مقالات

کالیبره کردن باسکول محک 09122076310

کالیبره کردن باسکول محک همواره یکی از دغدغه های مهم برای کاربران می باشد ، باسکول دیجیتال فروشگاهی محک دارای ابعاد بزرگی است و اغلب برای وزن مواد سنگین به کار گرفته می شود ، در گذشته نیز باسکول بوده و برای وزن کردن مواد و اجسام سنگین به صورت سنتی استفاده می شدند . باسکول ها به دلیل اینکه باید مواد حجیم و بزرگ را وزن کنند دارای بدنه مقاوم هستند و پایه های توزین و کفه نیز از مقاومت خوبی برخوردارمی باشند تا دچار خرابی و مشکل نشوند .

باسکول های جدید سیستمی الکترونیکی داشته و دارای نمایشگر و بدنه و غیره … می باشند و اطلاعات توزین پس از قرار گرفتن کالا بر روی کفه بر روی نمایشگر از نوع LED و یا LCD نشان داده می شود . همان طور که می دانید باسکول نیز مانند ترازو دستگاهی برای توزین است و مانند ترازو باید قبل از استفاده کالیبره یا همان تنظیم شود تا بتواند دقیق ترین وزن را به نمایش در بیاورد .

کالیبره کردن باسکول محک را چطور انجام دهیم ؟

1- کالیبره کردن باسکول محک نیز باید در دوره ها و فواصل زمانی مشخصی انجام شود تا باسکول محک دچار مشکلی نشود و توزین وزن دقیق انجام شود .

2- برای کالیبره کردن باسکول محک باید ابتدای نصب دستگاه را در زمین به وسیله سیمان محکم کنید تا محل قرارگیری باسکول ثابت شود و جا به جایی و تغییرات بر روی توزین اثر نگذارد . (باسکول های جاده ای حساس ترند و باید در هنگام کالیبره کردن آنها دقت بیشتری کنید)

3- زمینی که باسکول محک را به آن سیمان می کنید نیز باید استقامت بالایی داشته باشد و در برابر فشارهای احتمالی دوام بیاورد . (اگر این احتمالات را چک نکنید ممکن است در کارکرد و محاسبات باسکول محک اثر بگذارد)

بعد از این مرحله می توانید تنظیمات و کالیبره کردن باسکول محک را به آسانی انجام دهید . کالیبراسیون برای باسکول های فوق سنگین با ابزار و وزنه های سنگین انجام می شود .

مراحل اصلی کالیبره کردن باسکول محک :

ابتدا برای کالیبره کردن باسکول محک وزنه ای بين 1 تا 10 كيلوگرم را روی باسكول بگذارید و ميزان خطای باسكول محک را روی نمایشگر باسکول دیجیتال بخوانید . اگر مقدار نشان داده شده نمایشگر باسكول دیجیتال محک بيش از اندازه وزنه بود باید پيچ تنظيم پشت باسكول فروشگاهی محک را در خلاف عقربه های ساعت بچرخانید و اگر شماره نشان داده شده باسكول محک كمتر از اندازه وزنه ای بود که بر روی باسکول قرار دادید باید پيچ تنظيم را در جهت عقربه هاي ساعت بچرخانید .

با منظم انجام دادن کالیبره کردن شرکت باسکول محک می توانید توزین دقیقی انجام دهید و از دستگاه خود نیز محافظت کرده و مدت زمان بیشتری از باسکول صنعتی محک خود استفاده کنید . در مورد سینی این باسکول های محک نیز باید به پوششی از استیل و گالوانیزه اشاره نماییم که در برابر سختی های حاصله از وزن کشی بار سنگین به خوبی مقاومت از خود نشان می دهند . در واقع بهترین آلیاژ را برای سینی توزین استفاده می نماید .

باسکول های تولید شرکت باسکول سازی محک در ظرفيت هاي 200 كيلوگرم ، 300 كيلوگرم ، 500 كيلوگرم ، 1000 كيلوگرم ، 1500 كيلوگرم و 2000 کیلوگرم در مدل هاي باسکول ثابت ، باسکول ديواری ، باسکول متحرک و باسکول غلطکی توليد مي شوند . بکارگیری بهترین آلیاژ در ساخت بدنه باسکول محک ، موجب گردیده تا شرکت باسکول محک از دستگاه هایی رونمایی کند که لقب بهترین را در بازار نصیب خود ساخته اند .

کالیبره کردن باسکول محک در فروشگاه دیجی اسکیل :

جهت خرید انواع باسکول های محک و کالیبره کردن باسکول محک یا کسب اطلاع درباره باسکول صنعتی محک مورد نظر با خیالی آسوده با مجموعه بزرگ دیجی اسکیل در تماس باشید . همواره با مجربترین کارشناسان دیجی اسکیل در ارتباط باشید ، تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید و بهترین و مناسب ترین باسکول محک برای کار خود را خریداری کنید و حتی تعمیر و کالیبره کردن باسکول محک خود را به دست تیم فنی متخصص دیجی اسکیل بسپارید .

اغلب خریداران فقط به ظرفیت و دقت و برند آن توجه می کنند اما لازم به ذکر است که یک باسکول خوب جنس بدنه و سینی مرغوبی دارد که باید با محیط کار شما سازگار باشد و از طرفی دیگر قابلیت ها و امکانات آن در رده دوم از توجه باید قرار بگیرد تا بتوانید باسکول محک خود را به درستی خریداری کنید .

آگاهی از لیست قیمت باسکول محک و مقایسه آن با نمونه‌ های دیگر در انتخاب شما جهت خرید باسکول محک تاثیر مستقیم و بسزا خواهد داشت . در دنیای امروز خرید اینترنتی به روشی طبیعی بدل شده است و خرید و فروش باسکول نیز از قواعد دنیای معاصر پیروی می‌کند . همین امر دست‌ آویز وجود سایت اینترنتی معتبر دیجی اسکیل شده است .

لیست قیمت باسکول محک در سایت فروشگاه دیجی اسکیل همواره بروز رسانی شده و قیمت بروز و دقیق اعلام شده از سوی شرکت توزین توان سنجش (با نام تجاری محک) در سایت برای مشتریان عزیزمان قرار داده می شود .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago