نمایندگی سپهر الکتروتکنیک در واقع فروشگاه دیجی اسکیل می باشد که نماینده مستقیم فروش انواع دوخت پلاست های شرکت سپهر الکتروتکنیک است . شرکت سپهر الکتروتکنیک به عنوان یک شرکت ایرانی با سابقه ی درخشان 30 ساله در زمینه ی تولید انواع دوخت پلاست (پرس نایلون) در دو مدل دستی رومیزی و پدالی ایستاده هم چنان در صدر جدول تولید کنندگان دوخت پلاست حضور دارد . شرکت سپهر الکتروتکنیک چندین محصول دوخت و پرس با ابعاد و مدل های مختلف تولید و روانه بازار کرده است که هر دستگاه به نوعی جوابگوی نیاز یک سری از مشاغل و مصرف کننده ها می باشند .

معرفی نمایندگی سپهر الکتروتکنیک :

نمایندگی سپهر الکتروتکنیک

انواع دستگاه دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک که یکی از شرکت های با سابقه درخشان در امر تولید دستگاه های پرس پلاستیک می شود شامل دستگاه های پرس دستی کوچک و بزرگ می شود . این دستگاه های با طول دوخت های مختلف از 15 سانتیمتر تا 60 سانتیمتر تولید می شوند که توان دوخت و پرس انواع نایلون پلاستیک را دارند . دستگاه دوخت پلاست نمایندگی سپهر الکترونیک در مدل های مختلف از کیفیت بسیار بالای تولید برخوردار است و با استفاده از حرارت ایجاد شده در فک ها پرسی محکم برای انواع بسته بندی می زند .

انواع پرس نایلون به آسانی در فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی سپهر الکتروتکنیک موجود می باشند . اندازه بسته ها بر اساس طول دوخت دستگاه پرس در نمایندگی سپهر الکتروتکنیک انتخاب می شود البته با دستگاه های پرس بزرگتر مثلا 60 سانتیمتری می توان بر روی بسته های کوچکتر نیز دوخت زد یا به طور همزمان دو بسته را در کنار هم قرار داده و سرعت تولید بسته بندی را بالا برد . کارکردن با انواع دستگاه پرس پلاستیک بسیار ساده می باشد و با ایمنی بالایی می توان بسته بندی خوب و شکیلی را پدید آورد .

دستگاه دوخت پلاست چیست ؟ 

نمایندگی سپهر الکتروتکنیک

دستگاه دوخت پلاست یا پرس پلاستیک یکی از انواع ابزارهای بسته بندی است که پرس درب نایلون های پلاستیکی از طریق جوش دادن دو لبه نایلون کاربرد دارد . دستگاه مذکور با استفاده از حرارت و فشار دو لبه نایلون را به صورت یکپارچه به یکدیگر جوش می دهد .

انواع دوخت پلاست در نمایندگی سپهر الکتروتکنیک :

نمایندگی سپهر الکتروتکنیک

الف) دستگاه دوخت پلاست کوچک رومیزی 15 و 20 و 25 و 30 سانتی متر :

یکی از انواع دستگاه  دوخت پلاست نمایندگی سپهر الکتروتکنیک که به صورت رومیزی و کوچک می باشد دستگاه های پرس دستی با طول دوخت کم بوده که به وسیله آن ها می توان بسته بندی های تا 30 سانتیمتر را پرس نمود مانند بسته بندی زعفران، شکلات یا بذرها و داروی های گیاهی و غیره… دستگاه دوخت پلاست در نمایندگی سپهر الکتروتکنیک کوچک رومیزی در مدل های مختلف دارای طول :

که تفاوت آن ها فقط در اندازه فک می باشد در نمایندگی سپهر الکتروتکنیک موجود می باشند . فک حرارتی این دستگاه از جنس تفلون می باشد و باعث خراب یا جمع شدن پلاستیک بسته بندی نمی شود . عرض دوخت این دستگاه ها در مدل های مختلف متغیر و در حد چند میلیمتر می باشد . زمان دوخت دستگاه پرس دستی نیز خیلی کوتاه بوده و در ظرف چند ثانیه بسته بندی را پلمپ می نماید . ولتاژ برق لام برای دستگاه نیز همان 220 ولت برق شهری می باشد .

ب) دستگاه دوخت پلاست بزرگ رومیزی 40 و 50 و 60 سانتیمتر :

  • دوخت پلاست 40 سانتی سپهر الکتروتکنیک : این دستگاه دوخت پلاست با توجه با اندازه المنت می تواند تا اندازه 40 سانتی متر را بدوزد . عملکرد این دستگاه به صورت حرارتی است و با پایین آوردن المنت دستگاه بر روی پوشش بسته بندی، می توان دوخت را به وسیله حرارت انجام داد . انواع پوشش های شفاف و شیشه ای مانند سلفون و پلاستیک را می توان بر روی این دستگاه دوخت . دستگاه دوخت حرارتی دارای زمان سنج خودکار است . تغذیه این دستگاه از طریق برق تک فاز یا شهری تامین می شود .
  • دوخت پلاست 50 سانتی سپهر الکتروتکنیک : دستگاه دوخت 50 سانتی سپهر الکتروتکنیک جزو دو نمونه بزرگ نمایندگی سپهر الکتروتکنیک به شمار می آید که می توانند بسته بندی های بزرگ انجام دهند . البته این بسته بندی ها نیز در قالب سلفون و پلاستیک خواهد بود و با داشتن المنتی به طول 50 سانتیمتر می توان دوخت هایی به طول 50 سانتیمتر انجام داد . کار با این دستگاه دوخت بسیار آسان است و نیازمند مهارت آنچنانی نیست . داشتن پیچ تنظیم دما به کاربر کمک می کند تا دمای دستگاه را بر حسب نیاز خود تنظیم کند .
  • دوخت پلاست 60 سانتی سپهر الکتروتکنیک : دستگاه دوخت 60 سانتی نمایندگی سپهر الکتروتکنیک بزرگ ترین مدل این شرکت است و می توان در واحدهای صنعتی و کارخانه ای و کسب و کارهای کوچک و خانگی برای بسته بندی اقلام با سلفون یا پلاستیک ، و دیگر پوشش هایی که امکان بسته بندی با حرارت را دارند ، به کار برد . بدنه ای فلزی دارد و کار با آن بسیار ساده است . با داشتن پیچ تنظیم حرارت ، می توان داغی المنت را به دلخواه تغییر داد .

نوع المنت دوخت پلاست در نمایندگی سپهر الکتروتکنیک :

نمایندگی سپهر الکتروتکنیک

تمامی انواع دستگاه پرس پلاستیک نمایندگی سپهر الکتروتکنیک دارای المنت می باشد که این المنت گرمای لازم برای دوخت بسته بندی را تامین می نماید و آن را به فک دستگاه انتقال می دهد . نوع المنت به کار رفته در دستگاه در طول عمر و کارایی دستگاه دوخت بسیار موثر می باشد . نوع المنت دستگاه های تولید شده در این شرکت همه از المنت های تحت کشش می باشند بنابراین مشکل پاره شدن المنت در اثر کشیدگی در این نوع دستگاه ها کاملا از بین رفته و سبب می شود دستگاه طول عمر بالایی داشته باشد .

در کنار المنت مقاوم و مناسب در این دستگاه ها مزیت دیگر آن برخورداری از ترانس قوی می باشد که قدرت و مقاومت دستگاه های پرس دستی در نمایندگی سپهر الکتروتکنیک را بالا برده و می توان به وسیله آن ها کارهای سنگین و طولانی دوخت بسته بندی را انجام داد بدون آن که به دستگاه فشار وارد آمده و آسیب ببیند .

قیمت دوخت پلاست در نمایندگی سپهر الکتروتکنیک :

نمایندگی سپهر الکتروتکنیک

دستگاه های پرس دستی نمایندگی سپهر الکتروتکنیک با وجود کارایی بالا و کیفیت خوبی که دارند با قیمت مناسبی نیز در بازار عرضه می گردند . برای مشاهده قیمت و سایر مشخصات دقیق انواع دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک و دیدن تصاویر آن می توانید به سایت فروش دیجی اسکیل مراجعه نمایید و با مطالعه مطالب به صورت کامل با این دستگاه ها آشنایی پیدا کنید .

خرید پرس نایلون در نمایندگی سپهر الکتروتکنیک :

نمایندگی سپهر الکتروتکنیک

برای استعلام قیمت به روز و راهنمایی های بیشتر در مورد دستگاه های دوخت پلاست در نمایندگی سپهر الکتروتکنیک می توانید از طریق تماس تلفنی یا آنلاین با مسئولین فروش دیجی اسکیل در ارتباط باشید . سفارش خرید دستگاه مورد نظر را به صورت اینترنتی نیز می توانید ثبت نمایید تا همکاران ما در بخش فروش پیگیری های لازم و بقیه مراحل خرید را انجام داده و دستگاه سفارش داده شده هر چه زودتر به دست شما برسد .