مقالات

اره استخوان بر الکتروکار

اره استخوان بر الکتروکار

اره استخوان بر الکتروکار از محبوب ترین محصولات شرکت ایرانی الکتروکار می باشد که در زمینه تولید و واردات تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت دارد . اره استخوان بر الکتروکار از دیگر دستگاه هایی است که این شرکت واردات می کند . اره استخوان بر الکتروکار دستگاه های الزامی می باشد که باید در هر آشپزخانه صنعتی حضور داشته باشد .

این دستگاه ها از نظر: قدرت موتور ، طول تیغه ، طراحی و بازدهی با یک دیگر متفاوت می باشند .  طول تیغه های آن ها در 165 و 185 سانتی متر طراحی و تولید شده است که که نشان دهنده توان در برش هر دستگاه می باشد . قدرت موتوری که برای این محصولات تعیین شده از 1.5 اسب بخار بیشتر می باشد این یعنی نمی توان کیفیت برش آن را نادیده گرفت .

اره استخوان بر الکتروکار

برق مصرفی آن ها برق 220 ولت شهری می باشد . بدنه مقاوم و کیفیت کار بالا از قابلیت های چشم گیری می باشد که می توانید برای خرید این محصولات آن ها را در نظر بگیرید . اره استخوان بر الکتروکار یا در اصطلاح کوتاه تر استخوان بر ، دستگاهی کاملا صنعتی است که در کشتارگاه ها و مراکز عرضه گوشت قرمز برای برش دادن گوشت استفاده می شود .

این دستگاه با داشتن اره های بلند و بران بعضا برای برش دادن گوشت های یخ زده و حتی با استخوان نیز به کار می رود . اره استخوان بر الکتروکار با عرضه این محصول در سه مدل سعی داشته است تا بخشی از بازار این دستگاه صنعتی را از آن خود کند . سطح کیفی اره استخوان بر الکتروکار نزدیک به دیگر مدل های موجود است و این امر را می توان از مقایسه میزان قدرت موتور و طول تیغه و سرعت برش دریافت .

اره استخوان بر الکتروکار

خرید اره استخوان بر الکتروکار از فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل

شرکت الکتروکار که کار واردات و عرضه مجموعه گسترده ای از تجهیزات آشپزخانه صنعتی را بر عهده دارد ، اره استخوان بر الکتروکار را نیز به عنوانی یکی از دسته های این مجموعه عرضه می کند . استخوان بر الکتروکار با داشتن استانداردهای لازم برای به کار گرفته شدن در کشتارگاه ها و کارخانه های توزیع گوشت ، می تواند یکی از انتخاب های هوشمندانه برای خرید استخوان بر باشد .

دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی اره استخوان بر الکتروکار در استان تهران و استان البرز تخصصی ترین مرکز خرید استخوان بر الکتروکار می باشد . ارائه گارانتی اصلی و مشاوره در زمینه خرید و فروش استخوان بر یکی دیگر از خدمات فروشگاه دیجی اسکیل می باشد . شما عزیزان می توانید با دریافت بهترین مشاوره از کارشناسان ارشد فروش دیجی اسکیل خریدی مطمئن داشته باشید .

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار سبب رفاه بیشتر برای مشتریان می گردد . شرکت دیجی اسکیل با ارسال دستگاه چرخ گوشت الکتروکار در 20 مدل متنوع متناسب با شغل و نیاز کاربران خود به سراسر ایران برای تمامی مشتریان خریدی آسان ، سریع و مطمئن را فراهم می نماید .

اره استخوان بر الکتروکار

انواع اره استخوان بر الکتروکار | دیجی اسکیل

انواع استخوان بر الکتروکار مشتمل بر 3 مدل است که با اندازه های مختلف در تیغه و عرشه ، سرعت متفاوت ، جوابگوی نیازهای متفاوتی خواهد بود . عموما تمامی دستگاه های استخوان بر در یک قالب طراحی و ساخته می شوند و تفاوت در اندازه ها و قدرت و سرعت می تواند تعیین کننده انواع استخوان بر الکتروکار باشد .

کاربرد اره استخوان بر الکتروکار :

استخوان بر الکتروکار یکی از دسته های تولیدی شرکت الکتروکار تمدن نژاد است . دستگاهی برای برش دادن گوشت یخ زده یا استخوان دار که به درد کشتارگاه ها و واحدهای صنعتی توزیع گوشت می خورد . بیشتر برای بریدن گوشت مورد استفاده قرار می گیرد و زمینه مصرفی مراکز و مشاغل صنعتی مانند : کشتارگاه ها ، مراکز توزیع گوشت یا فراورده های گوشتی و شیلاتی ، گوشت های یخ زده و دارای استخوان ، کارخانه های تهیه و توزیع گوشت ، قصابی های بزرگ رستوران ها ، هتل ها، فروشگاه های پروتئینی ، بیمارستان هاو غیره… است .

قیمت اره استخوان بر الکتروکار :

اگر بخواهیم قیمت استخوان بر الکتروکار را با نمونه های خارجی مقایسه کنیم ، باید به اختلاف آشکار قیمت اشاره کنیم . با این توصیف خرید استخوان بر الکتروکار با صرفه تر خواهد بود . می توانید برای اطلاع از قیمت استخوان بر الکتروکار با فروشگاه دیجی اسکیل تماس بگیرید تا علاوه بر دانستن قیمت ، درباره خرید بهترین نوع استخوان نیز مشاوره رایگان بگیرید .

چرا اره استخوان بر الکتروکار را از فروشگاه دیجی اسکیل خرید کنیم ؟

خرید و فروش استخوان بر الکتروکار در فروشگاه دیجی اسکیل می تواند به عادت شما بدل شود . بله ! قیمت های ارائه شده در دیجی اسکیل بر مبنای قیمت رقابتی است و این امر می تواند کاملا به سود خریدار تمام شود . برای خرید استخوان بر الکتروکار از کارشناسان دیجی اسکیل مشاوره بگیرید تا با آگاهی کامل خرید کنید . ما برای خرید بهتر و آگاهانه تر شما را راهنمایی خواهیم کرد .

اره استخوان بر الکتروکار

اره استخوان بر براکس یکی از محصولات با کیفیت و بینظیر شرکت براکس BURX یک شرکت ایرانی است که در زمینه تولید و واردات دستگاه‌های صنایع غذایی فعالیت می‌کند . اره استخوان بر براکس از کیفیت مطلوبی برخوردار است و با استفاده از آلیاژ آلومینیوم و پوشش آنودایز ، طول تیغه مناسب و قدرت معقول ، سعی کرده است دستگاهی با درجه کیفی بالا راهی بازار کند .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.