چرخ گوشت صنعتی یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که در راه اندازی رستوران ، کترینگ ، فست فود ، کبابی و همچنین قصابی ها به جهت چرخ کردن حجم زیادی از گوشت ، مرغ و غیره در سریع ترین زمان کاربرد دارد . این محصول در انواع مختلف با ابعاد و ظرفیت های متنوع و به دو مدل گیربکسی و تسمه ای تولید و عرضه می شود که در ادامه به معرفی ویژگی های بیشتر این چرخ گوشت صنعتی  می پردازیم.

چرخ گوشت صنعتیانواع چرخ گوشت صنعتی :

همان طور که اشاره شد این محصول در انواع مختلفی شامل چرخ گوشت صنعتی رومیزی ، کوچک ، ایتالیایی ، بزرگ و نیمه صنعتی تولید می شود ،  برای استعلام دقیق انواع چرخ گوشت های صنعتی در برندهای معتبر چرخ گوشت الکتروکار ، چرخ گوشت براکس ، چرخ گوشت امگا ، چرخ گوشت فیمار ، چرخ گوشت مینروا می توانید با کارشناسان متخصص واحد فروش دیجی اسکیل در تماس باشید .

چرخ گوشت های صنعتی به شرح ذیل می باشند :

تفاوت چرخ گوشت صنعتی تسمه ای و گیربکسی :

تسمه ای و گیربکسی از جمله اصطلاحاتی می باشند که مربوط به سیستم انتقال موتور این دستگاه است . چرخ گوشت های تسمه ای پیش تر از نوع گیربکسی تولید و مورد استفاده قرار می گرفتند .

قدرت موتور چرخ های تسمه ای در مقایسه با گیربکسی کمتر است ، البته چرخ گوشت های تسمه ای نیز با توجه به ویژگی های خاصی که دارا هستند هنوز هم در بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند ، با کمک این دستگاه می توان حجم زیادی از پیاز و گوشت را بدون تجمع آب پیاز و آسیب به قطعات دستگاه به سرعت چرخ کرد .

نکات مهم مورد توجه در خرید چرخ گوشت صنعتی کدامند ؟

چرخ گوشت صنعتی

کاربران گرامی دیجی اسکیل باید به نکات ذیل حتما توجه داشته باشید :

بدنه چرخ گوشت صنعتی : بدنه محصول باید کاملا سالم بدون زنگ زدگی ، خوردگی یا فرورفتگی بوده همچنین پایه ها باید سالم و بدون نقص باشند .

تیغه و پنجره : توجه داشته باشید که سالم بودن این قطعات اهمیت بالایی دارد ، معمولا تیغه و پنجره بر اثر کارکرد طولانی مدت کند شده و کارایی خود را از دست خواهد داد پس در زمان خرید این محصول به صورت دست دوم به این نکته توجه داشته باشید .

موتور : قدرت موتور و سالم بودن آن از دیگر معیارهایی است که در زمان خرید چرخ گوشت دست دوم باید آن ها را بررسی نمایید.

نکات مهم در استفاده از چرخ گوشت صنعتی :

چرخ گوشت صنعتی

خرابی لوازم برقی بعد از مدتی امری اجتناب ناپذیر است ، البته با شیوه های صحیح نگهداری از این تجهیزات میتوان میزان طول عمر آن ها را افزایش داد ، از جمله نکاتی که رعایت آنها باعث افزایش کارکرد این وسیله می شود می توان به کوچک کردن قطعات گوشت به جهت کاهش فشار به موتور دستگاه ، تمیز کردن تیغه های داخلی ، عدم استفاده از چرخ گوشت صنعتی به جای سبزی خرد کن صنعتی و غیره… اشاره کرد .

قیمت چرخ گوشت صنعتی در دیجی اسکیل ؟

اگر برای کسب و کار خود به دنبال خرید چرخ گوشت صنعتی ارزان هستید می توانید محصول مورد نظر را با توجه به حجم کاری و بودجه خود از فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان مجهزترین فروشگاه تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی خریداری نمایید . در ساخت چرخ گوشت های صنعتی موجود در دیجی اسکیل از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده شده است . با خرید چرخ گوشت صنعتی از فروشگاه دیجی اسکیل گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر شرکتی را دریافت خواهید کرد .

فروشگاه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را ارتقا دهد ، در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت نموده است .

فروشگاه دیجی اسکیل در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت ، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الكترونیكی می باشد ، بعلاوه مجهز به درگاه پرداخت امن الکترونیکی بانک پاسارگارد است . از دیگر امتیازات وب سایت رسمی digiscale می توان به : همکاری مداوم با سایت معتبر ترب ، ایمالز و داشتن فروشگاه در سایت معتبر دیوار اشاره نمود .