مقالات

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

ترازوی محک مدل 17000 پلاس از سری تولیدات جدید شرکت توزین توان سنجش بوده که با استقبال بسیار زیادی از کاربران فروشگاه دیجی اسکیل مواجه شده است ، علت این استقبال بدنه تمام فلز ، فول آپشن بودن ترازو ، قرارگیری پرینتر (چاپگر) در قسمت بالای ترازو یعنی بروی علمک که صفحه نمایشگر و کیبورد وجود دارند ، است .

شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک از موفق ترین تولیدکنندها در عرصه تجهیزات فروشگاهی و صنعتی در کشور عزیزمان ایران می باشد که نسبت به نیاز متقاضیان خود محصولاتی را طراحی و تولید کرده است و همواره از شمار پرفروشترین تجهیزات دیجیتال فروشگاهی و صنعتی بازار داخلی صنعت توزین و ترازو محک بوده است .

طراحی ظاهری ترازوی محک مدل 17000 پلاس با سایر محصولات شرکت محک دارای مقایرت های چشم گیری است که این تغییر ظاهر هم کاربردی است و هم تنوعی در محصولات شرکت محک می باشد . محک در تولیدات خود توانسته محصولاتی را به بازار ارائه دهد که متقاضیان بتوانند در هر محیطی از این تجهیزات فروشگاهی استفاده نمایند .

مزیت کیبورد بالا بودن ترازوی محک مدل 17000 پلاس چیست ؟

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

ترازوی محک مدل 17000 پلاس جزو آن دسته از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی شرکت محک بوده که کیفیت و سرعت در پایدار شدن وزن و دقت بسیار بالای آن و هم چنین توسط کاربران به راحتی می توان در محیط های مرطوب از این ترازو دیجیتال استفاده کرد .

همانطور که گفته بودیم طراحی آن به گونه ای می باشد که صفحه کیبورد به همراه نمایشگر و پرینتر بر روی علمک ترازوی دیجیتال فروشگاهی 17000 پلاس محک نصب شده و این امر موجبات ارتباط ضعیفی با کالای در حال توزین توسط کاربران را بوجود آورده و در زمانی که کالا با رطوبت رابطه مستقیم داشته باشد این رطوبت به کیبورد و نمایشگر نفوذ نخواهد کرد .

مشخصات کلی ترازوی محک مدل 17000 پلاس : 

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

ترازوی محک مدل 17000 پلاس از نظر ظاهری شباهت بالایی به ترازوی رادین 8800 پلاس دارد که در اکثر مواقع بدون دقت به برند دستگاه قابل تشخیص نمی باشد که محصول کدام یک از شرکت های تولید مقیاس توزین می باشد . با دیجی اسکیل همراه باشید تا با قابلیت های ویژه این محصول خارق العاده و جدید آشنا شوید .

هر مقیاس پیشرفته ای امروزه دارای امکانات و قابلیت های کاربردی می باشد که ترازوی محک مدل 17000 پلاس نیز از این قابلیت ها مستثنا نمی باشد و البته قابلیت هایی دارد که می تواند امکاناتی را در اختیار کاربران قرار دهد از طرفی دیگر با خرید این ترازو محک می توانید فروشگاه خود را ارتقا دهید و از امکانات دستگاه فروشگاهی مخک به خوبی بهرمند شوید .

ترازوی محک مدل 17000 پلاس در فروشگاه های بزرگ کارایی بالایی دارد چرا که تعداد حافظه ذخیره کالای بسیاری داد و شما به وسیله آن می توانید اطلاعات محصولات فروشگاه خود را درون حافظه آن انتقال دهید . این حافظه ها به دو صورت برای ترازو فروشگاهی محک تعبیه شده و دارای 10.000 حافظه غیر مستقیم و 120 محفظه مستقیم که به صورت 3 صفحه حافظه برای کاربران در نظر گرفته شده است . امکان تنظیم پارسنگ که بتوان آن را افزایش و یا کاهش داد ، می توانید با خرید ترازوی محک مدل 17000 پلاس همزمان به 3 مشتری خدمات ارائه کنید .

در ترازوی محک مدل 17000 پلاس کاربران می توانند بصورت دلخواه واحد پولی که قرار است در رسید مشتری چاپ شود را به ریال و یا تومان تعیین نمایند که با این کار واحد پول شما طبق قوانین تبدیل واحد (حذف صفر) تغییر داد . می توانید در صورت شدت نور نمایشگر و یا رنگ چاپ رسید کالا با وجود برق و باتری آنها را تنظیم کنید . ترازوی محک مدل 17000 پلاس توانایی فروش وزنی و تعدادی را جهت سهولت انجام امر توزین برای کاربران ترازوهای دیجیتال فروشگاهی محک فراهم نموده است .

انواع گزارش گیری توسط ترازوی محک مدل 17000 پلاس :

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

ترازوی محک مدل 17000 پلاس قابلیت ارائه انواع گزارش های مختلف که می توان اکثر آن را با درخواست پرینت چاپ کرد ، برای کاربران میسر ساخته است .

  • ارائه گزارش هایی اعم از میزان فروش با واحد پولی ریال بصورت روزانه و ماهانه
  • ارائه انواع گزارش از وزن کالاهای بفروش رسیده بصورت روزانه و ماهانه
  • گزارش ریز فروش روزانه به تفکیک رسید یا کالا
  • گزارش فروش تجمعی و جزئی
  • گزارش فروش در بازه زمانی مشخص
  • گزارش موجودی و کسری کالاها
  • گزارش موجودی انبار
  • چاپ مجدد فاکتور های صادر شده
  • چاپ بارکد کالا در فاکتور
  • چاپ بارکد تجمیعی در انتهای فاکتور
  • چاپ بارکد سطر در فاکتور کالا در شش حالت مختلف

جنس نمایشگر ترازوی محک مدل 17000 پلاس :

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

صفحه نمایش تعبیه شده برای ترازوی محک مدل 17000 پلاس به صورت ترکیبی از نوع های LCD و LED7-Segment گرافیکی از نوع دو طرفه طراحی شده است در صورتی که منوی تنظیمات در نمایشگر LCD Graphic نمایش داده می شود و از طرفی دیگر در نمایشگر LED 7-Segment برای ردیف قیمت کالا 6 کاراکتر و ردیف قیمت کل 7 کاراکتر می باشد .

امکانات اتصالات ترازوی محک 17000 پلاس :

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

ترازوی محک مدل 17000 پلاس اتصالات یا قابلیت های اتصال به لوازم جانبی از قبیل کامپیوتر یا لب تاپ به وسیله پورت RS232 و Wi-Fi را نیز دارای می باشد که این اتصالات امکانات و قابلیت های فراوانی را برای کاربران امکانپذیر می کند . اتصال به POS بانکی ، بارکدخوان از طریق درگاه PS2 و USB ، کشوی پول از طریق پورت RJ11 و امکان ذخیره اطلاعات در Cool Disk که می توان با این روش بک آپی برای فروشگاه خود در نظر گرفت .

انواع ترازوی محک مدل 17000 پلاس در فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازوی محک مدل 17000 پلاس در دو وزن توزین 70 کیلوگرم و 50 کیلوگرم در فروشگاه دیجی اسکیل موجود است و هم اکنون قابل خریداری توسط کاربران می باشند . ساختار ظاهری ، عملکرد ، قابلیت ، ویژگی و تمامی موارد در هر دو وزن توزین ترازوی محک مدل 17000 پلاس یکسان بوده و تنها تفاوتشان را می توان در میزان انجام امر توزین و دقت توزین نامبرد .

ترازوی محک 70 کیلویی مدل 17000 پلاس جهت خرید بروی عکس کلیک کنید

17000پلاس 70 کیلوگرم

ترازو محک 70 کیلویی مدل 17000 پلاس از سری جدیدترین و بروزترین تولیدات شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک است که با امکان انجام بالاترین ظرفیت امر توزین تا 70 کیلوگرم با دقت و حساسیت 5 گرم ، انقلابی جدید در عرصه انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی پلاس به شمار می آید . ترازوی محک 70 کیلویی مدل 17000 پلاس با سرعت بخشیدن به کار فروش در همه مشاغل های شلوغ و پر مشتری نیاز فروشندگان و مدیران فروشگاه ها را بر طرف می سازد .

ترازوی محک 50 کیلویی مدل 17000 پلاس جهت خرید بروی عکس کلیک کنید

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

ترازو محک 50 کیلویی مدل 17000 پلاس یک ترازوی دیجیتال فروشگاهی با طراحی منحصر بفرد است که در شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک توسط مجربترین مهندسین ایرانی طراحی و تولید شده و روانه بازار گردیده است . ترازوی محک 50 کیلویی مدل 17000 پلاس یک ترازوی فروشگاهی بسیار با کیفیت و با بدنه‌ ای از جنس فلز مستحکم است که از کاربری آسانی نیز با توجه به امکانات فراوان برخوردار است . ظرفیت توزین در این ترازوی دیجیتال فروشگاهی 50 کیلوگرم با دقت 2 گرم است که به خوبی نشان دهنده دقت بسیار بالای آن در توزین است .

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل تحت عنوان نمایندگی ترازوی محک با تکیه بر کیفیت بالای محصول تولید شده ، آن را به مدت دوسال گارانتی و ده سال خدمات گسترده پس از فروش به مشتریان خود عرضه می دارد .

سایر امکانات ویژه ترازوی محک مدل 17000 پلاس :

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

امکان پشتیبانی نرم افزارهای فروشگاهی و حسابداری و ارسال اطلاعات وزنی به کامپیوتر و یا لب تاپ در چند حالت مختلف (وزن ثابت،تغییرات و …) ، امکان وزن کشی بر اساس وزن تعیین شده (وزن کشی خاص) و از طرفی دیگر باید گفت با خرید این ترازو دیجیتال محک می توانید مدیریت کامل بر روی فروشگاه خود داشته باشید .

