مقالات

دستگاه میکسر الکتروکار 09122076310

دستگاه میکسر الکتروکار از جمله دسته بندی‌ های خلوت شرکت الکتروکار تمدن نژاد است . جای میکسر گوشت الکتروکار در میان ردیف دراز محصولات این شرکت ، خالی بود که دستگاه میکسر الکتروکار مدل مدل EC-04 آن را پر کرده است . دستگاه میکسر گوشت الکتروکار نیز دستگاه دیگری از دسته میکسرها است که برای ورز دادن و مخلوط کردن مواد طعم دار کننده با گوشت استفاده می شود . این میکسر الکتروکار چرخدار است و از بدنه ای تمام استیل ساخته شده است .

آشنایی با دستگاه میکسر الکتروکار :

میکسر الکتروکار مدل EC-04 ساخت شرکت الکتروکار تمدن نژاد است . این دستگاه که اغلب به درد کبابی ها می خورد ، در غذاخوری ها و مطبخ ها نیز قابل استفاده است . ورز دادن گوشت و افزودن طعم ها و افزودنی ها به گوشت ماهیت وجود این وسیله را تشکیل می دهد . میکسر ، همزن یا مخلوط کن نام هایی است که برای دستگاه Meat Mixer به کار می رود .

کاری که میکسر گوشت انجام می دهد ، ورز دادن است در حین ورز دادن می توان هر آنچه که می توان را به گوشت اضافه کرد . برای مثال ادویجات یا طعم دار کردن و اضافه کردن مواد خوراکی دیگر را می توان با میکسر گوشت انجام داد . به این ترتیب نقش مخلوط کن نیز پیدا می کند .

دستگاهی ایستاده ، که با مخزن بزرگ ، قدرت مناسب و بازدهی کافی ، در کنار داشتن قیمتی با صرفه اقتصادی مطلوب ، نظر متقاضیان بسیاری را جلب می کند . در ساخت میکسر گوشت الکتروکار مدل EC-04 ایستاده از آلیاژ استیل استفاده شده است و تمامی اجزای میکسر گوشت الکتروکار از استیل ساخته شده است . چهار چرخ برای چرخ گوشت تمام استیل الکتروکار مدل EC-04 در نظر گرفته شده است تا جابجا کردنش آسان باشد .

برق تک فاز منبع تامین انرژی برای این دستگاه است . شرکت الکتروکار تمدن نژاد 2 اسب بخار قدرت برای این وسیله در نظر گرفته است که از طریق موتور گیربکسی ساخت کشور تایوان به تیغه ها و چرخ دنده های آن منتقل می شود . مخزن میکسر گوشت الکتروکار مدل EC-04 گنجایش 100 کیلوگرم گوشت را دارد و قادر است در هر ساعت 500 کیلوگرم بازدهی داشته باشد . تجهیز بودن به اهرم تخلیه ، خالی کردن گوشت را از مخزن این دستگاه آسان می کند و سبب می شود میکسر گوشت الکتروکار دستگاهی کامل باشد .

دارای مخزن ، پایه و موتور و قسمت های الکتریکی است . منبع تامین انرژی همزن گوشت الکتروکار ، از طریق برق شهری یا همان تک فاز میسر می شود . از این طریق  می تواند 2 اسب بخار قدرت تولید کند که در نهایت میکسر گوشت الکتروکار مدل EC-04 را قادر می سازد به بازدهی 500 کیلوگرم در هر ساعت برساند . می تواند جوابگوی نیازهای مراکز بزرگ بسته بندی گوشت نیز باشد . حجم مخزن این دستگاه 100 کیلوگرم است و در هر نوبت می توان مقدار بسیاری گوشت را ورز داد .

موتور این دستگاه از نوع گیربکسی است و گیربکس نیز ساخت کشور تایوان است . موتور گیربکسی مزایای بسیاری از جمله امکان کار کردن میکسر به مدت طولانی را میسر می کند . میکسر گوشت الکتروکار مدل EC-04 دارای اهرم تخلیه است تا خالی کردن گوشت داخل مخزن با سهولت انجام شود . با توجه به حجم بالای مخزن ، تعبیه کردن اهرم تخلیه ، بدیهی به نظر می آید .

طراحی که برای این سبک از همزن الکتروکار در نظر گرفته شده ، ظاهری ایستاده و با مخزنی بزرگ است که با داشتن قدرتی مناسب می تواند بهترین عملکرد را همراه با بازخوردی ایده آل برای کاربر برقرار سازد . میکسر گوشت تمام استیل الکتروکار مدل EC-04 از نظر اقتصادی نیز دارای قیمت مقرون به صرفه ای بوده که انتخاب را برای متقاضیان به خرید دستگاه میکسر بسیار راحت می کند .

مشاغل مورد استفاده از دستگاه میکسر الکتروکار :

این ابزار عمدتا در کبابی ها استفاده می شود و یکی از دستگاه های پرکاربرد برای این صنف به شمار می رود. اما سوا از آن ، می توان از همزن گوشت در هتل ها و غذاخوری ها و مطبخ ها نیز استفاده کرد . این وسیله تماما از استیل ساخته شده است . برایش چرخ تعبیه شده است تا به آسانی جابجا شود . طراحی میکسر الکتروکار بر اساس آنچه میکسر گوشت می تواند باشد انجام شده است .

خرید دستگاه میکسر الکتروکار از فروشگاه دیجی اسکیل :

خرید دستگاه میکسر الکتروکار در فروشگاه دیجی اسکیل با شرایطی ویژه انجام می شود . قیمت پایین و دادن مشاوره رایگان و راهنمایی در خرید مناسب ترین مدل ، جزئی از این شرایط است . فروشگاه دیجی اسکیل با به کار بستن تجربه 20 ساله خود در فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، می تواند خود را به عنوان ایده آل ترین فروشنده این محصول معرفی کند .

قیمت دستگاه میکسر الکتروکار :

بهتر است قیمت دستگاه میکسر الکتروکار را از کارشناسان مجرب دیجی اسکیل بپرسید چرا که نوسان قیمت ها در بازار ، بیشتر از آن است که بتوان قیمت ثابتی برای دستگاه میکسر الکتروکار اعلام کرد . شرکت الکتروکار اگر چه تولید کننده برخی از محصولات شرکت خود است ، اما بیشتر به عنوان شرکتی وارد کننده شناخته می شود و این امر در افزایش قیمت دستگاه میکسر الکتروکار موثر خواهد بود .

دستگاه بیفتک زن الکتروکار :

دستگاه بیفتک زن الکتروکار یکی از محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در هتل ها و رستوران ها است که با نرم کردن گوشت و شکیل کردن آن تجربه یک طعم لذیذ را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد .  دستگاه بیفتک زن الکتروکار از جنس استیل ساخته م یشود که در آن تعداد زیادی تیغه های تیز به کار رفته که با چرخاندن اهرم توسط نیروی انسانی ، مقادیر گوشت گوساله ، گوسفند ، مرغ و غیره… توسط تیغه ها نرم و آماده طبخ خواهند شد .

دستگاه بیفتک زن الکتروکار با در نظر گرفتن قیمت ایده آل و کیفیت بالا یکی از پرفروشترین محصولات شرکت الکتروکار می باشند که با استقبال بالایی رو برو گردیده است . این محصول در دو مدل دستی و برقی قابل ارائه است که با توجه به حجم کاری مجموعه انتخاب می شوند . ما در این مقاله شما را با انواع دستگاه بیفتک زن الکتروکار و ویژگی های آن آشنا می کنیم .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago