مقالات

شرکت چرخ گوشت الکتروکار 02166029751

شرکت چرخ گوشت الکتروکار ( 02166029751 )  از سال 1392 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد . مدل های مختلفی از چرخ گوشت های صنعتی ، نیمه صنعتی ، رومیزی ، گیربکسی و تسمه ای که توسط شرکت الکتروکار تولید شده نیاز بسیاری از متقاضیان این دستگاه را تامین نموده است . البته باید گفت که محصولات تولید شده توسط شرکت چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد دارای تنوع بسیاری در طراحی هستند . چرخ گوشت الکتروکار دستگاهی صنعتی و نیمه صنعتی می باشد که خرید آن به سوپر پروتئین ها ، کارگاه ها و کارخانه های صنعتی پیشنهاد می شود . در خرید چرخ گوشت از نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار این نکته حائز اهمیت است که به نوع کاربرد و کارایی آن توجه کنیم .

شرکت چرخ گوشت الکتروکار 02166029751

دفتر مرکزی و کارخانه شرکت چرخ گوشت الکتروکار در تهران قرار دارد ، که پشتیبانی از محصول را برای ساکنین تهران آسان می کند . شرکت چرخ گوشت الکتروکار انواع مختلفی از چرخ گوشت را طراحی و تولید کرده است که می توان آنها را در دسته بندی چرخ گوشت رومیزی الکتروکار، چرخ گوشت صنعتی الکتروکار یا چرخ گوشت چرخدار الکتروکار قرار داد .

از طرفی می توان آنها را به صورت چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت نیمه صنعتی نیز دسته بندی کرد. کیفیت چرخ گوشت الکتروکار مناسب و مطلوب است و اغلب از آلیاژ آلومینیوم آنودایز شده یا در برخی مواقع از استیل ضد زنگ تهیه شده است . البته شرکت چرخ گوشت الکتروکار در برخی مدل ها و برای بعضی از قطعه های ویژه همچون گلویی و طوقه ، بصورت انتخابی گزینه استیل را نیز گنجانده است .

شرکت چرخ گوشت الکتروکار محصولاتی قدرتمند و پربازده را در لیست محصولات خود دارد که برای کارخانه های تولید و توزیع گوشت تولید کرده است و با توان حیرت انگیز 15 اسب بخار ، قدرتمندترین چرخ گوشت این شرکت به شمار می آید . علاوه بر آلیاژ مناسب در ساخت چرخ گوشت ها، که موجب رعایت مسائل بهداشتی در کار با مواد غذایی و گوشتی می شود ، قیمت محصولات در شرکت چرخ گوشت الکتروکار بسیار مناسب بازار ایران است و به همین سبب رقیبی جدی برای چرخ گوشت های وارداتی موجود در بازار به حساب می آید .

فروشگاه دیجی اسکیل یکی از نمایندگی‌های فروش شرکت چرخ گوشت الکتروکار است که با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی ، در پی جلب اعتماد و اطمینان خریداران در زمینه فروش محصولات الکتروکار است . بدیهی است که خرید از نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار مزایایی همچون ارائه خدمات پس از فروش و امکان رسیدگی و پیگیری پس از فروش را دارد . به این ترتیب فروش و پخش چرخ گوشت الکتروکار در سایت دیجی اسکیل ، محلی معتمد برای شما کاربران گرامی خواهد بود .

 

چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد به دلیل داشتن شاخص های بسیاری می تواند از بهترین انتخاب ها برای قصابی ها و کارخانه های تولید و توزیع گوشت شمرده شود . که شماری از این شاخص ها در بالا آمده است . در میان صنعتگران و کارگاه های تولیدی و کارخانه ها ، چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد نامی اثبات شده و قابل اطمینان است . شرکت الکتروکار تمدن نژاد از فعال ترین شرکت ها در زمینه واردات و عرضه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و صنایع غذایی است .

شرکت چرخ گوشت الکتروکار 02166029751 و دیجی اسکیل !؟

چرخ گوشت الکتروکار چرخ گوشتی ایرانی است ، چرخ گوشتی با تنوع زیاد در تولیدات و مدل ها و مقرون به صرفه برای خریدار ایرانی ، شرکت الکتروکار تمدن نژاد با تولید چرخ گوشت الکتروکار و معرفی آن به عنوان چرخ گوشتی ایرانی ، توانسته موفقیت های خوبی را در بازار داخلی به دست آورد .

این موفقیت در زمینه خرید چرخ گوشت الکتروکار و همچنین رضایت خرداران از عملکرد دستگاه ها بوده است . فروشگاه دیجی اسکیل افتخار دارد تا یکی از عاملین فروش چرخ گوشت الکتروکار باشد . قیمت ها در دیجی اسکیل رقابتی تر و نازل تر از هر فروشگاه اینترنتی دیگری است . با ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان شما را در خرید بهترین و مناسب ترین چرخ گوشت الکتروکار راهنمایی کنیم .

 

خرید از شرکت چرخ گوشت الکتروکار 02166029751 :

خرید و فروش چرخ گوشت الکتروکار در فروشگاه دیجی اسکیل با هر فروشگاه دیگری تفاوت دارد . چرا که قیمت های ما با هر فروشگاه دیگری تفاوت دارد . قیمت رقابتی دیجی اسکیل باعث پایین آمدن آن می شود و در نهایت این خریدار است که از رقابت اقتصادی ، سود می کند . به این ترتیب خرید و فروش چرخ گوشت الکتروکار در دیجی اسکیل بر هر فروشگاه دیگری ارجحیت دارد . با ما تماس بگیرید تا با مشاوره هنگام خرید ، راهنمایتان باشیم .

 

نمایندگی دیجی اسکیل و شرکت چرخ گوشت الکتروکار 02166029751 :

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار سبب رفاه بیشتر برای مشتریان می گردد . شرکت دیجی اسکیل با ارسال دستگاه چرخ گوشت الکتروکار در 18 مدل متنوع متناسب با شغل و نیاز کاربران خود به سراسر ایران برای تمامی مشتریان خریدی آسان ، سریع و مطمئن را فراهم می نماید . دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در استان تهران و استان البرز تخصصی ترین مرکز خرید چرخ گوشت الکتروکار می باشد . ارائه گارانتی اصلی و مشاوره در زمینه خرید و فروش چرخ گوشت یکی دیگر از خدمات فروشگاه دیجی اسکیل می باشد . شما عزیزان می توانید با دریافت بهترین مشاوره از کارشناسان ارشد فروش دیجی اسکیل خریدی مطمئن داشته باشید .

رسالت اصلی مجموعه دیجی اسکیل  یک رسالت  موثر در زمینه ی  مقصود سازمان ، مشتریان ، كالاها و خدمات ، فلسفه وجودی و رعایت اصول اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی و تكنولوژی آن ها می باشد ، زیرا محصولات و تكنولوژی به مرور زمان تغییرمی كنند ولی نیازهای بازار همچنان پایدار خواهند ماند . رسالت مبتنی بر بازار ، وظایف سازمان را بر حسب نیازهای اساسی مشتری ، تعریف می كند .

مجموعه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در ارتقا دهد .در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت نموده است .

 

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago