مقالات

اره استخوان بر امگا

اره استخوان بر امگا

اره استخوان بر امگا یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی ، کشتارگاه‌ها ، قصابی‌های بزرگ ، هتل ها ، کارخانجات و غیره… می باشد . دستگاهی مدرن که برای برش دادن انواع گوشت همراه با استخوان یا برش گوشت های منجمد استفاده می شود .

اره استخوان بر امگا

مشخصه اره استخوان بر امگا :

اره استخوان بر امگا نیز دارای مدل های متفاوتی می باشد .  عموما دستگاه اره استخوان بر امگا دارای دو محور است که تیغه روی آن سوار می‌شود . تیغه‌های دستگاه اره استخوان بر انعطاف‌پذیری بالایی دارند و در زمان استفاده با دو بازوی راهنما مسیر اصلی برش را طی می‌کنند . کار با این دستگاه سبب می‌شود انواع گوشت برش صافی داشته باشد . دستگاه برش گوشت دارای قطعات اصلی مانند میز کار یا عرشه ، تیغه و فک است .

دستگاه اره استخوان بر امگا در دو حالت برق مصرفی تک فاز و سه فاز نیز قابل استفاده اند .  جنس بدنه و قطعات این دسگتاه برش گوشت مخصوص این کار است و اغلب از استیل ضد زنگ برای ساخت عرشه و بدنه استفاده می شود تا نه‌تنها برابر رطوبت و آب مقاومت داشته باشد ، بلکه بهداشتی هم باشد.

به این ترتیب فولاد ضد زنگ (استیل) یکی از مهم ترین مواد اولیه برای ساخت انواع اره قصابی است و مدل های زیادی از دستگاه برش گوشت با این مواد اولیه ساخته می‌شوند . نوع تیغه دستگاه اره استخوان بر امگا یکی از مهم ترین عوامل در کیفیت برش گوشت بوده که در زمان خرید اره قصابی باید به آن توجه نمایید . عموما تیغه های ایتالیایی موجود در بازار را بهترین انواع تیغه برای دستگاه گوشت بری می دانند .

موتور دستگاه‌ اره استخوان بر در محفظه‌ای ایمن قرار دارند که هرکدام دارای گواهینامه‌های محافظتی می‌باشند . عموما انواع اره قصابی در برابر رطوبت مقاومت و ایمنی زیادی دارند و به‌ راحتی می‌توانید در هر مکانی از آنها استفاده کنید .

انواع اره استخوان بر امگا :

انواع دستگاه اره استخوان بر امگا شامل :  4 مدل به شرح زیر می باشد :

  • اره استخوان بر امگا مدل BS-182 با ارتفاع فک 35 سانتیمتر
  • اره استخوان بر امگا مدل BS155 با ارتفاع فک 20 سانتیمتر
  • اره استخوان بر امگا مدل BS165 با ارتفاع فک 30 سانتیمتر
  • اره استخوان بر صنعتی امگا سه فاز با ارتفاع فک 30 سانتیمتر

برای خرید انواع اره استخوان بر بصورت حضوری و غیرحضوری از فروشگاه دیجی اسکیل می‌توانید اقدام نمایید و اگر نیاز به راهنمایی بیشتری در زمینه خرید اینترنتی دستگاه اره استخوان بر داشتید با مشاوران مجرب دیجی اسکیل در تماس باشید .

اره استخوان بر امگا

قیمت اره استخوان بر امگا :

قیمت دستگاه اره استخوان بر یا دستگاه برش استخوان در نمایندگی امگا مناسب در نظر گرفته شده و شما با هر بودجه ای می توانید این دستگاه را در نرخ های گوناگون بخرید . قیمت دستگاه اره استخوان بر در مدل های مختلف با کارایی‌ها و قابلیت‌های مختلف ، متفاوت است . در دستگاه اره استخوان بر ضخامت برش قابل تنظیم بوده و دستگاه به‌راحتی تمیز می‌شود و می‌توانید تیغه دستگاه را جابجا کنید . موتور اره استخوان بر دارای تهویه بوده و همین‌طور از ترمز الکترونیکی برخوردار است و تمامی این موارد علاوه بر بیشتر کردن امنیت ، مستقیما بر قیمت دستگاه گوشت بری تاثیر می گذارند .

نکات قبل از خرید اره استخوان بر امگا :

برای خرید دستگاه اره استخوان بر باید به اندازه تیغه ، سرعت برش ، ارتفاع و عمق برش ، ایمنی بسیار ، قابلیت نظافت سریع ، کاربرد آسان ، طول عمر بالا ، قابلیت برش‌های صاف و یک اندازه ، تونایی برش گوشت منجمد و با استخوان که یک دستگاه می‌تواند ارائه دهد ، توجه کنید تا مطابق با نیازتان خرید کرده باشید . 6668

توجه : در زمان کار با انواع اره استخوان بری باید ایمنی را کاملاً رعایت کنید ، زیرا کار با اره استخوان بر بسیار خطرناک و حساس است و با کمی غفلت ممکن است دچار صدمات جبران‌ناپذیری شوید .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.