مقالات

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار همانگونه که از نامش پیداست روی میز یا پیشخوان یا هر سطح دیگری قرار می گیرد و جثه کوچکی دارد . چرخ گوشت های رومیزی به سبب قابل حمل بود و وزن اندک مورد توجه قرار دارند و اغلب در قصابی ها یا آشپزخانه های بزرگ و صنعتی یا کیترینگ دیده می شود . چرخ گوشت رومیزی الکتروکار در انواع مختلفی اعم از چرخ گوشت صنعتی و یا نیمه صنعتی می باشد . در ساخت چرخ گوشت رومیزی الکتروکار بلندی و اندازه گلویی اهمیت بسزایی دارد .

 

اغلب پایه های ثابتی دارند و برای تنوع در چرخ کردن گوشت تیغه هایی با طرح های گوناگون برایشان در نظر گرفته می شود . مهمترین تفاوت چرخ گوشت رومیزی الکتروکار با ایستاده حجم کاری آنهاست که در انواع رومیزی به حجم های کمتر توجه می شود .

 

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار

 

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار بدون شک فراوان ترین نوع چرخ گوشت است . این فراوانی از نوع استفاده از چرخ گوشت ناشی می شود که اساسا به عنوان دستگاهی رومیزی به آن نگاه می شود . چه در آشپزخانه باشد و چه در مرکزی صنعتی ، قرار دادن چرخ گوشت روی میز و پیشخوان و هر سطح دیگری سبب سهولت استفاده از آن می شود . این مورد تنها درباره چرخ گوشت های بزرگ و صنعتی مصداق ندارد .

 

انواع چرخ گوشت رومیزی الکتروکار

 

درباره انواع چرخ گوشت رومیزی الکتروکار باید به نمونه های مختلفی اشاره کرد ، چرخ گوشت رومیزی تک فاز و سه فاز می تواند از این جمله باشد . چرخ گوشت رومیزی تمام استیل یا چدنی و چرخ گوشت رومیزی یخچال دار و بدون یخچال را می توان از انواع این دسته دانست .

 

خرید و فروش چرخ گوشت رومیزی الکتروکار

 

انواع مختلفی از چرخ گوشت رومیزی الکتروکار در سایت فروشگاهی دیجی اسکیل وجود دارد . هر یک از این چرخ گوشت های رومیزی می تواند برطرف کننده نیاز خریداران مختلف باشد . این مدل ها از برترین تولیدکنندگان خارجی چرخ گوشت تا شرکت های داخلی فعال در این صنعت هستند . خرید اینترنتی چرخ گوشت رومیزی الکتروکار از سایت فروشگاهی دیجی اسکیل امکان مقایسه کردن مدل های گوناگون را به شما می دهد . علاوه بر این ، مشاورین سایت دیجی اسکیل می توانند در همین زمینه به شما مشاوره رایگان بدهند و برای خرید مناسب تر، راهنمایتان باشند .

 

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار

 

قیمت چرخ گوشت رومیزی الکتروکار

 

قیمت چرخ گوشت رومیزی الکتروکار کاملا به شرکت سازنده و آلیاژ به کار رفته در ساخت دستگاه و قدرت آن بستگی دارد . برای انتخاب آسان تر و گرفتن راهنمایی های لازم برای شناخت انواع مختلف چرخ گوشت رومیزی و قیمت چرخ گوشت الکتروکار  با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

 

چرخ گوشت رومیزی چیست ؟

 

نیازی به شرح و توضیح آنچنانی ندارد که ساختار برخی چرخ گوشت ها به شکل رومیزی است و به همین دلیل این نوع از چرخ گوشت ها را رومیزی می گویند . چرخ گوشت رومیزی فراگیرترین نوع چرخ گوشت است که از خانه ها تا فروشگاه ها و هتل ها از آن استفاده می شود .

 

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار

 

خلاصه ای از چرخ گوشت رومیزی الکتروکار

 

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار از قدیمی ترین چرخ گوشت های موجود در بازار است که ساخت یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان داخلی می باشد . شرکت الکتروکار تمدن نژاد یکی از سازندگان برتر دستگاه چرخ گوشت صنعتی و رومیزی و نیمه صنعتی در ایران است .

 

تولیدات این کارخانه برای تمامی کسب و کارهایی که برای تهیه غذا نیاز به چرخ کردن مواد گوشتی دارند مناسب است . چرخ گوشت رومیزی الکتروکار در مدل های گیربکسی و تسمه ای تولید می شود و از لحاظ ظاهری در مدل های رومیزی و تسمه ای ، استیل و تمام استیل ارائه می گردد .

 

اگر برای استفاده در هتل ها و رستوران ها، مراکز تهیه غذا، کبابی ها، پروتئینی ها، بیمارستان ها و .. قصد خرید چرخ گوشت را دارید ، الکتروکار می تواند یکی از انتخاب های ایده آل شما باشد . این محصول در سایزهای 12، 22، 32، 42 و 52 تولید می شود و بر اساس نوع نیاز شما قابل انتخاب است . این دستگاه ها در انواع صنعتی و نیمه صتعتی موجود هستند که انتخاب را بنابر نیاز کاربر و حجم کاری آن قرار می دهد .

 

شرکت الکتروکار تمدن نژاد

 

شرکت الکتروکار تمدن نژاد در ساخت پوشش این دستگاه ها به منظور حفظ استقامت و مقاومت بالا از بهترین و مقاوم ترین جنس استفاده می نماید تا طول عمر بالایی را در دستگاه پدید آورد . ساخت قطعات داخلی دستگاه نیز بر همین منوال بوده تا ضمن ایجاد طول عمر پایدار برای دستگاه و بهترین عملکرد ، در زمان شست و شوی دچار زنگ زدگی نگردد که چنین ویژگی تنها مختص یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین تولید کنندگان یعنی کمپانی بزرگ الکتروکار می باشد .

 

قدرت موتور فوق العاده در چرخ گوشت الکتروکار موجب می گردد تا دستگاه به بهترین شکل عمل کند و بازدهی با بهترین خروجی برای کاربر پدید آید . که البته این میزان بازدهی در هر دستگاه متغیر بوده که این موضوع هم بنابر حجم کاری کاربر قابل بررسی است . اگر فکر می کنید انتخاب و خرید چرخ گوشت مناسب برای کسب و کار شما کار آسانی نیست ، ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم .

 

برای شروع بهتر است نگاهی به محصولات الکتروکار بیاندازیم ، در صورت تمایل به خرید این دستگاه های حرفه ای می توانید به روش های اینترنتی ، حضوری و تلفنی ثبت سفارش را انجام دهید .

 

چرخ گوشت رومیزی الکتروکار

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.