کشاورزان و آهن فروشی ها و انبارها را برطرف کند . این باسکول صنعتی دارای پایه های چرخدار است و از بدنه فلزی بسیار محکمی ساخته شده است و با رنگ ضدخش رنگ شده است . از نمایشگری از نوع LCD موسوم به K15 استفاده می کند و درون محفظه ای فلزی قرار گرفته است تا از گزند هرگونه آسیبی دور بماند . نمایشگر اعداد را زیر نور آفتاب نیز به خوبی نمایش می دهد .

  • ساختار باسکول پیام توزین 500 کیلو گرم پیام توزین مدل TS500

باسکول 500 کیلویی پیام توزین مدل TS 500 محصولی ساخت ایران است . باسکولی صنعتی و چرخدار که با آجدار کردن چرخ ها امکان استفاده باسکول را در بیرون از محیط های مسقف و در محیط های خاکی نیز فراهم کرده است . این باسکول صنعتی می تواند تا وزن 500 کیلوگرم را با دقت قابل توجه 100 گرم بسنجد . این حساسیت به خوبی می تواند نیاز واحدهای تولیدی و کارخانه ای و عمده فروشی ها و صنایع دام و طیور و غلات و دیگر صنف های مشابه را برطرف کند . سینی باسکول 500 کیلویی پیام توزین مدل TS 500 اندازه ای برابر با 70×70 سانتیمتر دارد . بلندی ستون در این مدل همچنان 75 سانتیمتر است .

  • ساختار باسکول پیام توزین 700 کیلو گرم پیام توزین مدل TS700

باسکول 700 کیلویی پیام توزین مدل TS700 را باید یک باسکول صنعتی کامل دانست . این باسکول پیام توزین با ساختاری فلزی ، دقت مناسب و بهره بردن از چرخ برای جایجایی ، می تواند گزینه ای معصول برای واحدهای صنعتی و سوله های کارگاهی باشد . باسکول صنعتی پیام توزین همچون انواع باسکول پیام توزین برای رنگ آمیزی باسکول از دو رنگ مشکی و نارنجی استفاده کرده است . باسکول علمک دار است و نمایشگر به صورت یکسرفه روی علمک تعبیه شده است . ارتفاع علمک 75 سانتیمتر است . نمایشگر باسکول پیام توزین از نوع LCD سه خط و یک تکه است ، که می تواند نمایش دهنده قیمت نیز باشد .

  • ساختار باسکول پیام توزین 1500 کیلو گرم پیام توزین مدل TS1500

باسکول 1/5 تن پیام توزین مدل TS 1500 ساخت شرکت پیام توزین مکریان است و ساختاری باسکول پیام توزین صنعتی است و استحکام جزء ذاتی آن است . باسکول مدل TS 1500 با ظرفیت توزین 1/5 تن که معادل 1500 کیلوگرم است ، می تواند نیاز بسیاری از واحدهای تولیدی و مشاغلی مانند آهنگری و صنایع دام و طیور و عمده فروشی ها و معادن و انبارها را رفع کند . در کنار حساسیت 200 گرمی این دستگاه برای 1/5 تن وزن ، اندازه گیری های دقیقی را می توان انتظار داشت . باسکول 1/5 تن پیام توزین مدل TS 1500 دارای 4 چرخ است و رنگ بدنه آن از نوع ضدخش است .

اندازه کفه 120 در 120 سانتیمتر است و محیط کافی را برای قرار دادن اقلام و اجناس و کالاها در ابعاد گوناگون را میسر می کند . نمایشگر باسکول پیام توزین LCD است و درون محافظی قرار گرفته است تا از آسیب در امان بماند . این قابلیت می تواند به استفاده شدن باسکول در محیط های آبی و مرطوب نیز کمک کند . بلندی ستون دستگاه 75 سانتیمتر است . یکی از قابلیت های باسکول TS 1500 داشتن پارسنگ است که امکان محاسبه وزن خالص را فراهم می کند .

  • ساختار باسکول پیام توزین 2 تن پیام توزین مدل TS2000

در ساختار باسکول پیام توزین 2 تن مدل TS2000 یکی از انواع باسکول صنعتی است که ظرفیتی برابر با 2000 کیلوگرم دارد و دقت آن به 200 گرم می‌رسد . این میزان از دقت رقم مناسبی برای این باسکول چرخدار محسوب می‌شود . ابعاد کفه این باسکول صنعتی 125×125 سانتیمتر است و فضای کافی را برای اندازه‌گیری اقلام مختلف و سنگین فراهم می‌کند . ارتفاع ستون در این باسکول دو تنی 75 سانتیمتر است که می‌توان از آن برای تکیه دادن اقلام سنگین هنگام وزن‌کشی نیز استفاده کرد . وجود چرخ در قسمت‌های زیرین باسکول پیام توزین جابه‌جایی و حمل آن را آسان کرده است . خرید باسکول چرخدار پیام توزین برای میادین میوه و تره‌بار ، فروشگاه‌های بزرگ و کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی توصیه می‌شود و در رفع نیاز آنها برای وزن‌کشی اقلام سنگین بسیار مناسب است .

 

 

 

قسمت های مختلف ساختار باسکول پیام توزین :

  • کابین و محافظ نمایشگر
  • جک نگه دارنده درب کابین
  • نمایشگر
  • گارد باسکول
  • ستون باسکول
  • شاسی باسکول
  • پایه باسکول
  • کقه باسکول جهت توزین
  • چرخ

در ساختار باسکول پیام توزین عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین یک امر بسیار مهم تلقی می شود که تمامی کاربران باید به این امر مهم توجه ویژه و خاصی داشته باشند .

چرا در ساختار باسکول پیام توزین لودسل نقش اساسی دارد ؟

مشخصات این دسته از باسکول های پیشرفته دیجیتالی ؛ تنها به ظاهر آن ختم نمی شود بلکه ساختار باسکول پیام توزین و قطعات داخلی ترازو مهمترین بخش آن محسوب می شود که از طیف گسترده تری برخوردار اند . در ساختار باسکول پیام توزین این قطعات بسیار پیچیده بوده و اصلی ترین وظیفه توزین را بر عهده دارند که عبارتند از لودسل باسکول و برد اصلی باسکول های دیجیتال . لودسل یا همان سنسور وزن به عنوان قلب ترازو به حساب می آید چرا که وظیفه توزین و اعلام وزن به نمایشگر را برعهده دارد .

خرید باسکول پیام توزین از فروشگاه دیجی اسکیل :

ساختار باسکول پیام توزین

کاربران گرامی برای خرید انواع باسکول چرخدار پیام توزین دو روش پیش روی شماست ، در روش اول شما می‌توانید با ثبت سفارش در بزرگترین سایت اینترنتی فروشگاهی دیجی اسکیل این محصول را در آدرس دلخواه خود دریافت کنید ، در روش دوم نیز می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه دیجی اسکیل مراجعه و با مشاهده مدل‌های مختلف باسکول میدانی نمونه مناسب با کسب و کار خود را تهیه کنید .جهت خرید و مشاوره قبل از خرید و دریافت لسیت قیمت باسکول پیام توزین بروز با مجربترین کارشناسان فروش دیجی اسکیل تماس حاصل فرمائید . آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما کاربران دیجی اسکیل در رابطه با ساختار باسکول پیام توزین هستیم . ( ما بر آن عهدی که بستیم ، هستیم ) البته با مطالعه مقاله آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 می توانید علاوه بر ساختار باسکول پیام توزین با آسیاب چکشی توس شکن خراسان نیز آشنا شوید .

 

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.