مقالات

آسیاب قهوه

آسیاب قهوه چیست ؟

 

آسیاب قهوه ( که به آن آسیاب نیز می گویند) می تواند تمام عطر و طعم قهوه تازه آسیاب شده را به شما بدهد . برای تضمین خوشمزه‌ترین و معطرترین فنجان قهوه ، دانه‌ قهوه تازه را برای استفاده با کافه ، فیلتر ، هواپرس یا دستگاه قهوه آسیاب کنید .

 

آسیاب‌های قهوه – که به آنها آسیاب قهوه نیز گفته می‌شود – از مکانیزم آسیاب استفاده می‌کنند که دانه‌ها را به تفاله تبدیل می‌کند و می‌توان از آن برای درست کردن قهوه بلافاصله استفاده کرد . مکانیسم‌های مورد استفاده در آسیاب‌های قهوه اکثرا از نوع تیغه فولادی هستند ، آسیاب قهوه انواع تیغه معمولاً گزینه مقرون به صرفه تری هستند .

 

حصول اطمینان از اینکه تفاله‌های یک دسته قهوه دارای اندازه‌های مشابهی با طرفداران قهوه هستند ، زیرا اندازه تفاله تعیین می‌کند که قهوه برای کدام روش‌های دم‌آوری مناسب است . دستگاه‌های اسپرسوساز به آسیاب بسیار ریز نیاز دارند ، قهوه‌خانه‌ها بهتر است با دانه‌های درشت پر شوند ، و قهوه فیلتر باید جایی در میان باشد .

 

اگر قهوه آسیاب شده مخلوطی از ریز و درشت باشد ، نمی توان آن را به صورت ایده آل برای هیچ هدفی آماده کرد. بهترین آسیاب‌های قهوه می‌توانند دانه‌های قهوه را تا سطوح مختلف ظرافت آسیاب کنند ، بنابراین می‌توان از قهوه آسیاب شده به روش‌های مختلفی استفاده کرد .

 

 

یکی دیگر از ویژگی های تعیین کننده یک آسیاب قهوه نحوه تغذیه آن است : با برق یا دست . آسیاب های برقی دارای مزایای قدرت و راحتی هستند ، آنها بسیار سریعتر ( و به قیمت تلاش بسیار کمتر ) از هر آسیاب دستی که با آن برخورد کرده ایم آسیاب می شوند . مهمتر از همه ، آنها همچنین به احتمال زیاد به طور مداوم آسیاب می شوند .

 

آسیاب کردن قهوه با دست نیز فواید خود را دارد . آسیاب های دستی معمولا کوچک هستند و به راحتی قابل نگهداری هستند . آنها از برق استفاده نمی کنند و بنابراین مقرون به صرفه تر و سازگار با محیط زیست هستند .

 

از هر روشی که استفاده می کنید ، آسیاب کردن دانه های خود و نوشیدن قهوه تازه آسیاب شده می تواند مزایای بیشتری نسبت به نوشیدن قهوه از قبل آسیاب شده داشته باشد . قهوه تازه طعم بیشتری دارد – دانه های بو داده شده نسبت به قهوه آسیاب شده در مغازه دیرتر کهنه می شوند .

 

 

تاریخچه آسیاب قهوه چیست ؟

 

در قرن بیستم ، صنعت قهوه تحولی را از روش پرکولاتور به روش قطره‌ای دم‌آوری قهوه تجربه کرد اکنون در قرن بیست و یکم ، ما شاهد توسعه غلاف ها ، کپسول ها و سایر فناوری های پیچیده دم کردن در سراسر جهان هستیم. برای برآورده کردن این پیشرفت‌ها و خواسته‌های تکنولوژیکی ، آسیاب قهوه نیز تکامل یافته است.

 

LaCimbali Elective یک سیستم بلوتوث است که در مدل های M34 و M100 آن تعبیه شده است . اولین آسیاب قهوه که قدمت آن به پیدایش قهوه باز می گردد ، هاون و هاون بود . مردم در اتیوپی ، خاورمیانه و کشورهایی که قهوه می‌نوشیدند ، از چماق و کاسه کوچک برای آسیاب کردن دانه‌های قهوه برای دم کردن استفاده می‌کردند .

 

در حالی که هاون و هاون هنوز یک وسیله محبوب برای تولید پودر و خمیر است ، این روش غیرعملی و ناسازگار بود زیرا مصرف قهوه در سراسر جهان گسترش یافت . در قرن پانزدهم ، مردم از آسیاب دستی ادویه یا آسیاب غلات برای آسیاب قهوه استفاده می کردند .

 

اولین آسیاب قهوه که به طور خاص برای آسیاب کردن دانه های قهوه ساخته شد ، توسط انگلیسی نیکلاس بوک در اواخر قرن هفدهم اختراع شد . قهوه در بالای دستگاه اهرم قرار داده شد و در کشوی پایینی آسیاب شد .

 

به لطف موفقیت آن ، بسیاری از مخترعان و شرکت های دیگر دستگاه های دستی خود را در قرن هجدهم عرضه کردند . اینها تا اواخر دهه ۱۸۰۰ ، زمانی که شرکت آمریکایی هوبارت اولین آسیاب برقی قهوه را تولید کرد ، اقلام خانگی بودند که منجر به تغییر به سمت آسیاب‌هایی شد که امروزه می‌شناسیم .

 

از آن زمان ، پیشرفت‌ها در آسیاب قهوه ادامه یافت ، اما به روش‌های کمتر ، این دستگاه با مواد جدید ساخته شدند و عملکرد آنها را بهبود بخشیدند ، وزن هم برای اندازه گیری خروجی قهوه معرفی شد تغییرات جزئی طراحی برای بهبود گردش کار انجام شد .

 

 

کاربرد آسیاب قهوه را بدانید !!!

 

آسیاب‌های قهوه صرفاً مینی‌پردازنده‌های غذا هستند ، اما مجهز به توانایی بسیار مفید برای تنظیم درشتی آسیاب شما بر اساس ترجیحات شما هستند . این تطبیق پذیری آنها را به یک وسیله آشپزخانه و حتی تجهیزات فروشگاهی ضروری برای استفاده یک بار تبدیل می کند که همچنین آنها را به هدیه ای عالی برای دوستان شما تبدیل می کند .

 

در اینجا چند روش مورد علاقه من برای استفاده از آسیاب قهوه آورده شده است ، اما به خاطر داشته باشید: تعداد راه هایی که می توانید از این ابزار مفید استفاده کنید نامحدود است !

 

 

آسیاب های قهوه دارای سیم برق هستند . قبل از استفاده از آسیاب قهوه ، مطمئن شوید که دوشاخه به طور کامل در پریز قرار گرفته است . پس از آن ، آسیاب را روشن کنید و بگذارید سه تا پنج دقیقه بماند تا در صورت سرد بودن تیغه ها گرم شود .

 

می‌خواهید با قرار دادن دانه‌های قهوه در آسیاب شروع کنید . ممکن است لازم باشد در حین روشن کردن درب آن را فشار دهید تا بتوانید آنها را به طور یکنواخت روی تیغه ها قرار دهید و همه آنها در یک نقطه جمع نشوند .

 

علاوه بر این ، آسیاب قهوه به نوع دستگاهی که استفاده می کنید بستگی دارد . به طور کلی ، هر کدام از شما نیاز دارند که ظرفی را در زیر دهانه قرار دهید تا وقتی آن را خاموش و روشن می‌کنید ، تمام تفاله‌های قهوه مستقیماً داخل آن بریزند .

 

 

آسیاب قهوه در دیجی اسکیل

 

انواع آسیاب قهوه برای مجهز کردن فروشگاه خود در سایت رسمی دیجی اسکیل موجود است که به همراه گارانتی و خدمات معتبر پس از فروش با برند توس شکن خراسان می باشند .

 

کاربران با دو روش مراجعه حضوری به دفتر مرکزی فروش آسیاب قهوه در استان تهران و استان البرز و هم چنین با روش خرید اینترنتی از وب سایت رسمی دیجی اسکیل می توانند برای تهیه و خرید آسیاب قهوه مورد نیاز و متناسب با شغل و کسب و کار خود اقدام نمایند .

 

 

خرید انواع آسیاب‌ برقی، صنعتی و عطاری از دیجی اسکیل به راحتی و بدون درد‌سر انجام می‌شود .

 

با خرید از این فروشگاه معتبر می‌توانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام داده و از مشاوره کارشناسان مجرب قبل از خرید استفاده کنید .

 

تا محصولی که مناسب خواسته و نیاز شما است را به شما معرفی نمایند ، همچنین اکثر محصولات این فروشگاه داری خدمات پس از فروش نیز می‌باشند که با یک تماس و به راحتی از این خدمات نیز می‌توانید بهره‌مند شوید .

 

خانم شکی کارشناس ارشد فروش دیجی اسکیل

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago