مقالات

بررسی ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس

بررسی ترازوی رادین

بررسی ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس در فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل جهت کسب اطلاعات بیشتر کاربران گرامی از ترازوی رادین 6700 پلاس انجام می شود. ترازوی رادین مدل 6700 پلاس در شرکت آروین دوساری با نام تجاری رادین توسط مجربترین مهندسین ایرانی با رعایت استانداردهای جهانی طراحی و تولید می شود ، شرکت رادین یکی از برندهای مطرح صنعت توزین و سنجش در کشور می باشد . به علت استفاده از بروزترین تکنولوژی ها در ساخت ترازو 6700 پلاس رادین جزو پرفروشترین ترازوهای فروشگاهی شرکت رادین بشمار می آید.

به گونه ای که در هر یک از قنادی ها و آجیل فروشی ها و خشکبار فروشی ها در سراسر ایران بدون تردید شما شاهد یک ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس خواهید بود. بررسی ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس قبل از خرید اینترنتی کمک شایانی به انتخاب دقیق و آگاهانه کاربران گرامی دیجی اسکیل خواهد داشت ، چرا که بتوانند متناسب با شغل و مرتبط با نیازهای فروشگاه و مغازه خود این ترازوی دیجیتال رادین را انتخاب کنند. با خرید ترازوی رادین مدل 6700 پلاس فروشگاه شما به یک سیستم توزین تمام اتوماتیک مجهز می شود و این امر موجب تجربه ای جدید از فروش انواع محصولات در فروشگاه برایتان رقم خواهد زد.

بررسی ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس :

بررسی ترازوی رادین

جهت خرید سریع ترازوی رادین مدل 6700 پلاس بروی تصویر بالا کلیک نماید تا مستقیم وارد صفحه اصلی خرید این ترازو از فروشگاه دیجی اسکیل شوید .

این ترازوی دیجیتال فروشگاهی رادین می تواند 40 کیلوگرم را با حساسیت 1 گرم بسنجد. به چاپگر داخلی و حرارتی مجهز است که می تواند برای خریداران فاکتور فروش صادر کند. عرض کاغذی که در این چاپگر استفاده می شود 57 میلیمتر است. علاوه بر چاپ فاکتور ، تهیه گزارش روزانه نیز از عهده ترازوی پرینتر دار 6700 پلاس رادین ساخته است. به نمایشگر LED سه تکه مجهز است. نمایشگر دو طرفه بوده تا مشتری هم از اطلاعات خرید مطلع شود.

منبع تغذیه ترازوی فروشگاهی رادین برق شهری 220 ولت است و علاوه بر آن از باتری داخلی قابل شارژ نیز بهره می برد تا در مواقع نبود برق ، ترازو رادین روشن باقی بماند. مدت زمان شارژ شدن باطری 12 ساعت است و زمانی که می توان از باتری استفاده کرد 8 ساعت تخمین زده می شود. این ترازو رادین به رابط های کارآمدی چون RS232 و USB و شبکه و کشوی پول مجهز شده است.

دارای 70 حافظه مستقیم است که می تواند نام کالا یا قیمت را در خود بگنجاند. امکان چاپ بارکد سطری و تجمیعی هم در این ترازوی علمکدار فروشگاهی ساخت ایران وجود دارد. بارکد تجمیعی را در فاکتورها ، برای استخراج اطلاعات چندین قلم کالا در بارکدی واحد استفاده می کنند.

بررسی ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس بیانگر این خواهد بود که ترازوی رادین با اضافه کردن قابلیت اتصال بی سیم به ترازو توانسته بروز رسانی بزرگی برای این مدل ترازو رادین انجام دهد و ترازوی 6700 پلاس را با پیشرفت های دیجیتالی و دنیای تکنولوژی همگام سازد.

با این امکان جدید ترازوی رادین را به لپ تاپ و کامپیوتر  هم می توان متصل کرد ؛ که این قابلیت می تواند توجه مدیران فروشگاه های زنجیره ای بزرگ را به خود جلب نمائید ، چرا که آنان را قادر می سازد تا از لپ تاپ خود تمامی فرآیندهای خرید و فروش ترازوهای فروشگاه را رصد کنند و وقایع ثبت شده را بررسی کنند.

نکات اصلی در بررسی ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس :

بررسی ترازوی رادین

1-سینی ترازو رادین 6700 پلاس :

ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس با دو نوع سینی استیل ضد زنگ به بازار عرضه شده است. سینی استیل تخت و  سینی استیل لبه دار. طبق بررسی ترازوی رادین به صورت پیش فرض سینی تخت را درون بسته بندی اولیه دستگاه قرار می دهند و به درخواست خریدار آن را به لبه دار تغییر می دهند. هر کدام از سینی ها برای مشاغل مختلفی می تواند کارایی داشته باشد. برای مثال سینی تخت بیشتر به کار قنادی ها می آید که تمایلی به استفاده از سینی لبه دار ندارند در طرف مقابل سوپر مارکت ها و فروشگاه ها میل بیشتری به استفاده از سینی لبه دار دارند.

