مقالات

آسیاب صنعتی آسان توس شرق 09125774170

آسیاب صنعتی آسان توس شرق

خریدارن دستگاه آسیاب صنعتی آسان توس شرق عضو هر صنف و شغل و کسب و کاری می توانند باشند ، چرا که تنوع مدل های این برند آسیاب بسیار زیاد است . به همین دلیل خرید و فروش دستگاه آسیاب برند آسان توس شرق به راحتی امکان پذیر است . سادگی در طراحی آسیاب های برقی آسان توس شرق و تمرکز بر روی عملکرد و بازدهی ، مهم ترین ویژگی آسیاب های آسان توس شرق است . یکی از ویژگی هایی که شرکت آسان توس شرق در تولید و عرضه محصولات خود رعایت می کند ، دادن اطلاعات کامل از محصول است . خصلتی که در تولید کننده های ایرانی کمتر دیده می شود . این سبب شناخت بیشتر خریدار و فروشنده از محصول می شود و در نهایت در انتخاب و مقایسه خریدار با محصولات دیگر موثر خواهد بود .

انواع آسیاب صنعتی آسان توس شرق :

آسیاب صنعتی آسان توس شرق

آسیاب صنعتی آسان توس شرق محصول شرکتی ایرانی است که در بازار دستگاه آسیاب رومیزی و آسیاب ایستاده نامی شناخته شده است . تنوع در مدل ها و ساختار ساده و کارآمد این آسیاب ها  را باید از مزایای آن دانست . تمامی انواع دستگاه آسیاب آسان توس شرق ، آسیاب برقی به شمار می آیند . در نمونه های رومیزی آسیاب صنعتی آسان توس شرق می توان به آسیاب عطاری و آسیاب الاکلنگی یا آسیاب مفصلی اشاره کرد. در نمونه های آسیاب آسان توس شرق ایستاده نیز با مدل هایی کاملا صنعتی رو به رو می شویم که در مجموع دسته بندی کامل و متنوعی را شکل می هند .

به این ترتیب متقاضی خرید آسیاب صنعتی آسان توس شرق با توجه به نیاز و نوع دستگاه اقدام به خرید خواهد کرد . تقریبا تمامی انواع آسیاب صنعتی آسان توس شرق از بدنه تمام استیل تهیه شده اند که در عین استحکام بخشی به آن ، می تواند رعایت کننده موارد بهداشتی استفاده از یک دستگاه آسیاب صنعتی آسان توس شرق نیز باشد . چرا که آلیاژ استیل به راحتی تمیز می شود و در عین حال مواد کمتری به آن می چسبد .  به همین سبب خرید آسیاب صنعتی آسان توس شرق برای واحدهای صنعتی یا عطاری ها چندان هزینه بر نخواهد بود .

انواع آسیاب صنعتی آسان توس شرق را باید به سه دسته تقسیم کرد :

1- نمونه های رومیزی و مفصلی برای استفاده هایی با تقاضای کمتر

2- مدل های ورودی و خروجی رومیزی صنعتی و نیمه صنعتی

3- مدل های ایستاده برای کارخانه ها و حجم های کاری بالاتر به کار خواهد آمد

که در ادامه به صورت تخصصی جهت آشنایی کامل مصرف کنندگان عزیز با کلیه محصولات شرکت آسان توس شرق هر دسته از محصولات را توضیح می دهیم .

  •  دستگاه آسیاب رومیزی مدل 1000 شرق
  •  دستگاه آسیاب گهواره ای مدل 10000 شرق
  • دستگاه آسیاب گهواره ای مدل مینی 10000 شرق
  • دستگاه آسیاب ورودی خروجی رو میزی 2000 شرق
  • دستگاه آسیاب ورودی خروجی رو میزی 2400 شرق
  • دستگاه آسیاب ورودی خروجی رو میزی 2400 دوبل شرق
  • دستگاه آسیاب ورودی خروجی رو میزی 3000 شرق
  • دستگاه آسیاب ورودی خروجی رو میزی 3000 دوبل شرق
  • آسیاب عطاری آسان توس شرق مدل tc
  • آسیاب ایستاده آسان توس مدل 4500 تک فاز
  • آسیاب سه فاز آسان توس شرق مدل 4500

مشخصات آسیاب صنعتی آسان توس شرق :

آسیاب صنعتی آسان توس شرق

  • دستگاه آسیاب رومیزی مدل 1000 شرق : آسیاب رومیزی آسان توس شرق مدل 1000 شرق موتور پرقدرت 1000 واتی با 28000 دور موتور دارد و فن خنک کننده آن هم در هنگام کار آسیاب ، موتور را خنک نگه می‌دارد تا از کوتاه شدن عمر دستگاه جلوگیری کند . وزن آسیاب برقی آسان توس شرق اندکی بیشتر از 4 کیلوگرم است و با استفاده از برق شهری کار می‌کند .