چرا که از دیگر قابلیت های جالب آن امکان انبارداری کالا اعم از اطلاع رسانی میزان فروش ریالی کالا ، مقدار فروش وزنی کالا ، موجودی محصولات انبار و امکان تعیین نقطه سفارش کالا ، تعریف دسته بندی های متنوع کالا ، تخفیف ها و مالیات با ارزش افزوده ، تعیین تخفیف نسبت به مبلغ کل رسید ، مجهز به کلیدهایی با دسترسی آسانتر به منوها ، دارای بدنه مقاوم و مستحکم ، دارای صفحه کیبورد User Friend ، مجهز به سینی بزرگ استیل ضدزنگ و مقاوم نسبت به محیط های رطوبتی اشاره کرد .

قیمت ترازوی محک مدل 17000 پلاس :

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

خرید جدیدترین ترازوهای محک در مدل های بسیار متنوعی که تولید شده اند موجب شده تا کاربران بر اساس نیاز و بودجه خود بتوانند هر کدام از جدیدترین ترازوهای دیجیتال فروشگاهی محک را به آسانی انتخاب و ثبت سفارش نهایی نمایند .

خرید جدیدترین ترازوهای محک پیشنهاد ویژه فروشگاه دیجی اسکیل برای آن دسته از افرادی است که نیاز به وزن کردن دقیق محصولات فروشگاهی خود را دارند ، انتخاب یک دستگاه ترازو دیجیتال از نمایندگی محک با دقت ارقام و هم چنین حداکثر وزنی که توزین آن را انجام می دهد در جدیدترین ترازوهای فروشگاهی محک در نظر گرفته شده است .

قیمت ترازوی محک بر اساس نوع کاربرد ، ویژگی ها و قابلیت هایی که بر روی ترازوهای دیجیتال فروشگاهی اعمال گردیده است تعیین می شود . به قطعیت می توان گفت ترازوهای دیجیتال فروشگاهی شرکت محک در مقایسه با قابلیت ها و ویژگی هایی که دارند از قیمت بسیار مقطوع و مناسبی برخوردار می باشند . قیمت ترازوی محک در سایت رسمی دیجی اسکیل جهت دسترسی آسان کاربران طراحی و قابل دسترس می باشد .

خرید ترازوی محک مدل 17000 پلاس در فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازوی محک مدل 17000 پلاس

فروشگاه دیجی اسکیل تحت عنوان رسمی دفتر فروش ترازوی محک در تهران با سابقه کاری 20 ساله درخشان می باشد . فروشگاه دیجی اسکیل که تخصص اصلی در زمینه فروش انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی محک را دارد بار دیگر با منتخب قرار دادن یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی ، یعنی شرکت محک خواسته تا نیاز کاربران را به عالی ترین روش ممکن برطرف نماید .

چرا که با کمک تجهیزات فروشگاهی و دیجیتالی شرکت محک می توانید دقیق ترین امر عملیات توزین را تجربه کنید و این تجربه شیرین را با سرعت بسیار بالایی در حیطه کاری خود پیاده نمایید که نتیجه ای مبنی بر رضایت مشتری را در پیش دارد .

نمایندگی ترازوی محک از امتیازات اختصاری فروشگاه دیجی اسکیل می باشد که با تلاش و کوشش پی در پی کادر فنی فروشگاه دیجی اسکیل کسب گردیده است . ترازوی محک یکی از بهترین نوع سیستم توزین دیجیتال می باشد که سالیان سال است توسط مشتریان مورد استفاده و تایید قرار گرفته است بنابراین خرید برند محک یکی از بهترین انتخاب های کاربران می باشد .

چرا که تمامی دستگاه های ترازوی دیجیتال فروشگاهی محک با استفاده از بهترین قطعات و بروزترین تکنولوژی روز دنیا تولید گردیده است و در زمان معیوب شدن دستگاه قطعات ترازو محک بصورت کاملا فابریک با صرف کمترین هزینه و زمان در اختیار کاربران قرار می گیرد .

دیجی اسکیل نمایندگی ترازوی محک با گسترش فعالیت خود در سراسر کشور افتخار خدمت رسانی و ارسال کالا به همه نقاط کشور را کسب نموده است و هم چنین به عنوان برترین مرکز خدمات پس از فروش و تعمیر ترازوی محک نیز در تمامی نقاط کشور در حال فعالیت می باشند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ترازوهای محک و پاسخگویی به سوالات خود همواره می توانید با خانم شکی کارشناس ارشد دیجی اسکیل دفتر مرکزی ترازو محک باسکول محک در ارتباط باشید . شماره موبایل خانم شکی 09125774170 و 09190944813 و شماره ثابت مستقیم خانم شکی 66086098-021 تماس حاصل فرمایید .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.