مقالات

سلفون کش رومیزی

سلفون کش رومیزی

سلفون کش رومیزی یک دستگاه برای بسته بندی و مراقبت از محصولات می باشد . سلفون کشی محصولات مزایای بسیاری به همراه داشته که از بین آن ها می توان به مواردی چون محافظت از رطوبت ، گرد و خاک و انسجام بسته ها اشاره نمود .

فروشگاه دیجی اسکیل از تامین کنندگان بزرگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . برای استعلام قیمت این محصول و اطلاع از نحوه خرید با کارشناسان متخصص فروشگاه دیجی اسکیل تماس بگیرید .

سلفون کش رومیزی

مشخصات سلفون کش رومیزی :

دستگاه سلفون کش رومیزی با جنس بدنه استیل ، دارای دو غلتک برای چسباندن سلفون و یک قطعه استیل ضد زنگ است که این امکان را می دهد سلفون در هنگام بسته از زیر محصول عبور کرده و آن را بسته بندی کند . سیستم الکتریکی این دستگاه به این صورت است که صفحه الکتریکی آن به طور مداوم داغ می شود و دارای سیم برنده با ولتاژ پایین است که قبل از اینکه سلفون روی قسمت پایینی سینی بر روی صفحه داغ دوخته شود ، آن را برش می دهد.

مزیت استفاده از سلفون کش رومیزی :

همواره با مشکلات زیادی مانند پیدا کردن ابتدای رول ، برش سلفون و غیره… هنگام استفاده از سلفون روبرو شده‌اید که شاید این تجربه بارها و بارها هنگام بسته بندی ظروف غذا و میوه برای هر یک از ما اتفاق افتاده باشد . دستگاه بسته بندی سلفون کش کلیه این مشکلات را حل می‌کند و کاربرد آسان و ساده این دستگاه باعث شده دستگاه سلفون کش از لوازم حیاتی مشاغل مرتبط باشد.

نحوه استفاده از سلفون کش رومیزی :

دستگاه سلفون کش را روبروی خود قرار دهید و رول را داخل دستگاه قرار دهید . محافظ تیغه برش را بردارید . سپس لایه سلفون را با دست به سمت خود بکشید و پس از آنکه سلفون را بر روی ظرف کشیدید آن را با کمک تیغه دستگاه قطع کنید . پس از استفاده از دستگاه حتماً محافظ تیغه را دوباره بر روی دستگاه قرار دهید .

سلفون کش رومیزی

مشاغل مورد نیاز سلفون کش رومیزی کدامند ؟!

سلفون کش رومیزی دستگاهی پرکاربرد در قنادی ها ، رستوران ها ، کارگاه ها ، رستوران ها و کترینگ ها است . در اکثر رستوران ها و غذا بیرون برها برای بسته بندی کردن غذا و روکش کردن سینی ها و ظروف غذا از سلفون های مخصوصی که به نام استرچ کش معروف است ، استفاده می شود . برای کشیدن سلفون بر روی ظروف ، دستگاه مخصوص این کار که سلفون کش نام دارد به کار می رود .

سلفون کش رومیزی

کاربرد سلفون کش رومیزی :

سلفون کش ها در عرض های متفاوتی وجود دارند که برای بسته بندی یا همان سلفون کشی محصولات مختلف از قبیل محصولات گوشتی ، سبزیجات ، ماهی ، میوه ، بسته بندی انواع شرینی ، سالاد ، بسته بندی قارچ و غیره… مورد استفاده قرار می گیرند .

سلفون کش رومیزی

انواع دستگاه سلفون کش رومیزی :
  1. سلفون کش برش دستی
  2. سلفون کش برش برقی

نکات مهم در خرید سلفون کش رومیزی :

  • سلفون کش حرارتی از یک اتو و سینی تشکیل شده که باید از جنس تفلون باشند . در صورتی که این دو بخش از جنس تفلون نباشند ، پس از گرم شدن به یکدیگر می چسبند و سلفون به درستی برش نمی خورد .
  •  جنس بدنه دستگاه بهتر است از استیل باشد تا در بسته بندی مواد غذایی مرطوب دچار زنگ زدگی نشود . البته در صورتی که قصد دارید از این دستگاه برای بسته بندی مواد خشک استفاده کنید نوع غیر استیل آن نیز مناسب است .
  • دستگاه سلفون کش در انواع مختلفی در بازار موجود است که با توجه به نوع کاربرد خود می توانید مدل های متنوعی را انتخاب کنید .
  • در صورتی که حجم بسته بندی بالایی را در روز نیاز دارید و با کمبود نیروی انسانی مواجه هستید بهتر است از دستگاه سلفون کش اتوماتیک استفاده کنید .

سلفون کش رومیزی

دستگاه سلفون کش رومیزی حرارتی TW-450E :

دستگاه سلفون کش خانگی رومیزی یا دستگاه استرچ کش دستی یکی از انواع دستگاه بسته بندی سلفون با کارایی و سرعت بالاست . دستگاه دارای دو مدل استیل و غیر استیل است که به اصطلاح عامیانه به دستگاه سلفون‌ زن «بگیر» و سلفون کش استیل نگیر TW-450E معروف است.

دستگاه سلفون کش حرارتی دارای سینی تفلون و همچنین برش سلفون المنتی است . معمولا توصیه می‌شود برای بسته بندی سلفون مواد غذایی خشک از دستگاه سلفون کش رنگی و برای مواد غذایی تر از دستگاه استیل استفاده گردد .

خرید سلفون کش رومیزی از فروشگاه دیجی اسکیل

برای آگاهی از قیمت انواع دستگاه سلفون کش می‌توانید با متخصصان ارشد فروشگاه دیجی اسکیل در تهران تماس بگیرد . ارسال به سراسر ایران امکان پذیر می باشد . ما در کنار شما خواهیم بود با مشاوره رایگان قبل از خرید و ارسال کالا برای شما و پشتیبانی آنلاین .

سلفون کش رومیزی

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.