مقالات

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین 09125774170

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین یعنی آموزش کار با ترازو ی دیجیتالی پیام توزین بسیار راحت است . فقط کافیست با کلید ها و همچنین قسمت های متفاوت ترازو آشنایی داشته باشید پس از آن با سه سوت جنس خود را وزن کشی خواهید کرد ، در  عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین لازم به ذکر است که پیام توزین ، محصولات خود را به گونه ای استاندارد طراحی کرده است تا تمامی اقشار بتوانند از آن استفاده صحیح را داشته باشند ، لذا با بکارگیری باسکول های صنعتی پیام توزین نگران دقت ، طرز استفاده ، اتمام شارژد ، استحکام بدنه و غیره … نباشید .

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین :

کارشناسان فنی متخصص دیجی اسکیل در اینجا سعی دارند به صورت گرافیکی عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین را به شما آموزش دهند . همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، قبل از هر چیزی نیاز است تا با قطعات ، نقشه باسکول و همچنین ساختار باسکول پیام توزین آشنایی داشته باشید .

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین کلید روشن و خاموش کردن ( on/off )

پس از اینکه باسکول پیام توزین را تحویل گرفتید و آن را طبق نقشه بالا به هم متصل کردید ، نوبت روشن کردن آن می رسد . کلیدی که توسط آن باسکول دیجیتالی روشن و خاموش می شود در زیر کابین نمایشگر قرار دارد . لذا کاربر می تواند با فشار دادن این کلید ترازو را روشن و یا خاموش کند .

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین کلید پارسنگ باسکول ( TARE )

پارسنگ یا قابلیت صفر کردن باسکول پیام توزین مفهوم انتقال ترازوی دیجیتال به حالت توزین بدون در نظر  گرفتن اقلام یا اشیا روی سینی توزین است . شما می توانید با فشردن کلید پارسنگ که در قسمت کیبرد قرار دارد عمل پارسنگ را انجام دهید . به طوری که اگر نمی توانید وزنه ای که بر روی کفه باسکول است را پایین بیاورید می توانید با فشار دادن این دکمه ، وزن جسم را صفر کرده و اشیا جدید را به صورت دقیق وزن کنید .

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین کلید صفر ( ZERO )

اگر ترازو شما خطایی داشته باشد می توانید بدون نگرانی کلید صفر روی کیبرد را فشار دهید و آن خطا یا ارور ERROR را رفع کنید .

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین کلید جمع ( ADD )

کلید جمعی که بر روی کیبرد قرار دارد جهت توزین های پی در پی بکار برده می شود. برای مثال اگر بخواهید چندین جسم را به صورت جداگانه توزین کنیم و قیمت آنها را در نهایت جمع ببندیم، باید بار روی کفه قرار داده شده ، قیمت زده شود و سپس کلید جمع را بزنیم ، تکرار این مراحل و هر بار باید این کلید زده شود ، تا در نهایت پنجره قیمت ، مجموع کل قیمت ها را بنویسد .

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین

دیجی اسکیل نمایندگی معتبر باسکول های پیام توزین

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین کلید پاک ( C )

تنها کلیدی که بر روی ترازو صنعتی پیام توزین قادر به پاک کردن قیمت است، کلید پاک یا C می باشد .

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین کلید حافظه ( STORE )

کلید حافظه برای ذخیره کردن قیمت واحد اجناس در حافظه و نیز فرا خواندن اطلاعات ذخیره شده از حافظه استفاده می گردد . به طور مثال کلید حافظه را لمس کرده سپس قیمت فرضی را وارد کرده و در نهایت کلید حافظه ۱ یا هر کدام که قصد دارید قیمت بر روی آن ذخیره شود را فشار دهید . همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، کلید های حافظه با رنگ قرمز مشخص شده اند .

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین کلید لامپ ( LAMP )

زمانی که نور کافی وجود ندارد و یا صفحه نمایشگر ترازو تاریک است ، می توانید این کلید را بزنید . پیام توزین این قابلیت را برای ترازو های صنعتی دیجیتالی خود قرار داده است که زمانی که وزنی روی کفه باسکول نباشد ، جهت بالا بردن مدت زمان نگداری شارژ باطری ، با صورت اتوماتیک به حالت Screen saver یا محافظ صفحه نمایش در می آید .

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین در دیجی اسکیل :

عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین

در نهایت لازم است بدانید که تمامی باسکول های قابل ارائه توسط شرکت نامدار پیام توزین دارای گارانتی بدون قید و شرط ۱۴ ماهه و همچنین خدمات پس از فروش می باشند . دیجی اسکیل نمایندگی باسکول پیام توزین هم اکنون آماده ارائه تمامی محصولات شرکت پیام توزین به کاربران خود می باشد .

شرکت باسکول سازی پیام توزین با مدیریت سوران پیامی ، تمامی محصولات خود را با 14 ماه گارانتی بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش گسترده مادام العمر به کاربران خود عرضه می دارد . انواع محصولات قابل ارائه توسط این برند خوشنام در وزن های متفاوتی می باشد که جوابگوی غالب کسب و کارهای فروشگاهی و سیار و غیره … می باشند .

باسکول پیام توزین با تنوع بالا و کاربری فروشگاهی در گروه باسکول دیجیتال قرار گرفته است ، باسکول دیجیتال پیام توزین در واقع یک باسکول اقتصادی است که با سازه های سبک تر طراحی شده است که در مجموع موجب می گردد لیست قیمت باسکول پیام توزین بسیار ایده آل تعیین شود این در حالی است که کیفیت توزین باسکول دیجیتالی نیز ایده آل بوده و در عملکرد توزین اختلال ایجاد نمی نماید .

باسکول پیام توزین بیشتر شرایط فروشگاهی داشته و برای کارهای سبک توصیه می گردد و عموما به عنوان باسکول پرتابل استفاده می گردد که به دلیل وزن پایین باسکول به راحتی می توان جا به جا نمود و به صورت سیار از باسکول دیجیتال استفاده کرد . اندازه و ابعاد باسکول به گونه ای طراحی شده است که کمترین سازه را مورد استفاده قرار دهد این امر موجب شده است که باسکول پیام توزین یک باسکول ارزان قیمت و با کیفیت شناخته شود .

 

 

دستگاه های آسیاب زردچوبه در مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی دیجی اسکیل با تنوع زیاد محصولات و کیفیت بسیار بالا موجود می باشند . دستگاه های آسیاب صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی و عطاری به کاربران گرامی دیجی اسکیل با ارائه برگه گارانتی اصل و خدمات پس از فروش معتبر تحویل داده می شود . شما می توانید با خیالی آسوده با تهیه یک آسیاب مناسب حتی در آشپزخانه ی منزل خود پودر زردچوبه خانگی را درست کرده و از آن در غذاهای خوشمزه ی خود استفاده کنید و لذت ببرید .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.