مقالات

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی ( Industrial meat grinder ) از ابزار های مهم در جهت چرخ گیری گوشت در حجم زیاد است که با کاربری گسترده خود در صنایع بسیار ، یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی قلمداد می شود . چرخ گردن گوشت در مراکز تهیه غذا ، کبابی ها ، هتل ها و رستوران ها و غیره … کار آسانی نیست چرا که روزانه حجم زیادی از گوشت چرخ کرده برای تهیه انواع کباب و غیره … مورد نیاز قرار می گیرد . طبیعتا دستگاهی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد چرخ گوشت صنعتی است که در انواع مختلفی تولید می شود . چرخ گوشت صنعتی یکی از مهم ترین ابزار کار مراکز تهیه غذا است .

 

انواع چرخ گوشت صنعتی

 

چرخ گوشت صنعتی که در برندهای متنوعی تولید می شود روزانه حجم بالایی از گوشت مورد نیاز شما را به صورت چرخ کرده ارائه می دهد . این محصولات از نظر ظاهری به دو دسته چرخ گوشت رومیزی و چرخ گوشت ایستاده تقسیم می شوند .

 

چرخ گوشت صنعتی

 

در چرخ گوشت رومیزی الکتروکار از نام و ظاهر محصول برمی آید که با قرار گرفتن بر روی میز پیشخوان قابلیت استفاده را دارد . ابعاد این دستگاه بنابر مدل های مختلفی که ارائه داده ، متفاوت است . در مدل چرخ گوشت ایستاده ، دستگاه نیاز به فضای زیادی برای قرار گرفتن در محیط دارد چرا که همانطور که از ظاهر دستگاه مشخص است ، طراحی به سبک ایستاده دارد . در این مدل چرخ هایی در زیر دستگاه قرار گرفته که کار حمل و نقل را به راحت ترین شکل ممکن برقرار می سازد .

 

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی در دو نوع گیربکسی و تسمه ای در برندهای امگا ، الکتروکار، چگا، براکس و غیره … تولید می شود . در نوع گیربکسی این محصولات ، دستگاه با داشتن موتور پرقدرت می تواند بازدهی فقط از گوشت های چرخ شده را برای کاربر نمایش دهد . در نوع تسمه ای آن ها ، دستگاه علاوه بر چرخ گیری گوشت می تواند همراه آن مواد آبدار را نیز چرخ گیری کند که این مورد را بیشتر مناسب کبابی ها و سالن های غذایی می دانیم .

 

چرخ گوشت صنعتی

 

خرید چرخ گوشت صنعتی از نمایندگی دیجی اسکیل ؟؟؟

 

قطعا خرید چرخ گوشت صنعتی توسط نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار که همان سایت فروشگاهی دیجی اسکیل می باشد ، به عنوان نمایندگی مجاز و معتبر چرخ گوشت  قابل ارائه می باشد . چرخ گوشت صنعتی به صورت اصلی و غیر اصلی ارائه می شود که باید زمان خرید به آن توجه داشته باشید . قطعات چرخ گوشت صنعتی در دو نوع استیل و چدنی ارائه می شود که انتخاب آن به دلخواه مشتری می باشد .

 

چرخ گوشت صنعتی الکتروکار

 

دیجی اسکیل نمایندگی فروش و تعمیر چرخ گوشت الکتروکار با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تجهیزات آشپرخانه صنعتی فعالیت خود را به فروش و تعمیر چرخ گوشت الکتروکار اختصاص داده است . انتخاب و خرید قطعات چرخ گوشت صنعتی باید با بررسی مواردی نظیر اصل بودن قطعات ، دارا بودن گارانتی و کیفیت و طول عمر آن صورت پذیرد .

 

انواع قطعات چرخ گوشت صنعتی

از جمله قطعات چرخ گوشت صنعتی شامل :

– گلویی چرخ گوشت صنعتی

– مارپیچ چرخ گوشت های صنعتی
– طوقه چرخ گوشت های صنعتی

– تیغ و پنجره چرخ گوشت صنعتی

– موتور چرخ گوشت های صنعتی
– گیربکس چرخ گوشت های صنعتی
– تسمه چرخ گوشت های صنعتی
– و غیره …. می باشد .

 

https://digiscale.ir/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%da%86%d8%b1%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b4%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%da%a9%d8%a7%d8%b1/

 

کلام آخر درباره ی چرخ گوشت صنعتی

 

در واقع چرخ گوشت صنعتی ( Industrial meat grinder ) وسیله ای در جهت چرخ گزفتن گوشت در حجم بالایی می باشد که نسبت به نمونه های خانگی پرقدرت تر و پرسرعت تر عمل می کنند . نمونه صنعتی این محصولات ابعاد بزرگ تری دارد و در روز بازدهی بیشتری را برای کاربر ایجاد می نماید . مقاومت در آن ها نیز مثال زدنیست چرا که بر اساس کاربرد آن ها که برای مصارف صنعتی استفاده می شود ، این محصولات از جنس مقاوم و بادوامی ساخته می شود .

وجود تیغه و بدنه استیل و یا نیمه استیل ، گواهی بر این تضمین است . فروشگاه ها ، قصابی ها ، مراکز پروتئینی ، کارخانجات ، رستوران ها و هتل ها و بسیاری از مشاغل دیگر می توانند با خرید چرخ گوشت های صنعتی ، بهترین خروجی را در پیش داشته باشند و کسب و کار خود را رونق ببخشند ! چرخ گوشت های صنعتی الکتروکار در سایز های 12 ، 22 ، 32 ، 42 و در نهایت 52 تولید می شود . که این نمره تعیین کننده حجم خروجی گوشت مورد نیاز در روز می باشد .

 

چرخ گوشت صنعتی

 

کارشناسان فروش ما در سایت دیجی اسکیل قصد آشنایی بیشتر شما را با مدل های مختلف چرخ گوشت های صنعتی الکتروکار را دارند ، اگر فکر می کنید تنوع بالای محصولات ممکن است شما را سردرگم کند با ما در ارتباط باشید تا شما را در انتخاب بهترین محصول کمک کنیم .

 

چرخ گوشت صنعتی

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.