مقالات

ترازوی محک مدل 14000pro

ترازوی محک مدل 14000pro

ترازوی محک مدل 14000pro یکی از انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی بوده که به تازگی در سال 1401 توسط کارخانه توزین توان سنجش با نام تجاری محک طراحی و به بازار عرضه شده است . ترازو 70 کیلویی جدید محک 14000 پرو ترازویی کامل در تمامی ابعاد است ، ترازو دیجیتال 14000 پرو محک ترازویی Full Port بوده که امکان اتصال به تعداد زیادی از دستگاه های جانبی و فروشگاهی را نیز جهت سهولت انجام امر توزین برای کاربران فراهم نموده است .

کارخانه توزین توان سنجش ، جزو برترین تولیدکننده های ترازو دیجیتال می باشد و بیش از 30 سال در این زمینه تجربه دارد . ترازوی محک مدل 14000pro در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود است . ترازو 70 کیلویی محک مدل 14000pro ، یکی از بهترین و با کیفیت ترین و جدیدترین ترازوهای فروشگاهی موجود در بازار است که با قابلیت های بی نظیر خود به آسانی و با سرعت در کار عمل توزین را انجام می دهد .

علت محبوبیت ترازوی محک مدل 14000pro چیست ؟

ترازوی محک مدل 14000pro

ترازوی محک یک برند آشنا در صنعت توزین می باشد که یکی از اولین انتخاب ها در خرید انواع ترازو دیجیتال محسوب می شود .  این ترازو که به ترازو 70 کیلویی پرو محک معروف می باشد به دلیل ظرفیت بالا و از سویی نیز ظاهر فروشگاهی مورد پسند فروشگاه های بزرگ می باشد .

دفتر فروش ترازوی محک در تهران ، دیجی اسکیل دارای سابقه کاری 20 ساله درخشان خرید و فروش انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی محک می باشد ، فروشگاه دیجی اسکیل که تخصص اصلی در زمینه فروش انواع ترازوهای فروشگاهی محک را دارد ، بار دیگر با منتخب قرار دادن یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی ، یعنی ترازوی محک خواسته تا نیاز کاربر را به عالی ترین روش ممکن برطرف نماید .

چرا که با کمک این ترازوی 70 کیلویی 14000 پرو می توانید دقیق ترین امر عملیات توزین را تجربه کنید و این تجربه شیرین را با سرعت بسیار بالایی در حیطه کاری خود پیاده نمایید که نتیجه ای مبنی بر رضایت مشتری را در پیش دارد . رضایت مشتری ، در جهت رونق کسب و کار برای مصرف کننده خواهد شد که مطمعناً با مجهز کردن فروشگاه خود به ترازوی محک مدل 14000pro به این نقطه ایده آل دست می یابید .

اگر شما هم در پی خرید یک سیستم توزین حرفه ای و دقیق با قیمتی مناسب هستید که بتواند نتیجه گیری درستی را برای فروشگاه ، سوپرمارکت ، رستوران و غیره … فراهم سازد ، بی شک پیشنهاد نمایندگی محک به کاربران گرامی می تواند ترازوی محک مدل 14000pro باشد . این ترازوی فروشگاهی با داشتن کاربری های متنوع قادر به تأمین نیازهای فروشگاه شما خواهد بود .

با جدیدترین ترازوی محک مدل 14000pro آشنا شوید :

ترازوی محک مدل 14000pro

جهت خرید سریع ترازوی محک مدل 14000pro از فروشگاه دیجی اسکیل فقط کافیست بر روی تصویر بالا کلیک کنید تا مستقیم وارد صفحه خرید جدیدترین مدل ترازوی محک 14000 پرو شوید و سفارش خود را ثبت کنید .

جنس بدنه ترازوی محک مدل 14000pro طوری طراحی شده است تا در انواع محیط های فروشگاهی ، صنعتی و نیمه صنعتی قابل استفاده و کاربردی باشد . جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده ساخته شده است . پلاستیک فشرده ABS نه تنها از مقاومت و کیفیت شایان توجه ای برخوردار است ، بلکه ظاهری شکیل و زیبا نیز دارد . ترازوی جدید 14000 پرو محک به همراه علمک و پرینتر تولید شده و برای فروشگاه ها کاربردی است .

ترازو فروشگاهی محک می تواند تا حداکثر 70 کیلوگرم را با حساسیت 5 گرم اندازه گیری کند . ترازو دیجیتال محک جهت انجام عملیات توزین ، از برق شهری یا باتری استفاده می کند و این امکان را به شما می دهد تا در شرایطی که به برق دسترسی ندارید هم بتوانید به آسانی از دستگاه ترازو محک استفاده کنید .

نمایشگر تعبیه شده در ترازوی محک مدل 14000pro از نوع ترکیبی LED-7 SEGMENT است که قابلیت تنظیم شدت نور نمایشگر در حالت برق و باتری را نیز دارد . ترازوی پرینتردار محک دارای قابلیت قطعه شمار است و شما با استفاده از این ویژگی می توانید تعداد اقلام هم وزن را بشمارید . تعداد 2000 عدد حافظه غیر مستقیم 40 عدد حافظه مستقیم برای این ترازوی پرینتردار محک شش رقمی در نظر گرفته شده است .

همچنین ترازو mahak می تواند سه مشتری را با قابلیت شماره مشتری در فاکتور ، پاسخگو باشد . صفحه کلید یا همان کیبورد ترازوی فروشگاهی محک کاربری بسیار راحتی داشته و مجهز به کلیدهای میان بر جهت دسترسی سریع به امکانات منو می باشد . سینی ترازوی فروشگاهی محک مدل 14000PRO از استیل ضدزنگ ساخته شده و ظاهر شکیل و زیبایی را برای ترازو بارکدزن محک فراهم کرده است .

استیل خاصیت ضدزنگ دارد ، در برابر آب ، رطوبت ، مواد شیمیایی ، ضربه و خط و خش های فیزیکی مقاومت لازم را از خود نشان می دهد . این ویژگی سینی ترازوی 14000 پرو محک آن را برای محیط های فروشگاهی ، صنعتی و نیمه صنعتی مناسب کرده است و صاحبان این مشاغل بیشتر از همیشه مشتاق به خرید ترازوی دیجیتال 14000 پرو محک شده اند .

ترازوی محک مدل 14000pro دارای چه اتصالاتی می باشد ؟

ترازوی محک مدل 14000pro

ترازوی محک مدل 14000pro می تواند از طریق پورت RS232 و وای فای ( wifi ) ، به کامپیوتر متصل شود . همچنین با استفاده از پورت USB توانایی اتصال به بارکدخوان و با پورت RJ11 به کشوی پول را نیز دارد . اگر نیاز به انتقال داده ها و اطلاعات ترازو محک 70 کیلویی دارید ، می توانید از قابلیت نرم افزار آن استفاده کنید و گزارش را در فلش مموری ذخیره کنید . همچنین ترازوی محک با نرم افزار حسابداری و فروشگاهی نیز ارتباط می گیرد .

قابلیت های ویژه ترازوی محک مدل 14000pro :

ترازوی محک مدل 14000pro

قابلیت فروش به صورت وزنی و تعدادی ، امکان تجمیع وزنی ، ارسال اطلاعات وزنی به کامپیوتر ، امکان تعیین تخفیف بر اساس مبلغ کل فاکتور و اتصال به کارتخوان بانکی از دیگر ویژگی ها و مشخصات نرم افزاری این ترازوی 14000 پرو محک است .

ترازوی محک مدل 14000pro در گروه دستگاه های توزین دیجیتال در سطحی قرار گرفته است که آمار فروش ترازو نسبت به تمام نمونه های موجود در بازار بیشتر بوده و خدمات پس از فروش ترازو بارکدزن محک به مدت 10 سال و گارانتی معتبر 24 ماهه بصورت مداوم و بدون تخطی انجام می گیرد .

