مقالات

سلفون کش رومیزی

سلفون کش رومیزی یک دستگاه برای بسته بندی و مراقبت از محصولات می باشد . سلفون کشی محصولات مزایای بسیاری به همراه داشته که از بین آن ها می توان به مواردی چون محافظت از رطوبت ، گرد و خاک و انسجام بسته ها اشاره نمود .

فروشگاه دیجی اسکیل از تامین کنندگان بزرگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد . برای استعلام قیمت این محصول و اطلاع از نحوه خرید با کارشناسان متخصص فروشگاه دیجی اسکیل تماس بگیرید .

مشخصات سلفون کش رومیزی :

دستگاه سلفون کش رومیزی با جنس بدنه استیل ، دارای دو غلتک برای چسباندن سلفون و یک قطعه استیل ضد زنگ است که این امکان را می دهد سلفون در هنگام بسته از زیر محصول عبور کرده و آن را بسته بندی کند . سیستم الکتریکی این دستگاه به این صورت است که صفحه الکتریکی آن به طور مداوم داغ می شود و دارای سیم برنده با ولتاژ پایین است که قبل از اینکه سلفون روی قسمت پایینی سینی بر روی صفحه داغ دوخته شود ، آن را برش می دهد.

مزیت استفاده از سلفون کش رومیزی :

همواره با مشکلات زیادی مانند پیدا کردن ابتدای رول ، برش سلفون و غیره… هنگام استفاده از سلفون روبرو شده‌اید که شاید این تجربه بارها و بارها هنگام بسته بندی ظروف غذا و میوه برای هر یک از ما اتفاق افتاده باشد . دستگاه بسته بندی سلفون کش کلیه این مشکلات را حل می‌کند و کاربرد آسان و ساده این دستگاه باعث شده دستگاه سلفون کش از لوازم حیاتی مشاغل مرتبط باشد.

نحوه استفاده از سلفون کش رومیزی :

دستگاه سلفون کش را روبروی خود قرار دهید و رول را داخل دستگاه قرار دهید . محافظ تیغه برش را بردارید . سپس لایه سلفون را با دست به سمت خود بکشید و پس از آنکه سلفون را بر روی ظرف کشیدید آن را با کمک تیغه دستگاه قطع کنید . پس از استفاده از دستگاه حتماً محافظ تیغه را دوباره بر روی دستگاه قرار دهید .

مشاغل مورد نیاز سلفون کش رومیزی کدامند ؟!

سلفون کش رومیزی دستگاهی پرکاربرد در قنادی ها ، رستوران ها ، کارگاه ها ، رستوران ها و کترینگ ها است . در اکثر رستوران ها و غذا بیرون برها برای بسته بندی کردن غذا و روکش کردن سینی ها و ظروف غذا از سلفون های مخصوصی که به نام استرچ کش معروف است ، استفاده می شود . برای کشیدن سلفون بر روی ظروف ، دستگاه مخصوص این کار که سلفون کش نام دارد به کار می رود .

کاربرد سلفون کش رومیزی :

سلفون کش ها در عرض های متفاوتی وجود دارند که برای بسته بندی یا همان سلفون کشی محصولات مختلف از قبیل محصولات گوشتی ، سبزیجات ، ماهی ، میوه ، بسته بندی انواع شرینی ، سالاد ، بسته بندی قارچ و غیره… مورد استفاده قرار می گیرند .

انواع دستگاه سلفون کش رومیزی :
  1. سلفون کش برش دستی
  2. سلفون کش برش برقی

نکات مهم در خرید سلفون کش رومیزی :

  • سلفون کش حرارتی از یک اتو و سینی تشکیل شده که باید از جنس تفلون باشند . در صورتی که این دو بخش از جنس تفلون نباشند ، پس از گرم شدن به یکدیگر می چسبند و سلفون به درستی برش نمی خورد .
  • جنس بدنه دستگاه بهتر است از استیل باشد تا در بسته بندی مواد غذایی مرطوب دچار زنگ زدگی نشود . البته در صورتی که قصد دارید از این دستگاه برای بسته بندی مواد خشک استفاده کنید نوع غیر استیل آن نیز مناسب است .
  • دستگاه سلفون کش در انواع مختلفی در بازار موجود است که با توجه به نوع کاربرد خود می توانید مدل های متنوعی را انتخاب کنید .
  • در صورتی که حجم بسته بندی بالایی را در روز نیاز دارید و با کمبود نیروی انسانی مواجه هستید بهتر است از دستگاه سلفون کش اتوماتیک استفاده کنید .

دستگاه سلفون کش رومیزی حرارتی TW-450E :

دستگاه سلفون کش خانگی رومیزی یا دستگاه استرچ کش دستی یکی از انواع دستگاه بسته بندی سلفون با کارایی و سرعت بالاست . دستگاه دارای دو مدل استیل و غیر استیل است که به اصطلاح عامیانه به دستگاه سلفون‌ زن «بگیر» و سلفون کش استیل نگیر TW-450E معروف است.

دستگاه سلفون کش حرارتی دارای سینی تفلون و همچنین برش سلفون المنتی است . معمولا توصیه می‌شود برای بسته بندی سلفون مواد غذایی خشک از دستگاه سلفون کش رنگی و برای مواد غذایی تر از دستگاه استیل استفاده گردد .

خرید سلفون کش رومیزی از فروشگاه دیجی اسکیل

برای آگاهی از قیمت انواع دستگاه سلفون کش می‌توانید با متخصصان ارشد فروشگاه دیجی اسکیل در تهران تماس بگیرد . ارسال به سراسر ایران امکان پذیر می باشد . ما در کنار شما خواهیم بود با مشاوره رایگان قبل از خرید و ارسال کالا برای شما و پشتیبانی آنلاین .

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

4 هفته ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago