نمایندگی توس شکن خراسان همواره پیشرو در عرصه ارائه انواع آسیاب های رومیزی و خانگی و صنعتی و نیمه صنعتی می باشد . شرکت توس شکن خراسان با مدیریت جناب آقای مهندس سید جواد جذاب فعالیت خود را از اوایل دهه 60 شمسی آغاز نموده و با گذشت بیش از سه دهه تلاش در زمینه طراحی و ساخت آسیاب های صنعتی و آسیاب نیمه صنعتی توانسته است سهم مهمی از بازار داخلی را از آن خود کند . نمایندگی توس شکن خراسان همواره جلب رضایت مشتری و رفع نیاز های روز صنایع مختلف و جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده و دراین راستا تاکید مداومی بر استفاده از نیروی کار متخصص ، طراحان مجرب ، مواد مصرفی با کیفیت و مشاوران با تجربه داشته است .

نمایندگی توس شکن خراسانشرکت توس شکن خراسان هم اکنون بیش از 50 نمایندگی آسیاب برقی توس شکن خراسان در سطح کشور دارد و با افتخار به کشور هایی نظیر آلمان ، روسیه ، ترکمنستان ، ترکیه ، آذربایجان ، قطر ، عمان ،عربستان ، عراق و افغانستان صادرات آسیاب داشته است . برای ما مایه مباهات است که در کشور عزیزمان ایران توانسته ایم همگام با صنعت پیشرفته ی دنیا گام برداریم و دستگاه ها و اطلاعات روز را در اختیارتان قرار دهیم .

نمایندگی توس شکن خراسان

اطلاعات عمومی نمایندگی توس شکن خراسان :

نمایندگی توس شکن خراسان

نمایندگی توس شکن خراسان تولیدکننده انواع دستگاه های آسیاب رومیزی و ایستاده است . در تولید آسیاب های پره ای و Pin Mill که بیشتر کاربردهای صنعتی دارند ، بسیار موفق بوده است . نمایندگی توس شکن خراسان با داشتن 17 نوع مختلف از دستگاه های آسیاب در اندازه های مختلف که در حوزه های مختلفی به کار گرفته می شوند ، تنوع مطلوبی به تولیداتش داده است .

سادگی در طراحی آسیاب ها و تمرکز بر روی عملکرد و بازدهی ، ویژگی آسیاب نمایندگی توس شکن خراسان است . یکی از ویژگی هایی که نمایندگی توس شکن خراسان در تولید و عرضه محصولاتش رعایت می کند ، دادن اطلاعات کامل از محصول است . خصلتی که در تولیدکننده های ایرانی کمتر دیده می شود . این سبب شناخت بیشتر خریدار و فروشنده از محصول می شود و در نهایت در انتخاب و مقایسه خریدار با محصولات دیگر موثر خواهد بود .

خرید آسیاب از نمایندگی توس شکن خراسان :

نمایندگی توس شکن خراسان
خریدارن آسیاب توس شکن خراسان از نمایندگی توس شکن خراسان هر صنف و شغل و کسب و کاری می تواند باشد . چرا که تنوع مدل های این آسیاب زیاد است . به همین دلیل خرید و فروش آسیاب توس شکن خراسان آسان خواهد بود . قیمت آسیاب توس شکن خراسان در نمایندگی توس شکن خراسان به علت این که تولید داخل کشور است ، قیمت مطلوبی دارد . البته قیمت آسیاب متاثر از نوع و قدرت و بازدهی نیز هست . به همین علت و دستخوش این متغیرها قیمت مدل های مختلف با هم متفاوت خواهد بود . اما در مجموع قیمت آسیاب در نمایندگی توس شکن خراسان را نباید چندان گران در نظر گرفت . 

انواع آسیاب در نمایندگی توس شکن خراسان :

نمایندگی توس شکن خراسان
الف: دستگاه آسیاب رومیزی در نمایندگی توس شکن خراسان
  • دستگاه آسیاب برقی رو میزی مدل TS1300
  • دستگاه آسیاب برقی رو میزی مدل TS1400
  • دستگاه آسیاب برقی رو میزی مدل TS1500
ب: دستگاه آسیاب پره ای و پین میل در نمایندگی توس شکن خراسان
  • دستگاه آسیاب پره ای ایستاده مدل TS2200
  • دستگاه آسیاب پره ای ایستاده مدل TS2400
  • دستگاه آسیاب پره ای ایستاده مدل TS2500
  • دستگاه آسیاب پین میل ایستاده مدل TS2700

ج: دستگاه آسیاب صنعتی در نمایندگی توس شکن خراسان

  • آسیاب شکر توس شکن خراسان مدل TS4200
  • آسیاب مواد معدنی توس شکن خراسان مدل TS4300
  • آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل TS4500
  • فیتزمیل گرانول ساز توس شکن خراسان مدل TS4600
  • آسیاب صنعتی مدل TS4700 توس شکن خراسان
  • آسیاب پین میل صنعتی TS4800 توس شکن خراسان

د: دستگاه آسیاب قهوه در نمایندگی توس شکن خراسان

  • آسیاب قهوه مدل TS1700 شتری
  • آسیاب قهوه مدل TS1800 لبنانی
  • آسیاب قهوه مدل TS1900 کوبان
  • آسیاب قهوه مدل TS2000 استندی

toos shekan

انواع آسیاب ها در نمایندگی توس شکن خراسان را باید به دو دسته تقسیم کرد . آسیاب های رومیزی و آسیاب های ایستاده . نمونه های رومیزی برای استفاده هایی با تقاضای کمتر و مدل های ایستاده برای کارخانه ها و حجم های کاری بالاتر به کار خواهد آمد که در ادامه به صورت تخصصی جهت آشنایی کامل مصرف کنندگان عزیز با کلیه محصولات شرکت توس شکن خراسان هر دسته از محصولات را توضیح میدهیم .

آسیاب رومیزی در نمایندگی توس شکن خراسان :

نمایندگی توس شکن خراسان

دستگاه آسیاب برقی رومیزی به آن دسته از آسیاب ها گفته می شود که ساختارشان به گونه ای طراحی شده است که روی میز یا پیشخوان یا هر سطح دیگری قرار می گیرد . آسیاب رومیزی عموما برای مصارفی با تقاضای اندک برای آسیاب کردن طراحی می شود . دستگاه های آسیاب برقی رومیزی نمایندگی توس شکن خراسان در آسیاب کردن و پودر کردن موارد مختلف می توانند تفاوت هایی داشته باشند ، برای مثال نمونه هایی توانایی آسیاب کردن سنجد با هسته و زردچوبه  و قرص کمر را هم دارند و نمونه های دیگر تنها مختص آسیاب کردن خشکبار و مواد دارویی و شیمیایی و غلات هستند .

  • دستگاه آسیاب برقی رومیزی توس شکن خراسان مدل TS 1300 :

دستگاه آسیاب برقی رومیزی مدل TS1300 موجود در نمایندگی توس شکن خراسان پرقدرت در آزمایشگاه های داروسازی و گیاه دارو و دانشگاه ها و منازل پر کاربردترین هستند. این دستگاه آسیاب دارای قدرت موتور 1 اسب بخار و دور موتور 20000 دور در دقیقه می باشد. توان بازدهی آن بین 5 الی 10 کیلوگرم در روز است و مکانیزم عملکرد دستگاه آسیاب مدل TS1300 بصورت تیغه ای می باشد.

  • دستگاه آسیاب برقی توس شکن خراسان مدل TS1400 :

اگر به دنبال دستگاه آسیاب پر قدرت در نمایندگی توس شکن خراسان با ابعاد کوچک و قیمت مناسب برای مواد غذایی مانند: قلم زردچوبه ، دارچین ، هل ، دانه های سخت ، زنجبیل همچنین گندم و جو ، غلات هستید یا آسیاب برای آزمایشگاه مواد شیمیایی ، دارویی و معدنی می‌گردید، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
آسیاب 1400 در عین کوچک بودن و سادگی از تکنولوژی روز بهره برده و توانمند است. سخت‌ترین مواد را در کمتر از 2 ثانیه به پودر تبدیل می‌نماید.

  • آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل TS1500 :

بدلیل ظاهر شیک و استیل بودن، بیشترین کاربرد را در مغازه های عطاری برای آسیاب در حضور مشتری دارد. همچنین در آزمایشگاه‌های تست مواد معدنی و شیمیایی در اشل های کوچک به کار می‌رود. اگر قصد خرید آسیابی کم جا و کم صدا و استیل برای آسیاب کردن مواد 20 تا 40 کیلوگرم در روز را دارید، آسیاب 1500 گزینه مناسب شما خواهد بود. دارای مکانیزم چکشی است و از مواردی که موجب برتری آن نسبت به سایر دستگاه های آسیاب شده است این است که مجهز به توری  و فرم و غبارگیر می باشد. آسیاب چکشی توس شکن خراسان مدل 1500 پرفروش ترین آسیاب رومیزی نمایندگی توس شکن خراسان می باشد .

آسیاب ایستاده چرخدار نمایندگی توس شکن خراسان :

دستگاه آسیاب ایستاده نوع دیگری از دستگاه آسیاب برقی است که برای حجم های کاری بالا طراحی و ساخته می شود . این دسته عموما کاملا صنعتی هستند و به همراه چرخ ساخته می شوند . دستگاه آسیاب برقی ایستاده وزن بیشتری در قیاس با آسیاب رومیزی دارد و طبیعتا هم بازدهی آن بیشتر است و هم از قدرت بیشتری بهره می برد و به واسطه قدرت بیشتر امکان آسیاب کردن دانه ها و اقلام بیشتری را دارند . آسیاب برقی ایستاده بزرگترین نوع دستگاه های آسیاب برقی است که بیشتر در کارخانه ها و کارگاه های بزرگ آسیاب کردن دانه ها و غلات کاربرد دارد .

نمایندگی توس شکن خراسان

  • آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل TS-2200 :
با قابلیت بارگیری 40 کیلوگرم در ساعت با بدنه ای فلزی و بارگیر تمام استیل قادر است تا مواد مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن تبدیل به پودر نماید. بدلیل پره دنده بودن این دستگاه قادر است اقلام سخت را در مدت 3 ثانیه تبدیل به پودر نماید.
  • آسیاب عطاری توس شکن خراسان مدل TS-2400 :
دستگاه آسیاب پره دنده تک‌فاز با قدرتی بالا و صدایی بسیار کم قادر است تا مواد شما را با ظرفیت بارگیری بالا و با قابلیت نصب انواع توری در سایزهای مختلف تبدیل به پودر، خرد و بلغور نماید.
  • آسیاب پرقدرت توس شکن خراسان مدل TS-2500 :
از نوع پره دنده است این دستگاه توسط پولی و تسمه به موتور متصل هست و از سرعت بالایی برخوردار هست و به همین دلیل مواد را به‌سرعت تبدیل به پودر می‌کند. این آسیاب توانایی پودر کردن انواع مواد و ادویه جات را دارا می باشد. موتور آسیاب پره دنده TS2500دارای تسمه می‌باشد که این قدرت بیشتر دستگاه را نسبت به دستگاه‌های سال های قبل می‌رساند.
  • دستگاه آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل TS2700 :
برای تولید ادویه با کیفیت در حجم بالا ما نیازمند دستگاه آسیابی قدرتمند می‌باشیم که بتواند نیاز ما را برای تولیدات کارخانجات، عطاری های بزرگ، آشپزخانه ها و قنادی ها و … فراهم آورد. بدنه این آسیاب نیمه صنعتی از فولاد ساخته شده و اجزاء داخلی آن از استیل 304 کاملاً بهداشتی می‌باشد. دقت در طراحی و ساخت این آسیاب به‌حدی است که فاصله بین پین‌ها و دنده روی درب نیم میل هست و سرعت چرخش دیسک 4000 دور که مواد جهت پودر شدن باید از بین پین‌ها و دنده‌ها عبور کنند و چکش های روی دیسک کار عبور دادن پودر از توری را به عهده دارند.

آسیاب قهوه در نمایندگی توس شکن خراسان :

نمایندگی توس شکن خراسان

  • آسیاب قهوه مدل TS1700 شتری : قدرت موتور 1 اسب بخار ، مکانیزم تیغه فولادی، اندازه تیغه 80 میلیمتر ، حجم مخزن 1 کیلوگرم ، ظرفیت آسیاب یک کیلوگرم در دقیقه ، برق مصرفی دستگاه آسیاب تک فاز
  • آسیاب قهوه مدل TS1800 لبنانی : قدرت موتور 1 اسب بخار ، مکانیزم تیغه فولادی ، اندازه تیغه 100 میلیمتر ، حجم مخزن 1 کیلوگرم ، ظرفیت آسیاب 40 کیلوگرم در ساعت ، برق مصرفی دستگاه آسیاب تک فاز
  • آسیاب قهوه مدل TS1900 کوبان : قدرت موتور : 3 اسب بخار ، مکانیزم دستگاه آسیاب : تیغه فولادی ، اندازه تیغه آسیاب : 120 میلیمتر ، حجم مخزن دستگاه آسیاب : 2 کیلوگرم ، ظرفیت آسیاب : 50 کیلوگرم در ساعت ، برق مصرفی دستگاه آسیاب : تک فاز

  • آسیاب قهوه مدل TS2000 استندی : قدرت موتور : 2 اسب بخار ، مکانیزم دستگاه آسیاب : تیغه فولادی ، اندازه تیغه اسیاب : 200 میلیمتر ، حجم مخزن دستگاه آسیاب : 3 کیلوگرم ، ظرفیت آسیاب : 3 کیلوگرم در دقیقه ، برق مصرفی دستگاه آسیاب : تک فاز ، مورد مصرفی دستگاه : آسیاب قهوه ، گارانتی و خدمات : یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فرش دارد .

آسیاب صنعتی در نمایندگی توس شکن خراسان :

4200
  • آسیاب شکر توس شکن خراسان مدل TS4200 : آسیاب شکر توس شکن خراسان مدل TS4200 دارای هاپر(بارریز) با گنجایش 100 کیلوگرم مواد که ازجنس استیل 304 ساخته شده می باشد . مکانیزم عملکرد آسیاب توس شکن خراسان مدل TS4200 پین میل بوده که باعث می شود مواد قبل از اینکه به توری ها برسند در لابه لای پین ها پودر شوند . آسیاب شکر توس شکن خراسان مدل TS4200 دارای 4 عدد توری و فرم با مش بندی متفاوت که به راحتی قابل تعویض می باشد . برای حفاظت از موتور دستگاه تابلو برق مجهز به کنترل بار و کنترل فاز برای این آسیاب شکر صنعتی در نظر گرفته شده و مجهز بودن به مکانیزم پین میل این امکان را به وجود می آورد که مواد قبل از رسیدن به توری پودر شوند .
  • آسیاب مواد معدنی توس شکن خراسان مدل TS4300 : حجم مخزن آسیاب مواد معدنی توس شکن خراسان مدل TS4300 را می توان 190 لیتر دانست . آسیاب شکر و مواد معدنی توس شکن خراسان قابلیت تعیین اندازه ماده پودر شده را دارد و دارای چهار نوع توری و فرم با مش‌بندی‌های مختلف از 150 تا 200 است که میزان ریز یا درشت بودن ذره‌های ماده را تعیین می‌کند . آسیاب مواد معدنی توس شکن خراسان مدل TS4300 آسیاب صنعتی با قدرت موتور 15 اسب بخار و با سرعت 4200 دور بر دقیقه قادر است 800 کیلوگرم در ساعت شکر ، کود های شیمیایی مانند پتاس ، سولفات آهن و مس و مواد معدنی سخت و خشک تا سختی 4 موس را بدون گرد و غبار تبدیل به آرد کند . آسیاب مواد معدنی توس شکن خراسان مدل TS4300 با 3 ردیف دنده پین روی درب و 3 ردیف پین روی صفحه دیسک ، مواد را تبدیل به آردی بسیار نرم می کند . طراحی شاسی و پوسته آسیاب و ورودی مواد به داخل آسیاب دقیق و حساب شده انجام گرفته است . تا آسیاب مواد معدنی توس شکن خراسان مدل TS4300 بتواند شکر و مواد معدنی را با سرعت بالا و بدون گرد و غبار به پودری حریری و یکدست تبدیل نماید .
  • آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل TS4500 : آسیاب صنعتی توس شکن خراسان مدل TS4500 حرفه‌ای با موتور قدرتمند سه فاز (10 اسب بخار) ، مناسب برای پودر کردن مواد چرب و پودر آلیاژی طراحی شده است به گونه ای که می تواند مواد چرب و سخت را قبل از گرم شدن و خارج شدن روغن آن ها کمترین زمان و با بهترین کیفیت به سرعت تبدیل به پودر نماید . لازم به ذکر است این دستگاه علاوه بر سرد آسیاب کردن، مواد را بدون ایجاد گرد و خاک نیز خردایش می نماید .
  • فیتزمیل گرانول ساز توس شکن خراسان مدل TS4600 : فیتزمیل گرانول ساز توس شکن خراسان مدل TS4600 برای تهیه مواد دمنوش ، استفاده فراوانی دارد و می‌تواند مواد اولیه مورد نیاز برای تولید دمنوش از قبیل برگ‌ها و گل و گیاهان را خرد و به گرانول تبدیل کند . یک سانتریفیوژ در دستگاه فیتزمیل گرانول ساز دمنوش کار گذاشته شده است که تمامی گرد و خاک مواد را جذب کرده و همچنین از پودرشدن مواد نیز به‌خوبی جلوگیری می‌کند . توری با 4 سایز مختلف برای دستگاه آسیاب گرانول ساز دمنوش در نظر گرفته شده که به کمک آن می‌توانید محصول نهایی خود را با سایز دلخواه تولید و آماده مصرف کنید . تکنولوژی اینورتر به کار رفته در ساخت دستگاه گرانول ساز فیتزمیل اجازه می‌دهد تا دور دستگاه فیتزمیل توس شکن خراسان را براساس بافت که می‌تواند سخت باشد یا نرم تعیین کنید . خرید فیتزمیل گرانول ساز توس شکن خراسان مدل TS4600 به تولیدکنندگان صنایع غذایی و بهداشتی مانند کارخانجات تولید چای تی بگ و دمنوش و همچنین کارخانجات معدنی و شیمیایی پیشنهاد می‌شود .
  • آسیاب صنعتی مدل TS4700 توس شکن خراسان : این دستگاه آسیاب بزرگ ، دارای بخشی به نام سیکلون (دستگاهی برای جمع آوری گرد و غبار) است . دستگاهی مکنده که اجازه پخش شدن گرد و غبار ناشی از آسیاب کردن را نمی دهد و به این ترتیب فرایند آسیاب کردن تمیزتر انجام می شود . آسیاب صنعتی مدل TS4700 توس شکن خراسان ساختاری پینی دارد ( Pin Disk ) ، این ساختار بهترین روش برای پودر کردن ادویه جات است . آسیاب صنعتی مدل TS4700 توس شکن خراسان با داشتن 10 اسب بخار قدرت، و دور موتور 4000 دور در دقیقه ، به راحتی قادر است 400 کیلوگرم در ساعت بازدهی داشته باشد . شاسی و قطعات داخلی آسیاب صنعتی مدل TS4700 توس شکن خراسان که در برخورد را مواد مصرفی قرار دارند ، از استیل ساخته شده است تا از نظر بهداشتی تایید باشند . آسیاب صنعتی مدل TS4700 توس شکن خراسان بدون چرخ است و ثابت است . 300 کیلوگرم وزن دستگاه آسیاب توس شکن خراسان است و از برق سه فاز یا صنعتی برای تامین انرژی استفاده می کند . این دستگاه با استفاده از موتور قدرتمند ، سیکلون یا جداکننده گرد و غبار و بازدهی بالا ، می تواند پیشنهادی ایده آل برای واحدهای صنعتی تولید ادویه باشد .
  • آسیاب پین میل صنعتی TS4800 توس شکن خراسان : آسیاب پین میل صنعتی TS4800 دستگاه آسیاب بزرگی است با اندازه 100×130×200 سانتیمتر ، فضای زیادی را خواهد گرفت . از پایه در این آسیاب دو تکه خبری نیست و پایه ها به صورت ثابت تعبیه شده اند . در ساخت این آسیاب برقی پین میل از آلیاژ استیل در پاره هایی که بدنه دستگاه با مواد خوراکی و مصرفی برخورد دارد ، استفاده شده است تا رعایت بهداشت بشود . ساختار پین میل برای این آسیاب ، بهترین مکانیزم برای آسیاب کردن خشکبار و ادویه و مواد چرب دیگر است . یکی از قطعات جالب توجه در این مدل آسیاب از نمایندگی آسیاب برقی توس شکن خراسان ، داشتن سیکلون است ، دستگاهی مکنده و جداکننده برای جمع کردن گرد و غبار ناشی از آسیاب انجام شده است . علاوه بر آن ، دو عدد کیسه جمع کردن مواد آسیاب شده و 5 عدد توری فرم و 2 عدد بست و 2 عدد تابلو برق هم جزو متعلقات آسیاب پین میل صنعتی TS4800 است . آسیاب پین میل صنعتی TS4800 با داشتن 20 اسب بخار قدرت ، و دور موتور 4000 دور در دقیقه ، قادر است در دو حالت تک ضرب و دو ضرب عملکرد بسیار عالی داشته باشد . بازدهی در صورت عملکرد یک ضرب بین 400 الی 600 کیلوگرم در ساعت و بازدهی در صورت عملکرد دو ضرب بین 200 الی 300 کیلوگرم در ساعت داشته باشد .

دیجی اسکیل نمایندگی توس شکن خراسان :

نمایندگی توس شکن خراسان
همکاران ما در دیجی اسکیل نمایندگی توس شکن خراسان در استان تهران و البرز با کمال میل در خدمت مشتریان گرامی هستند و اطلاعات لازم را در اسرع وقت در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد ، امید است نمایندگی توس شکن خراسان بتواند در تامین کالاهای مورد نیاز شما سودمند واقع گردد و مصرف کننده عزیز را تا رسیدن به نتیجه دلخواه خود همراهی کند . خرید دستگاه های آسیاب برقی توس شکن خراسان در فروشگاه اینترنتی نمایندگی توس شکن خراسان با بهترین و نازل ترین قیمت انجام می شود . با ما تماس بگیرید تا از راهنمایی ها و مشاوره رایگان دیجی اسکیل بهره ببرید .