مقالات

باسکول محک 200 کیلویی

باسکول محک 200 کیلویی

باسکول محک 200 کیلویی طراحی و تولید شده در شرکت محک از تولیدکنندگان محبوب محصولات توزین در ایران می باشد که توانسته با تولید انواع مقیاس های توزین توجه متقاضیان را به خود جلب و نیاز های آن ها را رفع کند .

 

باسکول محک 200 کیلویی از تحمل ظرفیتی تا 200 کیلوگرم و دقت 10 گرم برخوردار است میتواند وزنه و کالای تا سقف 200 کیلو را وزن کشی کند. این باسکول در بازار به عنوان باسکول صنعتی و باسکول فروشگاهی شناخته شده است. چرا که هم می توان از آن در فروشگاه ها استفاده کرد و هم می توان در امور صنعتی آن را بکار گرفت.

 

باسکول محک 200 کیلویی

خرید باسکول محک 200 کیلویی در دیجی اسکیل

 

 مشخصه ی باسکول محک 200 کیلویی

 

باسکول محک 200 کیلویی دارای قابلیت های فراوانی می باشد از جمله آن می توان به تعداد حافظه های ذخیره سازی آن اشاره کرد. از طرفی دیگر این دستگاه دارای سرعتی بالا در توزین است که می تواند وزن کشی پی در پی داشته باشد بدون ذره ای خطا که این قابلیت در انبار ها و کارگاه ها بیشتر بکار می رود. طراحی زیبای باسکول محک 200 کیلویی به اضافه استفاده از آلیاژ های مرغوب برای این دستگاه مقاومت آن را بالا میبرد.

 

لازم به ذکر است باسکول محک 200 کیلویی دارای دو عدد سینی یکی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که مقاومت بالایی در برای بر رطوبت و زنگ زدگی دارد و سینی دیگر این باسکول از جنس گالوانیزه می باشد.

 

از طرفی دیگر باسکول محک دارای بدنه از جنس فلز می باشد که در برابر ضربات احتمالی مقاومت بالای دارد.

 

گاردی که برای این محصول تعبیه شده برای محافظت از افتادن کالا و محافظت از نمایشگر در برابر افتادن کالا میباشد. این دستگاه قابلیت شمارش قطعات را دارد که می توان از آن در فروشگاه های قطعه فروشی استفاده کرد. جالب است بدانید با اتصال باسکول محک 200 کیلویی به کامپیوتر می توانید عملیات انتقال اطلاعات و ذخیره آنها را انجام دهید .

 

باسکول محک 200 کیلویی

فروشگاه دیجی اسکیل

 

از دیگر ویژگی های باسکول محک 200 کیلویی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

  • تنظیم تاریخ و ساعت دستگاه
  • پارسنگ وزن ظرف
  • صفر کننده خودکار
  • توزین پی در پی برای وزن های بیش از ظرفیت دستگاه
  • می توانید با این دستگاه بدون نیاز به برق شهری بین 4 الی 6 ساعت تنها با باتری به راحتی کار کنید
  • باتری باسکول محک 200 کیلویی قابلیت شارژ مجدد دارد

 

ابعاد کفه باسکول محک 200 کیلویی 50 * 50 سانتی متر می باشد که فضایی کافی برای قرار دادن کالا بر روی آن وجود دارد. شرکت محک برای جابه جای آسان تر به اپراتور دسترسی تعویض پایه های ثابت را به پایه های چرخدار داده است .

 

باسکول محک 200 کیلویی

 

خرید باسکول محک 200 کیلویی

 

برای خرید باسکول محک 200 کیلویی باید بر نیازها و توقعات خود از این دستگاه مطلع باشید تا بتوانید با کسب اطلاع درباره باسکول مورد نظر با خیالی آسوده آن را خریداری نمایید.

 

اغلب خریداران فقط به ظرفیت و دقت و برند آن توجه می کنند اما لازم به ذکر است که یک باسکول خوب جنس بدنه و سینی مرغوبی دارد که باید با محیط کار شما سازگار باشد و از طرفی دیگر قابلیت ها و امکانات آن در رده دوم از توجه باید قرار بگیرد تا بتوانید باسکول محک خورد را به درستی خریداری کنید.

 

جهت خرید باسکول محک 200 کیلویی و حتی انواع مختلف باسکول محک می توانید همواره با مجربترین کارشناسان دیجی اسکیل در تماس باشید ، تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید و بهترین و مناسب ترین باسکول محک برای کار خود را خریداری کنید.

