مقالات

انواع اره استخوان بر

انواع اره استخوان بر

انواع اره استخوان بر دستگاه هایی مدرن و مکانیزه هستند که با استفاده از حرکت دورانی تیغ اره نواری قادر به برش انواع گوشت با سرعت و دقت بسیار زیاد هستند ، دستگاه های اره استخوان بر دستگاه های بسیار مهمی برای ارائه سریع خدمات به مشتریان محسوب می شوند .

براحتی می توانند نیاز مشتریان انواع آشپرخانه های صنعتی ، کشتارگاه ها ، هتل ها ، شرکت های بسته بندی محصولات پروتئینی ، قصابی و موارد مشابه دیگر را برطرف نمایند ، در ادامه این مقاله از سری مقالات تخصصی دیجی اسکیل ما شما را با انواع اره استخوان بر و تیغ اره های آن آشنا خواهیم کرد .

انواع اره استخوان بر

انواع اره استخوان بر | فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل

انواع اره استخوان بر دارای تنوع زیادی می باشند و در سایز های مختلفی تولید می شوند ، انواع اره استخوان بر را با توجه به سایز می توان به سه گروه اصلی تقسیم بندی نمود . دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی انواع اره استخوان بر در استان تهران و استان البرز تخصصی ترین مرکز خرید استخوان بر می باشد .

ارائه گارانتی اصلی و مشاوره در زمینه خرید و فروش استخوان بر یکی دیگر از خدمات فروشگاه دیجی اسکیل می باشد . شما عزیزان می توانید با دریافت بهترین مشاوره از کارشناسان ارشد فروش دیجی اسکیل خریدی مطمئن داشته باشید .دو برند معروف انواع اره استخوان بر عبارتند از :

اره استخوان بر براکس

انواع اره استخوان بر

اره استخوان بر الکتروکار

انواع اره استخوان بر

اره استخوان بر رومیزی

از اره های استخوان بر رومیزی می توان در سوپر پروتئین ها ، آشپرخانه های تهیه غذا ، هتل ها ، قصابی ها و هایپر های کوچک استفاده نمود . این دستگاه ها را می توان بر روی پیشخوان و هرگونه میزی به راحتی با توجه به سایز کوچک خود استفاده نمود .

اره استخوان بر پایه دار

اره های استخوان بر پایه دار بطور معمول موتور قدرتمند تر و ابعاد بزرگتری نسبت به دستگاه های اره استخوان بر رومیزی دارند و برای استفاده در آشپرخانه های صنعتی ، رستوران های بزرگ ، کترینگ ها و هتل ها گزینه بسیار مناسبی می باشند . زمان کارکرد و توان موتور در این دستگاه ها نسبت به مدل رومیزی بیشتر می باشد .

اره استخوان بر صنعتی

همانطور که از نام اره های استخوان بر صنعتی مشخص است ، مناسب برای استفاده در شرکت های بسته بندی محصولات پروتئینی ، کشتارگاه ها ، شرکت های شیلات ، کشتارگاه ، هایپر های بزرگ و موارد مشابه دیگر می باشد . توان موتور این دستگاه ها بسیار بالا بوده و قابلیت کار مستمر و تحمل کار سخت را دارا می باشند .

انواع اره استخوان بر

نحوه عملکرد انواع اره استخوان بر

انواع اره استخوان بر عملکردی کاملاً مشابه با دستگاه اره نواری عمود بر دارد . دستگاه اره استخوان بر از دو فلکه تشکیل شده است که یکی از فلکه ها بصورت مستقیم یا از طریق تسمه به الکترو موتور دستگاه متصل شده است و نیروی حرکتی تیغ اره نواری را بصورت دورانی حول محور دو فلکه تامین می کند . تیغ اره های نواری دارای انعطاف پذیری بالا هستند و برای اینکه هنگام برش دچار تاب خوردگی و تغییر مسیر نشوند توسط دو بازو راهنما (گاید) در مسیر اصلی برش قرار داده می شوند و بصورت کاملاً صاف می توانند انواع گوشت را برش دهند .

نحوه کار با انواع اره استخوان بر

بطور معمول شرکت های سازنده دستگاه اره استخوان بر رابط کاربری بسیار ساده ای را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهند که معمولاً شامل سه دکمه شروع ، توقف و قطع اظطراری می باشد .

انواع اره استخوان بر

نحوه نگهداری از انواع اره استخوان بر

انواع اره استخوان بر نیاز به نگهداری خاص و ویژه ای ندارند ، فقط باید یکسری نکات را در نگهداری از آنها رعایت کنید . مهمترین نکته شستشو مستمر دستگاه برای حفظ سلامت مشتریان و عملکرد صحیح دستگاه می باشد ، نکته مهم دیگری که برای نگهداری از دستگاه می توانیم به آن اشاره کنیم عدم برخورد مستقیم آب با موتور دستگاه می باشد ، با این اینکه در صحبت های قبل اشاره کردیم موتور دستگاه دارای گواهی های محافظتی در برابر آب و رطوبت می باشد اما بسیار مهم است که هیچگونه تماس مستقیم و عمدی با آب نداشته باشند .

رعایت نکات ایمنی در حین کار با انواع استخوان بر

همانند دیگر دستگاه های برش صنعتی هنگام استفاده از انواع اره استخوان بر باید از هوشیاری کامل برخور دار باشید و هیچگونه داروی خواب آور و یا موادی که باعث کاهش هوشیاری شما می شود استفاده نکرده باشید . همیشه هنگام کار با دستگاه های برش از تجهیزات ایمنی مرتبط نظیر : دستکش های مخصوص ، پیشبند های چرمی ، عینک و ماسک های محافظ استفاده نمائید .

به هیچ عنوان بازوی محافظ (ابزار های هل دهنده) دستگاه را برندارید و بدون بازوی محافظ گوشت را برش ندهید . هنگام برش گوشت های استخوان دار برای جلوگیری از پرتاب خرده استخوان به چشم و صورت حتماً از عینک و یا ماسک های ایمنی استفاده نمائید .

هنگام بروز هرگونه ایراد نظیر قطع شدن ناگهانی دستگاه ، گیر کردن تیغ اره نواری درون دستگاه ، قطع شدن برق هنگام برش و موارد مشابه دیگر حتماً اتصال دستگاه از برق را قطع نمائید و بعد از رفع ایراد اتصال را دوباره برقرار نمائید .

تیغ اره های نواری برای حمل بهتر بصورت حلقه ارسال می شوند . حلقه های تیغ اره نواری دارای فشار بالایی هستند و هنگام باز شدن انرژی زیادی از خود خارج می کنند . بنابراین هنگام باز کردن تیغ اره نواری حتماٌ به کمک هر دو دست نقاط تحت فشار را کنترل نمائید .

انواع اره استخوان بر

مزایای استفاده از انواع اره استخوان بر

  • افزایش سرعت و بهبود عملکرد در ارائه خدمات به مشتریان
  • ایمنی بسیار بالا نسبت به دستگاه های قدیمی و سیستم های سنتی
  • کاملاً بهداشتی و ایمن نسبت به سیستم های قدیمی و سنتی
  • نظافت سریع و آسان به لطف بدنه های صاف و یکپارچه استیل
  • کاربری بسیار ساده و آسان
  • طول عمر بسیار بالا
  • قابلیت برش های صاف و یکپارچه انواع گوشت قرمز و سفید
  • قابلیت برش انواع استیک (به دستگاه های استیک بر نیز معروف می باشند.)
  • قابلیت تنظیم اندازه برش

انواع اره استخوان بر

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.