مقالات

سبزی خردکن سبزیران

نمایندگی سبزیران

چرا سبزی خردکن سبزیران ؟ شرکت سبزیران با مدریت آقای سیف الهی و سابقه ی درخشان بیش از 25 سال در تولید سبزی خردکن های خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی به نامی آشنا برای منازل و آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها و هتل ها و صنایع مختلف، و واحدهای صنعتی کوچک به حساب می آید. می توان به اعتبار تنوع مدل ها و قابلیت ها، ادعا کرد که سبزیران حرفه ای ترین تولید کننده سبزی خردکن در ایران است.

اغلب مدل های سبزی خردکن سبزیران به صورت سطلی است و از توانایی های بسیار خوبی بهره می برد که از جمله می توان به استفاده از موتور موتوژن تبریز و دور موتور بسیار خوب، به کار بردن ورق استیل در ساخت بدنه دستگاه، بازدهی مناسب و سنگ تیزکن خودکار و داشتن چرخ اشاره کرد. سوا از قوت های فنی سبزی خردکن سبزیران قیمت بسیار خوبی دارد و کاملا با بازار داخلی و جیب متقاضیان ایرانی مطابقت دارد.

سبزی خردکن سبزیران یکی از پرفروش ترین سبزی خردکن های داخلی شمرده می شود. تجربه دراز مدت در ساخت سبزی خردکن و بهره گرفتن از امکاناتی که دست آویز ارتقای کاربری ها و کارآمدی های دستگاه می شود، دلیل محبوبیت این دستگاه صنعتی شده است. سبزی خردکن سبزیران یکی از بهترین و باکیفیت ترین نمونه های دستگاه سبزی خردکن در کشور است.

سبزی خردکن سبزیران با داشتن بیش از 12 مدل از انواع سبزی خردکن در دسته های خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی و در قالب سطلی، به متقاضیانش عرضه می شود. کیفیت و کارایی دو عنصری است که خرید سبزی خردکن سبزیران را توجیه می کند.

محصولات سبزی خردکن سبزیران عبارتند از:

سبزی خردکن سبزیران

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل نمایندگی سبزی خردکن سبزیران عرضه سبزی خردکن سبزیران را با بهترین قیمت انجام می دهد. خرید از دیجی اسکیل، ضامن صرفه جویی در هزینه و زمان شما مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات سبزیران دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

 

سبزی خردکن سبزیران خانگی

  • سبزی خرد کن 1 کیلوگرم سبزیران مدل 205 خزر: سبزی خردکن سبزیران 1 کیلویی مدل 205 خزر کوچکترین سبزی خردکن این شرکت ایرانی است و مصرف خانگی دارد. به همین خاطر چرخ از دستگاه حذف شده است و پایه هایی پلاستیکی جای آن را گرفته است. به این دسته از سبزی خردکن ها به دلیل ساختار ظاهری شان، سطلی هم گفته می شود. سبزی خردکن 205 خزر از مخزنی ساخته شده از استیل ضدزنگ تهیه شده که 20 سانتیمتر ارتفاع دارد و قطر دهانه آن 22 سانتیمتر عنوان شده است. خرید سبزی خردکن سبزیران 1 کیلویی مدل 205 خزر
  • سبزی خردکن 2 کیلوگرم سبزیران مدل 305 مرجان: سبزی خردکن سبزیران 2 کیلویی سبزیران مدل 305 مرجان نمونه دیگری از سبزی خردکن های خانگی به حساب می آید، که به دلیل استفاده از آلیاژ استیل در ساخت مخزن و تیغه، عمر مفید بسیار بالایی دارند. این دستگاه کوچک، با قیمتی مساعد و داشتن ضمانت یک ساله عرضه شده است و نمونه ای مطلوب برای کسب و کارهای کوچک و خانگی شمرده می شود.
  • سبزی خردکن 2 کیلوگرم سبزیران مدل 330 دولوکس: سبزی خردکن سبزیران 2 کیلویی سبزیران مدل 330 دولوکس از نظر جزییات همانند مدل مرجان است. با این تفاوت که موتور این مدل توانایی حرکت در دو جهت را دارد. امکان چرخش تیغه در دو جهت، مزیت بزرگی برای 330 دولوکس است. این عملکرد یقینا خرد شدن بهتر سبزی ها را در پی خواهد داشت.
  • سبزی خردکن 3 کیلوگرم سبزیران مدل 405 مهتاب: سبزی خردکن سبزیران 3 کیلویی سبزیران مدل 405 مهتاب یک سبزی خرد کن خانگی دیگر است. بدنه ای ساخته شده از استیل دارد و به عنوان دستگاهی چند کاره معرفی شده است. باید انتظار داشت که یک دستگاه سبزی خرد کن، سبزیجات را خرد کند. اما بنا بر نوع طراحی می تواند کارایی های دیگری هم داشته باشد. بنابراین باید همین ویژگی سبزی خرد کن 3 کیلویی سبزیران مدل 405 مهتاب را مزیت به حساب آورد. قدرت موتور این مدل 250 وات است که برابر با 0.33 اسب بخار است.
  • سبزی خردکن 4 کیلوگرم سبزیران مدل 3000 عقاب: سبزی خردکن سبزیران 4 کیلویی سبزیران مدل 3000 عقاب جزو دسته سبزی خردکن های نیمه صنعتی مطرح شده است. شرکت سبزیران با تولید متنوع سبزی خردکن هایی با ظرفیت های گوناگون و نزدیک به هم، سعی در اغنای سلیقه خریدار از مراجعه به محصولات دیگر شرکت ها داشته است. سبزی خردکن سبزیران مدل 3000 عقاب مخزنی 4 کیلوگرمی دارد که از استیل ضدزنگ ساخته شده است. استیل آلیاژی محکم است که علاوه بر استحکام رعایت کننده موارد بهداشتی برای دستگاه خواهد بود. سبزی خرد کن 3000 عقاب 14.5 کیلوگرم وزن دارد.

سبزی خردکن سبزیران نیمه صنعتی

  • سبزی خردکن 5 کیلوگرم سبزیران مدل 750 مارال: سبزی خردکن سبزیران 5 کیلویی سبزیران مدل 750 مارال یکی از انواع نیمه صنعتی سبزی خرد کن های تولید شده در این شرکت ایرانی است. این سبزی خردکن  که ایستاده یا سطلی خوانده می شود، تماما از استیل نگیر (غیرمغناطیسی) ساخته شده است. ارتفاع کلی سبزی خرد کن سبزیران به 80 سانتیمتر می رسد و دهانه مخزن اصلی اش 30 سانتیمتر است. ظرفیت مخزن 5 کیلوگرم است و با این مقدار می تواند در هر ساعت 50 کیلوگرم سبزی را خرد کند.
  • سبزی خردکن 5 کیلوگرم سبزیران مدل 909 کاسپین: سبزی خردکن سبزیران 5 کیلویی سبزیران مدل 909 کاسپین یک سبزی خردکن نیمه صنعتی سطلی است. با ارتفاع 80 سانتیمتر و وزن 30 کیلوگرم، یکی از تولیدات خوب و کارآمد داخلی به شمار می آید. برای اینکه تبدیل به سبزی خردکنی ایده آل برای بازار ایران شود، از مواد و قطعات مرغوبی استفاده کرده است. در عین حال از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است که با استطاعت متقاضیان و خریداران ایرانی جور در می آید.
  • سبزی خردکن 5 کیلوگرم سبزیران مدل 950 فوکو: سبزی خردکن سبزیران نیز از مشخصاتی مشابه دو مدل دیگر یعنی مارال و کاسپین بهره برده است. تنها تفاوت این مدل طراحی ویژه و ضدآب آن است که مخصوص خرد کردن گوجه و غوره و انگور انجام شده است. برای این طراحی در سبزی خرد کن 950 فوکو، از کاسه نمدهای فوق العاده ای استفاده شده است. وزن دستگاه همچنان 30 کیلوگرم باقی مانده است و ارتفاع آن نیز 80 سانتی متر است. چهار چرخ توپی و گرد زیر دستگاه تعبیه شده تا جابجا کردنش به آسانی انجام شود. بدنه از استیل نگیر یا غیرمغناطیسی ساخته شده است و تیغه که خارجی هم هست، از استیل ضدزنگ.

سبزی خردکن سبزیران صنعتی

  • سبزی خردکن 7 کیلوگرم سبزیران مدل 2500 آریان: سبزی خردکن سبزیران 7 کیلویی سبزیران مدل 2500 آریان دستگاهی صنعتی به شمار می رود. به دلیل حجم مخزن بیشتر، می تواند برای مشاغل بزرگتری کارآمد باشد. هتل ها و غذاخوری ها و مطبخ ها و آشپزخانه های صنعتی، جاهایی هستند که سبزی خرد کن 7 کیلویی سبزیران مدل 2500 آریان برطرف کننده نیاز آنها خواهد بود.
  • سبزی خردکن 10 کیلوگرم سبزیران مدل 4500 اتم: سبزی خردکن سبزیران 10 کیلویی سبزایران تحت مدل اتم و با کد 4500 به بازار عرضه شده است. از اصلی ترین مشخصات سبزی خردکن 10 کیلویی سبزایران اتم 4500 می توان به موتور 2 اسب آن اشاره کرد. در حال حاضر شرکت سبزایران در ایران پیشگام در تولید و عرضه انواع سبزی خردکن است. سبزی خردکن سبز ایران مدل اتم 4500 از دستگاه های باکیفیت و کاربردی ساخت این شرکت که از دسته سطحی به حساب می آید. بدنه سبزی خردکن اتم 4500 از استیل ضد زنگ با دوام ساخته شده که علاوه بر استحکام زیاد، ظاهر شکیل و زیبایی به دستگاه می بخشد.
  • سبزی خردکن 30 کیلوگرم سبزیران مدل 6500 مایاک: بزرگترین سبزی خردکن این شرکت ایرانی است. در ظاهر کشیده تر شده است و حجم مخزن افزایش پیدا کرده است. آلیاژ به کار رفته در مخزن سبزی خرد کن صنعتی سبزیران مدل 6500 مایاک استیل ضدزنگ یا نگیر است. ضخامت استیل این بخش از دستگاه 5 میلیمتر برآورد شده است. استیل بودن مخزن در رعایت شدن موارد بهداشتی تاثیر فراوانی دارد. روی بدنه پایینی و روی مخزن سبزی خرد کن دستگیره تعبیه شده است؛ که با توجه به چرخدار بودن دستگاه، جابجایی و حرکت دادنش آسان خواهد بود.

 

سبزی خردکن سبزیران

 

دیجی اسکیل معتبرترین فروشگاه آنلاین اینترنتی تمامی محصولات سبزی خردکن سبزیران را با ضمانت اصل بودن و گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه می دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.