مزیت های پرینتر در ترازوی محک مدل 14000pro چیست ؟

ترازوی محک مدل 14000pro

ترازوی محک مدل 14000pro مجهز به پرینتر داخلی حرارتی بوده و قابلیت های زیادی دارد . برای مثال ، کاربران با تهیه این مدل از ترازو فروشگاهی محک می توانند ، گزارش فروش تجمعی و گزارش فروش جزئی را چاپ کنند . همچنین ترازو پرینتردار محک دارای قابلیت چاپ بارکد سطری در سه حالت است و می تواند فاکتورهای صادر شده را مجددا چاپ کند .

در صورتی که شما در بازه زمانی مشخصی ، نیاز به چاپ گزارش تجمیعی و ریز کالا داشتید ، می توانید از ترازوی دیجیتالی 14000pro استفاده کنید . از دیگر امکانات پرینتر این ترازو دیجیتال محک می توان به تغییر واحد پول در چاپ فاکتور نیز اشاره کرد .

پرینتر داخلی حرارتی ترازوی محک مدل 14000pro که هنگام توزین مواد پس از قرار گرفتن مواد ، وزن مشخص و با استفاده از دکمه های حافظه جمع کل محاسبه شده و در انتها فاکتور فروش که حاوی اطلاعات فروش می باشد صادر می گردد ، این بهترین روش جهت فروش توسط ترازوی بارکدزن محک می باشد که پس از محاسبه و دریافت جنس اگر اشتباهی پیش آمده باشد قابل تصحیح و پیگیری توسط مشتری می باشد .

ترازو فروشگاهی مدل 14000 پرو محک امکان گزارش فروش به صورت هفتگی ، ماهانه و سالیانه دارد که پس از فروش به مشتری این اطلاعات در حافظه ذخیره شده و در هر زمان به درخواست فروشگاه قابل دسترسی می باشد ، استفاده از ترازوی محک مدل 14000pro در فروشگاه ها موجب سهولت امر فروش و سرویس دهی بهتر به مشتری می باشد .

خرید ترازوی محک مدل 14000pro در فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازوی محک مدل 14000pro

علت استفاده بسیار زیاد و فراوان کاربران از انواع ترازوهای فروشگاهی محک ، کیفیت و سرعت در پایدار شدن وزن و دقت بسیار بالای این ترازوهای دیجیتال فروشگاهی است و این امر تعیین کننده محبوبیت این کالا در بین کاربران در نمایندگی ترازوی محک می باشد . کاربران گرامی می توانند انواع ترازوی دیجیتال فروشگاهی محک را از سایت دیجی اسکیل معتبرترین نمایندگی ترازوی محک در تهران با دو سال ضمانت و ده سال خدمات گسترده پس از فروش تهیه نمایند .

ترازوهای دیجیتال فروشگاهی محک دارای ظاهری فروشگاهی با قابلیت هایی برجسته می باشد که بیشتر فروشگاه ها تمایل به خرید ترازوی محک و تجهیز فروشگاه خود به برند محک را نیز دارند ، ترازوی محک دارای ساختاری فروشگاهی می باشد که سهولت استفاده و کاربری دلپذیر از ترازو را فراهم نموده است . قیمت ترازو محک مدل 14000 پرو با توجه به قابلیت های متعدد این دستگاه توزین بسیار مقرون به صرفه است و کاربری آسانی دارد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به نحوه خرید ترازوی محک مدل 14000pro و استعلام قیمت ترازو محک 14000 پرو با کارشناسان مجرب و متعهد فروشگاه دیجی اسکیل تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان در زمینه تهیه بهترین ترازوی سری جدید تولید شرکت محک متناسب با مشاغل خود بهره مند شوید . ترازوی محک نامی بسیار درخشان در صنعت ترازوی دیجیتال به شمار می رود که محبوبیت صد در صدی در بازار ایران دارد و می توان گفت بیش از 50 درصد از ترازو های دیجیتال ارائه شده در تهران مختص شرکت محک می باشد .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.