مقالات

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی ( Industrial meat grinder ) از ابزار های مهم در جهت چرخ گیری گوشت در حجم زیاد است که با کاربری گسترده خود در صنایع بسیار ، یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی قلمداد می شود . چرخ گردن گوشت در مراکز تهیه غذا ، کبابی ها ، هتل ها و رستوران ها و غیره … کار آسانی نیست چرا که روزانه حجم زیادی از گوشت چرخ کرده برای تهیه انواع کباب و غیره … مورد نیاز قرار می گیرد . طبیعتا دستگاهی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد چرخ گوشت صنعتی است که در انواع مختلفی تولید می شود . چرخ گوشت صنعتی یکی از مهم ترین ابزار کار مراکز تهیه غذا است .

 

انواع چرخ گوشت صنعتی

 

چرخ گوشت صنعتی که در برندهای متنوعی تولید می شود روزانه حجم بالایی از گوشت مورد نیاز شما را به صورت چرخ کرده ارائه می دهد . این محصولات از نظر ظاهری به دو دسته چرخ گوشت رومیزی و چرخ گوشت ایستاده تقسیم می شوند .

 

 

در چرخ گوشت رومیزی الکتروکار از نام و ظاهر محصول برمی آید که با قرار گرفتن بر روی میز پیشخوان قابلیت استفاده را دارد . ابعاد این دستگاه بنابر مدل های مختلفی که ارائه داده ، متفاوت است . در مدل چرخ گوشت ایستاده ، دستگاه نیاز به فضای زیادی برای قرار گرفتن در محیط دارد چرا که همانطور که از ظاهر دستگاه مشخص است ، طراحی به سبک ایستاده دارد . در این مدل چرخ هایی در زیر دستگاه قرار گرفته که کار حمل و نقل را به راحت ترین شکل ممکن برقرار می سازد .

 

چرخ گوشت صنعتی در دو نوع گیربکسی و تسمه ای در برندهای امگا ، الکتروکار، چگا، براکس و غیره … تولید می شود . در نوع گیربکسی این محصولات ، دستگاه با داشتن موتور پرقدرت می تواند بازدهی فقط از گوشت های چرخ شده را برای کاربر نمایش دهد . در نوع تسمه ای آن ها ، دستگاه علاوه بر چرخ گیری گوشت می تواند همراه آن مواد آبدار را نیز چرخ گیری کند که این مورد را بیشتر مناسب کبابی ها و سالن های غذایی می دانیم .

 

 

خرید چرخ گوشت صنعتی از نمایندگی دیجی اسکیل ؟؟؟

 

قطعا خرید چرخ گوشت صنعتی توسط نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار که همان سایت فروشگاهی دیجی اسکیل می باشد ، به عنوان نمایندگی مجاز و معتبر چرخ گوشت  قابل ارائه می باشد . چرخ گوشت صنعتی به صورت اصلی و غیر اصلی ارائه می شود که باید زمان خرید به آن توجه داشته باشید . قطعات چرخ گوشت صنعتی در دو نوع استیل و چدنی ارائه می شود که انتخاب آن به دلخواه مشتری می باشد .

 

چرخ گوشت صنعتی الکتروکار

 

دیجی اسکیل نمایندگی فروش و تعمیر چرخ گوشت الکتروکار با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تجهیزات آشپرخانه صنعتی فعالیت خود را به فروش و تعمیر چرخ گوشت الکتروکار اختصاص داده است . انتخاب و خرید قطعات چرخ گوشت صنعتی باید با بررسی مواردی نظیر اصل بودن قطعات ، دارا بودن گارانتی و کیفیت و طول عمر آن صورت پذیرد .

 

انواع قطعات چرخ گوشت صنعتی

از جمله قطعات چرخ گوشت صنعتی شامل :

– گلویی چرخ گوشت صنعتی

– مارپیچ چرخ گوشت های صنعتی
– طوقه چرخ گوشت های صنعتی

– تیغ و پنجره چرخ گوشت صنعتی

– موتور چرخ گوشت های صنعتی
– گیربکس چرخ گوشت های صنعتی
– تسمه چرخ گوشت های صنعتی
– و غیره …. می باشد .

 

 

کلام آخر درباره ی چرخ گوشت صنعتی

 

در واقع چرخ گوشت صنعتی ( Industrial meat grinder ) وسیله ای در جهت چرخ گزفتن گوشت در حجم بالایی می باشد که نسبت به نمونه های خانگی پرقدرت تر و پرسرعت تر عمل می کنند . نمونه صنعتی این محصولات ابعاد بزرگ تری دارد و در روز بازدهی بیشتری را برای کاربر ایجاد می نماید . مقاومت در آن ها نیز مثال زدنیست چرا که بر اساس کاربرد آن ها که برای مصارف صنعتی استفاده می شود ، این محصولات از جنس مقاوم و بادوامی ساخته می شود .

وجود تیغه و بدنه استیل و یا نیمه استیل ، گواهی بر این تضمین است . فروشگاه ها ، قصابی ها ، مراکز پروتئینی ، کارخانجات ، رستوران ها و هتل ها و بسیاری از مشاغل دیگر می توانند با خرید چرخ گوشت های صنعتی ، بهترین خروجی را در پیش داشته باشند و کسب و کار خود را رونق ببخشند ! چرخ گوشت های صنعتی الکتروکار در سایز های 12 ، 22 ، 32 ، 42 و در نهایت 52 تولید می شود . که این نمره تعیین کننده حجم خروجی گوشت مورد نیاز در روز می باشد .

 

 

کارشناسان فروش ما در سایت دیجی اسکیل قصد آشنایی بیشتر شما را با مدل های مختلف چرخ گوشت های صنعتی الکتروکار را دارند ، اگر فکر می کنید تنوع بالای محصولات ممکن است شما را سردرگم کند با ما در ارتباط باشید تا شما را در انتخاب بهترین محصول کمک کنیم .

 

شکی

Recent Posts

آسیاب الاکلنگی آسان توس 09125774170

آسیاب الاکلنگی آسان توس یکی از اختراعات بی نظیر شرکت آسان توس شرق یک شرکت ایرانی، توسط مجرب ترین مهندسین…

4 هفته ago

دستگاه آسیاب شکر | فروشگاه دیجی اسکیل 66086112-021

دستگاه آسیاب شکر برای تهیه پودر شکر و پودر قند در منزل، عطاری، قنادی، کیک و شیرینی پزی و امثال…

10 ماه ago

آسیاب هل در منزل | کاشت هل در خانه 09122076310

آسیاب هل در منزل و کاشت هل در خانه را می توانید در این مطلب بخوانید. هل بعد از زعفران…

10 ماه ago

ترازو محک مدل 16000AP

ترازو محک مدل 16000AP در دو وزن 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم ، یک نوع دیگر از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی…

1 سال ago

ترازو محک مدل 16000A

ترازو محک مدل 16000A یکی از انواع ترازوهای دیجیتال محک است که ترکیبی از ترازوهای 15000پلاس و 15000AP محسوب می…

1 سال ago

ترازو فروشگاهی کمری 09125774170

ترازو فروشگاهی کمری چینی از ارزان ترین ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی موجود در بازار است. ترازویی برای استفاده در سوپرمارکت های…

1 سال ago