مقالات

دستگاه استرچ کش

دستگاه استرچ کش

دستگاه استرچ کش یا همان استفاده از سلفون به منظور بسته بندی و محافظت محصولات شیوه ای مرسوم شده است که این کار می تواند به کمک سلفون کشی دستی یا با کمک ماشین آلات اتوماتیک انجام گیرد . مزیت های دستگاه استرچ کش محصولات فراوان است که محافظت از رطوبت ، گرد و خاک و انسجام بسته ها از معروف ترین ویژگی این نوع بسته بندی می باشد . دستگاه استرچ کش در انواع مختلف با کاربری های متعدد تولید می شود .

امروز یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در فروش محصولات ، بسته‌بندی صحیح آن‌ها است . روش‌های مختلفی برای بسته‌بندی محصولات وجود دارد و یکی از این روش‌ها ، استفاده از سلفون برای بسته‌بندی محصولات مختلف است . بسته‌بندی با سلفون یکی از روش‌های محبوب بسته‌بندی محصولات است که در صنعت بسیار مهم است . سلفون از قدیمی‌ترین روش‌های بسته‌بندی است که از دیرباز برای بسته‌بندی محصولات ، به خصوص محصولات غذایی کاربرد داشته ‌است .

دستگاه استرچ کش

دستگاه استرچ کش چیست ؟

استفاده از سلفون در ابعاد بزرگ و صنعتی ، نیاز به ماشین‌های اتوماتیکی موسوم به استرچ پالت یا استرچ کش دارد . دستگاه استرچ کش یکی از موارد کاربردی برای سلفون‌کشی محصولات به منظور بسته‌بندی آن‌ها است که در انواع مختلفی در بازار موجود است . فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش دستگاه‌ بسته‌ بندی نظیر دستگاه استرچ کش است . برای آشنایی با دستگاه استرچ کش و اطلاع از قیمت دستگاه‌های مختلف بسته‌بندی می‌توانید به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه نمایید .

کاربرد دستگاه استرچ کش :

از دستگاه استرچ کش برای بسته‌بندی محصولات مختلف از جمله محصولات غذایی با سلفون استفاده می‌شود . استفاده از دستگاه استرچ کش نسبت به محصولات بسته‌بندی مشابه نظیر شیرینگ پک ، اقتصادی و مقرون‌ به‌ صرفه است . با کمک دستگاه استرچ کش می‌توان محصولات در ابعاد و جنس‌های مختلف را به راحتی و بدون دردسر بسته‌ بندی کرد .

نحوه کاربرد دستگاه استرچ کش :

در استفاده از دستگاه استرچ کش که معروف به سلفون کش رومیزی است ، یک کاربرد به کمک یک صفحه لمسی مراحل بسته‌بندی محصولات را به دست می‌گیرد . سپس پالت را با دستگاهی مثل لیفتراک روی دستگاه استرچ کش قرار می‌دهد . در مرحله بعد نوار سلفون یا استرچ کش را به بدنه پالت متصل می‌کند . در نهایت با فشردن کلید مدنظر ، بسته‌بندی محصول به کمک دستگاه استرچ کش صنعتی شروع می‌شود .

کاربر باید با توجه به ابعاد و ارتفاع محصول حرکت عمودی رفت و برگشتی دستگاه استرچ را تنظیم کند . پالت یک وسیله است که ممکن است از جنس چوب ، فلز و یا پلاستیک ساخته شده‌ باشد . از پالت برای نقل و انتقال کالاهای مختلف در هنگام بسته‌بندی به کمک تجهیزات انبارداری مختلف نظیر لیفتراک استفاده می‌شود .

دستگاه استرچ کش

مزایای استفاده از دستگاه استرچ کش :

دستگاه استرچ کش نسبت به سایر تجهیزات بسته‌بندی محصولات مزایایی دارد . انتقال این دستگاه نسبت به تجهیزات دیگر آسان‌تر است . همچنین قیمت تمام‌شده برای یک استرچ کش نسبت به سایر تجهیزات بسته‌بندی ارزان‌تر است . استرچ کش از نظر فضایی ، حجم کمی را اشغال می‌کند و همین باعث سهولت استفاده از آن می‌شود .

انواع مختلف استرچ کش صنعتی و رومیزی را می‌توانید در سایت اینترنتی دیجی اسکیل مشاهده کنید . با مقایسه قیمت دستگاه‌های مختلف می‌توانید بهترین دستگاه استرچ کش را برای بسته‌ بندی محصولات خود خریداری کنید .

نکات مهم در هنگام استفاده از دستگاه استرچ کش کدام می باشند ؟

برای بسته‌بندی محصولات با کمک استرچ کش باید به یک سری نکات مهم توجه کرد . برای مثال راننده لیفتراک هنگام حمل و نقل کالای مدنظر باید این کار را به دقت انجام دهد تا منجر به آسیب‌دیدگی استرچ کش نشود . هرگونه بی‌توجهی در راننده لیفتراک یا کاربر دستگاه باعث بروز خسارت می‌شود . اگر این کارها توسط نیروی کار ماهر انجام شود ، امکان بروز خسارت تا حد زیادی کاهش می‌یابد .

دستگاه استرچ کش

انواع مختلف دستگاه استرچ کش :

از نظر ابعاد ، ۳ نوع استرچ کش وجود دارد :

استرچ کش رومیزی : استرچ کش رومیزی بهترین گزینه برای بسته‌بندی محصولات در ابعاد خانگی و فروشگاهی است . با استرچ کش رومیزی می‌توان محصولاتی نظیر گوشت ، سبزیجات و موادی از این دست را به راحتی بسته‌بندی کرد .

استرچ کش دستی : در استرچ کش دستی با استفاده از نیروی دست می‌توان لایه نایلون را به دور محصول مدنظر پیچید. کاربری این مدل‌های استرچ کش بسیار راحت است.

 استرچ کش صنعتی : در مواردی که حجم کالاها زیاد است یا در موارد بسته‌بندی صنعتی و تجاری نمی‌توان تنها به دستگاه‌های استرچ کش دستی یا رومیزی اکتفا کرد . استفاده از این دستگاه‌ها باعث کندی روند بسته‌بندی محصولات می‌شود . در مصارف تجاری و صنعتی می‌توان از استرچ کش‌های صنعتی برای بسته‌بندی استفاده کرد . این دستگاه‌های بسته‌بندی ابعاد بزرگی دارند و برای استفاده از آن‌ها نیاز به پالت و لیفتراک دارید .

دستگاه استرچ کش موجود در فروشگاه دیجی اسکیل :

در هنگام بسته‌بندی محصولات باید علاوه‌بر توجه به بازاریابی محصول ، به حفظ سلامت محصول نیز توجه کرد . استفاده از سلفون برای حفظ محصولات مختلف از گذشته مرسوم بوده است . امروز برای بسته‌بندی محصولات با سلفون می‌توان از استرچ کش کمک گرفت . این دستگاه‌ها در ابعاد و انواع مختلف موجود هستند که با کمک آن‌ها می‌توان سرعت بسته‌بندی را بیشتر کرد . دیجی اسکیل یک وب‌ سایت معتبر برای خرید تجهیزات مختلف نظیر تجهیزات مخصوص بسته‌ بندی است که می‌توانید با استرچ کش در آن آشنا شوید .

دستگاه استرچ کش

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.