 

شماره تماس خانم شکی :

02166086112

09125774170

 

باسکول محک 200 کیلویی

 

شرکت محک با تولید متنوع باسکول های خود مخصوصا باسکول محک 200 کیلویی خود توانست گام بلندی در صنعت باسکول سازی کشور عزیزمان بردارد و با این محصول به همراه طراحی های متنوع آن سهم ویژه ای از فروش را در بازار کشور فراهم سازد .

به طور دقیق و مشخص و خلاصه یکه تازی این محصول در بازار باسکول ایران مشخصه ایست که نسیب شرکت توزین توان سنجش شده است و با توجه ویژه این شرکت به کیفیت ، همراه با طراحی متناسب با بازار ، باعث شده ، مشتریان قیمت مناسب این محصولات را نسبت به دیگر رقبا در این عرصه علاوه براینکه برروی کیفیت این محصول حساب ویژه دارند ترجیح داده و همواره با اعتماد به برند درج شده در محصول از خرید خود رضایت کافی را داشته باشند.

باسکول محک 200 کیلویی

باسکول های محک مدل 13000 در توزین 200 کیلو گرم در تنوع طراحی خود باعث شده تا مشاغل مختلفی از جمله خوشکبار و آجیل فروشی ها و یا مشاغلی که توقع زیادی از وزن کشی محصولات خود ندارند با توجه به مدل های نمایشگر ثابت ، متحرک و یا دیواری این محصولات استفاده قابل توجهی از این مدل داشته باشند .

چرا که در هر مدل و طراحی قابلیت تعویض سینی محصولات از سینی گالوانیزه به سینی تمام استیل نیز مزید بر علت شده که مشتریان این محصول از قالب خوشکبار فروشی و از این دست کارها به سمت مشاغلی همچون مرغ و گوشت فروشی و یا به طور کلی فروشنده های مواد پروتئینی کوچک سوق داده شود ، که این موارد خبر از فروش بالای این محصولات در حوزه های مختلف کسب و کار های بازار دارد .

باسکول محک 200 کیلویی

هدف اصلی از تولید باسکول محک 200 کیلویی کسب رضایت حداکثری مشتریان بوده که در این راه جهت مشاغلی که خواستار حمل و نقل دستگاه و تردد در نقاط مختلف بنکدار خود میباشد بنا بر درخواست مشتریان عزیز باسکول توانایی مجهز شدن به چرخ بوده که در اصطلاح به آن باسکول چرخدار و یا باسکول چرخ پاترولی گفته میشود که باعث حمل و نقل آسان این دستگاه در محیط کار می گردد.

باسکول محک 200 کیلویی مدل MDS13000 باسکول فروشگاهی تلقی می شود که توسط مهندسان ایرانی کارخانه ی محک طراحی و تولید گردیده است . این باسکول توانسته است از نظر کیفی رتبه ی بالایی در بازار سیستم های توزین دیجیتال کسب نماید و با سابقه ی 30 ساله مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

 

از نکات حائز اهمیت دارا بودن مقاومت بدنه ی دستگاه می باشد که باسکول محک 200 کیلویی این قابلیت را دارا می باشد چرا که بدنه ی دستگاه هنگام پرتاب جسم بر روی کفه و فشارهای وارده باید مقاومت کافی را داشته باشد.

باسکول محک 200 کیلویی

 

دیجی اسکیل نمایندگی رسمی ترازو محک و باسکول محک دستگاه معرفی شده را مورد تایید قرار داده است و به همراه 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد.

 

جهت اطلاع از به روزترین قیمت باسکول و یا راهنمایی قبل از خرید با مجربترین کارشناسان دیجی اسکیل حتما در تماس باشید.

 

دیجی اسکیل مفتخر است که همواره بهترین ها را برای مشتریان خود میخواهد ، ما هستیم بر آن عهدی که بستیم.

باسکول محک 200 کیلویی

 

دفترچه راهنمای باسکول محک یکی از نیازهای مشتریان جهت بهرمندی از چگونگی استفاده از باسکول های محک است.

 

پس از خرید باسکول از فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل کارشناسان ما جهت آموزش کار با دستگاه به محل مشتری در استان تهران و استان البرز اعزام می شوند ، در مواقعی که امکان اعزام کارشناس مربوطه به محل مشتری میسر نباشد کاربران با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای باسکول محک می توانند به راحتی این محصول را مورد استفاده قرار دهند.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.