قوانین و مقررات فروشگاه دیجی اسکیل :

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل در خدمت مشتریان گرامی می باشد مشروط به این که شما عزیزان کلیه قوانین و مقررات و شرایط و تذکرات مذکور را بدون هیچ گونه هک و اصلاح، پذیرا باشید. کاربران گرامی در نظر داشته باشید استفاده شما از فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل به معنای موافقت شما با تمامی این قوانین و مقررات می باشد.

قوانین و مقررات عمومی فروشگاه دیجی اسکیل :

قوانین و مقررات فروشگاه دیجی اسکیل

با صراحت کامل اعلام میداریم تمامی قوانین و مقررات ثبت شده در فروشگاه دیجی اسکیل و هم چنین روند کاری دیجی اسکیل برابر با قوانین جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران تنظیم شده و تمامی کاربرانی که از وب سایت فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل استفاده می کنند موظف به رعایت قوانین ذکر شده در جهت حفظ امنیت و دستیابی به اهداف ارزشمند می باشند.

قوانین و مقررات حفظ حریم خصوصی کاربران :

قوانین و مقررات فروشگاه دیجی اسکیل

از آنجایی که کاربران برای استفاده از کلیه امکانات فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل نیازمند ثبت اطلاعات خود در قسمت ورود به سایت و یا ثبت نام می باشند، دیجی اسکیل این اطمینان خاطر را به تمامی کاربران خود می دهد در حد توان و با استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های دنیای فناوری و اطلاعات در حفظ اطلاعات کاربران خود کوشا بوده و بصورت محرمانه نگهداری شوند.

قوانین و مقررات ثبت سفارش و ارسال آن در فروشگاه دیجی اسکیل :

قوانین و مقررات فروشگاه دیجی اسکیل 02166029751

روزهای اداری و کاری دیجی اسکیل شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 18 عصر و پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح الی 15 بعدظهر می باشد. جمعه ها بعلاوه ایامی که در تقویم رسمی کشور ایران تعطیل اعلام شده باشند، جزو روزهای اداری و کاری فروشگاه دیجی اسکیل نمی باشند. روزهای اداری و کاری و یا روزهای غیر اداری و کاری فروشگاه دیجی اسکیل که ثبت سفارشات مشتریان گرامی انجام می شود طی 72 ساعت به باربری، تیپاکس، ترمینال و غیره… طبق درخواست مشتریان تحویل داده می شود.

توجه توجه توجه: ارسال رایگان برای ثبت سفارشات بالای 50000000 میلیون تومان در فروشگاه دیجی اسکیل انجام خواهد شد، هزینه ارسال کالاهای ثبت و خریداری شده در سایت اینترنتی فروشگاه دیجی اسکیل زیر قیمت مذکور به عهده مشتریان عزیزمان می باشد.

قوانین و مقررات شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه دیجی اسکیل :

قوانین و مقررات فروشگاه دیجی اسکیل 02166029751

شرایط باز پس گیری کالا طبق نظر کارشناسان فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل صورت می پذیرد. چندین نوع کالا در وب سایت اینترنتی دیجی اسکیل از عودت معاف هستند. کالاهای که پلمپ آن باز شده باشد، کالاهایی که از آن ها حتی به مدت زمانی کوتاه استفاده شده باشد، کالاهایی که به آن آسیب وارد کرده باشید، کالاهایی که به آن ها خسارات وارد شده است، محصولات نرم افزاری قابل دانلود برخی از اقلام و غیره… قابل برگشت نیستند.

برای تکمیل بازگشت خرید شما به یک رسید یا مدرک معتبر یا همان فاکتور خریدیتان از فروشگاه دیجی اسکیل نیاز داریم، لطفا خرید خود را به سازنده ارسال نکنید و فقط به فروشگاه دیجی اسکیل ارسال نمائید.

قوانین و مقررات کپی رایت فروشگاه دیجی اسکیل :

قوانین و مقررات

کلیه محتویات پایگاه اینترنتی “کپی رایت” توسط فروشگاه دیجی اسکیل و یا پشتیبانان آن است. تمامی حقوق محفوظ و متعلق به وب سایت رسمی دیجی اسکیل www.digiscale.ir می باشد، در صورت هر گونه تخلف با فرد یا افراد متخطی برخورد قانونی خواهد شد.