مقالات

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی که امروزه با توجه به افزایش کسب و کار ها و همچنین مشاغل خانگی این اسم را زیاد می شنویم ، به جرات می توان گفت که امروزه بسته بندی در تمام مشاغل و صنعت تولید وارد شده نقشی بسیار مهم و کاربری را دارد .

دستگاه بسته بندی تاثیر بسزایی در فروش محصول داشته و دارد که هر روز این نیاز بیشتر و بیشتر می شود زیرا خریداران بیشتر از گذشته به نوع و نحوه بسته بندی محصولات توجه می کنند و یکی از فاکتور های مهم خود را در خرید قرار می دهند .

البته می توان به این نکته هم اشاره کرد که باتوجه به اینترنتی شدن فروش محصولات و خرید از طریق وبسایت های فروشگاهی تاثیر این امر و توجه مشتریان را چند برابر کرده است .

البته می توان به این مورد هم اشاره کرد که بسته بندی خوب در مواد خوراکی مانند حبوبات ، قارچ ، آجیل ، خشکبار ، گوشت ، مرغ ، ماهی ، سبزیجات و غیره… باعث جلوگیری از فاسد شدن زود هنگام و نگهداری طولانی مواد غذایی مورد نظر می شود .

انواع دستگاه بسته بندی | دیجی اسکیل

تجهیزات دستگاه بسته بندی در مدل ها و سایز های بسیار زیادی وجود دارد که باتوجه به نیاز خود می توانید آنها ها را برای بسته بندی انتخاب و تهیه کنید . در وب سایت دیجی اسکیل دستگاه بسته بندی به قسمت های مختلفی تقسیم بندی شده است تا براحتی بتوان دستگاه بسته بندی مورد نظر را جستجو و پیدا کرد که در زیر دسته های مختلف را معرفی می کنیم .

دستگاه بسته بندی دوخت پلاستیک

دستگاه بسته بندی دوخت پلاست نیز تنوع محصول زیادی دارد از جمله : دستگاه دوخت پدالی که مناسب برای بسته بندی و دوخت بر روی پلاستیک ، فویل ، آلومنیوم ، پلی اتیلن ، پلی استر و غیره… که برای استفاده در بسته بندی حبوبات ، قند ، شکر، ماکارونی ، مواد پودری وغیره… می باشد . همچنین دستگاه دوخت پدالی در سایز های 20 ، 30 ، 40 ،50 سانت می باشند .

علاوه بر دستگاه دوخت پدالی ، نوع دیگر از دستگاه بسته بندی دوخت پلاست رومیزی وجود دارد که عملکرد آن بصورت رومیزی می باشد با این تفاوت که قدرت و قیمت این نوع دستگاه نسبت به دستگاه پدالی کمتر می باشد . پیشنهاد فروشگاه دیجی اسکیل به کاربران گرامی استفاده از دستگاه دوخت پلاست سپهر الکتروتکنیک که یک برند برتر ایرانی می باشد، است .

یکی دیگر از دستگاه بسته بندی دوخت جهت بسته بندی انواع محصولات ، دستگاه دوخت ریلی می باشد که اتوماتیک بوده و کار با این دستگاه بسیار راحت می باشد همچنین برخی از مدل های دوخت ریلی همراه با تاریخ زن می باشد که علاوه بر دوخت بسته بندی تاریخ و قیمت را نیز برروی بسته بندی درج می کند .

کاربران گرامی فروشگاه دیجی اسکیل نیز می توانید با توجه به نیاز خود هرکدام از دستگاه بسته بندی دوخت خانگی ، نیمه صنعتی ، صنعتی را انتخاب و تهیه نمایید .

دستگاه بسته بندی سلفون کش

دستگاه سلفون کش از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات دستگاه بسته بندی می باشد . این محصول یکی از دستگاه های پرکاربرد بسته بندی در خانه ، کارگاه ها ، کارخانجات ، فروشگاه های زنجیره ای وغیره … است . دستگاه بسته بندی سلفون کش نیز مانند سایر دستگاه های مدل های مختلفی دارد که عبارتند از :

دستگاه سلفون کش رومیزی تمام استیل ( استیل بگیر و استیل نگیر و استیل ساده ) که برقی می باشد . این دستگاه مناسب جهت بسته بندی و سلفون کشی انواع شیرینی ، سالاد ، بسته بندی قارچ وغیره… است .

نوع دیگر دستگاه سلفون کش دستی که عملکرد آن بصورت دستی و بدون نیاز به برق می باشد و بیشتر مناسب برای کسب و کار هایی کوچک که احتیاج به سرعت عمل بالایی در انجام امر بسته بندی ندارند مثلا موارد مصرفی خانگی و موارد مشابه آن پیشنهاد می شود .

قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه بسته بندی نیز مانند سایر محصولات با توجه به تغییر قیمت مواد اولیه و دیگر عوامل دچار تغییر می شوند . دستگاه های بسته بندی در انواع مختلف با برندهای متنوعی تولید می شوند که با توجه به نوع و کارکرد دستگاه متفاوت می باشد و تمامی این موارد در قیمت نهایی دستگاه های بسته بندی تاثیر بسزای دارند ، کاربران با مراجعه به سایت دیجی اسکیل می توانید تمام مدل ها با قیمت را مشاهده نمایید .

چرا خرید دستگاه بسته بندی از دیجی اسکیل پیشنهاد می شود ؟!

تمام محصولات فروشگاه دیجی اسکیل بصورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می گردد .

دستگاه های معرفی شده توسط فروشگاه دیجی اسکیل تماما موجود می باشند .

سفارشات ثبت شده در فروشگاه دیجی اسکیل در تهران در کمتر از 2 ساعت و در شهرستان ها با فاصله یک روز با ضمانت سلامت و اصل بودن کالا به دستتان خواهد رساند .

همواره رسالت دیجی اسکیل مشاوره و فروش انواع دستگاه های بسته بندی است که به متقاضایان ، مشاوره های لازم جهت راه اندازی خطوط بسته بندی در انواع مختلف ارائه می نمایند . کارشناسان فروش متخصص دیجی اسکیل همراه شما خواهند بود تا اطلاعات را بصورت رایگان در این زمینه بصورت مستقیم به صاحبین مشاغل در هر ابعادی ( خانگی تا کارخانه ) ارائه نماید .

قیمت اره استخوان بر در فروشگاه دیجی اسکیل از بهترین متریال ساخته شده است . در صورتی که از این وسیله به شکل صحیح استفاده کنید و در نگهداری از آن ، نکات لازم را رعایت نمایید ، می توان از اره استخوان بر برای مدت طولانی با حفظ بهره وری استفاده کرد .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

1 ماه ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago