مقالات

کالیبره کردن باسکول محک 09122076310

کالیبره کردن باسکول محک

کالیبره کردن باسکول محک همواره یکی از دغدغه های مهم برای کاربران می باشد ، باسکول دیجیتال فروشگاهی محک دارای ابعاد بزرگی است و اغلب برای وزن مواد سنگین به کار گرفته می شود ، در گذشته نیز باسکول بوده و برای وزن کردن مواد و اجسام سنگین به صورت سنتی استفاده می شدند . باسکول ها به دلیل اینکه باید مواد حجیم و بزرگ را وزن کنند دارای بدنه مقاوم هستند و پایه های توزین و کفه نیز از مقاومت خوبی برخوردارمی باشند تا دچار خرابی و مشکل نشوند .

باسکول های جدید سیستمی الکترونیکی داشته و دارای نمایشگر و بدنه و غیره … می باشند و اطلاعات توزین پس از قرار گرفتن کالا بر روی کفه بر روی نمایشگر از نوع LED و یا LCD نشان داده می شود . همان طور که می دانید باسکول نیز مانند ترازو دستگاهی برای توزین است و مانند ترازو باید قبل از استفاده کالیبره یا همان تنظیم شود تا بتواند دقیق ترین وزن را به نمایش در بیاورد .

کالیبره کردن باسکول محک را چطور انجام دهیم ؟

کالیبره کردن باسکول محک

1- کالیبره کردن باسکول محک نیز باید در دوره ها و فواصل زمانی مشخصی انجام شود تا باسکول محک دچار مشکلی نشود و توزین وزن دقیق انجام شود .

2- برای کالیبره کردن باسکول محک باید ابتدای نصب دستگاه را در زمین به وسیله سیمان محکم کنید تا محل قرارگیری باسکول ثابت شود و جا به جایی و تغییرات بر روی توزین اثر نگذارد . (باسکول های جاده ای حساس ترند و باید در هنگام کالیبره کردن آنها دقت بیشتری کنید)

3- زمینی که باسکول محک را به آن سیمان می کنید نیز باید استقامت بالایی داشته باشد و در برابر فشارهای احتمالی دوام بیاورد . (اگر این احتمالات را چک نکنید ممکن است در کارکرد و محاسبات باسکول محک اثر بگذارد)

بعد از این مرحله می توانید تنظیمات و کالیبره کردن باسکول محک را به آسانی انجام دهید . کالیبراسیون برای باسکول های فوق سنگین با ابزار و وزنه های سنگین انجام می شود .

مراحل اصلی کالیبره کردن باسکول محک :

کالیبره کردن باسکول محک 09122076310

ابتدا برای کالیبره کردن باسکول محک وزنه ای بين 1 تا 10 كيلوگرم را روی باسكول بگذارید و ميزان خطای باسكول محک را روی نمایشگر باسکول دیجیتال بخوانید . اگر مقدار نشان داده شده نمایشگر باسكول دیجیتال محک بيش از اندازه وزنه بود باید پيچ تنظيم پشت باسكول فروشگاهی محک را در خلاف عقربه های ساعت بچرخانید و اگر شماره نشان داده شده باسكول محک كمتر از اندازه وزنه ای بود که بر روی باسکول قرار دادید باید پيچ تنظيم را در جهت عقربه هاي ساعت بچرخانید .

با منظم انجام دادن کالیبره کردن شرکت باسکول محک می توانید توزین دقیقی انجام دهید و از دستگاه خود نیز محافظت کرده و مدت زمان بیشتری از باسکول صنعتی محک خود استفاده کنید . در مورد سینی این باسکول های محک نیز باید به پوششی از استیل و گالوانیزه اشاره نماییم که در برابر سختی های حاصله از وزن کشی بار سنگین به خوبی مقاومت از خود نشان می دهند . در واقع بهترین آلیاژ را برای سینی توزین استفاده می نماید .

باسکول های تولید شرکت باسکول سازی محک در ظرفيت هاي 200 كيلوگرم ، 300 كيلوگرم ، 500 كيلوگرم ، 1000 كيلوگرم ، 1500 كيلوگرم و 2000 کیلوگرم در مدل هاي باسکول ثابت ، باسکول ديواری ، باسکول متحرک و باسکول غلطکی توليد مي شوند . بکارگیری بهترین آلیاژ در ساخت بدنه باسکول محک ، موجب گردیده تا شرکت باسکول محک از دستگاه هایی رونمایی کند که لقب بهترین را در بازار نصیب خود ساخته اند .

کالیبره کردن باسکول محک در فروشگاه دیجی اسکیل :

کالیبره کردن باسکول محک 09122076310

جهت خرید انواع باسکول های محک و کالیبره کردن باسکول محک یا کسب اطلاع درباره باسکول صنعتی محک مورد نظر با خیالی آسوده با مجموعه بزرگ دیجی اسکیل در تماس باشید . همواره با مجربترین کارشناسان دیجی اسکیل در ارتباط باشید ، تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید و بهترین و مناسب ترین باسکول محک برای کار خود را خریداری کنید و حتی تعمیر و کالیبره کردن باسکول محک خود را به دست تیم فنی متخصص دیجی اسکیل بسپارید .

اغلب خریداران فقط به ظرفیت و دقت و برند آن توجه می کنند اما لازم به ذکر است که یک باسکول خوب جنس بدنه و سینی مرغوبی دارد که باید با محیط کار شما سازگار باشد و از طرفی دیگر قابلیت ها و امکانات آن در رده دوم از توجه باید قرار بگیرد تا بتوانید باسکول محک خود را به درستی خریداری کنید .

آگاهی از لیست قیمت باسکول محک و مقایسه آن با نمونه‌ های دیگر در انتخاب شما جهت خرید باسکول محک تاثیر مستقیم و بسزا خواهد داشت . در دنیای امروز خرید اینترنتی به روشی طبیعی بدل شده است و خرید و فروش باسکول نیز از قواعد دنیای معاصر پیروی می‌کند . همین امر دست‌ آویز وجود سایت اینترنتی معتبر دیجی اسکیل شده است .

لیست قیمت باسکول محک در سایت فروشگاه دیجی اسکیل همواره بروز رسانی شده و قیمت بروز و دقیق اعلام شده از سوی شرکت توزین توان سنجش (با نام تجاری محک) در سایت برای مشتریان عزیزمان قرار داده می شود .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.