مقالات

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور در گروه چرخ گوشت صنعتی ، تامین کننده ی تیغ و پنجره چرخ گوشت در سایز هایی نظیر تیغ و پنجره سالوادور 12 ، تیغ و پنجره 22 سالوادور ، تیغ و شبکه چرخ گوشت 32 سالوادور ، تیغ و پنجره 42 سالوادور و شبکه سالوادور 52 می باشد .

 

که پنجره یا شبکه ی سالوادور را به حدود 8 الی 10 نمره نظیر 2.0 ، 2.5 ، 3.0 ، 3.5 ، 4.5 ، 6.0 ، 8.0 ، 12.0 ، 20.0 و 22 تقسیم می نماید که به شبکه نخودی سالوادر ، پنجره کبریتی سالوادور ، پنجره سوزنی سالوادور معروف می باشند که مجددا سایز نخودی به نخودی ریز و درشت ، سایز سوزنی به سوزنی ریز و درشت و کبریتی نیز به سایز کبریتی ریز و درشت تقسیم می گردد .

 

 

اطلاعاتی در مورد تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ساخت کشور ایتالیا می باشد که به سالوادور ایتالیا معرفی می باشد ، البته همانند تمامی کالا های وارداتی که از کشور های اصلی مانند ایتالیا و آلمان وارد ایران می گردند ، تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور نیز در دو نمونه ی سالوادور چین و سالودور ایتالیا عرضه می گردد .

 

از آنجایی که قیمت تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ایتالیا بالا است ، نمونه ی سالوادور چین نیز دارای کیفیت نسبی بوده و قیمت تیغ و شبکه سالوادور چین یک سوم قیمت سالوادور ایتالیا است ، که فروش قابل توجهی دارد ، از طرفی برای عمومی از خریداران همین نام سالوادور کافی بوده و به چین یا ایتالیا بودن سالوادور اهمیتی نمی دهند .

 

جنس تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ایتالیا از جنس استیل نگیر بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد ، و جنس تیغ و شبکه سالوادور چین نیز از جنس استیل بوده که یه مقدار گیرایی را داشته و کیفیتی کمتر از سالوادور ایتالیایی برخوردار است .

 

 

علت آسیب تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور چیست ؟

 

در چرخ گوشت صنعتی اولین قسمتی که دچار آسیب خوردگی و له شدگی می گردد تیغ و پنجره می باشند زیرا این دو قسمت در چرخ گوشت های صنعتی به صورت اتومات طراحی شده اند و در همزمان با کارکرد یکدیگر را تیز می نمایند و دارای تیز کنندگی خودکار می باشند .

 

این امر موجب می گردد که در طولانی مدت تیغ و پنجر نازک شده و از کار بیافتد این امر خورندگی در تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ایتالیا به نسبت تیغ و پنجره سالوادور چین زمان بیشتری طول می کشد و این آسیب سالوادور چین را زودتر از بین می برد .

 

 

نکات مهم در هنگام خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور را بدانید !

 

در زمان خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ایتالیا و نیز چین توجه گردد بهتر است هر دست تیغ و شبکه یا پنجره را به همراه هم خریداری و استفاده کنند و از استفاده تیغ و پنجره های متفاوت خودداری نمایند زیرا زمانی که یک تیغ و پنجره به همراه هم شروع به استفاده می گردد در حین کار به حالت یکدیگر در آمده و مدت زمان بیشتری قابل استفاده است .

 

اما به طور مثال زمانی که یک تیغ سالوادور با یک پنجره نخودی سالوادور استفاده می گردد و بعد تیغ را با یک شبکه کبریتی استفاده کنند به دلیل حالتی که از پنجره ابتدایی در تیغ به جا مانده پنجره ی دوم ، تیغ و حتی خود پنجره را از بین برده و پروسه ی خرید تیغ و پنجره سالوادور ایتالیا و یا چین را نزدیک تر می نماید .

 

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور در چرخ گوشت الکتروکار استفاده می شود :

 

در چرخ گوشت الکتروکار از تیغ و پنجره ی سالوادور استفاده می گردد ، البته در چرخ گوشت الکترو کار دو مدل تیغ و پنجره سالوادور ایتالیا که محصولی از کشور ایتالیا است و نیز تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور چین استفاده می گردد که در زمان خرید چرخ گوشت به سفارش خریدار انتخاب می گردد .

 

از نظر قیمت بین تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور ایتالیایی و چینی نیز در این دو مدل حدودا یک اختلاف قیمتی وجود دارد و کاربران بیشتر به استفاده از سالوادور چین تمایل نشان می دهند ، این از آمار خرید تیغ و پنجره ی سالوادور ایتالیا به نسبت سالوادور چین کاملا مشهود است .

 

در قسمت پنجره های نیز تمایز دیگری نیز وجود دارد که به پنجره ی تک شیار و پنجره دو شیار معروف است و در خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور باید به آن توجه نمود .

 

 

خرید تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور از فروشگاه دیجی اسکیل :

 

دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار در استان تهران و استان البرز تخصصی ترین مرکز خرید چرخ گوشت الکتروکار می باشد . ارائه گارانتی اصلی و مشاوره در زمینه خرید و فروش چرخ گوشت یکی دیگر از خدمات فروشگاه دیجی اسکیل می باشد .

 

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار سبب رفاه بیشتر برای مشتریان می گردد . شرکت دیجی اسکیل با ارسال دستگاه چرخ گوشت الکتروکار در مدل های متنوع متناسب با شغل و نیاز کاربران خود به سراسر ایران برای تمامی مشتریان خریدی آسان ، سریع و مطمئن را فراهم می نماید .

 

شما عزیزان می توانید با دریافت بهترین مشاوره از کارشناسان ارشد فروش دیجی اسکیل خریدی مطمئن داشته باشید .

 

 

تعمیر چرخ گوشت الکتروکار جز کارهایی است که  نیاز به تخصص بسیار دارد ، از طرفی دارندگان این دستگاه در هنگام خرید بایستی به خدمات پس از فروش آن توجه نمایند .

 

چرخ گوشت ایستاده الکتروکار یکی از تولیدات بی نظیر و پر کاربرد در عرصه ی چرخ گوشت صنعتی است که در مقایسه با کارایی بالا از قیمت مناسبی برخوردار است تولید این دستگاه با هدف ارائه ی کیفیت ، رضایت مندی مشتریان و نیز دستیابی به سهم عظیمی از بازار سیستم های برش مواد غذایی توسط مهندسان مجرب و متخصص ایرانی صورت گرفته است .

 

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

4 هفته ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago