Categories: مقالات

آب هویج گیری هالد 09125774170

در زمان های گذشته انسان ها میوه ها را از هر جای جنگل ها کنده و به عنوان غذاهای لذیذ می خوردند . به همین دلیل است که بین انسان و انواع میوه ها رابطه خاصی به وجود آمده است . امروزه این میوه ها مانند ادوار گذشته وجود دارد اما چیزی که فرق کرده است ، این است که امرزوه بیشتر انسان ها بر این مایلند که این نوع میوه ها را به عنوان آبمیوه به وسیله آبمیوه گیری میل نمایند . پس طی چند دهه گذشته همواره بر این اساس بوده اند تا دستگاهی را اختراع کنند که علاوه بر در اختیار گذاشتن اکثریت آب میوه ، به هیچ وجه به ساختار میوه آب میوه ی طبیعی خللی وارد ننماید .

آب هویج گیری هالد در فروشگاه دیجی اسکیل :

شرکت هالد (صنایع البرز) با توجه به تجربیات چندین ساله و با تحقیقات و مطالعاتی که در رابطه تولیدات خود به عمل آورده امروز افتخار دارد در راستای حمایت از تولید ملی و جلوگیری از خروج ارز از کشور و همچنین ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز تولیدات خود را در سه سایز آب هویج گیری H-250 سایز کوچک ، آب هویج گیری H-500  سایز متوسط ، آب هویج گیری H-1000 سایز بزرگ به مشتریان عزیز تقدیم نماید .

سایت رسمی دیجی اسکیل با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی افتخار این را نیز دارد که کلیه دستگاه های آبمیوه گیری شرکت هالد را در استان تهران و استان البرز با خدمات پس از فروش ده ساله و با گارانتی یک ساله و ضمانت اصل بودن کالا در اختیار کلیه کاربران گرامی قرار دهد . تمامی دستگاه های آبمیوه گیری هالد دارای هولوگرام و آرم مخصوص هالد که در سایت مشخص شده می باشد .

خاصیت آب هویج :

هویج نه تنها رنگ زیبایی به آبمیوه می بخشد بلکه طعم عالی دارد که با اکثر سبزیجات و آبمیوه های دیگر ترکیب مطلوبی ایجاد می کند . هویج دارای ویتامین هایی نظیر ویتامین A ، ویتامین C ، ویتامین K و ویتامین B8 می باشد . همچنین حاوی مواد معدنی متعددی نظیر پتاسیم ، مس ، آهن و منگنز است . آب هویج همچنین می تواند از بیماری های قلبی جلوگیری کند ، فشار خون را کاهش دهد و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند . بتاکاروتن در هویج مسئول رنگ نارنجی است . همچنین یک آنتی اکسیدان که به حفظ پوست سالم کمک می کند و نقش کلیدی در سلامت چشم ایفا می کند . آب هویج گیری هالد گزینه بسیار مناسبی برای آبگیری راحت و سریع تر هویج به کاربران دیجی اسکیل توصیه می شود .

کیفیت زندگی یک مفهوم کلیدی برای بسیاری از مردم است که شامل عادت های خوردن و نوشیدن نیز می باشد . مصرف کننده ها به طور روز افزونی از جوانب تغذیه ای و خواص غذاها و نوشیدنی ها یی که دارای ویتامین ها و مواد معدنی هستند آگاه می شوند و به آن اهمیت می دهند ، در همین راستا امروزه دستگاه های آب میوه گیری در طرح ها و مدل های متنوع به بازار عرضه می گردد .

انواع آب هویج گیری هالد :

1-آبمیوه گیری هالد مدل H-250 :

 توان دستگاه آب هویج گیری هالد مدل H-250 یک اسب بخار و دور موتور 2850 دور در دقیقه  است که این مدل کوچکترین آب هویج گیری در بین سایر مدل های دیگر آب هویج گیری شرکت هالد می باشد . به سبب کوچک بودن دستگاه آب هویج گیری هالد علاوه بر آب هویج گیری و آب میوه گیری و بستنی‌ فروشی‌ها در منازل نیز از آن استفاده می‌شود ، از این ‌رو به آن دستگاه آب هویج گیری خانگی هم گفته می‌شود . قطر دهانه ورودی 5 سانت می باشد .

2-آبمیوه گیری هالد مدل H-500 :

این دستگاه آب هویج گیری سایز متوسط از سری تولیدات آب هویج گیری شرکت هالد محسوب می شود . توان بازدهی آبگیری میوه جات و سبزی جات در دستگاه آب هویج گیری هالد مدل H-500 را می توان 500 کیلوگرم در روز دانست . توان مصرفی دستگاه آب هویج گیری هالد مدل H-500 یک و نیم اسب بخار است که قدرت مذکور موجب شده تا سرعت چرخش محور این دستگاه آب هویج گیری صنعتی به 2850 دور در دقیقه برسد . قطر دهانه ورودی 6 سانت می باشد .

3-آبمیوه گیری صنعتی هالد مدل H-1000 :

دستگاه آب هویج گیری هالد مدل H-1000 بزرگ‌ترین سایز آب هویج گیری شرکت ایرانی هالد است که توانایی آبگیری 1 تن مرکبات و سبزیجات در روز را دارد . توان مصرفی آب هویج گیری هالد مدل H-1000 دو اسب بخار است که قدرت مذکور موجب شده تا سرعت چرخش محور این دستگاه آب هویج گیری صنعتی به 2850 دور در دقیقه برسد . قطر دهانه ورودی 6 سانت می باشد .

مشخصات کلی آب هویج گیری هالد :

برق مصرفی دستگاه آب هویج گیری ایرانی هالد 220 ولت بوده که به ‌راحتی می‌توان از برق شهری تک فاز آن را تأمین کرد . جهت جلوگیری از داغ کردن موتور هنگام استفاده مداوم و کاربری بالا ، بخشی از قیمت دستگاه آبمیوه گیری صنعتی هالد صرف تعبیه کردن سیستم تهویه در آن شده است که به خوبی موتور را خنک می‌کند . صفحات به کار برده شده در دستگاه آب هویج گیری هالد از نوع آلیاژی هستند که در مقابل اسیدهای موجود در میوه‌ها کاملا ضدفرسایش می‌باشند .

این آلیاژ که از نوع استیل هم می‌باشد بی‌تأثیر در قیمت دستگاه آبمیوه گیری هالد نبوده است ؛ چرا که تمام قسمت‌های این نمونه از آب هویج گیری را شامل می‌شود ، از جمله بدنه ، تیغه و توری . ضمن آنکه تمام اجزای آب هویج گیری هالد قابلیت جدا شدن دارند و به‌ آسانی می‌توان آن‌ها را برای نظافت بیشتر شست . نکاتی بس مهم در مورد چگونه آبمیوه گیری صنعتی را بشوریم وجود دارد که به درست شستن قطعات آبمیوه گیری صنعتی هالد کمک شایانی می کند . پس حتما این نکات را رعایت نمایید تا طول عمر مفید دستگاه آب هویج گیری هالد افزایش یابد .

بدنه دستگاه آب هویج گیری ایرانی هالد تماما از استیل ضدزنگ ساخته شده که هم بهداشتی بوده و هم ظاهری زیبا به آن بخشیده است . حتی جنس اجزای داخلی و حساس آب هویج گیری هالد مانند بدنه و تیغه و توری که تماس مستقیمی با میوه‌ها دارند ، استیل 304 بوده تا مسائل بهداشتی در این دستگاه به‌ طور کامل رعایت شده باشد .

نکته قابل توجه در ساخت دستگاه آب هویج گیری هالد طراحی کلید روشن – خاموش آن است که به صورت ضدآب طراحی شده تا ایمنی آن دو چندان شود . شرکت هالد با اطمینان کامل به کیفیت و برتری محصول تولیدی خود ، به مدت یک سال گارانتی در نظر گرفته است و با ده سال خدمات گسترده پس از فروش دستگاه آب هویج گیری را پشتیبانی می کند .

موارد استفاده از دستگاه آب هویج گیری هالد :

از دستگاه آب هویج گیری هالد جهت آبگیری کلیه مرکبات و سبزیجات مانند هویج – کیوی – چغندر – انگور – انار دانه شده – پرتغال پوست کنده – سیر – پیاز – کرفس – زنجبیل و سایر سبزیجات دیگر نیز می توان استفاده کرده و با توجه به صنعتی و نیمه صنعتی بودن دستگاه آب هویج گیری بسیار مناسب برای مکان های آبمیوه فروشی ، بستنی فروشی ، رستوران ها ، هتل ها ، تهیه غذا و حتی منازل و بسیاری دیگر از مشاغل مورد استفاده می باشد . همینطور که می دانیم یک آبمیوه گیری برقی مناسب در شرایط عادی باید بتواند بیش از ۵۰ درصد وزن میوه ها به شما آب میوه تحویل دهد . آب هویج گیری هالد به راحتی با بالاترین آبگیری و میزان خشک کردن 95 درصدی تفاله ی میوه ، بهترین آب میوه گیری صنعتی و نیمه صنعتی در حجم بالا و با قیمت بسیار مناسب برای کاربران می باشد .

خرید اینترنتی آب هویج گیری هالد از سایت دیجی اسکیل :

کارکردن با دستگاه آب هویج گیری هالد بسیار آسان بوده و کاملا بهداشتی عمل می کند . هم اکنون تهیه دستگاه آب هویج گیری هالد در سایت دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی رسمی شرکت هالد برای کاربران امکان پذیر بوده و پس از خرید به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر شرکتی سریعا به آدرس اعلام شده ارسال می گردد . دستگاه های آب هویج‌ گیری صنعتی هالد با توجه به حجم و نوع نیاز کاربران طراحی و تولید شده است و بیشترین امکانات و ویژگی های رایج و کاربردی را جهت آبگیری انواع میوجات و سبزیجات دارند . کاربران دیجی اسکیل می توانند با آسودگی و اطمینان کامل کلیه دستگاه ها را از نمایندگی آبمیوه گیری هالد تهیه نمایند . کاربران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانند با کارشناسان فروش دیجی اسکیل در ارتباط باشند .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

4 هفته ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago