مقالات

خرید اره مرغ بر

خرید اره مرغ بر

خرید اره مرغ بر یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است  که باید انجام شود چرا که در آشپزخانه هر رستوران و فست فود استفاده می شود . خرید اره مرغ بر در بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما را با چالش قیمت و کیفیت رو به رو خواهد کرد .قیمت اره مرغ بر به کیفیت ساخت ، مرغوبیت قطعات و ضخامت ورق استیل وابسته است . خرید اره مرغ بر جهت برش انواع طیور از قبیل مرغ ، شتر مرغ ، بوقلمون ، گوشت و غیره… طراحی شده است . اره مرغ بری دستگاهی مخصوص برش دادن انواع مرغ های ریز و درشت است .

خرید اره مرغ بر

 

خرید اره مرغ بر :

خرید اره مرغ بر با تیغه 25 سانتیمتری و 30 سانتیمتری در فروشگاه دیجی اسکیل امکانپذیر می باشد .  دستگاه مرغ خرد کن دستگاهی ایده آل و تولیدی شگفت انگیز در بازار این گونه محصولات است که دارای قابلیت های ویژه و استاندارد و تیغه هایی از استیل ضد زنگ است و از آن جا که از استیل ساخته می شود هم شست و شوی راحتی داشته و هم از طول عمر بالایی برخوردار شده است .

موتور قدرتمند دستگاه مرغ بری نشانی از با کیفیت بودن و کارکرد درست دستگاه می دهد تا جهت جلب رضایت مصرف کننده برای خرید اره مرغ بری واقع گردد . قابلیت های ویژه ای مانند : سنسور دما و حفاظی از جنس فلکسی روی تیغه است تا از سوانحی که سبب آسیب رسیدن به دست و دستگاه می شود ، جلوگیری به عمل آید . کاربردی بودن مرغ خرد کن را می توان در موتور موتوژن آن مشاهده کرد که نشان از مرغوب شدن آن را می ده.

دستگاه مرغ بری پرکاربرد با پوششی از بهترین مواد ساخته می شود تا کیفیت را در این دستگاه افزایش دهد . قدرت موتور ، ابعاد ، وزن و دیگر موارد با توجه به نوع دستگاه و برند متغیر خواهد شد . طراحی حرفه ای و تیغه های قرار داده شده بر روی این محصولات که از نوع استیل و تیز هستند ، مناسب برای برش گوشت طراحی شده اند و با ایمنی بالا مانع از آسیاب رسیدن های احتمالی خواهند شد . تمامی قطعات بکار رفته در دستگاه ها ی مرغ بر را طوری طراحی کرده اند که از بهترین متریال ساخت باشد تا شست و شوی راحتی از نظر بهداشتی در پیش داشته باشد .

خرید اره مرغ بر

خرید اره مرغ بر برای چه مشاغلی لازم است ؟

دستگاه مرغ خرد کن یک محصول کاربردی جهت استفاده در فروشگاه های فرآورده های گوشتی ، قصابی ها هتل ها ، رستوران ها ، مطبخ ها ، کترینگ ها و کارخانجات بسته بندی مرغ و گوشت است ، از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به داشتن محافظ دست جهت ایمنی در کار و نیز سوئیچ های ایمنی قطع کننده جریان برق اشاره نمود که خطرات احتمالی را به حداقل رسانده است . طراحی دقیق و منحصر به فرد این محصول در کنار تیغه استیل از آسیب رسیدن به گوشت مرغ جلوگیری می کند و برش های تمیز و یک دستی را به کاربر ارائه می دهد .

خرید اره مرغ بر

خرید اره مرغ بر امگا از فروشگاه دیجی اسکیل :

 

شرکت ایرانی امگا دو نمونه از دستگاه مرغ خرد کن امگا را طراحی و تولید کرده و سعی کرده است تا با دادن تنوع به این دو دستگاه ، نیازهایی را باید در مکان های مرتبط رفع شود ، برطرف کند . از ویژگی هایی که می توان در خرید اره مرغ بر امگا گفت بدنه تمام استیل این محصولات و کاربری ساده آنهاست که امکان بهره بردن از آن را برای هر مجموعه ای ممکن می کند .

درباره دستگاه هایی که به طور مستقیم با گوشت و مواد خوراکی سروکار دارند ، مهمترین مساله رعایت بهداشت است . که اره مرغ بری امگا با ساخت این دستگاه ها از آلیاژ استیل توانسته این انتظار را برای صاحبین مشاغل گوناگون برآورده سازد .

در عین حال داشتن موتورهایی که از قدرت کافی برخودارند ، و تیغه هایی برنده ، در کنار سوئیچ امنیتی برا ارتقای سطح ایمنی دستگاه ، مرغ خرد کن امگا را به نمونه ای لایق و درخور توجه از یک تولید داخلی تبدیل کرده است . برای خرید اره مرغ بر امگا و اطلاع از قیمت مرغ خرد کن امگا با ما تماس بگیرید .

فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان یکی از مراکز عمده فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی شرایط مناسب خرید اره مرغ بر را برای شما فراهم آورده است . خرید اره مرغ بر در فروشگاه دیجی اسکیل می تواند به دو صورت آنلاین و حضوری انجام شود . در عین حال مشاورین ما می توانند شما را به صورت تلفنی و حضوری ، برای خریدی آگاهانه تر راهنمایی کنند .

خرید اره مرغ بر

قیمت خرید اره مرغ بری :

تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی چنانچه قصد تولید تجهیزات با کیفیت داشته باشند می توانند با در نظر گرفتن یک سود متعارف ، تجهیزات رستوران و تجهیزات فست فود مرغوب با قیمت متناسب و معقول به بازار ارائه نمایند . لازم بذکر است اغلب تجهیزات آشپزخانه صنعتی به صورت سفارشی تولید می شوند .

تولید این تجهیزات نیازمند دانش و تخصص کارشناسان بخش طراحی و تولید می باشد . در این فرآیند ابتدا با توجه به شرایط محیطی فضای در نظر گرفته شده برای آشپزخانه ، طراحی آشپزخانه صنعتی به صورت ارگونومیک انجام خواهد شد . سپس مطابق با پلان و چیدمان تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ابعاد مورد نیاز با حفظ کارایی طراحی و تولید خواهند شد .

خرید اره مرغ بر

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.