مقالات

دستگاه بیفتک زن الکتروکار 02166086112

دستگاه بیفتک زن الکتروکار

دستگاه بیفتک زن الکتروکار یکی از محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در هتل ها و رستوران ها است که با نرم کردن گوشت و شکیل کردن آن تجربه یک طعم لذیذ را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد .  دستگاه بیفتک زن الکتروکار از جنس استیل ساخته م یشود که در آن تعداد زیادی تیغه های تیز به کار رفته که با چرخاندن اهرم توسط نیروی انسانی ، مقادیر گوشت گوساله ، گوسفند ، مرغ و غیره… توسط تیغه ها نرم و آماده طبخ خواهند شد .

دستگاه بیفتک زن الکتروکار با در نظر گرفتن قیمت ایده آل و کیفیت بالا یکی از پرفروشترین محصولات شرکت الکتروکار می باشند که با استقبال بالایی رو برو گردیده است . این محصول در دو مدل دستی و برقی قابل ارائه است که با توجه به حجم کاری مجموعه انتخاب می شوند . ما در این مقاله شما را با انواع دستگاه بیفتک زن الکتروکار و ویژگی های آن آشنا می کنیم .

دستگاه بیفتک زن الکتروکار

انواع دستگاه بیفتک زن الکتروکار :

بیفتک زن برقی الکتروکار :

دستگاه بیفتک زن برقی الکتروکار از بدنه‌ای بسیار با کیفیت و پوشیده از استیل ساخته شده است که استحکام بالایی را در کنار قابلیت تمیز شوندگی بسیار آسان برای آن به ارمغان آورده است . سرعت بسیار مناسب دستگاه بیفتک زن الکتروکار برقی وجه تمایز آن با نوع دستی تبدیل شده و سرعتی به‌ مراتب بالاتر دارد .

درون دریچه این دستگاه تعداد زیادی تیغه تعبیه شده تا به کمک آنها بتوان گوشت را به صورت یک دست بیفتک کرد و هم چنین دارای پایه های مقاوم و ضد لغزش می باشد که می تواند برای بالا بردن دقت کار کمک شایانی کند . دستگاه بیفتک زن برقی الکتروکار مدل ELB43 یک دستگاه تمام اتوماتیک است . دستگاه بیفتک زن الکتروکار با قدرت موتور 0/5 اسب بخار و باعث می شود که دستگاه در هنگام کارکردن مشکلی برای دستگاه پیش نیاید و همچنین این محصول توانایی بیفتک کردن 100 کیلوگرم گوشت را در هر ساعت دارد .

دستگاه بیفتک زن الکتروکار

جنس تیغه های این بیفتک زن از آلیاژ استیل سالوادور ایتالیا می باشد و به راحتی کند نمی شود . این دستگاه کاربردی در آشپزی برای شکل دادن به گوشت مورد استفاده قرار می گیرد و این موضوع به پخت بهتر گوشت کمک می کند . جنس پره های این محصول از استیل 304 سالوادور ایتالیا با برش لیزری می باشد .

این دستگاه دارای 6 عدد تیغه می باشد و ولتاژ این دستگاه 220 ولت تک فاز می باشد . از لحاظ شکل ظاهری نیز دستگاه بیفتک زن الکتروکار برقی تقریبا شبیه به نوع دستی است اما از گلویی بلندتر و دهنه‌ای گشادتر برخوردار است . تفاوتی ندارد که با دستگاه بیفتک زن برقی الکتروکار ، گوشت چه حیوانی را شیاردار و نرم می‌کنید ، زیرا با قدرت بالای خود برای نرم کردن گوشت با بافت بسیار سخت نیز مناسب است .

بیفتک زن دستی الکتروکار :

دستگاه بیفتک زن دستی الکتروکار از جنس استیل ضد زنگ و ضد آب ساخته شده است و بدون نیاز به نیروی برق کارایی خواهد داشت . این دستگاه بصورت دستی عمل می کند و استفاده از آن بسیار آسان خواهد بود و نیاز به آموزش چندانی نخواهد داشت .

استفاده از تیغه های بیشمار در ساخت این دستگاه حرف اول را میزند اما خبر خوش این است که الکتروکار در ساخت این محصول پر طرفدار خود کاملا نکات ایمنی را رعایت کرده است تا آسیبی به نیروی انسانی در حین کار وارد نشود . دسته گوشت هایی که بیفتک زن الکتروکار قادر به عبور دادن از میان تیغه هایش است ، از گوشت گاو و گوساله تا گوشت مرغ و ماهی را شامل می شود . عملکرد آسان این دستگاه سبک وزن ، که با اهرم صورت می گیرد ، سبب می شود تا نظر خریداران را جلب کند .

دستگاه بیفتک زن الکتروکار

بیفتک زن الکتروکار از جمله دستگاه هایی است که می توان برای تمیزکاری و شستشو قطعه هایش را از هم جدا کرد . بیفتک زن دستی الکتروکار دارای دو تیغه می باشد ، که مدل این تیغه ها عبارتند از  تیغه ای دسته دار و تیغه ای بدون دسته . پس از جدا کردن و شستن تیغه ها ، به هنگام سرهم بندی کردن دوباره آن ، ابتدا تیغه ای را که دسته دارد درون شیار قرار دهید و سپس تیغه بدون دسته را ، به یاد داشتن این نکته برای خریداران راهگشا خواهد بود .

طراحی این دستگاه همانند اغلب دستگاه های دستی به گونه ای است که اهرمی دستی ، کار اصلی را انجام می دهد . علاوه بر آن بیفتک زن دستی الکتروکار از یک دهانه ورودی و یک دهانه خروجی ، پایه ای به شکل U و تیغه ها که در میانه دستگاه جا گرفته اند ، تشکیل شده است . این مجموعه عملکردی آسان را برای کاربر به ارمغان آورده است و تنها با چرخاندن اهرم می توان گوشت مرغ ، گوشت گوساله ، گوشت ماهی و غیره… را برای طبخ مهیا کرد .

مزیت خرید دستگاه بیفتک زن الکتروکار :

دستگاه بیفتک زن الکتروکار

خدمات پس از فروش بسیار خوب دستگاه بیفتک زن الکتروکار یکی از بزرگترین مزیت‌های آن در کنار دیگر مزایا محسوب می‌گردد و می‌توان در صورت بروز هر گونه مشکل آن را برای تعمیر به نمایندگی واگذار نمود . بهتر است برای خرید دستگاه بیفتک زن الکتروکار شک به خود راه ندهید . شرکت الکتروکار تمدن نژاد یک شرکت ایرانی می باشد که بیفتک زن را یا یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش پشتیبانی می کند .

خرید دستگاه بیفتک زن الکتروکار از فروشگاه دیجی اسکیل :

دستگاه بیفتک زن الکتروکار

عرضه دستگاه بیفتک زن الکتروکار در فروشگاه دیجی اسکیل فرصتی مناسب برای متقاضیان این دستگاه است ، تا با اطمینان و اعتماد از ما خرید کنند . مجموعه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در ارتقا دهد .

رسالت اصلی مجموعه دیجی اسکیل  یک رسالت  موثر در زمینه ی  مقصود سازمان ، مشتریان ، كالاها و خدمات ، فلسفه وجودی و رعایت اصول اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی و تكنولوژی آن ها می باشد ، زیرا محصولات و تكنولوژی به مرور زمان تغییرمی كنند ولی نیازهای بازار همچنان پایدار خواهند ماند . رسالت مبتنی بر بازار ، وظایف سازمان را بر حسب نیازهای اساسی مشتری ، تعریف می كند .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.