مقالات

چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل

چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل دارای تنوع بسیاری در ظاهر و کاربرد می باشد . تقسیم بندی این چرخ گوشت بر اساس نوع پنجره و تیغ دستگاه انجام می شود . این محصول به دلیل قیمت مناسب و دوام بالایی که دارد بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است .

 

انواع چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل

 

تقسیم بندی چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل بر اساس موارد همچون شکل ظاهر ، میزان بازدهی ، نوع و قدرت موتور ، تیغ و پنجره ، نوع برند صورت می گیرد . در انتخاب چرخ گوشت قصابی لازم است که دقت فراوانی داشته باشید .

 

اگر میخواهید چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل خریداری کنید که شکل ظاهر برایتان دارای اهمیت است بایستی انواع آن را بشناسید . چرخ گوشت ها به سه شکل طراحی شده اند . کابران آن بر اساس فضایی که دارند و کاری که از آن انتظار دارند باید آنچه می خواهند انتخاب کنند .

 

از نظر ظاهری طراحی چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل به شکل رومیزی ، ایستاده و مبله می باشد . البته اگر تنها اننتخاب شما چرخ گوشت تسمه ای است باید نوع ایستاده را انتخاب کنید . ولیکن در نوع گیربکسی هر سه نوع ایستاده ، چرخ گوشت رومیزی الکتروکار و مبله وجود دارد .

 

برای خرید چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل بر اساس نوع کار و مصرفمان باید پنجره و تیغ مناسب انتخاب نماییم . تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل دارای سایزهای مختلف است از جمله : سایز 12 ، تیغ و پنجره ی سایز 22 ، سایز 32 ، سایز 32 به 42 و سایز 42 و سایز 52 . چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت نیمه صنعتی نیز باید در انتخاب ما مد نظر قرار گیرند . توان موتور این دستگاه از 1 تا 15 اسب بخار است .

 

اگر در انتخاب ما میزان بازدهی دارای اهمیت است باید توجه داشته باشیم که بالا ترین میزان بازدهی به چرخ گوشت الکتروکار مدل EC-01 مربوط می شود . که در مکانها و رستوران های بزرگ استفاده می شود . این مدل دارای تیغ و پنجره آلمانی و بدنه استیل می باشد . از طرفی چرخ گوشت EC-17 دارای پایین ترین بازدهی است . از این مدل برای مصارف خانگی و فست فودها استفاده می گردد .

 

پرفروش ترین مدل چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل

 

چرخ گوشت الکتروکار مدل EC10 از پرفروش ترین مدل این برند است . این مدل به چرخ گوشت طرح مینروا معروف است . در بیشتر سوپر پروتئینی ها این طرح ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد . البته تنها به دلیل زیبایی ظاهر و بدنه استیل آن نیست که طرفداران بسیاری دارد .

 

دلیل دیگر فروش بالای این چرخ گوشت بازدهی بالای آن است که برابر 300 کیلوگرم در ساعت است . جنس گیربکس آن تایوانی است و دارای قدرت موتوری برابر 2 اسب بخار است .

 

 

قیمت چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل مدل 32

 

چرخ گوشت 32 الکتروکار ec10 دارای دو مدل طراحی به شکل گلویی ، روده و طوقه آبکاری شده و مدل گلویی ، روده و طوقه استیل می باشد . تفاوت قیمت چندانی بین این دو مدل وجود ندارد . اگر هم اختلافی بین آنها باشد تنها به دلیل طراحی و کارایی آنها است .

 

چرخ گوشت الکتروکار 12

 

زیباترین چرخ گوشت الکتروکار مدل 12 آن می باشد . این دستگاه دارای بدنه ای با طراحی زیبا و تهیه شده از استیل می باشد . از لحاظ بهداشتی پوشش بدنه استیل بسیار مناسب بوده و شست و شوی آن کاملا راحت و سریع انجام می پذیرد .

 

چرخ گوشت الکتروکار مدل EC17

 

چرخ گوشت الکتروکار مدل EC17 یک چرخ گوشت خانگی محسوب می شود . همانطور که در بالا هم گفته شد بازدهی پایینی دارد . به همین دلیل برای رستورانهای بزرگ کاربرد ندارد . این مدل برای مصارف خانگی بسیار ایده ال است .

 

 

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل

 

وجود خدمات پس از فروش هر محصولی سبب جلب اعتماد و اطمینان مشتریان می گردد . همینطور داشتن نمایندگی آن محصول در هر شهری ایجاد رفاه و آسایش برای کاربران آن محصول می نماید . مجموعه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در ارتقا دهد .

 

در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت نموده است . فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار سال هاست که در خدمت مشتریان عزیز می باشد . کارشناسان در این مجموعه به خرید و فروش و تعمیر چرخ گوشت الکتروکار و غیره… می پردازند . از طرفی در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می توانید از مشاوران فروشگاه دیجی اسکیل راهنمایی بخواهید .

 

قیمت چرخ گوشت الکتروکار در سایت دیجی اسکیل به همراه انواع مختلف آن قرار گرفته است . جهت اطلاع می توانید بر روی لینک کلیک نمایید . دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی ، یک مجموعه خصوصی موفق است که به عنوان مجموعه ای مستقل ، فعالیت خود را آغاز نموده است . مجموعه دیجی اسکیل در زمینه خرید و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات فروشگاهی و صنعتی مرتبط با نیازهای کاربران در زمینه های مختلف با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود فعالیت می‌نماید .

 

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago