مقالات

اره استخوان بر امگا

اره استخوان بر امگا یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی ، کشتارگاه‌ها ، قصابی‌های بزرگ ، هتل ها ، کارخانجات و غیره… می باشد . دستگاهی مدرن که برای برش دادن انواع گوشت همراه با استخوان یا برش گوشت های منجمد استفاده می شود .

مشخصه اره استخوان بر امگا :

اره استخوان بر امگا نیز دارای مدل های متفاوتی می باشد .  عموما دستگاه اره استخوان بر امگا دارای دو محور است که تیغه روی آن سوار می‌شود . تیغه‌های دستگاه اره استخوان بر انعطاف‌پذیری بالایی دارند و در زمان استفاده با دو بازوی راهنما مسیر اصلی برش را طی می‌کنند . کار با این دستگاه سبب می‌شود انواع گوشت برش صافی داشته باشد . دستگاه برش گوشت دارای قطعات اصلی مانند میز کار یا عرشه ، تیغه و فک است .

دستگاه اره استخوان بر امگا در دو حالت برق مصرفی تک فاز و سه فاز نیز قابل استفاده اند .  جنس بدنه و قطعات این دسگتاه برش گوشت مخصوص این کار است و اغلب از استیل ضد زنگ برای ساخت عرشه و بدنه استفاده می شود تا نه‌تنها برابر رطوبت و آب مقاومت داشته باشد ، بلکه بهداشتی هم باشد.

به این ترتیب فولاد ضد زنگ (استیل) یکی از مهم ترین مواد اولیه برای ساخت انواع اره قصابی است و مدل های زیادی از دستگاه برش گوشت با این مواد اولیه ساخته می‌شوند . نوع تیغه دستگاه اره استخوان بر امگا یکی از مهم ترین عوامل در کیفیت برش گوشت بوده که در زمان خرید اره قصابی باید به آن توجه نمایید . عموما تیغه های ایتالیایی موجود در بازار را بهترین انواع تیغه برای دستگاه گوشت بری می دانند .

موتور دستگاه‌ اره استخوان بر در محفظه‌ای ایمن قرار دارند که هرکدام دارای گواهینامه‌های محافظتی می‌باشند . عموما انواع اره قصابی در برابر رطوبت مقاومت و ایمنی زیادی دارند و به‌ راحتی می‌توانید در هر مکانی از آنها استفاده کنید .

انواع اره استخوان بر امگا :

انواع دستگاه اره استخوان بر امگا شامل :  4 مدل به شرح زیر می باشد :

  • اره استخوان بر امگا مدل BS-182 با ارتفاع فک 35 سانتیمتر
  • اره استخوان بر امگا مدل BS155 با ارتفاع فک 20 سانتیمتر
  • اره استخوان بر امگا مدل BS165 با ارتفاع فک 30 سانتیمتر
  • اره استخوان بر صنعتی امگا سه فاز با ارتفاع فک 30 سانتیمتر

برای خرید انواع اره استخوان بر بصورت حضوری و غیرحضوری از فروشگاه دیجی اسکیل می‌توانید اقدام نمایید و اگر نیاز به راهنمایی بیشتری در زمینه خرید اینترنتی دستگاه اره استخوان بر داشتید با مشاوران مجرب دیجی اسکیل در تماس باشید .

قیمت اره استخوان بر امگا :

قیمت دستگاه اره استخوان بر یا دستگاه برش استخوان در نمایندگی امگا مناسب در نظر گرفته شده و شما با هر بودجه ای می توانید این دستگاه را در نرخ های گوناگون بخرید . قیمت دستگاه اره استخوان بر در مدل های مختلف با کارایی‌ها و قابلیت‌های مختلف ، متفاوت است . در دستگاه اره استخوان بر ضخامت برش قابل تنظیم بوده و دستگاه به‌راحتی تمیز می‌شود و می‌توانید تیغه دستگاه را جابجا کنید . موتور اره استخوان بر دارای تهویه بوده و همین‌طور از ترمز الکترونیکی برخوردار است و تمامی این موارد علاوه بر بیشتر کردن امنیت ، مستقیما بر قیمت دستگاه گوشت بری تاثیر می گذارند .

نکات قبل از خرید اره استخوان بر امگا :

برای خرید دستگاه اره استخوان بر باید به اندازه تیغه ، سرعت برش ، ارتفاع و عمق برش ، ایمنی بسیار ، قابلیت نظافت سریع ، کاربرد آسان ، طول عمر بالا ، قابلیت برش‌های صاف و یک اندازه ، تونایی برش گوشت منجمد و با استخوان که یک دستگاه می‌تواند ارائه دهد ، توجه کنید تا مطابق با نیازتان خرید کرده باشید .

توجه : در زمان کار با انواع اره استخوان بری باید ایمنی را کاملاً رعایت کنید ، زیرا کار با اره استخوان بر بسیار خطرناک و حساس است و با کمی غفلت ممکن است دچار صدمات جبران‌ناپذیری شوید .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago