مقالات

نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت

نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت

نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت ، به منظور افزایش طول عمر دستگاه مستلزم رعایت توسط کاربر می باشد ، رعایت این نکات علاوه بر افزایش طول عمر چرخ گوشت صنعتی و خانگی از معیوب شدن دستگاه نیز جلوگیری می کند .

 

در این مقاله متخصصین بخش فنی چرخ گوشت الکتروکار در سایت دیجی اسکیل سعی دارند شما را با نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت آشنا نمایند ، پس حتما در ایم بخش با ما همراه باشید .

 

نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت

 

نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت در دیجی اسکیل

 

1. برای خورد کردن سبزی جات از چرخ گوشت استفاده نکنید جهت این کار دستگاه خردکن سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد . چرا که آب موجود در سبزیجات به موتور چرخ گوشت نفوذ می کند و موجب خرابی دستگاه می گردد .

 

2. پس از استفاده از چرخ گوشت تیغه و محفظه را به گونه ای پاک کنید که ذره ای از مواد چرخ شده درون دستگاه باقی نماند .

 

3. گوشت را به قطعات کوچک تقسیم کنید و سپس آن را چرخ کنید برش های بزرگ گوشت موجب فشار به موتور دستگاه و نیز خرابشدن آن می گردد .

 

4. زمان خرید چرخ گوشت توجه داشته باشید تیغه و قطعات ضد زنگ باشند در غیر این صورت شستشوهای مکرر قطعات موجب زنگ زدگی آن می گردد .

 

نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت

 

5. اگر از چرخ گوشت خانگی استفاده می کنید مدت زمان بیشتر از 15 دقیقه از دستگاه استفاده نکنید چرا که موتور دستگاه قدرت عملکرد طولانی مدت را ندارد . در صورتیکه از چرخ گوشت صنعتی استفاده می کنید به دلیل قدرت بالای موتور محدودیت چندانی جهت استفاده از دستگاه وجود ندارد .

 

6. دستگاه چرخ گوشت جهت چرخ نمودن گوشت می باشد و چرخ کردن پیاز و مواردی نظیر آن موجب نفوذ آب به قطعات دستگاه می گردد . چرخ گوشت تسمه ای که در گروه چرخ صنعتی قرار می گیرد به کاربر امکان چرخ کردن پیاز را نیز می دهد .

 

7. تیغه ی چرخ گوشت در طی بازه ی زمانی ( معمولا هر 3 ماه یکبار ) نیاز به تیز شدن دارد اگر تیغه تیز نباشد و از آلیاژ نامناسب ساخته شده باشد موجب له شدن گوشت می گردد جهت تیز کردن تیغه به نمایندگی های خدمات پس از فروش مراجعه نمایید .

 

نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت

 

8. از روشن ماندن دستگاه بدون انداختن گوشت درون آن جلوگیری نمایید این کار موجب بالا رفتن دور موتور و نیز افزایش گرما و فرسودگی دستگاه می گردد .

 

9. سعی کنید گوشت هایی که جهت چرخ کردن استفاده می کنید بدون رگ باشد چرا که رگه ها به تیغه ی چرخ گوشت گیر می کند و مانع از چرخیدن تیغه و نیز فشار آمدن به دستگاه می شود.

 

تیم پشتیبانی فنی دیجی اسکیل امیدوار است مقاله موجود در مورد ، نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت برایتان مفید واقع گردد و نکات مندرج را حتما در هنگام استفاده از انواع چرخ گوشت ها رعایت فرمایید .

 

نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت

 

نمایندگی چرخ گوشت / نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت

 

با رعایت این نکات و نیز استفاده از دفترچه ی راهنمای چرخ گوشت می توانید به راحتی و به مدت بسیار طولانی از دستگاه استفاده نمایید .

 

در صورت معیوب شدن دستگاه چرخ گوشت نیز می توانید به نمایندگی های خدمات پس از فروش مراجعه نمایید تا در اولین فرصت اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه نمایند .

 

فروشگاه معتبر دیجی اسکیل نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار  همواره سعی بر این دارد بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد .

 

نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت

 

نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت ، مسئله ای بسیار پر اهمیت می باشد. کاربران دیجی اسکیل در صورت هرگونه سوال و راهنمایی می توانند با بخش فنی چرخ گوشت های الکتروکار تماس حاصل فرمایند .

 

چرخ گوشت الکتروکار یکی از بهترین نوع چرخ گوشت صنعتی است که توسط مهندسان ایرانی در شرکت الکتروکار تمدن نژاد طراحی و تولید می گردد .

 

این چرخ گوشت ها معمولا در رستوران ها ، قصابی ها ، پروتئینی ها ، هتل ها و غیره …. مورد استفاده قرار می گیرد . شرکت چرخ گوشت الکتروکار تولیدات خود را بر اساس بهترین کیفیت و به روزترین تکنولوژی به ثبت رسانده است .

 

پس رعایت نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت الکتروکار را حتما سرلوحه کار خودتان قرار دهید .

 

نکاتی جهت استفاده از چرخ گوشت

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.