مقالات

شرکت ترازوی محک

شرکت باسکول محک

شرکت ترازوی محک در بین تولید کنندگان مختلف ترازوی دیجیتالی در ایران همواره نام درخشانی داشته و در صدر تمامی تولید کنندگان ترازو و باسکول به چشم دیده می شود ، محک با نام اصلی توزین توان سنجش کار خود را به عنوان تولیدکننده تجهیزات فروشگاهی ترازو و باسکول ، از سال 1377 آغاز کرده است .

 

شرکت ترازوی محک

 

شرکت ترازوی محک را بیشتر بشناسیم!!!

 

نخستین محصول شرکت ترازوی محک ترازوی MDS 4000 نام داشته است . پیشوندی که در نام مدل‌های شرکت محک دیده می‌شود از عبارت اختصاری Mahak Digital Scale می‌آید و با کنار هم قرار دادن حرف نخست هر کلمه عبارت مخفف MDS ساخته می‌شود .

 

طی مسیری نزدیک به 20 سال ، شرکت ترازوی محک را به تولیدکننده‌ای کارکشته و تجربه‌اندوخته بدل کرده است که کیفیت و دقت در طراحی و تولید ترازوهایش حرف اول را می زند و به همین علت استقبال بسیاری از محصولات شرکت ترازوی محک در بازار داخلی می‌شود . شرکت ترازوی محک در مدت فعالیت خود همواره ترازوهایی را در بازار توزین و اندازه‌گیری داشته است که جزو گروه پرفروشترین ترازوهای محک قرار داشته‌اند .

 

رعایت اصول مرتبط با کیفیت محصول و راه‌اندازی سامانه کنترل دقیق این فرایند در حین تولید ، ترازوی محک را با استانداردهای بالایی راهی بازار کرده است . واحد تحقیق و توسعه شرکت ترازوی محک در زمینه بررسی فنی تخصصی نیازهای مشتریان و گسترش دادن فعالیت‌های شرکت و انطباق با نیازهای متقاضیان ، به خوبی عمل کرده است و تقسیم هر یک از مدل‌های تولید شده به نمونه‌هایی با قابلیت‌های مختلف ، از نشانه‌های تصمیم‌های درست این واحد از شرکت خوشنام ایرانی محک است .

 

ترازوهایی که از شرکت ترازوی محک در وب سایت رسمی دیجی اسکیل وجود دارد مدل های گوناگون را شامل می‌شود . از ترازوهای علمک‌دار و بدون علمک تا مدل‌هایی که توانایی تولید بارکد دارند و می‌توانند هزاران قلم کالا را در حافظه ثبت کنند و به شبکه ارتباطی داخلی مجموعه‌ای از ترازوها در یک فروشگاه متصل شوند .

 

در برخی مدل‌ها استفاده از رنگ‌های متنوع سبب جلب نظر خریدار می‌شود و در برخی دیگر امکان اتصال به کامپیوتر یا داشتن چاپگر داخلی برای چاپ رسید . تمامی این مدل‌ها در سایت دیجی اسکیل که به عنوان یکی از عاملین فروش ترازوی محک فعالیت می‌کند موجود است .

 

شرکت ترازوی محک

 

سایت خرید از شرکت ترازوی محک چیست ؟

 

سایت ترازو محک با هدف معرفی انواع ترازو و باسکول شرکت ترازوی محک در فضای مجازی طراحی شده است ، یک کار فوق العاده و خلاقانه از تیم پشتیبانی فنی دیجی اسکیل که به عنوان نمایندگی ترازوی محک و نمایندگی باسکول محک در استان تهران و استان البرز جهت سهولت انتخاب ترازو و باسکول محک و مقایسه انواع ترازو و باسکول محک جهت رفاه حال مشتریان خود انجام شده است .

 

سایت ترازو محک با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت توسعه ی تجارت الکترونیک و هم چنین با دار بودن درگاه پرداختی الکترونیکی بانک پاسارگاد اطمینان خاطر مشتریان را فراهم نموده و امکان خرید اینترتی ترازو محک با خیالی آسوده را ایجاد نموده است .

 

شرکت ترازوی محک

 

با تولیدات شرکت ترازوی محک آشنا شوید :

 

شرکت ترازوی محک تولید کننده انواع ترازوهای فروشگاهی و دیجیتالی در ایران است که ترازو با قابلیت‌های مشابهی را در چند گروه مختلف توزین طراحی و روانه بازار کرده است . این مطلب در مقاله انواع ترازو محک توضیح داده شده است .

 

برای مثال در رده ترازوهای علمک‌دار 35 کیلویی محک، سه نوع مختلف وجود دارد که در رده 50 کیلویی نیز وجود دارد. همین ترتیب در ترازوی 70 کیلویی محک نیز دیده می‌شود . به این ترتیب باید نمونه‌های ترازوی 35 کیلویی علمک‌دار و 35 کیلویی بدون علمک و 50 کیلویی علمک‌دار و 50 کیلویی بدون علمک و ترازوی علمک‌دار 70 کیلویی محک را که به چاپگر و امکان تولید بارکد مجهزند ، بهترین ترازوی محک نام نهاد .

 

در هنگامی که چندین مدل کالا از شرکت ترازوی محک به هم شبیه هستند ، نمی‌توان بهترین مدل را برگزید . البته باید در نظر داشت که تمامی مدل‌های نام برده شده در قابلیت ، کاملا یکسان هستند و تنها در میزان ظرفیت توزین با هم متفاوتند . چنانچه بخواهیم قوی‌ترین ترازوی محک را انتخاب کنیم ، ترازوی محک مدل 17000 پلاس در دو وزن توزین 50 کیلوگرم و 70 کیلوگرم نوع بارکد پرینتر ، بهترین ترازوی محک نام خواهد داشت .

 

شرکت ترازوی محک

 

پیشنهاد ویژه دیجی اسکیل به کاربران خود مطالعه مقاله ترازوی پرینتردار محک می باشد .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.