2-حافظه ترازو رادین 6700 پلاس :

ترازوی فروشگاهی دیجیتالی و علمک دار رادین 6700 پلاس دارای 70 حافظه مستقیم و رقم عجیب 100 هزار حافظه غیر مستقیم است. بر روی این حافظه ها می توان نام کالا و قیمت و کالا و بارکد و تخفیف برای تک تک کالاها ، تخفیف برای جمع فاکتور و موجودی کالا ، نمایش قسمت خرید و نقطه سفارش را درج کرد. طراحی ظاهری این مدل ترازو رادین همچون ترازوهای فروشگاهی دیگر علمکدار است. از حافظه های ترازوی 6700 پلاس رادین استفاده های دیگری هم می توان کرد ، اینکه می توان فاکتورهای صادر شده را به مدت 6 ماه در حافظه نگهداری کرد. تعداد این فاکتورها می تواند به 500 هزار عدد برسد.

3-علمک ترازو رادین 6700 پلاس :

بررسی ترازوی رادین نشان می دهد که این ترازو علمکدار است که بر روی آن نمایشگر سه تکه LED تعبیه شده است. علاوه بر امکانات اولیه ای که شرکت آروین دوساری برای این ترازو رادین 6700 پلاس در نظر گرفته است ، می توان از طریق USB این ترازو را بروز رسانی کرد و آخرین ارتقاهای موجود را بر روی آن پیاده کرد. ترازوی رادین 6700 پلاس دارای حافظه 4 گیگابایتی است که از طریق درگاه USB به ترازو متصل می شود.

4-درگاه ارتباط ترازو رادین 6700 پلاس :

در بررسی ترازوی رادین در نمایندگی رادین متوجه خواهید شد که از درگاه های دیگر ارتباطی که بر روی این ترازو تعبیه شده است PS/2 و RS 232 و Cash را می توان نام برد.

در بررسی ترازوی رادین با چه امکاناتی آشنا می شویم ؟

بررسی ترازوی رادین

با استفاده از رابط های کاربری تعبیه شده در ترازو رادین دستگاه های بسیاری می تواند به ترازوی دیجیتالی فروشگاهی رادین مدل 6700 پلاس متصل شود. کامپیوتر ، کارت خوان ، بارکد خوان ، لیبل پرینتر ، صندوق فروشگاهی و کشوی پول از جمله دستگاه هایی هستند که می توان به ترازوی رادین وصل کرد. امکان محاسبه ارزش افزوده برای تک تک کالاها یا در جمع فاکتور وجود دارد. قفل ضد سرقت از دیگر قابلیت هایی است که با بررسی ترازوی رادین در سایت دیجی اسکیل به آن پی خواهیم برد که شرکت رادین جهت امنیت بالا بر روی ترازوهای خود قرار می دهد.

با امکان داشتن پرینتر ترازو می توان فاکتور فروش ، خرید و مرجوعی صادر کرد و مجددا آنها را چاپ کرد. پرینتر ترازو 6700 پلاس رادین می تواند بارکد نیز تولید کند. دو نوع بارکد سطری و تجمیعی ، امکان چاپ شدن دارد. بارکد تجمیعی را در انتهای فاکتور و برای جمع آوری اطلاعات اقلام خریداری شده استفاده می کنند و به این ترتیب به فرآیند خرید سرعت می بخشند. قابلیت چاپ لوگو در فاکتور با اندازه 200×200 نقطه وجود دارد. سرعت چاپ پرینتر ترازوی 6700 رادین 70 میلیمتر بر ثانیه است. در بررسی ترازوی رادین با دقت می توان بیان کرد که این ترازو می تواند به سه مشتری به صورت همزمان خدمات دهد.

این امکانات مربوط به توانایی های عادی ترازوی 6700 پلاس می شود. نوع ترازو دیجیتال رادین مدل 6700wifi قادر به ارسال و دریافت اطلاعات است. امکان ارسال گزارش روزانه وجود دارد. تمامی این امکان ها که با بررسی ترازوی رادین به دست آورده ایم مدل ترازو وای فای رادین مدل 6700 را به دستگاهی فوق العاده مبدل می کند که نیاز حقیقی هر فروشگاه مجهزی به حساب می آید.

امکان قفل شدن ترازو به کمک IP سرور و قفل شدن اطلاعات ارسالی و دریافتی نکات مهمی است که با بررسی ترازوی رادین متوجه آن شده ایم. امکان ارسال پیام از سرور به ترازو و نمایش بر روی صفحه LCD وجود دارد. این فرآیند در اطلاع رسانی دستور العمل های خاص و ویژه به کاربران مختلف فروشگاهی بزرگ ، بسیار استفاده دارد. امکان تعیین سطح دسترسی برای کاربر و محدود کردن فروش دستی نیز امکان پذیر است.

دیگر مزیت بزرگ بررسی ترازوی رادین ، قیمت ترازو رادین مناسب در قیاس با قابلیت هایی است که عرضه می کند و هم چنین مدت هجده ماه ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش برای ترازوی دیجیتال فروشگاهی رادین مدل 6700 پلاس در نظر گرفته شده است.

خلاصه بررسی ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس :

بررسی ترازوی رادین

  • دارای پرینتر داخلی با عرض کاغذ 57 میلیمتر
  • دارای 70 حافظه مستقیم
  • دارای 100 هزار حافظه غیر مستقیم
  • امکان چاپ بارکد سطری و تجمیعی
  • دارای رابط های کاربری RS232 و USB و شبکه
  • توانایی ارائه خدمات همزمان به سه مشتری
  • قابلیت فروش به صورت وزنی و تعدادی
  • تهیه و چاپ گزارش
  • چاپ فاکتور فروش
  • محاسبه اتوماتیک سریع
  • دارای کیبورد نرم که به راحتی با انگشتان دست قابل لمس است
  • دارای باتری داخلی قابل شارژ
  • ابعاد سینی استیل تخت 37×24 سانتی متر
  • حذف تکی اقلام درون فاکتور را انجام می دهد
  • تبادل اطلاعات از طریق USB و پورت سریال RS232
  • نمایشگر LCD و LED دو طرفه
  • دقت توزین 1 گرم
  • ظرفیت توزین 40 کیلوگرم
  • مجهز به سیستم WiFi برای اتصال به شبکه در صورت درخواست کاربران
  • امکان اتصال به کارتخوان و بارکدخوان و کشوی پول و کامپیوتر و صندوق فروشگاهی و نرم افزار
  • دارای ماشین حساب
  • امکان ارسال و دریافت اطلاعات
  • قابلیت کد گذاری ترازو و اطلاعات ارسالی

بررسی ترازوی رادین در فروشگاه دیجی اسکیل :

بررسی ترازوی رادین

بررسی ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس در نمایندگی ترازوی رادین یعنی فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل به دقت و با ظرافت تمام توسط تیم پشتیبانی فنی دیجی اسکیل انجام شده است تا اطلاعاتی جامع و دقیق و بروز در اختیار کاربران خود قرار دهد که کاربران دیجی اسکیل بتوانند انتخاب و خریدی هوشمندانه داشته باشند.

کارشناسان فروش دیجی اسکیل بصورت آنلاین و 24 ساعته آمادگی پاسخگویی به تمامی سوالات کاربران خود در مورد انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین و تنظیمات ترازوی رادین را خواهند داشت. بررسی ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس حسن نیت دیگری است از مجموعه بزرگ دیجی اسکیل جهت رفاه حال کاربران خود ، دیجی اسکیل همان آخرین جایی که می خواهید بروید.

خرید حضوری و غیرحضوری در فروشگاه دیجی اسکیل برای مشتریان عزیزمان امکانپذیر می باشد ، حال آنکه مژده دهیم به مشتریان وفادار به دیجی اسکیل که ارسال و نصب و آموزش کلیه ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین توسط مجرب ترین تکنسین های دیجی اسکیل در استان تهران و استان البرز به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب خواهد بود جهت قدر دانی از انتخاب شایسته مشتریان بزرگوارمان که دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی را جهت خرید محصولات مورد نیاز خود انتخاب کرده اند.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

3 نظر در “بررسی ترازوی رادین 40 کیلویی مدل 6700 پلاس

  1. محمد حسین هنرمند گفت:

    برای قنادی خودم از سایت دیجی اسکیل ترازو رادین مدل 6700 پلاس خریدم واقعا راضی هستم ارسال و نصب و آموزششون در تهران رایگان بوده برای بنده و سپاسگزارم از خانم مهندس شکی عزیز کارشناس ارشد فروش دیجی اسکیل که با صبوری و اطلاعات دقیق و مناسبشون پیگیر کارها بوده اند.

  2. ایمان نظری گفت:

    ترازوهای شرکت رداین واقعا فوق العاده و بی نظیر هستن کیفیت بالا …. تولید ملی … همیشه موفق باشید هم شرکت بزرگ و قدرتمند رادین و هم مجموعه بزرگ دیجی اسکیل…

    1. admin-shop گفت:

      رادین نامی است فراتر از یک تولید کننده ترازوی فروشگاهی. رادین نمادی است از مدیریت موفق و مهندسی روز دنیا که توانسته است با استفاده از زیرساختهای تولید و بهره گیری از فن آوری پیشرفته به محصولی با کیفیت از نگاه مصرف کننده دست یابد و این افتخاری است بس بزرگ برای رادین…
      از اصلی ترین نقاط قوت رادین، کیفیت خدمات پس از فروش و سرعت پاسخگویی کارشناسان هنگام مواجهه کاربر با مشکل در ترازو است. اساسا رادین، ترازو را یک کالای خدمت محور دانسته و استمرار ارتباط با مشتریان و رفع سریع معا یب را سرلوحه کاری خود قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.