مقالات

اره استخوان بر الکتروکار

اره استخوان بر الکتروکار از محبوب ترین محصولات شرکت ایرانی الکتروکار می باشد که در زمینه تولید و واردات تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت دارد . اره استخوان بر الکتروکار از دیگر دستگاه هایی است که این شرکت واردات می کند . اره استخوان بر الکتروکار دستگاه های الزامی می باشد که باید در هر آشپزخانه صنعتی حضور داشته باشد .

این دستگاه ها از نظر: قدرت موتور ، طول تیغه ، طراحی و بازدهی با یک دیگر متفاوت می باشند .  طول تیغه های آن ها در 165 و 185 سانتی متر طراحی و تولید شده است که که نشان دهنده توان در برش هر دستگاه می باشد . قدرت موتوری که برای این محصولات تعیین شده از 1.5 اسب بخار بیشتر می باشد این یعنی نمی توان کیفیت برش آن را نادیده گرفت .

برق مصرفی آن ها برق 220 ولت شهری می باشد . بدنه مقاوم و کیفیت کار بالا از قابلیت های چشم گیری می باشد که می توانید برای خرید این محصولات آن ها را در نظر بگیرید . اره استخوان بر الکتروکار یا در اصطلاح کوتاه تر استخوان بر ، دستگاهی کاملا صنعتی است که در کشتارگاه ها و مراکز عرضه گوشت قرمز برای برش دادن گوشت استفاده می شود .

این دستگاه با داشتن اره های بلند و بران بعضا برای برش دادن گوشت های یخ زده و حتی با استخوان نیز به کار می رود . اره استخوان بر الکتروکار با عرضه این محصول در سه مدل سعی داشته است تا بخشی از بازار این دستگاه صنعتی را از آن خود کند . سطح کیفی اره استخوان بر الکتروکار نزدیک به دیگر مدل های موجود است و این امر را می توان از مقایسه میزان قدرت موتور و طول تیغه و سرعت برش دریافت .

خرید اره استخوان بر الکتروکار از فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل

شرکت الکتروکار که کار واردات و عرضه مجموعه گسترده ای از تجهیزات آشپزخانه صنعتی را بر عهده دارد ، اره استخوان بر الکتروکار را نیز به عنوانی یکی از دسته های این مجموعه عرضه می کند . استخوان بر الکتروکار با داشتن استانداردهای لازم برای به کار گرفته شدن در کشتارگاه ها و کارخانه های توزیع گوشت ، می تواند یکی از انتخاب های هوشمندانه برای خرید استخوان بر باشد .

دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی اره استخوان بر الکتروکار در استان تهران و استان البرز تخصصی ترین مرکز خرید استخوان بر الکتروکار می باشد . ارائه گارانتی اصلی و مشاوره در زمینه خرید و فروش استخوان بر یکی دیگر از خدمات فروشگاه دیجی اسکیل می باشد . شما عزیزان می توانید با دریافت بهترین مشاوره از کارشناسان ارشد فروش دیجی اسکیل خریدی مطمئن داشته باشید .

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار سبب رفاه بیشتر برای مشتریان می گردد . شرکت دیجی اسکیل با ارسال دستگاه چرخ گوشت الکتروکار در 20 مدل متنوع متناسب با شغل و نیاز کاربران خود به سراسر ایران برای تمامی مشتریان خریدی آسان ، سریع و مطمئن را فراهم می نماید .

انواع اره استخوان بر الکتروکار | دیجی اسکیل

انواع استخوان بر الکتروکار مشتمل بر 3 مدل است که با اندازه های مختلف در تیغه و عرشه ، سرعت متفاوت ، جوابگوی نیازهای متفاوتی خواهد بود . عموما تمامی دستگاه های استخوان بر در یک قالب طراحی و ساخته می شوند و تفاوت در اندازه ها و قدرت و سرعت می تواند تعیین کننده انواع استخوان بر الکتروکار باشد .

کاربرد اره استخوان بر الکتروکار :

استخوان بر الکتروکار یکی از دسته های تولیدی شرکت الکتروکار تمدن نژاد است . دستگاهی برای برش دادن گوشت یخ زده یا استخوان دار که به درد کشتارگاه ها و واحدهای صنعتی توزیع گوشت می خورد . بیشتر برای بریدن گوشت مورد استفاده قرار می گیرد و زمینه مصرفی مراکز و مشاغل صنعتی مانند : کشتارگاه ها ، مراکز توزیع گوشت یا فراورده های گوشتی و شیلاتی ، گوشت های یخ زده و دارای استخوان ، کارخانه های تهیه و توزیع گوشت ، قصابی های بزرگ رستوران ها ، هتل ها، فروشگاه های پروتئینی ، بیمارستان هاو غیره… است .

قیمت اره استخوان بر الکتروکار :

اگر بخواهیم قیمت استخوان بر الکتروکار را با نمونه های خارجی مقایسه کنیم ، باید به اختلاف آشکار قیمت اشاره کنیم . با این توصیف خرید استخوان بر الکتروکار با صرفه تر خواهد بود . می توانید برای اطلاع از قیمت استخوان بر الکتروکار با فروشگاه دیجی اسکیل تماس بگیرید تا علاوه بر دانستن قیمت ، درباره خرید بهترین نوع استخوان نیز مشاوره رایگان بگیرید .

چرا اره استخوان بر الکتروکار را از فروشگاه دیجی اسکیل خرید کنیم ؟

خرید و فروش استخوان بر الکتروکار در فروشگاه دیجی اسکیل می تواند به عادت شما بدل شود . بله ! قیمت های ارائه شده در دیجی اسکیل بر مبنای قیمت رقابتی است و این امر می تواند کاملا به سود خریدار تمام شود . برای خرید استخوان بر الکتروکار از کارشناسان دیجی اسکیل مشاوره بگیرید تا با آگاهی کامل خرید کنید . ما برای خرید بهتر و آگاهانه تر شما را راهنمایی خواهیم کرد .

اره استخوان بر براکس یکی از محصولات با کیفیت و بینظیر شرکت براکس BURX یک شرکت ایرانی است که در زمینه تولید و واردات دستگاه‌های صنایع غذایی فعالیت می‌کند . اره استخوان بر براکس از کیفیت مطلوبی برخوردار است و با استفاده از آلیاژ آلومینیوم و پوشش آنودایز ، طول تیغه مناسب و قدرت معقول ، سعی کرده است دستگاهی با درجه کیفی بالا راهی بازار کند .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago