مقالات

آسیاب عطاری بست 02166086112

آسیاب عطاری بست

آسیاب عطاری بست یکی از انواع آسیاب صنعتی موجود در بازار است که از قضا عنوانی شناخته شده برای متقاضیان انواع آسیاب صنعتی یا آسیاب رومیزی محسوب می شود . بیشتر انواع آسیاب عطاری بست از نوع آسیاب رومیزی هستند . این دسته از آسیاب صنعتی برای خرد کردن و پودر کردن انواع دانه های سخت در میان کسب و کارهای ریز و درشت بسیاری استفاده دارد ، از همین رو آسیاب عطاری بست نیز تمرکز تولیدات خود را بیشتر بر روی آسیاب رومیزی بست گذاشته است .

انواع آسیاب عطاری بست :

آسیاب عطاری بست

انواع آسیاب عطاری بست رومیزی در دو مدل روانه بازار شده است با نام مدل های : آسیاب عطاری بست رومیزی استوانه ای در ظرفیت های 100 گرم – 250 گرم – 350 گرم ، آسیاب عطاری بست رومیزی گهواره ای (مفصلی ، الاکلنگی) در ظرفیت های 500 گرم – 1 کیلوگرم – 2 کیلوگرم – 3 کیلوگرم ساختار ساده ، ایمنی و بدنه استیل انواع آسیاب عطاری بست رومیزی می تواند از مزایای آن شمرده شود . البته شایان ذکر می باشد که دستگاه آسیاب بست 250 گرمی و 350 گرمی در دو حالت گهواره ای نیز در فروشگاه دیجی اسکیل موجود می باشند .

 آسیاب رومیزی بست 100 گرمی مدل A100

آسیاب برقی 250 گرمی بست مدل 250A

آسیاب عطاری 350 گرمی بست Best مدل 350A

آسیاب 500 گرمی بست (best) مدل 500A

آسیاب صنعتی 1 کیلویی بست مدل 1000A

آسیاب صنعتی 2 کیلویی بست مدل 2000A

آسیاب صنعتی بست 3 کیلویی مدل 3000A

آسیاب عطاری بست آسیاب عطاری بست آسیاب عطاری بست

مشخصات آسیاب عطاری بست :

آسیاب عطاری بست

موتورهای این نوع آسیاب از نوع دی سی می باشند که توسط ذغال عمل می کنند . این نوع موتور این عملکرد را می دهد که تیغه در مدت زمان کمتر از 1 ثانیه به سرعت نهایی برسد . با توجه به این سرعت تمامی مواد با ضربه شدید خرد می شوند در نتیجه کمتر از 1 دقیقه بسته به نوع ادویه و یا ماده سخت تمام مواد کاملا آسیاب می شوند . در بعضی آسیاب ها از 1 یا نهایت 2 تیغه استفاده می شود که به دلیل ساختار غلط امکان آسیاب یکدست به محصول نمی دهد .

برای آسیاب یکدست می بایست آسیاب را همیشه هنگام خردایش تکان داد تا تمامی مواد با تیغه برخورد کنند ، اما در آسیاب بست 3 تیغه همزمان عملیات خردایش را انجام داده و همچنین بسته به نوع مدل و برند آسیاب نیازی به تکان دادن هنگام آسیاب نیست . آسیاب های تمام استیل گهواره ای وارداتی دارای بدنه بسیار محکم و با کیفیتی می باشند.

نوع استیل بدنه که در هیچ نمونه داخلی پیدا نمی شود این امکان را می دهد که آسیاب بدون هیچ گونه خراش و آسیب تمام مواد سخت را کاملا خرد و پودر نماید . به دلیل عدم تکان دادن آسیاب هنگام خردایش در آسیاب های با کیفیت خارجی این آسیاب ها کمتر دچار مشکل بلبرینگ و بوش موتور نسبت به مدل های دیگر و یا کم کیفیت می باشند .

آسیاب عطاری بست

موارد استفاده از دستگاه آسیاب عطاری بست :

آسیاب عطاری بست

به طور کلی آسیاب ها برای خرد کردن ، پودر کردن ، بلغور کردن ، نیم کوب کردن و غبار کردن در موارد ذیل استفاده می شوند :

  • در داروسازی شیمیایی و گیاهی از این دستگاه ها برای تهیه ی داروها و قرص ها استفاده می شود .
  • برای تهیه ی انواع آرد گندم ، برنج ، جو و ذرت در کارخانجات تولیدی با ابعاد بزرگ و تعداد بالا از آسیاب های غلطکی یا والس ها استفاده می گردد .
  • امروزه دستگاه های آسیاب برنج تولید شده اند که دیگر نیاز به رفتن به کارخانجات برنج کوبی را برطرف کرده است .
  •  تهیه ی غذای دام و طیور و ماهی ها در مزارع پرورشی نیازمند خرد کردن مواد غذایی توسط دستگاه های آسیاب و سپس فرموله نمودن آنها است.
  • در عطاری ها و صنایع غذایی برای تهیه ی پودر و هسته کردن و خرد کردن مغز های غذایی از آسیاب استفاده می شود .
  •  از دستگاه های آسیاب خانگی نیز برای تهیه ی پودر و خرد کردن مواد غذایی مختلف به منظور تهیه ی مواد اولیه ی غذا ها و شیرینی جات استفاده می شود .

نمایندگی آسیاب عطاری بست :

آسیاب عطاری بست

خرید دستگاه آسیاب عطاری بست از فروشگاه دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی آسان است ، شما می توانید به دو طریق آنلاین یا حضوری اقدام به خرید انواع دستگاه های آسیاب بست نمایید . ما شرایط را برای خرید آسیاب عطاری بست آسان کرده ایم . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و از راهنمایی کارشناسان مجرب تیم فروش ما نیز بهره مند شوید تا منجر به خریدی دقیق و آگاهانه شود .

دستگاه آسیاب از جمله وسایلی ست که هم در آشپزخانه های صنعتی و هم در آشپزخانه های خانگی کاربرد دارد و در جهت خرد کردن و پودر کردن مواد مورد استفاده قرار می گیرد . این دستگاه که از مهم ترین وسایل در موارد مصرف روزانه است قادر در خردایش و پودر کردن مواد سخت مانند : آسیاب زردچوبه ، فلفل ، ادویه ها ، قهوه ، گردو ، بادام ، دانه‌ های روغنی و غیره… برای تهیه مواد غذایی می باشد ، که این کار را با حداقل زمان ممکن به صورت بسیار حرفه ای انجام می دهد .

پرکاربرد بودن این محصولات به دلیل بازخورد و کارکرد عالی آن هاست که می تواند حجم زیادی از مواد را تنها در یک ساعت خرد نمایند . با استفاده از این محصول می توانید به راز آشپزی خوب و لذت بخش پی ببرید زیرا بلافاصله بعد از خرد کردن می توانید این مواد را استفاده کنید که همین امر سبب می شود که غذای شما خوشمزه تر و مزه ی آن لذیذتر شود . دستگاه های آسیاب عطاری بست به دلیل حجم بسیار کم و ابعاد کوچک ، بیشتر مناسب جهت استفاده در آشپزخانه ها و مصارف خانگی و مصارف عطاری می باشند .

این وسیله در ابعاد و مدل های مختلف تولید می شود که هر کاربر بسته به نیاز و سلیقه ی خود هر کدام از این دستگاه ها را می تواند خریداری نماید . قیمت آسیاب بست مناسب تر از بقیه برندهامی باشد که در پرفروش بودن و پرکاربرد بودن این دستگاه ها بی تأثیر نیست و به سبب طراحی بسیار ساده برای محیط هایی که می خواهند مواد را با حجم کم خرد نمایند ، مناسب می باشد .

نمای این آسیاب بسیار شیک و کوچک است که کوچکی آن را نباید قدرت کم و کارایی پایین آن ها قلمداد کرد بلکه امروزه این دستگاه ها به سبب بکارگیری بهترین مواد و فناوری های روز دنیا به دستگاهی مبدل شده اند که از نظر توان و قدرت در سطح بالایی جای دارند .

چرا آسیاب عطاری بست را از فروشگاه دیجی اسکیل خریداری کنیم ؟

آسیاب عطاری بست

ساختار این آسیاب ها به گونه ایست که به سبب ابعاد کوچک ، فضای کمی را اشغال می کنند و بر روی میز قرار می گیرند که از آن ها با عنوان های آسیاب خانگی و آسیاب آزمایشگاهی نیز یاد می شود . با استفاده از این دستگاه ها می توانید سرعت خود را افزایش دهید و در صورتی که از آن در عطاری استفاده می کنید ، در جلوی دید مشتری ، انواع مواد را با کمترین زمان خرد و پودر کنید که این عمل در جذب کردن مشتری نیز تأثیر فوق العاده دارد .

دستگاه فوق هم کم جاست و هم ابعاد کوچک دارد به همین دلیل بیشتر در دم دست بوده و زمان کمتری هم برای تمیز کردن آن نیاز می باشد همچنین از هدر رفتن مواد نیز جلوگیری می کند . با خرید این دستگاه ها کسب و رونق خود را افزایش دهید زیرا مواد با کیفیت تر و تازه تری را بدلیل خرد کردن مواد در جلوی دید مشتری ، تحویل آن ها می دهید . خرید این دستگاه ها از نمایندگی آسیاب بست مطمعن ترین خرید شما خواهد بود .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.