مقالات

آسیاب تک فاز

آسیاب تک فاز

آسیاب تک فاز به دستگاه آسیابی گفته می شود که برای انجام عملیات آسیاب کردن و پودر کردن و کوبش و خردایش به برق شهری 220 ولت متصل می شود و اصولا به جهت استفاده از برق شهری بسیار مناسب برای انواع مشاغل می‌باشد. آسیاب‌های تک فاز نیمه صنعتی معمولا با دور 1400 ، 3000 ، 4200 به صورت کوبل مستقیم و یا تسمه ای ساخته می شوند که هر کدام مختص کارخاصی طراحی شده اند.

انواع آسیاب تک فاز

آسیاب تک فاز استندی نیمه صنعتی در چند مدل و چند مکانیزم طراحی و تولید می‌شود که عبارتند از:

  • آسیاب پره ای تک فاز
  • آسیاب پره دنده
  • آسیاب چکشی
  • آسیاب پین میل نیمه صنعتی تک فاز
  • آسیاب دیسکی
  • آسیاب سنگی تک فاز

خصوصیات آسیاب تک فاز

آسیاب های تک فاز معمولا دارای توری بوده و مصرف کننده می‌تواند سایز مورد نیاز خود را در آسیاب قرار دهد. آسیاب های نیمه صنعتی استندی معمولا با برق مصرفی تک فاز و 3 فاز ساخته می‌شود. آسیاب های پره ای و پره دنده تکفاز برای آسیاب کردن مواد چرب قابل استفاده است،

زیرا آسیاب‌های پره‌ای باد زیادی اینجاد نموده و از گرم شدن و چسبیدن مواد در داخل دستگاه جلو گیری می‌کنند. آسیاب پره ای تک فاز و پره دنده بصورت آسیاب برشی نیمه صنعتی عمل می‌کنند.

در این مدل خورد کردن ، به‌دلیل فشار وارده کمتر به مواد ، چربی آن‌ها خارج نمی‌شود و مواد به صورت عالی به پودر تبدیل می‌گردند به همین دلیل است که این آسیاب به آسیاب دانه‌های سخت و روغنی نیز معروف است.

آسیاب تک فاز

خصوصیات آسیاب تک فاز پره‌ای

  • باز دهی آسیاب های پره ای و پره دنده نیمه صنعتی از ساعتی 5 گیلوگرم تا 120 کیلو گرم متغیر میباشد و در مواد مخلتف و قدرت دستکاه این میزان بازدهی متغیر است.
  • مواد خشک و بسیار سخت را به آسانی آسیاب می کنند اما نه به صورت مداوم ، زیرا اصتحلاک آسیاب برای مواد خشک و سخت بالا می باشد. دلیل آن این است که برش دادن مواد خشک، باعث کند شدن تیغه می‌گردد ( دقیقا برش دادن یک جسم خشک با چاقو را در نظر بگیرید که چگونه چاقو تیغه اش ضعیف می‌شود.)

آسیاب تک فاز ؛ آسیاب پره دنده ای

  • برای آسیاب مواد سفت ، سخت و خشک نیز کاربرد دارد اما نه به صورت مدام.
  • دارای بازدهی متغیز بین ساعتی 5 کیلوگرم تا 120 کیلو گرم می باشد.

آسیاب تک فاز ؛ آسیاب چکشی

آسیاب چکشی تکفاز در ابعاد و قدرت‌های متفاوت ساخته می‌شود. این نوع آسیاب‌ها برای نیم‌کوب کردن مواد غذایی و آسیاب کردن خوراک دام کاربرد دارند. در آسیاب های چکشی از مکانیزم خاصی استفاده نشده است، زیرا یک محور دارای چند چکش می‌باشد و مواد بین چکش نیم کوب و یا پودر می‌شوند.

آسیاب تک فاز

 کاربردآسیاب تک فاز ؛ آسیاب چکشی

  1. آسیاب چکشی تک فاز ، در ابعاد و قدرت های متفاوت ساخته می شود .
  2. برای نیم‌کوب‌ کردن مواد غذایی و آسیاب کردن خوراک دام استفاده می‌شود.
  3. برای نیم کوب کردن موادی هم چون زرد چوبه ، گندم و …. کاربرد دارند. از این رو به آسیاب چکشی آسیاب پیش خردایش نیز گفته می‌شود که باید قبل از خط تولید آسیاب اصلی، گذاشته شود.
    مواد نیم کوب شده از آسیاب چکشی به آسیاب اصلی از قبیل پین میل یا آسیاب های اصلی میکرونیزه انتقال پیدا می‌کند.
  4. قابلیت تنظیم اندازه خروجی مواد که با استفاده از توری درون دستگاه، امکان پذیر است.
  5. دارای بازدهی از ساعتی 20 کیلوگرم تا 300 کیلو گرم در ساعت می باشد.
آسیاب تک فاز ؛ آسیاب پین میل نیمه صنعتی ( آسیاب مواد خشک و سخت )

آسیاب های پین میل نیمه صنعتی برای آسیاب کردن مواد خشک و سخت استفاده می‌شود. طراحی آسیاب طوری می‌باشد که مواد در داخل آسیاب ، بین پین ها و دنده خورشیدی کوبیده می‌شود.

مواد در صورت خرد شدن می‌توانند از ردیف‌های پر پین عبور کنند و کار چکش های داخل این دستگاه موادی که به اندازه مورد نیاز نرسیده باشد را به بالای آسیاب بٌرده تا عمل خردایش دوباره انجام بگیرد.

خرید انواع آسیاب تک فاز توس شکن خراسان در نمایندگی آسیاب برقی توس شکن خراسان پیشنهاد ویژه ما برای مشتریان عزیزمان است.

آسیاب تک فاز

خرید آسیاب تک فاز

اگر نیاز به یک دستگاه آسیاب قدرتمند برای کسب و کار خود دارید که از قدرت خوبی برخوردار باشد، دستگاه آسیاب استندی تکفاز انتخاب خوبی است. آسیاب استندی تکفاز دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلف است و شما حق انتخاب دارید. برای خرید آسیاب تک فاز ، یک سری به مرکز فروش آسیاب استندی تک فاز بزنید.

در این مرکز فروش آسیاب استندی تک فاز، شما می‌توانید انواع آسیاب رومیزی ، آسیاب صنعتی و آسیاب استندی تکفاز را در طرح ها و مکانیزم های مختلف ، مشاهده و با توجه به قابلیت های دستگاه ، دستگاه آسیاب خود را انتخاب کنید.

آسیاب تک فاز

دیجی اسکیل کارشناس ارشد فروش خانم شکی 09125774170

فروش آسیاب تک فاز ؛ ده سال خدمات پس از فروش

شرکت توس شکن خراسان هم اکنون، با بیش از 50 نمایندگی در سطح کشور فعالیت دارد.  با افتخار به کشور هایی نظیر آلمان، روسیه، ترکمنستان، ترکیه، آذربایجان، قطر، عمان، عربستان، عراق و افغانستان صادرات آسیاب داشته است.

برای ما مایه مباهات است که در کشور عزیزمان ایران توانسته ایم همگام با صنعت پیشرفته ی دنیا گام برداریم و دستگاه ها و اطلاعات روز را در اختیار ایرانیان عزیز قرار دهیم. به طور کلی قیمت تمامی آسیاب‌های تک فاز بسته به توان و قدرت و نوع کاربرد شما متفاوت است.

جهت آگهی دقیق از قیمت‌ها کافی‌ست با کارشناسان ارشد فروش ما در دیجی اسکیل نمایده انحصاری توس شکن در استان تهران و البرز تماس بگیرید. تمامی محصولات شرکت توس شکن خراسان دارای گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. ارسال محصولات با حجم کوچک از طریق پست و یا باربری انجام می گیرد.

در مجموعه بزرگ دیجی اسکیل سفارش آسیاب صنعتی و مدت زمان ارسال دستگاه آسیاب به خریدار اعلام می شود. در ضمن اگر دستگاه موجودی نداشته باشد، مدت زمان ساخت دستگاه از طریق کارشناس به خریدار اعلام می شود.

آسیاب تک فاز

شرکت‌های ایرانی توس شکن خراسان علاوه بر انواع آسیاب های تک فاز ، در زمینه تولید انواع دستگاه آسیاب خانگی برقی نیز فعالیت دارد. در کشور ما برای آسیاب خانگی برند توس شکن خراسان بهای زیادی داده شده و جزو برند و مارک های بسیار عالی و بی‌نظیر می باشد ، دلیل آن نیز تولید محصولات متنوع است که می‌توانید از آنها نیز به عنوان یک محصول داخلی و با قیمت ارزان خریداری کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.