مقالات

دستگاه میکسر الکتروکار 09122076310

دستگاه میکسر الکتروکار

دستگاه میکسر الکتروکار از جمله دسته بندی‌ های خلوت شرکت الکتروکار تمدن نژاد است . جای میکسر گوشت الکتروکار در میان ردیف دراز محصولات این شرکت ، خالی بود که دستگاه میکسر الکتروکار مدل مدل EC-04 آن را پر کرده است . دستگاه میکسر گوشت الکتروکار نیز دستگاه دیگری از دسته میکسرها است که برای ورز دادن و مخلوط کردن مواد طعم دار کننده با گوشت استفاده می شود . این میکسر الکتروکار چرخدار است و از بدنه ای تمام استیل ساخته شده است .

آشنایی با دستگاه میکسر الکتروکار :

میکسر الکتروکار مدل EC-04 ساخت شرکت الکتروکار تمدن نژاد است . این دستگاه که اغلب به درد کبابی ها می خورد ، در غذاخوری ها و مطبخ ها نیز قابل استفاده است . ورز دادن گوشت و افزودن طعم ها و افزودنی ها به گوشت ماهیت وجود این وسیله را تشکیل می دهد . میکسر ، همزن یا مخلوط کن نام هایی است که برای دستگاه Meat Mixer به کار می رود .

کاری که میکسر گوشت انجام می دهد ، ورز دادن است در حین ورز دادن می توان هر آنچه که می توان را به گوشت اضافه کرد . برای مثال ادویجات یا طعم دار کردن و اضافه کردن مواد خوراکی دیگر را می توان با میکسر گوشت انجام داد . به این ترتیب نقش مخلوط کن نیز پیدا می کند .

دستگاهی ایستاده ، که با مخزن بزرگ ، قدرت مناسب و بازدهی کافی ، در کنار داشتن قیمتی با صرفه اقتصادی مطلوب ، نظر متقاضیان بسیاری را جلب می کند . در ساخت میکسر گوشت الکتروکار مدل EC-04 ایستاده از آلیاژ استیل استفاده شده است و تمامی اجزای میکسر گوشت الکتروکار از استیل ساخته شده است . چهار چرخ برای چرخ گوشت تمام استیل الکتروکار مدل EC-04 در نظر گرفته شده است تا جابجا کردنش آسان باشد .

دستگاه میکسر الکتروکار

برق تک فاز منبع تامین انرژی برای این دستگاه است . شرکت الکتروکار تمدن نژاد 2 اسب بخار قدرت برای این وسیله در نظر گرفته است که از طریق موتور گیربکسی ساخت کشور تایوان به تیغه ها و چرخ دنده های آن منتقل می شود . مخزن میکسر گوشت الکتروکار مدل EC-04 گنجایش 100 کیلوگرم گوشت را دارد و قادر است در هر ساعت 500 کیلوگرم بازدهی داشته باشد . تجهیز بودن به اهرم تخلیه ، خالی کردن گوشت را از مخزن این دستگاه آسان می کند و سبب می شود میکسر گوشت الکتروکار دستگاهی کامل باشد .

دارای مخزن ، پایه و موتور و قسمت های الکتریکی است . منبع تامین انرژی همزن گوشت الکتروکار ، از طریق برق شهری یا همان تک فاز میسر می شود . از این طریق  می تواند 2 اسب بخار قدرت تولید کند که در نهایت میکسر گوشت الکتروکار مدل EC-04 را قادر می سازد به بازدهی 500 کیلوگرم در هر ساعت برساند . می تواند جوابگوی نیازهای مراکز بزرگ بسته بندی گوشت نیز باشد . حجم مخزن این دستگاه 100 کیلوگرم است و در هر نوبت می توان مقدار بسیاری گوشت را ورز داد .

دستگاه میکسر الکتروکار

موتور این دستگاه از نوع گیربکسی است و گیربکس نیز ساخت کشور تایوان است . موتور گیربکسی مزایای بسیاری از جمله امکان کار کردن میکسر به مدت طولانی را میسر می کند . میکسر گوشت الکتروکار مدل EC-04 دارای اهرم تخلیه است تا خالی کردن گوشت داخل مخزن با سهولت انجام شود . با توجه به حجم بالای مخزن ، تعبیه کردن اهرم تخلیه ، بدیهی به نظر می آید .

طراحی که برای این سبک از همزن الکتروکار در نظر گرفته شده ، ظاهری ایستاده و با مخزنی بزرگ است که با داشتن قدرتی مناسب می تواند بهترین عملکرد را همراه با بازخوردی ایده آل برای کاربر برقرار سازد . میکسر گوشت تمام استیل الکتروکار مدل EC-04 از نظر اقتصادی نیز دارای قیمت مقرون به صرفه ای بوده که انتخاب را برای متقاضیان به خرید دستگاه میکسر بسیار راحت می کند .

مشاغل مورد استفاده از دستگاه میکسر الکتروکار :

دستگاه میکسر الکتروکار

این ابزار عمدتا در کبابی ها استفاده می شود و یکی از دستگاه های پرکاربرد برای این صنف به شمار می رود. اما سوا از آن ، می توان از همزن گوشت در هتل ها و غذاخوری ها و مطبخ ها نیز استفاده کرد . این وسیله تماما از استیل ساخته شده است . برایش چرخ تعبیه شده است تا به آسانی جابجا شود . طراحی میکسر الکتروکار بر اساس آنچه میکسر گوشت می تواند باشد انجام شده است .

خرید دستگاه میکسر الکتروکار از فروشگاه دیجی اسکیل :

دستگاه میکسر الکتروکار

خرید دستگاه میکسر الکتروکار در فروشگاه دیجی اسکیل با شرایطی ویژه انجام می شود . قیمت پایین و دادن مشاوره رایگان و راهنمایی در خرید مناسب ترین مدل ، جزئی از این شرایط است . فروشگاه دیجی اسکیل با به کار بستن تجربه 20 ساله خود در فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، می تواند خود را به عنوان ایده آل ترین فروشنده این محصول معرفی کند .

قیمت دستگاه میکسر الکتروکار :

دستگاه میکسر الکتروکار

بهتر است قیمت دستگاه میکسر الکتروکار را از کارشناسان مجرب دیجی اسکیل بپرسید چرا که نوسان قیمت ها در بازار ، بیشتر از آن است که بتوان قیمت ثابتی برای دستگاه میکسر الکتروکار اعلام کرد . شرکت الکتروکار اگر چه تولید کننده برخی از محصولات شرکت خود است ، اما بیشتر به عنوان شرکتی وارد کننده شناخته می شود و این امر در افزایش قیمت دستگاه میکسر الکتروکار موثر خواهد بود .

دستگاه بیفتک زن الکتروکار :

دستگاه میکسر الکتروکار

دستگاه بیفتک زن الکتروکار یکی از محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در هتل ها و رستوران ها است که با نرم کردن گوشت و شکیل کردن آن تجربه یک طعم لذیذ را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد .  دستگاه بیفتک زن الکتروکار از جنس استیل ساخته م یشود که در آن تعداد زیادی تیغه های تیز به کار رفته که با چرخاندن اهرم توسط نیروی انسانی ، مقادیر گوشت گوساله ، گوسفند ، مرغ و غیره… توسط تیغه ها نرم و آماده طبخ خواهند شد .

دستگاه بیفتک زن الکتروکار با در نظر گرفتن قیمت ایده آل و کیفیت بالا یکی از پرفروشترین محصولات شرکت الکتروکار می باشند که با استقبال بالایی رو برو گردیده است . این محصول در دو مدل دستی و برقی قابل ارائه است که با توجه به حجم کاری مجموعه انتخاب می شوند . ما در این مقاله شما را با انواع دستگاه بیفتک زن الکتروکار و ویژگی های آن آشنا می کنیم .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.