مقالات

ترازوی بارکدزن محک

ترازوی بارکدزن محک

ترازوی بارکدزن محک نیاز واجب امروزه تمامی فروشگاه ها و کارخانجات و تمامی مشاغلی که با ترازوی دیجیتال سروکار دارند می باشد . این ترازوی دیجیتال محک با نام ترازوی بارکدپرینتر محک هم معروف است ، ترازوی بارکدزن محک دارای  قابلیت های منحصر بفردی می باشد . ظرفیت ترازوی بارکدزن محک در امر توزین 35 و 50 و 70 کیلوگرم با دقت های 1 و 2 و 5 گرم در فروشگاه دیجی اسکیل موجود می باشد .

 

ترازوی بارکدزن محک

 

قابلیت های ویژه ترازوی بارکدزن محک را بدانید

 

ترازوی بارکدزن محک دارای قابلیت زدن بارکد ( بارکدزن ) , تولید بارکد واقعی برای کالا , امکان پیگیری محصول از طریق بارکد و چاپ و صدور فاکتور مشتری ( چاپگر ) می باشد و همچنین دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر و پوز بانکی بوده و بدنه ترازو از جنس ABS با مقاومت بالا در برابر ضربه و یا بدنه تمام فلز است . ( در مدل های مختلف با جنس بدنه متفاوت )

 

گزارش گیری فروش ترازو به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه و قابلیت اتصال به دستگاه بارکد زن تنها بخشی از امکانات ترازوی بارکدزن محک می باشد . سینی لبه دار از جنس استیل و سینی تخت ترازو از جنس پلاستیک است . دارای قابلیت شمارش قطعات ، دارای 3 نمایشگر اختصاصی برای مشاهده وزن و قیمت و قیمت کل بوده و امکان تایپ آدرس , شماره , نام فروشگاه و… را برای فاکتور فروش را دارد . ترازوی بارکدزن محک دارای رنگ بندی مشکی و قرمز و سفید می باشد .

 

ترازوی بارکدزن محک

 

ترازوی بارکدزن محک به عنوان پرفروش ترین ترازوی بارکدزن در عرصه ی سیستم های توزین معرفی می گردد که دارای دقت فوق العاده و سرعت در پایدار شدن وزن می باشد . از دیگر ویژگی های ترازوی بارکدزن محک امکان سرویس دهی همزمان 3 مشتری ، مشاهده ی جزء به جزء اقلام فروخته شده در حساب فروش ، تنظیم تعداد چاپ فاکتور ، محاسبه ی قیمت اقلام غیر وزنی ، محاسبه ی مانده پول مشتری ، آلارم هشدار دهنده وزن بیش از حد مجاز ، پارسنگ و تنظیم نور نمایشگر اشاره نمود .

 

ترازوی بارکدزن محک یکی از تولیدات شرکت توزین توان سنجش (محک) است که دو فاکتور مهمی را که یک خریدار نیازمند آن است با خود دارد ، امکانات و قیمت مناسب .  این امکانات قیمت ترازوی بارکدزن محک را شگفت انگیز می نماید ، با خرید ترازوی بارکدزن محک از سایت ترازو محک مجموعه ای از قابلیت های فروش را خرید نموده اید که تمام نیاز فروشگاه را تامین می نماید .

 

ترازوی بارکدزن محک

 

چرا باید از ترازوی بارکدزن محک در فروشگاه خود استفاده کنیم ؟؟؟

 

ترازوی بارکدزن محک یکی از نیاز های فروشندگان می باشد چرا که امروزه بسیاری از فروشگاه ها مجهز به سیستم پوز می باشد که سیستم فروش خود را با استفاده از صندوق و بارکد خوان مکانیزه می کنند برخی از مواد موجود در فروشگاه ها ممکن است فاقد بارکد باشند ، ترازوی بارکدزن محک قابلیت تولید بارکد واقعی برای محصولات را دارا می باشد و به گونه ای نیاز اساسی فروشندگان را برطرف می نمایند .

 

ترازوی بارکدزن محک برای هر محصول توزین شده بارکدی شامل نام محصول ، قیمت کالا و وزن را ایجاد می کند که از طریق هر نوع بارکد خوان و نرم افزار حسابداری و فروشگاهی قابل خواندن است ، پس از تولید فاکتور برای محصول مورد نظر و ایجاد بارکد توسط ترازوی محک ، صندوقدار با اسکن بارکد تولید شده توسط ترازو دیجیتال معرفی شده قادر به دریافت اطلاعات محصول می باشد و سپس گزارش فروش ترازو را در سیستم ذخیره و برای مشتری فاکتور صادر می کند .

 

از دیگر ویژگی های ترازوی بارکدزن محک امکان اتصال به بارکد خوان می باشد که علاوه بر توزین می توان از آن به عنوان  صندوق فروش نیز استفاده کرد . این مدل از ترازوی محک هم مانند دیگر محصولات کارخانه ی محک از کیفیت بالایی برخوردار است و به همراه گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ترازو به مشتریان دیجی اسکیل ارائه می گردد .

 

 

ترازوی بارکدزن محک

 

با خواندن مقاله ترازو محک 70 کیلویی می توانید بیشتر با ترازوی بارکدزن محک آشنا شوید .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.