آسیاب صنعتی آسان توس شرق

  • دستگاه آسیاب مفصلی مدل مینی 10000 : آسیاب آسان توس شرق مدل مینی 10000 شبیه به آسیاب صنعتی آسان توس شرق مدل 10000 است ، اما در اندازه کوچک‌تر و برای میزان مصرف پائین‌تر تولید شده است . قدرت موتور آسیاب عطاری آسان توس شرق 2000 وات و دور موتور آن 25 هزار دور در دقیقه است .

 

  • دستگاه آسیاب مفصلی 10000 شرق : آسیاب برقی آسان توس شرق مدل 10000 آسیابی قدرتمند و پرسرعت در خرد و پودر کردن مواد مختلف است . آسیاب رومیزی آسان توس شرق با بازدهی روزانه 20 کیلوگرم در یک روز در دسته آسیاب‌های صنعتی آسان توس شرق قرار می‌گیرد . قدرت موتور آسیاب صنعتی آسان توس شرق 2300 وات است و با استفاده از برق تک فاز کار می‌کند و دور موتور آن هم 25 هزار دور در دقیقه است .

آسیاب صنعتی آسان توس شرق

  • دستگاه آسیاب ورودی خروجی مدل 2000 شرق : آسیاب آسان توس شرق مدل 2000 ساختار ظاهری آسیاب برقی آسان توس شرق شبیه یک سماور طراحی شده و جنس بدنه آن از آلیاژ استیل و آلومینیوم است و پایه‌ای زیر آن قرار گرفته است . آسیاب رومیزی آسان توس شرق مدل 2000 چهار نوع مختلف توری ریز و درشت برای درجه پودر شدن‌های متفاوت دارد . قدرت موتور آسیاب برقی آسان توس شرق 900 وات و دور موتور آن 27 هزار است .

 

  • دستگاه آسیاب ورودی خروجی مدل 2400 شرق : آسیاب عطاری آسان توس شرق مدل 2400 آسیاب مناسب عطاری‌ها ، رستوران‌ها ، شیرینی فروشی‌ها و هر شغل و پیشه‌ای است که نیاز به آسیاب کردن روزانه 15 کیلوگرم مواد مختلف دارد . آسیاب عطاری آسان توس شرق مدل 2400 با داشتن 3 توری مختلف ریز و درشت این امکان را به کاربر می‌دهد تا درجه خرد کردن مواد مختلف را متفاوت از هم و از حالت بلغور تا پودری کامل انتخاب کند .

 

  • دستگاه آسیاب ورودی خروجی مدل 2400 دوبل شرق : آسیاب آسان توس شرق مدل 2400 دوبل آسیابی با بازدهی 20 کیلوگرم در روز و مناسب بسیاری از استفاده‌ های صنعتی و نیمه صنعتی است . آسیاب برقی آسان توس شرق دارای دو خروجی برای مواد پودرشده و سه توری برای تعیین درجه خرد شدن مواد است . که امکان بلغور کردن و خروج آن از یک دریچه و پودر کردن و خروج آن از دریچه دیگر را برای دستگاه فراهم کرده است . آسیاب برقی آسان توس شرق قدرتی برابر با 900 وات دارد و دور موتور آن نیز 21 هزار است .

آسیاب صنعتی آسان توس شرق

  • دستگاه آسیاب ورودی خروجی مدل 3000 شرق : آسیاب استیل آسان توس شرق مدل 3000 آسیاب ایرانی و پرقدرتی است که مورد نیاز هر عطاری و مرکز بسته‌ بندی ادویه و گیاهان دارویی و فروشگاه‌های مختلفی است . قدرت پودر کردن 25 کیلوگرم مواد مختلف در یک روز ، آسیاب عطاری آسان توس شرق را در سطح حرفه‌ ای مطرح ساخته و می‌توان گفت از آسیاب‌ های صنعتی ایرانی و پرکاربرد است . قدرت موتور دستگاه آسیاب رومیزی آسان توس شرق 1200 وات و تعداد دور موتور آن 22 هزار است .

 

  • دستگاه آسیاب ورودی خروجی مدل 3000 دوبل شرق : دستگاه آسیاب آسان توس شرق مدل 3000 دوبل از آسیاب‌های تولید شرکت آسان توس شرق است که نسبت به مدل‌های دیگر سطح کیفی بالاتری دارد و توانسته مشکل ایجاد غبار ناشی از پودر شدن و سروصدا را تا حدود زیادی حل کند . توانایی خرد و پودر کردن 30 کیلوگرم مواد مختلف را در مدت یک روز دارد . آسیاب عطاری آسان توس شرق با قدرت موتور 1200 وات و دور موتور 22 هزار به خوبی از عهده انجام حجم بالای کار بر می‌آید .

آسیاب صنعتی آسان توس شرق

  • آسیاب عطاری آسان توس شرق مدل tc : آسیاب عطاری آسان توس شرق مدل tc با قدرت موتور 2500 وات و دور موتور 25000 دور در دقیقه در گروه آسیاب های صنعتی و پرکاربرد قرار گرقته است که توانایی بازدهی و پودر کردن 25 کیلوگرم کلیه مواد سفت و سخت در یک روز را دارد . بطور مثال توانایی آسیاب کردن 5 کیلوگرم گندم در 8 دقیقه را نیز دارد . از دستگاه آسیاب عطاری آسان توس شرق مدل tc به عنوان آسیاب ورودی خروجی نیز نام برده می شود .

آسیاب صنعتی آسان توس شرق

  • آسیاب ایستاده آسان توس مدل 4500 تک فاز : آسیاب برقی آسان توس مدل 4500 تک فاز آسیابی مخصوص دانه‌های روغنی مانند کنجد و گردو و دانه‌هایی مثل گندم و جو و جوز هندی و مواد مختلف دیگر است. ساختار آسیاب برقی آسان توس شرق به صورت ایستاده است . این آسیاب برقی صنعتی بزرگ و قدرتمند طراحی شده و مخزن ورودی آسیاب گنجایش 40 کیلوگرم دانه‌های روغنی یا مواد مشابه را دارد تا به تدریج وارد آسیاب شده ، خرد و پودر و آماده شود . دستگاه آسیاب صنعتی آسان توس شرق روی پایه‌های محکمی قرار گرفته که شبیه صندلی است و برای حرکت دادن آسان آن نیز به چهار چرخ مجهز شده است . قدرت موتور دستگاه 2200 وات و دور موتور آن 4500 دور است .

 

  • آسیاب سه فاز آسان توس شرق مدل 4500 : آسیاب صنعتی آسان توس مدل 4500 سه فاز در ساختار ظاهری و قابلیت‌ها کاملا شبیه مدل تک فاز آن است ، اما مناسب برق صنعتی و برای محیط‌های صنعتی تولید شده است . چهار توری آسیاب دانه های روغنی آسان توس شرق که از 75 میکرون تا 1500 میکرون طراحی شده‌اند ، امکان خرد کردن مواد را از اندازه بلغور تا پودری کامل به دستگاه می‌دهند . قدرت موتور آسیاب صنعتی آسان توس شرق 2200 وات و دور موتور آن 4500 دور است .

قیمت آسیاب صنعتی آسان توس شرق در دیجی اسکیل :

آسیاب صنعتی آسان توس شرق

قیمت آسیاب های آسان توس شرق به علت این که تولید داخل کشور است ، قیمت مطلوبی دارد . البته قیمت این آسیاب ها متاثر از نوع و قدرت و بازدهی نیز هست ، به همین علت و دستخوش این متغیرها قیمت مدل های مختلف با هم متفاوت خواهد بود . اما در مجموع قیمت آسیاب آسان توس شرق را نباید چندان گران در نظر گرفت . آسیاب صنعتی آسان توس شرق محصول شرکتی ایرانی است که در بازار دستگاه آسیاب رومیزی و آسیاب ایستاده نامی شناخته شده است .

خرید آسیاب صنعتی آسان توس شرق از فروشگاه دیجی اسکیل :

آسیاب صنعتی آسان توس شرق

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل ، امکان خرید آسیاب صنعتی آسان توس شرق را با شرایط بسیار مناسی به عنوان نمایندگی انحصاری شرکت آسان توس شرق در استان تهران و استان البرز برای کاربران خود فراهم کرده است . شما همواره می توانید با کارشناسان فروش و تیم پشتیبانی آنلاین دیجی اسکیل جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی و مشاوره رایگان در ارتباط باشید .

شماره موبایل مستقیم خانم شکی :

09125774170

09190944813

شماره خط مستقیم خانم شکی :

021-660-861-12

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.