مقالات

چرخ گوشت الکتروکار

چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد با افتخار اولین تولید کننده چرخ گوشت و تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران می باشد ، همانطور که میدانیم چرخ گوشت وسیله‌ای آشنا برای عموم است و اغلب مردم تجربه استفاده از آن را داشته‌اند یا اغلب در قصابی‌ها آن را دیده اند . این وسیله عهده‌دار خردکردن ، یا به اصطلاح چرخ کردن گوشت و تبدیل آن به حجمی ریزتر و کوچک‌تر برای مصرف است .

 

شرکت چرخ گوشت الکتروکار با سابقه چندین و چند ساله در گروه تولید چرخ گوشت صنعتی فعالیت می کند . این مجموعه فعالیت خود را در سال 1392 به همراه کارشناسان و مهندسان با تجربه و متخصص آغاز کرده است و تا کنون توانسته است محصولاتی بسیار با کیفیت را به مراکزی نظیر رستوران ها و فسفود ها ، کارخانجات ، هتل ها و غیره …. ارائه دهند .

 

چرخ گوشت صنعتی الکتروکار که امروزه عنوان پرفروشترین چرخ گوشت را به خود اختصاص داده است در بسیار ی از مراکز مورد استفاده قرار می گیرد . تنوع بالا در ساخت این محصولات موجب شده تا دید وسیع تری در اختیار کاربران قرار گیرد و با در نظر گرفتن نوع کسب و کار خود بهترین محصول را خریداری نمایند .

 

 

انواع چرخ گوشت الکتروکار

 

شرکت چرخ گوشت الکتروکار محصولات خود را به طور کلی در دو نوع چرخ گوشت گیربکسی و چرخ گوشت تسمه ای ارائه می دهد . چرخ گوشت الکتروکار دارای تنوع بسیاری در اندازه و مدل است . این چرخ گوشت به سه دسته تقسیم می شوند . دسته بندی آن بر اساس نوع پنجره و تیغ دستگاه چرخ گوشت می باشد . البته یکی دیگر از مواردی که در تقسیم بندی این برند موثر است میزان بازدهی آن است که بر اساس ساعت تعیین می گردد .

 

انواع چرخ گوشت الکتروکار از لحاظ شکل ظاهر :

 

• چرخ گوشت رومیزی ( ایستاده و خوابیده)
• چرخ گوشت ایستاده
• چرخ گوشت مبله

 

تقسیم بندی چرخ گوشت از لحاظ نوع موتور :

 

از لحاظ نوع موتور ، چرخ گوشت الکتروکار را می توان به دو دسته تقسیم نمود .
چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار : (شامل چرخ گوشت های ایستاده)
چرخ گوشت گیربکسی : (شامل سه گروه چرخ گوشت ایستاده ، رومیزی و چرخ گوشت مبله)

 

تقسیم بندی چرخ گوشت از لحاظ تیغ و پنجره :

تیغ و پنجره ی چرخ گوشت الکتروکار دارای سایز های مختلف است . این سایزها بنا به نوع کاربردشان انتخاب می گردند . پس به هنگام خرید چرخ گوشت الکتروکار حتما به این نکته توجه نمایید . شامل تیغ و پنجره این برند شامل : سایز 12 ، تیغ و پنجره ی سایز 22 ، سایز 32 ، سایز 32 به 42 و سایز 42 و سایز 52 می باشد . نکته : (پنجره ی تیغ 32 به 42 به معنی ورودی 32 و خروجی 42 است که بازدهی آن نسبت به چرخ گوشت 32 الکتروکار بالاتر و صنعتی تر است)

 

تقسیم بندی چرخ گوشت از لحاظ قدرت موتور :

 

• چرخ گوشت صنعتی
• چرخ گوشت نیمه صنعتی
که توان موتور در این مدل از 1 اسب تا 15 اسب تقسیم می گردد . شایان ذکر است که بدانید بالاترین بازدهی در چرخ گوشت صنعتی الکتروکار به چرخ گوشت الکتروکار مدل EC-10 مربوط می شود . این دستگاه دارای بیشترین بازدهی با بالاترین قدرت موتور در سایز 52 می باشد.قدرت موتور آن برابر با 15 اسب و بازدهی در ساعت شامل 4000 کیلو گرم است . از ویژگی های بارز این چرخ گوشت صنعتی می توان ، تیغ و پنجره آلمانی و بدنه استیل آن را نام برد .

 

تقسیم چرخ گوشت الکتروکار بر اساس بازدهی :

 

بازدهی چرخ گوشت اصولا بر اساس ساعت تعیین می گردد . برخی مدلها مانند EC-017 دارای پایین ترین بازدهی هستند . زیرا از آنها در کارگاه های کوچک و رستوران ها استفاده می گردد . مدل EC-017 مناسب برای مصارف خانگی و فست فودها نیز می باشد .

با در نظر گرفتن این موضوع که برای پخت و پز و تسهیل آشپزی بانوان ایرانی ، دستگاه های غذا ساز نظیر چرخ گوشت به وجود آمدند . شرکت الکتروکار به این فکر افتاد که چرخ گوشت هایی طراحی و روانه بازار کند که رومیزی هستند و رفاه بیشتری برای کاربر به ارمغان می آورند . این چرخ گوشت ها به دلیل کاربرد خانگی و مصارف کارگاه های کوچک دارای قیمت مناسبی می باشند .

 

 

چرخ گوشت چه در خانه باشد و چه در فروشگاه و قصابی ، وسیله ای پر کاربرد به حساب می آید . خرید اینترنتی چرخ گوشت از سایت دیجی اسکیل ، به پشتوانه 20 ساله ما در فروش ، می تواند شما را در یافتن و خرید چرخ گوشت دلخواهتان یاری کند .

 

 

دستگاه آسیاب گندم محصول دیگری از سری تولیدات شرکت توس شکن خراسان است . دستگاه آسیاب گندم ، گندم را پردازش می کند تا آرد گندم خوب برای نان ، بیسکویت و مصارف مختلف تولید شود . اگر قصد خرید دستگاه آسیاب گندم را دارید ، با مطالعه این مقاله خرید مطمئن تر و آگاه تری خواهید داشت .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago