مقالات

نمایندگی آسیاب بست

lazy

خرید آسیاب عطاری از نمایندگی آسیاب بست

خرید آسیاب عطاری

خرید دستگاه آسیاب عطاری بست از مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی دیجی اسکیل است. شما می توانید به دو طریق آنلاین یا حضوری اقدام به خرید انواع دستگاه های آسیاب بست نمایید. ما شرایط را برای خرید آسیاب عطاری بست را در نمایندگی آسیاب بست آسان کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و از راهنمایی کارشناسان مجرب فروش ما نیز بهره مند شوید تا منجر به خریدی دقیق و آگاهانه شود.

خرید از نمایندگی آسیاب بست

 آسیاب رومیزی بست 100 گرمی مدل A100

آسیاب برقی 250 گرمی بست مدل 250A

آسیاب عطاری 350 گرمی بست Best مدل 350A

آسیاب 500 گرمی بست (best) مدل 500A

آسیاب صنعتی 1 کیلویی بست مدل 1000A

آسیاب صنعتی 2 کیلویی بست مدل 2000A

آسیاب صنعتی بست 3 کیلویی مدل 3000A

جهت خرید انواع آسیاب بست از دیجی اسکیل از اینجا اقدام نمایید.

 

نمایندگی آسیاب بست

نمایندگی آسیاب بست دیجی اسکیل به عنوان رسمی ترین نماینده انواع آسیاب های بست و با توجه به عنوان یک آسیاب صنعتی موجود در بازار است که از قضا عنوانی شناخته شده برای متقاضیان انواع آسیاب صنعتی یا آسیاب رومیزی محسوب می شود مورد استقبال بسیار زیاد کاربران قرار گرفته است.

درباره نمایندگی آسیاب بست بیشتر بدانید

خرید اینترنتی ترازو باسکول

بیشتر انواع آسیاب بست در نمایندگی آسیاب بست از نوع آسیاب رومیزی هستند. این دسته از آسیاب صنعتی برای خرد کردن و پودر کردن انواع دانه های سخت در میان کسب و کارهای ریز و درشت بسیاری استفاده دارد.
از همین رو آسیاب صنعتی بست نیز تمرکز تولیدات خود را بیشتر بر روی آسیاب رومیزی بست گذاشته است. آسیاب صنعتی رومیزی بست در نمایندگی آسیاب بست در 7 مدل در سایت فروشگاهی دیجی اسکیل موجود می باشند.
آسیاب های رومیزی بست در ظرفیت های رو میزی کوچک 100 و 250 و 350 و 500 گرم و آسیاب های بزرگ صنعتی رو میزی بست 1 و 2 و 3 کیلوگرم را پوشش داده است. ساختار ساده، ایمنی و بدنه استیل انواع آسیاب صنعتی رومیزی بست می تواند از مزایای آن شمرده شود. خرید آسیاب بست از فروشگاه دیجی اسکیل معتبرترین نمایندگی آسیاب بست در ایران آسان است. شما می توانید آنلاین یا حضوری اقدام به خرید آسیاب های بست کنید.
تیم پشتیبانی و فنی و همینطور کارشناسان فروش دیجی اسکیل شرایط را برای خرید انواع آسیاب های صنعتی بست توسط کاربران گرامی آسان کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با دیجی اسکیل در تماس باشید و از راهنمایی کارشناسان ما در نمایندگی آسیاب بست نیز بهره مند شوید تا منجر به خریدی دقیق و آگاهانه برایتان شود.
چرا نمایندگی آسیاب بست؟
  • موتورهای این نوع آسیاب از نوع دی سی می باشند که توسط ذغال عمل می کنند.
  • این نوع موتور این عملکرد را می دهد که تیغه در مدت زمان کمتر از 1 ثانیه به سرعت نهایی برسد.
  • با توجه به این سرعت تمامی مواد با ضربه شدید خرد می شوند .  نتیجه  در کمتر از 1 دقیقه بسته به نوع ادویه و یا ماده سخت تمام مواد کاملا آسیاب می شوند.
  • در آسیاب ایرانی از 1 یا نهایت 2 تیغه استفاده میشود که به دلیل ساختار غلط امکان آسیاب یکدست به محصول نمی دهد.
  • برای آسیاب یکدست باید آسیاب را همیشه هنگام خردایش تکان داد تا تمامی مواد با تیغه برخورد کنند.
  • اما در آسیاب های وارداتی 3 تیغه همزمان عملیات خردایش را انجام داده و  همچنین بسته به نوع مدل و برند آسیاب نیازی به تکان دادن هنگام آسیاب نیست.
  • آسیاب های تمام استیل گهواره ای وارداتی دارای بدنه بسیار محکم و با کیفیتی می باشند.
  • نوع استیل بدنه که در هیچ نمونه داخلی پیدا نمی شود این امکان را می دهد که آسیاب بدون هیچ گونه خراش و آسیب تمام مواد سخت را کاملا خرد و پودر نماید.
  • به دلیل عدم تکان دادن آسیاب هنگام خردایش در آسیاب های باکیفیت خارجی این آسیاب ها کمتر دچار مشکل بلبرینگ و بوش موتور نسبت به مدل ایرانی و یا مدل های کم کیفیت چینی می باشند.

دستگاه آسیاب از جمله وسایلی ست که هم در آشپزخانه های صنعتی و هم در آشپزخانه های خانگی کاربرد دارد و در جهت خرد کردن و پودر کردن مواد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه که از مهم ترین وسایل در موارد مصرف روزانه است قادر در خردایش و پودر کردن مواد سخت مانند: آسیاب زردچوبه ، فلفل ، ادویه ها ، قهوه ، گردو ، بادام ، دانه‌ های روغنی و غیره برای تهیه مواد غذایی می باشد، که این کار را با حداقل زمان ممکن به صورت بسیار حرفه ای انجام می دهد.

 پرکاربرد بودن این محصولات به دلیل بازخورد و کارکرد عالی آن هاست که می تواند حجم زیادی از مواد را تنها در یک ساعت خرد نمایند.

بهترین انتخاب خرید از نمایندگی آسیاب بست

بهترین انتخاب خرید

با استفاده از این محصول می توانید به راز آشپزی خوب و لذت بخش پی ببرید زیرا می‌توانید محصولات اورگانیک و تازه را خرد گرده و بلافاصله می توانید این مواد را استفاده کنید که همین امر سبب می شود که غذای شما خوشمزه تر و مزه ی آن لذیذتر شود. دستگاه های آسیاب عطاری بست به دلیل حجم بسیار کم و ابعاد کوچک، بیشتر مناسب جهت استفاده در آشپزخانه ها و مصارف خانگی و مصارف عطاری می باشند.

این وسیله در ابعاد و مدل های مختلف تولید می شود که هر کاربر بسته به نیاز و سلیقه ی خود هر کدام از این دستگاه ها را می تواند خریداری نماید. قیمت کم در پرفروش بودن و پر کاربرد بودن این دستگاه ها بی تأثیر نیست که به سبب طراحی بسیار ساده برای محیط هایی که می خواهند مواد را با حجم کم خرد نمایند، مناسب می باشد.

 

نمای این آسیاب بسیار شیک و کوچک است که کوچکی آن را نباید قدرت کم و کارایی پایین آن ها قلمداد کرد. بلکه امروزه این دستگاه ها به سبب بکارگیری بهترین مواد و فناوری های روز دنیا به دستگاهی مبدل شده اند که از نظر توان و قدرت در سطح بالایی جای دارند. ساختار این آسیاب ها به گونه ایست که به سبب ابعاد کوچک، فضای کمی را اشغال می کنند و بر روی میز قرار می گیرند که از آن ها با عنوان های آسیاب خانگی و آسیاب آزمایشگاهی نیز یاد می شود.

با خرید این دستگاه های آسیاب از نمایندگی آسیاب بست می توانید سرعت خود را افزایش دهید و در صورتیکه از آسیاب بست در عطاری استفاده می کنید، در جلوی دید مشتری، انواع مواد را با کمترین زمان خرد و پودر کنید که این عمل در جذب کردن مشتری نیز تأثیر فوق العاده دارد.

 

نمایندگی آسیاب بست

طراحی دستگاه آسیاب بست

دستگاه فوق هم کم جاست و هم ابعاد کوچک دارد به همین دلیل بیشتر در دم دست بوده و زمان کمتری هم برای تمیز کردن آن نیاز می باشد همچنین از هدر رفتن مواد نیز جلوگیری می کند. با خرید انواع آسیاب های صنعتی و رومیزی بست از نمایندگی آسیاب بست کسب و رونق خود را افزایش دهید زیرا مواد با کیفیت تر و تازه تری را بدلیل خرد کردن مواد در جلوی دید مشتری، تحویل آن ها می دهید.

قیمت اسیاب با خرید از نمایندگی آسیاب بست

نمایندگی آسیاب بست

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت آسیاب بست در نمایندگی آسیاب بست با کارشناسان فروش دیجی اسکیل در تماس باشید و از راهنمایی کارشناسان ما نیز بهره مند شوید تا منجر به خریدی دقیق و آگاهانه شود. شما مشتریان گرامی می توانید هر گدام از این 7 مورد تولیدات کمپانی بست را با قیمت مناسب و گارانتی 1 ساله با خدمات پس از فروش 10 ساله از نمایندگی آسیاب بست خریداری نمایید.

از بابت تحویل نیز خیالتان راحت باشد که تلاش نمایندگی آسیاب بست در جهت تحویل زود به هنگام کالا به دست مشتری ست و امکان خرید حضوری، غیر حضوری و تلفنی را فراهم ساخته تا بتواند راهی را ایجاد نماید که مشتریان به راحت ترین شکل ممکن سفارش خود را انجام دهند.

کلام آخر: در خرید دستگاه‌های صنعتی عواملی زیادی اهمیت کیفیت، راحتی عملکرد، خدمات پس از فروش و… با خرید از دیجی اسکیل با خیال آسوده خریدخود را انجام دهید. اگر به این‌گونه مقالات علاقه‌مند هستید خواندن مقاله آبمیوه گیری برقی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

2 نظر در “نمایندگی آسیاب بست

  1. محمدصادق خداطلب گفت:

    درود روزخوش، شفت داخل ظرف اسیاب بعلت زنگ زدگی حین باز کردن پیچ برید راهنمایی بفرمایید ممنونم .

  2. محمدصادق خداطلب گفت:

    از نظر کیفیت رضایت حاصل بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.